Even snel in je pyama naar buiten

30-07-2014 22:41 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel even benieuwd wat de VIVA gangers hier van vinden.



Wilde richting bed gaan, en bedacht me ineens dat de vuilniszakken voor moesten, omdat ze morgenochtend vroeg worden opgehaald (en ik was het vorige week ook al vergeten) Dus toen ben ik even snel in mijn pyama met de vuilniszakken naar buiten gerend (Ga me echt niet weer helemaal aankleden voor die 5 seconden), ze op de stoep gezet en weer naar binnen. Maar tijdens het neerzetten keken wat buurtjes die buiten waren mij een beetje scheef aan (niet dat ik me van dat groepje wat aantrek, want ze zijn zo aso als de pest met luide hardcore muziek en 's nachts naar elkaar schreeuwen buiten). Het was niet alsof ik een doorschijnende nachtjapon droeg ofzo, gewoon een hele zedelijke pyama met een t-shirt en een lange broek. Dus ik vroeg me af:



Wat vinden jullie ervan om even kort in je pyama naar buiten te gaan om het vuil voor te zetten of iets anders kleins?



Ik vind het persoonlijk niet zo raar, niet heel anders dan een joggingbroek of iets anders flodderigs en daarbij is het ook maar heel kort, zo zoef naar buiten en weer naar binnen. Niet alsof ik daar nog de macarena heb staan dansen...
quote:misstortoise schreef op 30 juli 2014 @ 23:20:





Grumpy: Ja kan me voorstellen. Kijk wel eens op thepeopleofwalmart. En wat daar al niet rond loopt. En yay voor Hello Kitty, ik heb ook pyama's met schattige diertjes erop zoals Hello Kitty, de Forever Friends beer en Disney. Die zijn namelijk lekker goedkoop bij de zeeman en nog eens in mijn maat ook.



.Ja die site is briljant en ik zweer je in het wild lopen er dus inderdaad dat soort maffe types rond half in hun blootje. Dan kan die Nerd-hello kitty pyjamabroek van mij best wel (hello-Kitty-met-bril)
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er schreef op 30 juli 2014 @ 23:02:

[...]



Ik heb van die slaap-jurk gevalletjes. Heel fijn om die 's ochtends snel even aan te doen en dan zo een kop koffie te zetten, en daarmee in bed de krant te lezen. En als ik dan tijdens het koffie-zetten bedenk dat het bakkendag is, dan zet ik die bak gerust even buiten.

Geen doorkijk, moet kunnen.Maar bij een pyjama denk ik aan



En dat is me echt veel en veel te heet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:misstortoise schreef op 30 juli 2014 @ 23:22:

Bianca: Ach ja dat kan het zijn. Ik zelf kom uit een buurt met goedkope huurhuisjes. .



Ik ook.

Maar in onze wijk deden mensen dat niet.

Er golden wel meer ongeschreven wetten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 juli 2014 @ 23:35:

[...]



Maar bij een pyjama denk ik aan[img]http://i100.twenga.com/lingerie/damespy ... 39506f.jpg[/img]



En dat is me echt veel en veel te heet



Nee haha, die draag ik alleen in de winter. Zulke wollige en lange. Het is meer zo iets:

[img]http://www.justfor5pounds.com/images/pr ... ginal.jpeg[/img]
Alle reacties Link kopieren
quote:misstortoise schreef op 30 juli 2014 @ 23:38:

[...]





Nee haha, die draag ik alleen in de winter. Zulke wollige en lange. Het is meer zo iets:

[img]http://www.justfor5pounds.com/images/pr ... ginal.jpeg[/img]

Oh, die vind ik ook veels te warm

En boxershortje met een topje trek ik net....maar meestal beland het topje ook naast bed...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 juli 2014 @ 23:39:

[...]



Oh, die vind ik ook veels te warm

En boxershortje met een topje trek ik net....maar meestal beland het topje ook naast bed...Ik ben in dat opzicht ook een beetje raar hoor. Zit soms rustig als het warm is met een dekentje over mijn benen tv te kijken. Menig mens is daarover dan verbaasd.
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap in een onderbroek en om daar nu mee op straat te lopen is misschien niet heel handig



Maar in mijn huispak (joggingshort of harembroek met daarop een hemdje) begeef ik me wel buiten. Voor de mac trek ik kleren aan of stuur itsman
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Nee niet raar hoor.



Ik heb een keer een joggingpak van mijn moeder gehad. Tenminste, dat dacht ik.



Dus gewoon even snel aan aangedaan voor een boodschapje in de supermarkt. Hoorde ik later van mijn moeder dat het een pyjama was



Nou ja, niet meer aangedaan buiten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zou hier echt mijn ogen uitkijken als iemand dat deed. Om het over de Mac in badjas maar niet te hebben. Zal wel mijn opvoeding zijn, maar ik vind het echt proletengedrag.
Alle reacties Link kopieren
Als ik de krant ga halen doe ik dat ook in pyjama. En dat is altijd vrij laat in de ochtend, maar kan me niks schelen.misschien omdat ik een tijdje in Amerika heb gewoond. Daar ging je ook gewoon in pyjama broek naar school als je zaterdagochtend om 8uur moest verzamelen voor volleybal oid.
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 30 juli 2014 @ 23:55:

Ik zou hier echt mijn ogen uitkijken als iemand dat deed. Om het over de Mac in badjas maar niet te hebben. Zal wel mijn opvoeding zijn, maar ik vind het echt proletengedrag.Plus 1
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker doen. Ik doe het ook! "Dat hoort niet"??!.. Lekker boeiend wat wel of niet hoort. Je valt er toch niemand mee lastig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 juli 2014 @ 23:35:

[...]



Maar bij een pyjama denk ik aan[afbeelding]



En dat is me echt veel en veel te heet nee dat bezit ik niet! Eerder zoiets: http://www.ladytrend.com/ ... den/684/nachthemd-fiorela



Ik ben overigens opgegroeid in een redelijk chique buurt van een redelijk rijke stad, en toch hadden we een buurman die net zo makkelijk 's avonds nog even in zijn voortuin een wijntje zat te drinken in zoiets:

Toen heette dat een hansop, nu een onesie en is het zelfs nog even hip geweest! Je kan dus eigenlijk stellen dat mijn oude buurman 25 jaar geleden die trend gezet heeft, want na een tijdje wilden alle buurkinderen ook een hansop om 's avonds mee naar buiten te gaan Oh wat zullen mijn ouders dat leuk gevonden hebben achteraf
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:misstortoise schreef op 30 juli 2014 @ 22:41:



Wat vinden jullie ervan om even kort in je pyama naar buiten te gaan om het vuil voor te zetten of iets anders kleins?





moet kunnen... ik zie niet in wat het probleem zou zijn.

wat is er zo shocking aan een pyama
Alle reacties Link kopieren
Pyama om in te slapen? Dacht t niet! Dan voel ik die satijnen lakens en hoezen toch niet?



Dat je niet in je blote nixie naar buiten gaat om de ton aan de straat te zetten vind ik OK.
Alle reacties Link kopieren
Laat ik nou net in mijn hemd, wel nog met een fatsoenlijke lange broek eronder, een half uur op de galerij met buren hebben staan kletsen. Wel een leuk hemdje trouwens, je kunt het ook dragen als een topje, het ziet er niet uit als ondergoed. 't Was eigenlijk best fris, mijn armen zijn nog koud.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Maar kijken je buren anders niet dan? Denk je echt dat het aan de pyama lag? Mijn buren staan ook vaak in de voortuin en kijken altijd naar alles wat beweegt in de straat. En mijn buurvrouw zie ik regelmatig in haar pyama buiten.
Ja hoor, ik doe het regelmatig. Ik ga 's avonds vaak vrij vroeg douchen en dan nog even in pyjama op de bank. Soms bedenk ik dan dat er nog iets moet gebeuren, bak buiten of hond nog even een plas voor het slapen. Dat doe ik dan in pyjama en op blote voeten, als het koud is schoenen en een jas of vest erbij. Als ik verder van m'n huis moet doe ik dat niet in pyjama.



Wij gaan wel af en toe slobberkleding naar de supermarkt trouwens, haha, soms echt de allerlelijkste combinaties. We wonen in een volksbuurt en hier in de super en op straat zie je best wat "tokkies" rondlopen. Als wij zo slobberig naar de super gaan zeggen we dan ook meestal tegen elkaar dat we weer helemaal in stijl gekleed zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het zelf nooit (misschien omdat ik nooit wat binnen/buiten hoef te zetten), maar heb er geen problemen als ik mijn buren zo tegen zou komen.
Alle reacties Link kopieren
Zelf doe ik het nooit. Maar ik zou ook niet staan gapen als een van mijn buren in pyjama en/of badjas even de container aan de straatkant zet.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zeg maar niks ook.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Tsjonge nou ik zou er niet eens over nadenken dat dit raar is. Ik loop ook vaak s'ochtends of in het weekend met huispak de hond uit te laten. Ook als ik moet leren en niet veel zin heb om me op te tutten.. Ik doe overigens wel vaak een zonnebril op.. Interesseert mij werkelijk niets wat andere denken. Als ik me daar mee bezig moet gaan houden... Boeiend!
Ik zou er ook geen problemen mee hebben hoor. Pas als een van de buren bloot of in z'n ondergoed over straat zou gaan zou ik wel even raar opkijken.
In je badjas door de Drive, serieus? Waarom?



Maar goed, ik kan me er niks bij voorstellen dat je daar ineens heen 'moet' want ik vind de McD gewoon niet zo lekker.



Verder: in je pyjama even iets buiten zetten, dat moet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Even in de pyjama iets buiten zetten vind ik ook geen probleem hoor, zie het vaak genoeg bij mij in de straat en kijk er echt niet van op. In je ochtend/badjas door de MacDrive vind ik wel weer raar.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven