Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Linaisa, 2 minuten geleden



Dus dit is nu een slowchat topic geworden?

Mods?



Mods, mohoods...kijk eens wat zullie hier allemaal doehoen!



Doe niet zo zuur mens.

Dit is een naPRAAT topic.



Er mag dus gepraat worden.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik doe helemaal niet zuur.



In de openingspost staat waar de topic over gaat en waar er over nagepraat mag worden. Als jullie alleen maar slowchatten is de topic en waar het voor geopend is niet meer te volgen voor anderen die geen interesee hebben in jullie kitchen table talk.



Open anders een slowchattopic waar je lekker in kan ouwehoeren.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
Alle reacties Link kopieren
Het topic.
ja we willen hier de ban van markovic bespreken. wie heeft hem gestaft dat we hem een week moeten missen.

en waarom is die stafknop hier nog steeds
dit topic.

maakt het uit
Alle reacties Link kopieren
quote:Linaisa schreef op 30 juli 2014 @ 22:19:

Ik doe helemaal niet zuur.



In de openingspost staat waar de topic over gaat en waar er over nagepraat mag worden. Als jullie alleen maar slowchatten is de topic en waar het voor geopend is niet meer te volgen voor anderen die geen interesee hebben in jullie kitchen table talk.



Open anders een slowchattopic waar je lekker in kan ouwehoeren.



Misschien lees ik de OP verkeerd hoor maar ik lees dit;



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Dus over alles wat er op het forum gebeurd en waarover je zou willen praten. Weet niet wat `kitchen table talk` precies in jouw ogen betekent, maar ik zie niet bij het kopje `wat mag niet` die term staan dus ik neem aan dat het mag.



(ga er niet vanuit dat je ruige seks op de eetkamertafel bedoelt toch?)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
We praten wel degelijk na hoor Linaisa, over onze close encounter met Luc om precies te zijn. Misschien ben je jaloers dat Luc jou niet benaderd heeft, dat kan. Maar daar kunnen wij niets aan doen.



Maar ga maar jammeren bij de mods hoor, misschien wordt het nog wel een Rel. Hebben de dames die niet in Lucs belangstelling staan ook weer iets om over na te praten.
ik dacht, hier bespreken wat normaal gesproken in het central modtopic wordt geschreven en dat je text dan weggeëdit wordt en er eventueel een ban op kan volgen van 24 uur tot een week
Alle reacties Link kopieren
Krijgen leden een ban op nickname of ip adres?
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Linaisa schreef op 30 juli 2014 @ 22:29:

Krijgen leden een ban op nickname of ip adres?Hoe moeten wij dat weten? Mail de mods lekker, die zullen het wel weten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij de Nick.



Op IP betekent een permaban.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:rochel schreef op 30 juli 2014 @ 22:24:

ja we willen hier de ban van markovic bespreken. wie heeft hem gestaft dat we hem een week moeten missen.

en waarom is die stafknop hier nog steedsNiemand houdt je tegen hoor. Moet je wel opschieten, anders is Markovic alweer terug. Of is hij/zij al terug?
Ja, als er geen flinke rel is moet je wat hè. Komkommertijd op het forum.

Sinds we weer alles mogen gebeurd en niet veel meer
of wat met die meerdere nicks die mensen hier heben.

ik vroeg me dan af wat als betsy gebanned is mag de naam miepje dan nog wel posten

of krijgen ze beide een ban
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 juli 2014 @ 22:26:

[...]





Misschien lees ik de OP verkeerd hoor maar ik lees dit;



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Dus over alles wat er op het forum gebeurd en waarover je zou willen praten. Weet niet wat `kitchen table talk` precies in jouw ogen betekent, maar ik zie niet bij het kopje `wat mag niet` die term staan dus ik neem aan dat het mag.



(ga er niet vanuit dat je ruige seks op de eetkamertafel bedoelt toch?)doe jij maar lekker onnozel. Ik ga niet met je halen en trekken als je niet begrijpend kan lezen en daardoor dat eerste zinnetje uit de openingspost in een ander context leest.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
daar zeg je een paar ware woorden stora, in die laatste zin van je
Goed, on topic. Wie mist Markovic. En waarom? Of waarom niet? Was de ban tercht? Of toch niet? Zal ie er zelf van balen? Of niet?
ik snap je wel he, linaisa
quote:Linaisa schreef op 30 juli 2014 @ 22:32:

[...]





doe jij maar lekker onnozel. Ik ga niet met je halen en trekken als je niet begrijpend kan lezen en daardoor dat eerste zinnetje uit de openingspost in een ander context leest.Zit jij nou te slow chatten?
ja nou wie weet post markovic hier nu wel verder onder zn andere naam. als dat mag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Linaisa schreef op 30 juli 2014 @ 22:32:

[...]





doe jij maar lekker onnozel. Ik ga niet met je halen en trekken als je niet begrijpend kan lezen en daardoor dat eerste zinnetje uit de openingspost in een ander context leest.







Wat ben jij met je 17 postings een gezellige aanwinst voor dit forum. Welkom nog met terugwerkende kracht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik miste hem overigens niet, las zn naam in de bantopic.

heb hier niet zo snel door wie een week niet online is.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 juli 2014 @ 22:35:

[...]









Wat ben jij met je 17 postings een gezellige aanwinst voor dit forum. Welkom nog met terugwerkende kracht.



+1.



"Maar ik lees al heul lang mee".
is dit jouw eerste en enige naam mylene?
Alle reacties Link kopieren
Mv en Stora



+ 2
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven