Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



lebo, er zit wel een babyzaak in de stad waar we heen gaan die het voert, dus daar kan ik wel even kijken maar ben er wel eens geweest en toen heb ik ze niet gezien dus geef je wel weinig kans.
Lebo : ik ben er dan te laat. Ga 9-10 augustus die kant op.
Oww da's jammer. Maar misschien zijn we dan nog niet weg (plan is vanaf dat weekend, maar je weet het nooit) dus we houden wel even contact jij ook bedankt als je wilt kijken, Teuntje!
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 30 juli 2014 @ 22:38:

Misschien moet ik Name it maat 74 nemen, die vallen ruim en uit de 68 is hij net gegroeid. Apart hoe het zó per merk verschilt.



Hoe valt Tapete? En Ubang?



Ik kwam deze tegen, moest meteen aan jou denken!



http://www.ikenmijnkind.n ... rt-grijs-melee-bbs47.html
Haha, ik zag gisteren ook iets met NYC erop bij H&M liggen. Nu weer even verder met de zoektocht, shirts die Lebowski plaatst vind ik mooi.
Alle reacties Link kopieren
Leuk juist NYC, jij kan nog lekker in de sale zomerkleding shoppen.



Ik ben uit gekocht. Ik zie nog zoveel, maar ze hebben echt teveel. Vannacht gaan we 3 weken op vakantie naar Frankrijk dus online heb ik niets meer aan. Wel nog vlug een leuke korte broek voor zoon gehaald bij H&M.





HM start wel heel laat met de sale op zomerkleding.



Nu, langzaam, op zoek naar winterkleding. Ze zijn al klaar met schoenen (hoewel) en zoon heeft al twee jassen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Lekker Gatti! Wij hopen eind volg week ook nog die kant op te gaan.

Leuke broek ook.



Ja, vind je de shirts leuk nyc? Je zou ook gewoon een Zara in kunnen lopen, daar heb ik ook een boel shirts vandaan, kijken of ze nog wat hebben in de sale. Of de Bijenkorf, daar hangt altijd wel wat leuks.



Even een foto van Zwoerdje. Hij gaat een beetje de lengte in, is al niet meer zo dikkig. Ik haal m zo weer weg.

*poef*

Dit is zo'n broekje van jojo nyc, die zijn zo heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Eerste keer dat ik 'm zie, die is toch helemaal niet dikkig. Schatje hoor met zijn mooie ogen.

Soortgelijk broekje had ik ook, heel fijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Wat n schatje!ik vind m helemaal niet dikkig!!knap ventje!
Dankje hij kijkt vaak heel serieus, maar hij is meestal vrolijk. Hij had echt zo'n boeddhabuikje, als ie zit dat het zo over het randje heen puilt en hij had driedubbele plooien in zijn dijen! Dus het was er wel, maar wordt al minder. Was ook een zwaargewicht bij geboorte natuurlijk, ruim vijf kilo.
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn mijn dochter en zoontje, haal ik ook zo weg.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter was 4600 en zoon 4300 bij geboorte. Zegt niets, zitten nu allebei onder de middellijn.

Bij dochter kregn we nog extra controle omdat ze te snel te licht werd. Volgens de Gyn. was ik een te goed moeder en gaf ik teveel af. wel allebei met een keizersnede geboren want dat paste echt niet.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Leuk! Mooie, vrolijke kindjes. Is dat bij jullie? Dat mis ik wel, we hebben een heerlijk huis, maar een buitenruimte is zo fijn met kinderen.

En da's inderdaad flink, helemaal voor een meisje! Was je niet bang dat je tweede nog groter zou zijn bij de geboorte? Mijn oudste was ook flink, 4,4 kg bijna, en dus wist ik al bijna zeker dat de tweede, en dan ook nog een jongen, helemaal een knoeperd zou worden

Dat jouwes dan nu onder de middellijn zit, bijna ongelooflijk hè.
Wat een mooie kindjes!



Die van mij was bijna 5 kilo.. En die paste dus wel zonder pijnstilling... Auw auw auw (was te snel voor pijnstilling..)
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, niet bij ons. Wij hebben wel een redelijke tuin met speelhuis, glijbaan en trampoline maar niet zoveel ruimte als op de foto. Is de tuin van mijn broer, die woont in 't Gooi.

Wij wonen midden in de stad, maar wel een veel kleinere stad dan jij.



Ja, ik was wel bang bij zoon voor de bevalling. Maar ik was sowieso extreem bang om te bevallen.

Bij dochter lag ik al twee weken met zwangerschapsvergiftiging in 't ziekenhuis, toen kwamen ze er pas achter dat ze zo groot was. Was wel 42 weken toen ze uiteindelijk kwam.

Bij zoon was ik ervan overtuigd dat ik weer een keizersnede zou krijgen maar ziekenhuis was eigenwijs en wou 't toch zo proberen, niet gelukt dus. Weer een spoedkeizersnede.

Ze groeiden beide op 't einde heel hard. Maar ook bij allebei ruim over de uitgerekende datum.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Oeh Dino, dat kan ik me voorstellen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Goh wat maken wij allemaal grote kindjes

hier ook allebei veel te laat (9 en 14 dagen) maar volgens mij heeft bij mij die extra tijd niet zo veel uitgemaakt, die werden vanaf begin al zo groot geschat. Maar toch ook zonder iets bevallen, ging ook allemaal veel te snel.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij helaas niet snel. Dochter duurde, na opwekken en infuus, nog 18 uur. Zoon na ballon (vreselijk) nog 11 uur.



Ik kan heel goed zwanger zijn en heel slecht bevallen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ja raar, ik ben door mijn leeftijd steeds onder controle geweest in 't ziekenhuis en dan krijg je bij ieder bezoek een echo. Alles verliep gemiddeld tot de laatste weken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ohh wat naar zeg. Dapper dat je dan toch voor een tweede bent gegaan! Maar ze zijn ook zo leuk als ze er eenmaal zijn, hè
Mooie kindjes op de diverse foto's.

Ik moet nog even wachten, maar ons ukkie is ook niet echt een ukkie.....

Zit op de bovenrand van de groeicurve. Hoop zo dat hij/zij wat te vroeg komt (ik was zelf ook vijf weken te vroeg en niet bepaald mini).



Zwoerdje op het zebrakleed! Wel een redelijk serieuze blik inderdaad, maar niet dikkig hoor, en hele mooie ogen!

Leuk broekje ook.
Volgens mij heb je dan ook een wat grotere kans daarop, toch?



Ik denk overigens niet dat het heel veel uitmaakt. Collega van man was ná mij uitgerekend. Haar kind was drie weken te vroeg, mijne twee weken te laat. Hij is nu dus net jarig geweest, en ook een énorm spekkie!
quote:siska74 schreef op 31 juli 2014 @ 10:42:

Zwoerdje op het zebrakleed! Wel een redelijk serieuze blik inderdaad, maar niet dikkig hoor, en hele mooie ogen!

Leuk broekje ook.



Hij kijkt tv. Daarbij en bij eten kijkt hij altijd serieus

kindje van eerdergenoemde collega gaat soms huilen van enthousiasme, als hij ziet dat het eten eraankomt
Hahaha wat schattig lebo
Ja, de kans dat de kleine zich eerder aandient is groter als je als vrouw zelf te vroeg was. En als de groeiecho's aanleiding geven gaan ze eventueel eerder halen. Denk dat het voor de bevalling zelf wel scheelt of het twee weken te vroeg is of nog vier weken doorgroeit in je buik



Zometeen nog een paar uur werken en dan verlof, dan kan ik me helemaal op het web storten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven