Entertainment alle pijlers

Dat verwacht je niet van die celebrity...

30-07-2014 19:08 93 berichten
Sommige celebrities lijken alles wel te kunnen. En toch verbazen ze soms nog En van andere celebrities vraag je je weer af of ze überhaupt wel iets kunnen.



Zo was ik heel verbaasd dat Tom Cruise heel behoorlijk kan zingen. En... paaldansen!

Zie hier:

https://www.youtube.com/watch?v=0wTYEtHYbgs



Vertel, wie heeft jou verbaasd?
quote:gedanst schreef op 30 juli 2014 @ 20:42:

[...]





Ik snap dat het misschien veel lijkt Maar als je kijkt hoeveel celebs er wereldwijd zijn, dan is dit natuurlijk nog niet eens 1 %.Heb je natuurlijk ook gelijk in, maar gelukkig zijn er inmiddels ook al weer veel celebs die Scientology hebben verlaten, zie ik na wat verder speurwerk.
Alle reacties Link kopieren
Iemand noemde het al: hun lichaamslengte. Madonna is 1.54. Ik vond haar altijd zo'n bom van een vrouw: lang, slank, gespierd...
Alle reacties Link kopieren
Dat Tom Cruise nog steeds niet uit de kast is. (Tenminste ik ging er altijd vanuit dat hij homo is. Verbaasde me echt toen hij trouwde met Nicole Kidman.) Net als vele celebs in Hollywood. Het taboe is daar blijkbaar heel groot. Zeker voor de mannen. Vrouwen als Portia de Rossi en Ellen deGeneres, Ellen Paige onlangs, Jodie Foster durven het wel aan. Net als sommige mannelijke sporthelden in het American Football en het basketbal. Maar welke Hollywoodster is openlijk gay? Ik weet het zo snel even niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 30 juli 2014 @ 20:45:

[...]





Cool!

Hahaha Comedy Central op Twitter:

"Orlando Bloom threw a punch at Justin Bieber. It's the closest we'll ever get to seeing Legolas fight a Hobbit."
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2014 @ 21:15:

[...]



Hahaha Comedy Central op Twitter:

"Orlando Bloom threw a punch at Justin Bieber. It's the closest we'll ever get to seeing Legolas fight a Hobbit."
Alle reacties Link kopieren
Haha!



Schijnt dat Dirk Zeelenberg (David uit Divorce) er getuige van was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 30 juli 2014 @ 19:46:

Ik vind het een leuk weetje dat Bruce Dickinson, de zanger van Iron Maiden, piloot is en bevoegd om boeings te vliegen.





Ik lees net dat hij ook erg goed kan schermen. Heeft aan de olympische kwalificaties meegedaan.



Multitalent deze man.



Intelligent, sportief, rijk en hij maakt nog supermuziek ook !

Bruce heeft alles
Alle reacties Link kopieren
Wist niet dat Jake Gyllenhaal (Brokeback mountain, donny darko, day after tommorow, enemy, prince of persia, etc.) kon zingen.

zingende jake gyllenhaal
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2014 @ 21:15:

[...]



Hahaha Comedy Central op Twitter:

"Orlando Bloom threw a punch at Justin Bieber. It's the closest we'll ever get to seeing Legolas fight a Hobbit."

Haha Orlando Bloom is nu weer een klein beetje mijn held. Blij dat iemand dat rotjoch eens op zijn plek zet, met zijn aso gedrag.



Sensy: Ja dat noemde ik. Madonna maar 1.54??? Jeetje, nog zo'n vrouw die ik altijd als lang beschouwde. Waar halen ze hun monster hakken, die kan ik ook wel gebruiken



Qua mannen is Daniel Radcliff trouwens verassend klein. Maar 1.65 m , das niet zo groot voor een man
Alle reacties Link kopieren
Kate Moss zat gisteren dronken in het vliegtuig. Dacht dat ze inmiddels in rustiger vaarwater was beland.



Daily Mail
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog even zoeken naar een celeb die op een positieve manier verrast.
De zanger van Rammstein, Till Lindemann, is een goede zwemmer, op Olympisch niveau zelfs.



En Bon Jovi schijnt kapper te zijn geweest, vond ik ook wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond humberto tan nogal verrassend. Helaas kan ik niet het hele stuk vinden alleen een stukje in boulevard en helaas net het minst leuke stuk.

Hij danst, en goed! Helaas dus net niet te zien.

http://www.rtlnieuws.nl/b ... erto-tan-showt-dancemoves
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2014 @ 21:15:

[...]



Hahaha Comedy Central op Twitter:

"Orlando Bloom threw a punch at Justin Bieber. It's the closest we'll ever get to seeing Legolas fight a Hobbit."
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me ook over verbaasde is dat iemand die op dat moment goed in de picture was en geen extra aandacht nodig had dit aantrok op de rode loper







[img][img]http://s4.motherlessmedia.com/dev146/0/ ... 111191.jpg[/img][/img]
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 30 juli 2014 @ 19:58:

Dat Bieber op z'n bakkes gemept is door dat elfen kereltje Orlando Bloom. Het leek me altijd nogal een euh watje

Oh echt? Waarom?



Ik ben helemaal niet voor geweld maar dat je Justin Bieber wil slaan kan ik best begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dropje70 schreef op 30 juli 2014 @ 20:20:

[...]



I love Kevin CostnerKevin Bacon ook. En daar hou ik van
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 30 juli 2014 @ 21:05:

Dat Tom Cruise nog steeds niet uit de kast is. (Tenminste ik ging er altijd vanuit dat hij homo is. Verbaasde me echt toen hij trouwde met Nicole Kidman.) Net als vele celebs in Hollywood. Het taboe is daar blijkbaar heel groot. Zeker voor de mannen. Vrouwen als Portia de Rossi en Ellen deGeneres, Ellen Paige onlangs, Jodie Foster durven het wel aan. Net als sommige mannelijke sporthelden in het American Football en het basketbal. Maar welke Hollywoodster is openlijk gay? Ik weet het zo snel even niet?Neil Patrick Harris. (Barney van himym)
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op 30 juli 2014 @ 21:47:

[...]



Oh echt? Waarom?



Ik ben helemaal niet voor geweld maar dat je Justin Bieber wil slaan kan ik best begrijpen.Er gaat een gerucht dat Orlando's ex Miranda Kerr toen ze nog getrouwd waren heeft lopen rotzooien met Bieber (al hilarisch an sich) en dat het kleine zielige mannetje dat nog even moest benadrukken toen hij Orlando zag. Na de ruzie op Ibiza heeft Justin Bieber ook nog een foto van Miranda op Twitter gezet zonder tekst, alleen een emoticon van een kroontje erbij. Zielig kereltje is het toch.
Hugh Laurie (dokter House) heeft een heerlijke blues cd gemaakt Klik eens
Alle reacties Link kopieren
Ian McKellan (lotr, x-men), en David Hyde Pierce (Frasier) zijn overigens ook homo. Vind het verrassend dat veel mensen het verrassend vinden bij Ian overigens.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 30 juli 2014 @ 22:06:

[...]





Er gaat een gerucht dat Orlando's ex Miranda Kerr toen ze nog getrouwd waren heeft lopen rotzooien met Bieber (al hilarisch an sich) en dat het kleine zielige mannetje dat nog even moest benadrukken toen hij Orlando zag. Na de ruzie op Ibiza heeft Justin Bieber ook nog een foto van Miranda op Twitter gezet zonder tekst, alleen een emoticon van een kroontje erbij. Zielig kereltje is het toch.Oh pfff... Nou vind ik Orlando ook niet aantrekkelijk maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je het met Bieber zou willen doen. Gadverdamme... Lijkt me ook nog eens geen reet aan, die gast is zó egocentrisch..
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 30 juli 2014 @ 21:05:

Dat Tom Cruise nog steeds niet uit de kast is. (Tenminste ik ging er altijd vanuit dat hij homo is. Verbaasde me echt toen hij trouwde met Nicole Kidman.) Net als vele celebs in Hollywood. Het taboe is daar blijkbaar heel groot. Zeker voor de mannen. Vrouwen als Portia de Rossi en Ellen deGeneres, Ellen Paige onlangs, Jodie Foster durven het wel aan. Net als sommige mannelijke sporthelden in het American Football en het basketbal. Maar welke Hollywoodster is openlijk gay? Ik weet het zo snel even niet?Deze acteur (Matt Bomer) van White Collar is getrouwd met een man. Na het zien van de serie was ik daar verbaasd over. Ik las het toen een keer.

Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 30 juli 2014 @ 19:58:

Dat Bieber op z'n bakkes gemept is door dat elfen kereltje Orlando Bloom. Het leek me altijd nogal een euh watje



En toen kwam ik dit tegen op het internet



Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb die op facebook, die is heel grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven