Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat waren je plannen morgen ook al weer MV? Die afspraak met de forumster?



Met mij alles goed. Lichtelijk in een baal-modus vanwege die vele nachten. Maar in principe schiet ik daar weinig mee op, want ik heb er nog een hoop te gaan. Dus; knop om !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 31 juli 2014 @ 01:11:

Ook nog wakker. Moet morgen naar de bedrijfsarts en heb er zo geen zin in ! Zal blij zijn als het weer achter de rug is.



Kan mij helemaal voorstellen. Wat ik zou willen meegeven, ga niet alles vergoedelijken, dat het allemaal wel meevalt. Een burnout valt niet mee. Vertel de waarheid maar ga het niet afzwakken.



Zal voor je duimen,, hoelaat heb je de afspraak?



Succes iig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 31 juli 2014 @ 01:13:

Wat waren je plannen morgen ook al weer MV? Die afspraak met de forumster?



Met mij alles goed. Lichtelijk in een baal-modus vanwege die vele nachten. Maar in principe schiet ik daar weinig mee op, want ik heb er nog een hoop te gaan. Dus; knop om !



Ja morgen komt de man van mijn vriendin/forumster mij ophalen.



Waar baal je van? De nachten, het werk, te weinig werk in de avonduren? Vind je het werk an sich wel leuk?



Toen ik in het ziekenhuis lag een paar weken verveelde de verpleging zich ook rot. Ik was elke nacht wakker en mijn infuus ging om het half uur? af dus was dolle pret, NOT
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
kwart over 10 moet k erheen en inderdaad ik ga proberen het niet af te zwakken. Ik ga geen toneel lopen spelen maar in eerdere gesprekken kon ik rustig in mijn mooie kleren met makeup op en haartjes netjes in model aan komen zetten en dan dacht die arbo dat het wel losliep. En dat doet het niet. Wel suf want de laatste keer kwam ik dus in mijn oude kloffie aan en toen zei ie "ik wilde vragen hoe het met je gaat maar dat zie ik zo wel" echt raar dat het daarop al valt of staat zowat terwijl mijn klachten precies hetzelfde waren als ik wel verzorgd daar binnenstap. Maar ja voorlopig zit slapen er niet in. Ik zie een mug vliegen en krijg m niet te pakken.
PS MV ik wordt altijd zo vrolijk van die foto in je OP met die gapende uitrekkende kat. Zo lief!
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen GC.



Ik werk liever overdag; is het werk uitdagender. 's Nachts is er of niks te doen en probeer je een beetje wakker te blijven met wat administratieve dingen óf zijn veel patienten erg onrustig, wat ik dan eigenlijk ook weet liever niet heb .

Verder lig ik liever in bed 's nachts dan dat ik aan het werk



Maar ik hou op met klagen; thanx voor het aanhoren.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 31 juli 2014 @ 01:43:

PS MV ik wordt altijd zo vrolijk van die foto in je OP met die gapende uitrekkende kat. Zo lief!



Hahahah dank je. Ik wilde laten zien dat katten ook echt slecht wakker kunnen worden, alsof ze een kater hebben.



Het komt hier niet snel voor hoor maar toen zag hij eruit alsof hij de hele nacht niet had geslapen haahahahah. Net zoiets als ik er sochtends uitzie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 31 juli 2014 @ 01:44:

Succes morgen GC.



Ik werk liever overdag; is het werk uitdagender. 's Nachts is er of niks te doen en probeer je een beetje wakker te blijven met wat administratieve dingen óf zijn veel patienten erg onrustig, wat ik dan eigenlijk ook weet liever niet heb .

Verder lig ik liever in bed 's nachts dan dat ik aan het werk



Maar ik hou op met klagen; thanx voor het aanhoren.



Ik vind je niet klagen hoor. Het mag toch gewoon dat je sommige dingen van je werkzaamheden leuker vindt dan het ander? En kan mij voorstellen dat je ook wel eens de nachten niet doorkomt vanwege de rust. Ik kan mij iig voorstellen dat er overdag zoveel te doen is en zoveel reuring.



Maar ja, die nachtdiensten horen erbij helaas.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 juli 2014 @ 02:21:

[...]





Ik vind je niet klagen hoor. Het mag toch gewoon dat je sommige dingen van je werkzaamheden leuker vindt dan het ander? En kan mij voorstellen dat je ook wel eens de nachten niet doorkomt vanwege de rust. Ik kan mij iig voorstellen dat er overdag zoveel te doen is en zoveel reuring.



Maar ja, die nachtdiensten horen erbij helaas.



Thanx, klopt. Maar ik relativeer dan vaak ook weer snel, van ' ik mag blij zijn dat ik werk heb' dat soort dingen. Dus tegen de tijd dat ik mijn verhaal heb afgetypt ben ik het alweer aan het afzwakken .



Leeft de mug nog GC?

Ik had er net eentje te pakken, bleef netjes op mijn pc-scherm zitten.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 31 juli 2014 @ 02:25:

[...]





Thanx, klopt. Maar ik relativeer dan vaak ook weer snel, van ' ik mag blij zijn dat ik werk heb' dat soort dingen. Dus tegen de tijd dat ik mijn verhaal heb afgetypt ben ik het alweer aan het afzwakken .



Leeft de mug nog GC?

Ik had er net eentje te pakken, bleef netjes op mijn pc-scherm zitten.



JE MAG KLAGEN HOOR!



Doordat er zoveel mensen geen baan hebben wil niet zeggen dat jij ook je baal momentjes mag hebben! Niet zo streng zijn voor jezelf.









Ik zou zweren dat muggen op licht af komen maar bij een wetenschappelijk programma hadden ze bewezen dat het een fabel was.



Nou ik zweer dat als je de deuren open doet en lichten aan dat de muggen vanzelf komen.



Verder zouden alleen de vrouwtjes de eitjes in je lichaam brengen, lekker dan. Ik heb dan alleen maar vrouwtjes. Dit jaar nog geen mug gezien hoor. Wel die klote fruitvliegjes. $$%^&*$
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Thanx MV
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nog steeds aan het nachtbraken. De katten waren redelijk rustig maar zojuist brak de pleuris uit en mikten ze de krabpaal omver. Nog geen geschifte buurvrouw aan de deur gehad...dat scheelt. Ik baal dat ik niet lekker tegen de grote eindbaas aan kan kruipen want die heeft nog steeds nachtdienst en de mug is ook nog niet dood. Nou 1 ding is zeker ik zit morgen helemaal gesloopt bij die arbo arts.
Alle reacties Link kopieren
Tjee, jammer GC.



Oordopjes tegen het gezoem van de mug een idee?

En dan proberen te visualiseren dat je tegen je man aankrijpt en kijken of je zo in slaap kan vallen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik ga een poging wagen. Hij komt als het goed is precies thuis wanneer ik eruit moet maar kruip na de afspraak denk ik ff terug als beloning. Welterusten! Hoop ik...
Alle reacties Link kopieren
Weltruste!



Denk maar alvast aan dat je straks langs je mannetje mag kruipen, daar krijg je vast slaap van .
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Grump bij de Arbo vandaag!!!!!





Zo eerste was is gedaan, de 2e zit er nu in. Nou dan heb ik iig vandaag wat te kiezen wat ik mee wil nemen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pfff al nachten word ik rond half zes wakker. Irritant en vermoeiend. Zou het het weer zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucifer1983 schreef op 31 juli 2014 @ 06:25:

Pfff al nachten word ik rond half zes wakker. Irritant en vermoeiend. Zou het het weer zijn?



Zou heel goed kunnen.



Even snel zwaaien naar iedereen, fijn weekend en ik spreek jullie.



xmv
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Aaaaah alles liep zwaar in de soep vanochtend. Mijn wekker is om onverklaarbare redenen niet afgegaan. Werd wakker en schrok me kapot. Vriend kwam toen net binnenstormen van Ik zag je auto waarom ben jij nog niet weg? Dus ik zo in mijn pyjama als een debiel in de auto gesprongen adres in de tomtom getikt wat in die brief stond, kleine lettertjes niet gelezen dat ik een of ander zwembad moest aanhouden en toen riep ie Bestemming Bereikt en stond ik voor een begraafplaats!!! Nou op dat moment belde die man en ik kon alleen maar janken en vloeken en heeft ie me tot 3 x toe de juiste weg moeten uitleggen. Wel goed gesprek gehad en voorlopig ben ik nog wel even onder de pannen met dit gedoe. En smiddags had ik met een vriend afgesproken en kom net thuis is mijn vriend net aan het werk dus we lopen elkaar eigenlijk de hele dag al mis. Heb net wel in de stad cadeautje voor m gekocht hopelijk is hij er blij mee. Er was uitverkoop in de Adidas Originals winkel echt komisch ik zag een leuk vest in mijn maat en zijn joggingbroek is stuk en pas later ging er een lampje branden dat we dus nu bij elkaar een compleet joggingpak hebben want het is dezelfde kleurstelling. Die broek is mij te groot en dat vest is hem te klein. Zo suf dat dit kwartje in de winkel niet viel haha.
Alle reacties Link kopieren
meisjes,



Myv en Prada heel veel plezier bij jullie door dit forum gekregen vriendinnen. Leuk en mooi is dat. Ik ben ook zo blij met de mijne. Jammer dat ze zo ver weg woont.



GrumpyCat, als het eenmaal tegen zit...Maar goed dat je het gehaald hebt. Was je vriend blij met het cadeau?



Slecht slapen...pfff zo irritant. Vooral als niets helpt om het te verbeteren, Accepteren is het enige en dan maar denken ''ach, als ik lig rust ik ook uit''.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 01 augustus 2014 @ 15:01:

meisjes,



Myv en Prada heel veel plezier bij jullie door dit forum gekregen vriendinnen. Leuk en mooi is dat. Ik ben ook zo blij met de mijne. Jammer dat ze zo ver weg woont.

.Ik ben ook blij met jou
Nog Wakkeren
Hoeveel reistijd heb je Moos?
Alle reacties Link kopieren
Jep.

Laatste nachtdienst.

Gister superdruk, vannacht is het een stuk rustiger gelukkig.



Hoe ist met jou Prada?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven