Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 30 juli 2014 @ 23:08:

[...]





Het is toch te prijzen dat Israël kritisch is over zijn eigen bevolking? Maakt het dan minder erg wat de eigen bevolking scandeert?

Ik heb nergens gezegd dat ik Joden niet betrouwbaar vind, dus ik begrijp deze sneer naar mij eerlijk gezegd niet?Daarom schreef ik 'volgens sommigen hier'.



Ja, die zelfreflectie is zeker te prijzen. Vandaar dat ik het onder de aandacht bracht. Nu de islamieten nog. Vooralsnog zie ik dat niet gebeuren. Jij?
quote:Boo23 schreef op 30 juli 2014 @ 23:02:

[...]





Israel valt altijd in de voor moslims heilige maanden aan. Is inmiddels traditie geworden. Tja en op de markt bommen gooien terwijl er een staakt vuren is van paar uur. Onee sorry ze hebben zeker zoals altijd een nieuw excuus; GRANAATAPPELS.Ze hebben het niet van een vreemde: wel eens van de Jom Kippoer-oorlog gehoord?
Ik vind het diep triest wat er gebeurd. Vooral voor de kinderen, zij zijn het slachtoffer en hebben er niet voor gekozen.



Ik zou alleen oprecht niet weten wat Israël anders kan doen. Ik zie hier vaak het argument voorbij komen dat ze niet terug hoeven te slaan, want de raketten van Hamas richten toch niets aan.



Dat is misschien wel waar, maar het lijkt mij een duur grapje om met dure raketten de raketten van Hamas tegen te houden. Dit lijkt mij financieel niet haalbaar. Ik snap dus best dat ze de wapenopslagplaatsen van Hamas bombarderen en zo de dreiging weg willen halen. Dat zij in scholen/ ziekenhuizen en druk bevolkte punten gaan zitten zegt meer over Hamas.



Dat Israëliërs juigen bij de dood van kinderen is in mijn ogen fout . Ik heb overige het filmpje niet gezien? Is dat er wel?



Maar ik denk dat het ook iets met je doet om onder constante oorlogsdreiging te leven. Ptss?



Waarom kijkt niemand naar de omliggende landen? Zij zouden de onschuldige Palestijnen kunnen opvangen . Maar dat gebeurd ook niet. Dat vind ik oprecht schandalig
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 30 juli 2014 @ 23:02:

[...]





Israel valt altijd in de voor moslims heilige maanden aan. Is inmiddels traditie geworden.

Nee, er was aanvankelijk een staakt-het-vuren voorgesteld waar Israël akkoord mee was. Hamas ging niet akkoord.

En dan krijg je gehuilebalk als dit. Heeft Israël het weer gedaan.
Noesa: volgens sommigen hier klopt wel ja. Ik vind ook dat islamieten niet uitblinken in zelfreflectie.



Maar enige zelfreflectie mis ik ook bij degenen die pro-Israël zijn. Ik was echt geschokt over het betreffende filmpje over de juichende Israëli' s. Jij kan het er toch ook niet mee eens zijn dat ze zo staan juichen over de dood van Palestijnse kinderen? Ik vind het serieus hartverscheurend. Het hoort, helaas, bij een oorlog, maar om er dan zo over te staan juichen vind ik weer het andere uiterste.



edit: wel weer koren op de molen van Hamas dit filmpje. Zij zijn weer en nu nog meer het slachtoffer (wat ze uiteraard niet zijn).
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2014 09:40
Reden: Reactie verwijderd ivm haat oproepend.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 01:23:



Als alle moslims zouden opkomen voor de palestijnen, zou er geen jood meer overblijven daar. Ik hoop dat ik die tijd nog mag meemaken.



En wat een lef hebben die vervloekte apen!



Mariamm geeft ons een zeer leerzaam kijkje in de denkwereld van moslims. En maakt meteen inzichtelijk waarom Israël zich verdedigt op de manier waarop ze het doen.

Dankjewel Mariamm.
Ik heb mariamm gestaft
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 01:39:

[...]





Mariamm geeft ons een zeer leerzaam kijkje in de denkwereld van moslims. En maakt meteen inzichtelijk waarom Israël zich verdedigt op de manier waarop ze het doen.

Dankjewel Mariamm.Idd Noesa
Alle reacties Link kopieren
Land afpakken, en dan ook nog eens die mensen uitmoorden. Het moet niet gekker worden!



Enige troost is dat dat al die doden een enkeltje paradijs hebben. En die zionisten....tsja....zij weten zelf ook dat er nog iets ergers komt dan wwII, dus wie ben ik om ze nog iets toe te wensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 01:57:

Enige troost is dat dat al die doden een enkeltje paradijs hebben. En die zionisten....tsja....zij weten zelf ook dat er nog iets ergers komtLaat me raden. Je bent van de religie van de vrede.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad noesa. Maar die ware gezichten had ik al gezien. Godzijdank zal het niet zo ver komen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamm schreef op donderdag 31 juli 2014 01:23 Op dit moment heb ik de grootste hekel aan alle islamitische landen die toekijken hoe hun broeders zusters en kinderen worden afgeslacht door een vervloekte hond! Vooral S-A!!

Zogenaamd islamitisch!! Hun tijd komt nog!!

Als alle moslims zouden opkomen voor de palestijnen, zou er geen jood meer overblijven daar. Ik hoop dat ik die tijd nog mag meemaken.



En wat een lef hebben die vervloekte apen! Een ander aandoen wat je zelf is aangedaan en dan 100x erger. En nog zielig doen en afdwingen van anderen om zielig gevonden te worden. Bah!!! Nu weet ik weer waarom ik achter israel sta
.
Alle reacties Link kopieren
Mariamm je bent gestoord ! Nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan mensen zoals jou. Kotsmisselijk
.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 31 juli 2014 @ 02:29:

Inderdaad noesa. Maar die ware gezichten had ik al gezien. Godzijdank zal het niet zo ver komen.

Israël weet zelf het beste hoe ze zich moeten verdedigen.

Niemand heeft een alternatief voor Israël. Ik stel voor dat we goed naar hun tactieken kijken. Wie weet hebben we ze ooit zelf nodig.
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 01:23:

Als alle moslims zouden opkomen voor de palestijnen, zou er geen jood meer overblijven daar. Ik hoop dat ik die tijd nog mag meemaken.

En maar zeuren over beledigingen en racisme de moslims, wat een rotvolk is het ook....
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 01:23:

Op dit moment heb ik de grootste hekel aan alle islamitische landen die toekijken hoe hun broeders zusters en kinderen worden afgeslacht door een vervloekte hond! Vooral S-A!!

Zogenaamd islamitisch!! Hun tijd komt nog!!

Als alle moslims zouden opkomen voor de palestijnen, zou er geen jood meer overblijven daar. Ik hoop dat ik die tijd nog mag meemaken.



En wat een lef hebben die vervloekte apen! Een ander aandoen wat je zelf is aangedaan en dan 100x erger. En nog zielig doen en afdwingen van anderen om zielig gevonden te worden. Bah!!!Ben jij nou zo'n zogenaamde 'gematigde' moslim?
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 01:57:

Land afpakken, en dan ook nog eens die mensen uitmoorden. Het moet niet gekker worden!



Enige troost is dat dat al die doden een enkeltje paradijs hebben. En die zionisten....tsja....zij weten zelf ook dat er nog iets ergers komt dan wwII, dus wie ben ik om ze nog iets toe te wensen.Tjonge jonge, de haat spat er vanaf maar ik wist allang dat de zogenaamde 'gematigde' moslims ook zo denken. Fijn dat je even een kijkje in de keuken van deze religie ideologie van de vrede geeft.



Israël heeft alle gelijk van de wereld dat zij er alles aan doen om niet allemaal vermoord te worden door 'gematigde' moslims. Want dat dat het doel is maakt Mariamm pijnlijk duidelijk.
De landen in het Midden Oosten zitten allemaal in de slaapmodus. Of het interesseert ze niet bijster veel. Kan ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen die moslims beter op een eiland zetten ergens hier ver vandaan en gaan ze elkaar maar terroriseren. De wereld zou een stuk mooier zijn. Wat een rot volk vind ik het.. Mensen zoals hierboven want ik heb heeeeeeeeel veel van dat soort uitspraken voorbij zien komen op social media van moslims. Mijn joodse familie praat nooooot zo over moslims. De israelischer die ik ken die daar as we speak zitten praten zelfs zo niet over moslims , alleen over Hamas op zo een manier. Eng dat die moslims zo'n jodenhaat hadden. Wist niet dat het Zo erg was
.
Alle reacties Link kopieren
Guttegut wat weer een vertoning hier. 'Die moslims dit, wat een kutvolk, ' omdat 1 moslim hier iets plaatst op een radicale manier. Maar andersom mag blijkbaar wel? En ik begrijp de aanduiding ' die moslims' ook nooit. Waarom doen jullie dat? Vind het maar raar allemaal.
quote:isa__88 schreef op 31 juli 2014 @ 09:05:

Ze kunnen die moslims beter op een eiland zetten ergens hier ver vandaan en gaan ze elkaar maar terroriseren. De wereld zou een stuk mooier zijn. Wat een rot volk vind ik het.. Mensen zoals hierboven want ik heb heeeeeeeeel veel van dat soort uitspraken voorbij zien komen op social media van moslims. Mijn joodse familie praat nooooot zo over moslims. De israelischer die ik ken die daar as we speak zitten praten zelfs zo niet over moslims , alleen over Hamas op zo een manier. Eng dat die moslims zo'n jodenhaat hadden. Wist niet dat het Zo erg was



Ergens weet je wel dat het zo is, maar als je het zo zwart op wit ziet staan, is het wel weer even schrikken ja.

Het zorgelijkst vind ik misschien wel het totale gebrek aan enig historisch perspectief.
quote:Baudolino schreef op 31 juli 2014 @ 09:16:

Guttegut wat weer een vertoning hier. 'Die moslims dit, wat een kutvolk, ' omdat 1 moslim hier iets plaatst op een radicale manier. Maar andersom mag blijkbaar wel? En ik begrijp de aanduiding ' die moslims' ook nooit. Waarom doen jullie dat? Vind het maar raar allemaal."de moslims", "de joden", "het westen", ach, dat is zoals er gepraat wordt hè. De meeste mensen weten heus wel dat je niet iedereen over een kam kunt scheren. Helaas is het zo dat het in dit geval niet om één persoon gaat maar om een zorgelijk grote groep moslims die zo denkt. Dat kun je toch niet ontkennen? Zo'n denkwijze is namelijk een gevaar voor iedereen, ook voor gematigde moslims.
quote:mika65 schreef op 31 juli 2014 @ 01:46:

Ik heb mariamm gestaftGelijk heb je, maar ik ben blij dat het er nog staat. Zoals Noesa zei: het maakt een hoop inzichtelijk.
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 01:57:

Land afpakken, en dan ook nog eens die mensen uitmoorden. Het moet niet gekker worden!



Enige troost is dat dat al die doden een enkeltje paradijs hebben. En die zionisten....tsja....zij weten zelf ook dat er nog iets ergers komt dan wwII, dus wie ben ik om ze nog iets toe te wensen.Het zal wel druk zijn in jouw paradijs met al die 100 duizenden, door moslims vermoordde 'broeders en zusters'. (alleen al dit jaar).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven