Entertainment alle pijlers

Ziekenhuis verhalen

30-07-2014 21:23 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben op dit moment een ziekenhuis verhaal aan het schrijven en af en toe heb ik hulp nodig van anderen, wat anderen vinden en wat voor ideeën jullie hebben.



Allereerst vroeg ik me af of hier fans zitten van de vlaamse serie Spoed, deze is al een aantal jaren van de buis.



Ik zit op dit moment met de naam van de ambulancier, ik heb wel een naam (Renz) maar denk dat een andere naam beter is, hebben jullie ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Het rare is, ik lees al een aantal keer dat er 'Ziekenhuis serie' staat, maar bij mij staat er 'Ziekenhuis verhaal' wat ik ook heb ik gevuld... ??????
Alle reacties Link kopieren
Stan!
Nou, weet je wat , je mag mij best een persoonlijk berichtje sturen als je wil weten of iets medisch gezien klopt of niet..



Wel een kleine waarschuwig; Ik ben nog níet afgestudeerd .
Alle reacties Link kopieren
Of mij ;) ik ben ic pleeg.

Succes!
quote:sabrina_sabje schreef op 30 juli 2014 @ 23:56:

Of mij ;) ik ben ic pleeg.

Succes!Awesome job!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 30 juli 2014 @ 21:31:quote:Allereerst vroeg ik me af of hier fans zitten van de vlaamse serie Spoed, deze is al een aantal jaren van de buis.



En als tweede?



Verder vooral niet de dingen schrijven die ze in de serie A Gifted Man zeggen/doen. Wat een slechte en onwaarschijnlijke serie.Nou inderdaad, verbijsterend hoe dat ziekenhuis daar werkt. Ga mijn internist zelf even vragen waarom ze het in mijn ziekenhuis niet zo aan kunnen pakken, lekker weinig wachttijd en één arts die alles kan. Maar ik moet zeggen dat ik gewoon drie kwartier volkomen geobsedeerd naar de goede man zit te kijken en verder de vreselijke verhaallijnen probeer te negeren
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 30 juli 2014 @ 21:27:

Ehm, de naam is niet belangrijk. Wat ik wèl belangrijk vind: het moet kloppen. Geen levensbedreigende sinusitis dus, dat kàn gewoon niet. En ook geen terminale verruca plantaris dus.



Heb je géén idee waar ik het over heb? Begin eens met je medische kennis.



Je hebt maar 2 diagnoses nodig om het 4 seizoenen spannend te houden, ..



It's either lupus or sarcoidoses
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Als je een nam moet hebben kijk dan in de top 10 van het geboortejaar van je persoon. was er een grote naam in de sport of iets anders vrij algemeen dan zullen veel kinderen zo genoemd zijn, of andersom.

Ik denk niet dat er in het jaar dat Pim Fortuin doodgeschoten werd veel Folkerts zijn geboren, om maar een voorbeeld te noemen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 31 juli 2014 @ 00:15:

[...]





Je hebt maar 2 diagnoses nodig om het 4 seizoenen spannend te houden, ..



It's either lupus or sarcoidoses



Diagnose 1: Ja hij is verliefd op de knappe verpleegster (of toch niet?)

Diagnose 2: Die nieuwe chirurg zou ook wel eens een oogje op hem kunnen hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op donderdag 31 juli 2014 00:24 Als je een nam moet hebben kijk dan in de top 10 van het geboortejaar van je persoon. was er een grote naam in de sport of iets anders vrij algemeen dan zullen veel kinderen zo genoemd zijn, of andersom.

Ik denk niet dat er in het jaar dat Pim Fortuin doodgeschoten werd veel Folkerts zijn geboren, om maar een voorbeeld te noemen. Nee, want dat was al zon populaire naam ;)
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Sense-1970: It's not lupus, it's néver lupus :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven