Entertainment alle pijlers

Wie vind jij niet mooi maar wel sexy?

30-07-2014 21:58 280 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik post net ergens dat ik van Kevin Bacon hou. En ik vind het echt géén mooie of aantrekkelijke man maar ik vind hem wél sexy. Om zijn lach, om een bepaalde houding etc.



Wie vind jij niet mooi maar wel sexy? ( ik kan geen plaatjes plakken want ipad grr)
Inderdaad Jack Nicholson!

En voor alle "suck & tuck" operaties, Mickey Rourke:

Alle reacties Link kopieren
Oh en Alan Rickman, ook zo'n lekkere vent...



Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Vincent Cassel van Black swan!
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
Tom Hardy vind ik ook jummy
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op 30 juli 2014 @ 22:23:

[...]





YES! Als ik Hannibal kijk dan slist hij een beetje en heeft ie n aparte mond (kan het niet uitleggen), en het is geen dertien in dozijn knappe man, maar god, want vind ik hem dan lekker!

*voelt zich puberaal nu*

Haha



Zal ik dan mijn ietwat pedofielige crush vermelden? (Hij is inmiddels wel 22)



Freddie Highmore! (Bates motel, finding neverland, charlie & the chocolate factory... )



Ik vond hem overigens vroeger gewoon heel schattig en in Bates motel aandoenlijk en stiekem een beetje sexy.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 30 juli 2014 @ 22:26:

Oh en Alan Rickman, ook zo'n lekkere vent...



[afbeelding]Ohh goeie! Zeker niet mooi maar wel sexy.
Alle reacties Link kopieren
Oeh ja! benedict cumberbatch, die mag wel iets in mijn oor fluisteren...die stem!
Enlighten me, wat is er zo aantrekkelijk aan die Benedict (die wordt toch altijd met een otter vergeleken)? Niet beledigend bedoeld, ben oprecht benieuwd. Ik zie het namelijk niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op 30 juli 2014 @ 22:23:

[...]





YES! Als ik Hannibal kijk dan slist hij een beetje en heeft ie n aparte mond (kan het niet uitleggen), en het is geen dertien in dozijn knappe man, maar god, want vind ik hem dan lekker!

*voelt zich puberaal nu*



Oh ja als Hannibal, rawr. Zeker in seizoen 2. Jeetje wat was ik jaloers op die actrice van Alana Bloom, haha.



Nuo: Tom Hiddleston heeft inderdaad echt de fijnste stem ooit..



Hasse: Och ja Alan Rickman, ook weer zo'n man met een fijn accent. Ik heb iets met fijne accentjes geloof ik. David Tennant heeft dat bijvoorbeeld ook, en die vind ik ook heel erg sexy daardoor.
Alle reacties Link kopieren
Tom Hiddleston (eigenlijk vooral als Loki )

James McAvoy

Benicio del Toro
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Benedict aan de ene kant echt ronduit lelijk maar toch ook sexy. Met zijn krulletjes en zijn lichte ogen en die stém....
Alle reacties Link kopieren
Eddie Vedder

Hoe kan ik die nou vergeten?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:misstortoise schreef op 30 juli 2014 @ 22:32:

[...]





Oh ja als Hannibal, rawr. Zeker in seizoen 2. Jeetje wat was ik jaloers op die actrice van Alana Bloom, haha.



Nuo: Tom Hiddleston heeft inderdaad echt de fijnste stem ooit..



Hasse: Och ja Alan Rickman, ook weer zo'n man met een fijn accent. Ik heb iets met fijne accentjes geloof ik. David Tennant heeft dat bijvoorbeeld ook, en die vind ik ook heel erg sexy daardoor.David Tennant is gewoon al heel erg mooi. Maar daar heb ik ook wel een vreselijke crush op. Vind het jammer dat ie in Dr. Who zonder Schots accent praatte, dat geeft toch net dat beetje extra.... Hmmmmmmm
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Eric Corton en Robbie Williams!
Alle reacties Link kopieren
Alan Rickman! Dan vooral om de stem,



en ook uit Tim Curry als dr. FrankNFurter in the Rocky Horror Picture Show:





Heeft ook weer met de stem te maken denk ik: https://www.youtube.com/watch?v=h3kkbZU-JtY



Als ik naar die clip kijk heb ik een gemengd gevoel van hem heel aantrekkelijk te vinden en tegelijkertijd ook meer zoals hem zou willen zijn...
Alle reacties Link kopieren
Jaaa!



28 augustus!



Ik ben zeer benieuwd naar het sexappeal van peter capaldi,

Ik heb nog niets anders gezien van hem.





En david tennant....ahhhh!
William Hurt

Sean Penn

Jeroen Willems



Alle reacties Link kopieren
Oh en Martin Shaw... *swoons*



Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Nicolas Cage , maar nu met die grote tanden niet meer
Alle reacties Link kopieren
Richard Hammond van Top Gear
Alle reacties Link kopieren
Sean penn is zeker sexy,

Maar wat mij betreft ook zeker mooi!
Leuk topic! Alle genoemde mannen vind ik een stuk sexier dan de Brad Pitts, David Beckhams en Orlando Blooms van deze wereld.
Alle reacties Link kopieren
James Hetfield
Speechless
quote:absor schreef op 30 juli 2014 @ 22:41:

Sean penn is zeker sexy,

Maar wat mij betreft ook zeker mooi!Ik heb natuurlijk wel de meest gunstige foto's geplakt
quote:nuo schreef op 30 juli 2014 @ 22:25:

Benedict Cumberbatch en Tom Hiddleston. Ik vind ze aantrekkelijk, maar niet heel superknap ofzo. En die stemmen... *kwijl*+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven