Waar werd jij blij van vandaag?

29-07-2014 23:26 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!



Ik merk van mezelf dat ik meestal topics open op dagen dat ik down ben en ergens mee zit. Ik zie dit ook vaak terug in topics van anderen, dat er een topic wordt geopend als er een probleem is en dat is natuurlijk ook wel logisch. Nu leek het mij leuk om eens te focussen op de dingen die vandaag juist wel leuk waren, om eens stil te staan bij de dingen die je wel hebt i.p.v. van de dingen die je niet hebt of die beter zouden kunnen.



Aangezien TO altijd begint:

- Ik ben vandaag langs geweest bij mijn oma en ze was na lange tijd weer vrolijk en ze voelde zich erg goed, ondanks haar slechte gezondheid en als zij lacht voel ik me meteen zelf ook vrolijk.

- Ik kreeg vandaag mijn schoenen binnen die ik besteld had en ze pasten perfect.

- Ik heb vandaag één van mijn favoriete maaltijden gekookt.



Waar werden jullie vandaag blij van?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren werd ik blij van het baby olifantje dat ik in de dierentuin heb gezien.



Vandaag ben ik al blij omdat m'n oudste om 7:25 wakker werd, normaal is het rond 6 uur
quote:boerderijgeit028 schreef op 29 juli 2014 @ 23:31:

-dat mijn nieuwe huis mooie vormen begint aan te nemen

-dat t huis van vriend nu echt verkocht is en we officieel kunnen gaan samenwonen

-dat we donderdag voor de 2e IUI behandeling gaanMooi Geitje, en veel succes met de IUI
Gisteren werd ik blij omdat:



- ik afstand heb genomen van een moeilijke situatie en direct merkte dat me dat goed deed.

- ik veel schrijf en mijn creativiteit volop stroomt ondanks die moeilijke situatie.

- Een forumster me uitgenodigd heeft om elkaar irl te leren kennen.

- Een andere forumster iets liefs tegen me zei.

- ik een heerlijke taart heb gebakken.

- het een mooie zomer is dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn geweldige buurman vanochtend om 07.00 uur (!) zomaar op het idee kwam om eens lekker hard te gaan timmeren! Yes!
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Dat ik vakantie heb!

Dat de zoete pompoenhummus die ik gisteren meenam om te proberen erg lekker was op mijn rijstewafels.
Dat smarttje de hele nacht heeft geslapen en pas om 6.15 uur wakker werd!
Alle reacties Link kopieren
Een lekker glas ijskoude cola met een schuifje citroen en veel ijs erin...hmmm !!
Zalando had het jurkje dat ik wilde bestellen weer in mijn maat! Nou maar hopen dat 'ie in het echt net zo leuk is als op de foto.
Dat mijn ongeboren dochter nu met 28 weken echt reageert op mijn stem en handen...zo cute!!!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik super blij dat ik een weekendje naar zee geboekt heb. Op een prachtlocatie, volgend weekend al en helemaal in mijn uppie.

Is de eerste keer dat ik alleen weg ga en verheug me er ontzettend op!!
Life is what happens to you while you are busy making other plans...
Van mijn kat die een rolmops na deed op de keukenvloer :-)
quote:Cateautje schreef op 29 juli 2014 @ 23:44:

Vandaag heb ik de dag doorgebracht met een paar forummers en het was heel gezellig. Het was de eerste keer dat ik forummers ontmoette en het is heel leuk om die letters eens tot leven te zien komen. Een ervaring waar ik meer mee wil.



Nou ja, zeg! Wat een toeval; dat heb ik ook gedaan. Het was idd erg gezellig.

-Ook ben ik blij dat ik vakantie mag vieren in het huis van een andere forummer die ik irl ken.

- en dat ik eindelijk nieuwe korte zomerbroeken heb kunnen scoren.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik dat nr van emotionele waarde van Pavarotti zomaar kon vinden, ga maar eens zoeken als je alleen de melodie kan meehummen.
quote:ThunderassMan schreef op 30 juli 2014 @ 10:07:

[...]





Nou ja, zeg! Wat een toeval; dat heb ik ook gedaan. Het was idd erg gezellig.

-Ook ben ik blij dat ik vakantie mag vieren in het huis van een andere forummer die ik irl ken.

- en dat ik eindelijk nieuwe korte zomerbroeken heb kunnen scoren.En? Was het wat, die stad? Hebben jullie lang moeten zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn vriend vanaf vandaag 2wk vakantie heeft.

Mijn konijnen lief waren toen ik ze voerde.

Dat de zon schijnt.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik de mogelijkheid heb om nu even een dutje te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik een heerlijk rondje ben wezen hardlopen, zelfs een pr heb gelopen terwijl ik super weinig getraind heb de laatste tijd. Heerlijk, daar kan ik weer even op teren.
Ik heb een paar daagjes weg geboekt met mijn moeder, heerlijk vooruitzicht!



En verder was het een productieve dag, en dat heb ik wel nodig met naderende deadlines.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik een heerlijke zumbales heb gehad en morgen weer.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik een heerlijke witlofsalade heb gemaakt.
Dat mijn moeder op bezoek is geweest en ze zich echt goed voelde, dat deed mij zoveel goed.



En ik houd er natuurlijk niet van als dochter ontroostbaar is, maar ik nam haar over van haar oma en ze viel direct lekker in mijn armen in slaap. Vond ik stiekem wel heel fijn, voelde me zo onmisbaar.



En ik heb mijn favo supergezonde gerecht gekookt en nog veel over, dus de rest ingevroren. Is nogal een karweitje, dus de volgende 2 x dat ik het wil maken, hoef ik het alleen op te warmen.



Oh, en ik heb heel fijn met mijn man kunnen praten over het verlies van zijn moeder en de ziekte van mijn moeder. Deed me goed. Ook de reacties van forumsters op het topic dat ik geopend heb hierover vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Het eerste lachje (na 6 weken ellende) van mijn zoontje!!!
Ik werd blij van dat mijn sinds kort ex-vriendje langskwam en weer aangaf dat ik nog steeds belangrijk voor hem ben.

Ik vind het af en toe nog wel lastig dat we uit elkaar zijn, maar ben wel blij dat het zo vriendschappelijk gaat en dat we eigenlijk gewoon hele dikke maatjes zijn.



Ik werd ook blij dat net in het supportershome na een oefenwedstrijd van 'mijn cluppie' mensen het leuk vonden dat ik nog even dag kwam zeggen :-) .



Oww en ik werd ook blij dat ik lekker gekookt heb voor mezelf.
quote:Cateautje schreef op 30 juli 2014 @ 10:18:

[...]



En? Was het wat, die stad? Hebben jullie lang moeten zoeken?



Nee, ik had vrij snel wat ik wilde hebben en meer.

De winkelstraat zelf vond ik een beetje tegenvallen.
Ik werd blij van deze dag omdat ik gezellig met m'n moeder naar de winkels ben geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven