Filmliefhebbers gezocht in Rotterdam

30-07-2014 23:06 10 berichten
Hoi allemaal!



Ik zoek mensen in Rotterdam die het leuk vinden om 1x per maand een film te bezoeken en deze daarna tijdens een hapje en drankje te bespreken :-) Vooral om nieuwe filmgenres te leren kennen maar ook om nieuwe vrienden te maken.



Ik hoor graag van jullie! :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik ga vanaf september waarschijnlijk meedoen aan een filmclub in Rotterdam. Via via iemand ik ken. De bedoeling is geloof ik 1x per maand een film te gaan zien. Geen blockbusters ofzo, maar meer filmhuisfilms. Als je interesse hebt, mail me even op nina77@zonnet.nl



X
Hoi, dank je wel voor je reactie! Ik ga je mailen :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Heb je een mailadres? ik heb een pathe pasje en hou van films. Ga zelf ook regelmatig, maar nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk en samen te kijken.



Hoor het wel
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Leuk idee! Ik ben dol op films en kijk ook echt alles. lijkt me daarom ook leuk om bevriend te worden en een filmpje te pakken.



Ik hoor het wel.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een mailadres ntas21, waar woon je?
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Dit klinkt leuk zeg! Kan ik me nog bij jullie aansluiten? Ben 37 jaar, woon samen in Rotterdam en hou van film en borrels en lekker eten:-) Ok, dat is wel een hele simpele samenvatting, maar... om een idee te krijgen.



Hoop iets te horen!
Hoi allemaal! Dank voor de reacties! :-)



Ik ben te bereiken op vivafilm77@hotmail.com.



Even kort wat over mezelf,36 jaar, woon samen in Rotterdam en hou van lezen, films, lekker eten, drinken, stedentrips..etc :-)



Hoop snel wat meer van jullie te horen! :-)
Even een up voor dit topic! :-)



Vind je het leuk om samen met een groepje mensen films te bezoeken in Rotterdam? Laat dan een berichtje achter of stuur mij een mail op vivafilm77@hotmail.com



Alvast bedankt! :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh, een berichtje naar mijn hart. Ik stuur je een mailtje.
Smell the flowers while you can....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven