Hollandse meisjes en gedrag

30-07-2014 20:34 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van mening dat Hollandse meisjes niet luidruchtig moeten telefoneren en lachen in het openbaar.

Het geld aftroggelen van mannen voor het aanschaffen van luxe consumptiegoederen vind ik ook uit de boze door dit soort types.

Gelukkig krijg ik bijval van een Turkse minister in deze.

http://www.dagelijksestan ... rouwen-moeten-niet-lachen

Hoe zien aanhangers van de VVD, Nederlandse moslima's en vrijgevochten vrouwen van de VIVA dit en welke antwoord kunnen zij hierop geven?

Naar mijn mening laat de Turkse vice-premier een balletje rollen waarover wordt nagedacht.
quote:vandale schreef op 30 juli 2014 @ 21:59:

[...]





Dat vrouwen in Turkije niet meer mogen lachen is de hele dag al in het nieuws, de een of andere gek gooit het hier op het VF om ons te stangen - die openingspost neem ik natuurlijk niet serieus, jouw reactie hierop helaas wel.



WAAROM neem jij als moslima nou geen afstand van zo'n statement als dit?Goeie vraag, ik ben erg benieuwd naar haar antwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:asrem schreef op 30 juli 2014 @ 20:48:

Ik vind dat mannen hun ballen niet achterna moeten lopen, ik vind dat mannen niet naar vrouwen mogen kijken, ik vind dat mannen heel veel moeten verdienen om hun vrouw te kunnen onderhouden, ik vind dat mannen hun vrouwen grote cadeaus moeten geven. Ik vind dat mannen geen bier mogen drinken met vrienden. Ik vind dat mannen geen voetbal meer mogen kijken.







(gaat op zoek naar een stuk touw en een hoge boom)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Na de uitspraak van de turkse minister belden de jaren vijftig..

Ze willen hun principes terug.



Beetje flauw en al een oude uitspraak, maar wel de eerste waar ik aan moest denken toen ik het las.



Alsjeblieft zeg, moeten we weer helemaal opnieuw beginnen?



Pfff
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 30 juli 2014 @ 22:20:

[...]





Goeie vraag, ik ben erg benieuwd naar haar antwoord.



Ik als moslima neem afstand van het gedeelte waarin deze man stelt dat het alleen voor vrouwen en het gedeelte dat vrouwen de ogen neer moeten slaan, ik zeg alleen dat ik zijn uitspraken lees en bestudeer. Dat het mij aan het denken zet en dat ik een EIGEN interpretatie maak van zijn woorden en het toepas op mijn eigen leven (geen hoofddoek, respect voor andere religies, liberale ouders)



Vanuit mijn interpretaie bedoel ik dus dat ik het niet vind kunnen dat vrouwen EN mannen op straat (negatieve) aandacht vragen door extreem uitbundig en onoprecht te lachen of als een vrouw over straat loopt dat mannen haar van top tot teen bekijken, in zo een situatie sla je als man ook gewoon je ogen neer en loop je lekker verder.



Ik sta niet achter de uitspraak van deze man, maar het heeft mij wel aan het denken gezegd en ik heb vanuit mijn achtergrond een mening/standpunt gevormd nav zijn uitspraken. Duidelijk antwoord?
Wat een idioot die minister! Ik prijs me geregeld gelukkig dat ik in Nederland woon.
Alle reacties Link kopieren
lachen moet je als vrouw ook niet willen, is nergens goed voor.



Burqa&Boenen&Baren,strijken &schoonmaken.



De viva vrouwen willen weer vrij kunnen lachen en snappen daarom het artikel niet. Jullie lopen zeker ook met blote benen buiten de deur, foei!!
Achterlijke gladiool, net als de premier. Terug naar de Middeleeuwen, alle vrouwen geknecht. En dat wil bij de EU? Stelletje randdebielen.
quote:unwrittensmiles schreef op 30 juli 2014 @ 22:45:

[...]





Ik als moslima neem afstand van het gedeelte waarin deze man stelt dat het alleen voor vrouwen en het gedeelte dat vrouwen de ogen neer moeten slaan, ik zeg alleen dat ik zijn uitspraken lees en bestudeer. Dat het mij aan het denken zet en dat ik een EIGEN interpretatie maak van zijn woorden en het toepas op mijn eigen leven (geen hoofddoek, respect voor andere religies, liberale ouders)



Vanuit mijn interpretaie bedoel ik dus dat ik het niet vind kunnen dat vrouwen EN mannen op straat (negatieve) aandacht vragen door extreem uitbundig en onoprecht te lachen of als een vrouw over straat loopt dat mannen haar van top tot teen bekijken, in zo een situatie sla je als man ook gewoon je ogen neer en loop je lekker verder.



Ik sta niet achter de uitspraak van deze man, maar het heeft mij wel aan het denken gezegd en ik heb vanuit mijn achtergrond een mening/standpunt gevormd nav zijn uitspraken. Duidelijk antwoord?Bestudeer maar een eind raak nu het nog kan. Straks mogen vrouwen ook niet meer leren lezen van die gekken.
Alle reacties Link kopieren
Dus als je op straat lacht is dat vragen om negatieve aandacht? Moet iedereen dan maar met een chagrijnig gezicht over straat lopen? Dat de wereld er in de meeste Islamitische landen niet vrolijk uitziet is een feit, iz koeltoer uit middeleeuwen, maar daarom hoeven we er hier nog geen tranendal van te maken.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen struikelt over zijn uitspraak over lachende vrouwen, maar hij heeft het over meer dan dat. En ik kan mij zeker vinden in zijn standpunten. Helaas leven we in een tijd waarin morele normen, waarden en gedrag niet worden gewaardeerd en waar hoerengedrag juist toegejuigd en gepromoot wordt. Je hoeft alleen de tv aan te zetten en de ontblote vrouwen vliegen je om de oren. Zo erg dat mannen er genoeg van hebben gekregen en er geen interesse meer in hebben, dat verklaard de vele....vult er maar zelf in.
Alle reacties Link kopieren
Turkse vrouwen lachen om Arinc



Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 01:38:

Iedereen struikelt over zijn uitspraak over lachende vrouwen, maar hij heeft het over meer dan dat. En ik kan mij zeker vinden in zijn standpunten. Helaas leven we in een tijd waarin morele normen, waarden en gedrag niet worden gewaardeerd en waar hoerengedrag juist toegejuigd en gepromoot wordt. Je hoeft alleen de tv aan te zetten en de ontblote vrouwen vliegen je om de oren. Zo erg dat mannen er genoeg van hebben gekregen en er geen interesse meer in hebben, dat verklaard de vele....vult er maar zelf in.Ga lekker in Iran of Turkije wonen mariamm, of nog beter in Afghanistan en dan wel gesluierd he
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een enorme hekel aan als mannen zo'n onzin spuien. Maar als vrouwen er ook nog aan mee gaan doen dan gaat mijn bloed koken. Denk toch eens gewoon na!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:goedzo schreef op 30 juli 2014 @ 20:34:

Ik ben van mening dat Hollandse meisjes niet luidruchtig moeten telefoneren en lachen in het openbaar.Ik ben van mening dat Surinamers met een etnisch minderwaardigheidscomplex in therapie moeten (nee niet Zwarte Piet verbieden).
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ben ik niet Hollands, wel een goedlachse Drentse!



Overigens praten de mensen die ik hard hoor telefoneren doorgaans zelden Nederlands, of dan wel Hollands.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:quote:

mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 01:38:

Iedereen struikelt over zijn uitspraak over lachende vrouwen, maar hij heeft het over meer dan dat. En ik kan mij zeker vinden in zijn standpunten. Helaas leven we in een tijd waarin morele normen, waarden en gedrag niet worden gewaardeerd en waar hoerengedrag juist toegejuigd en gepromoot wordt. Je hoeft alleen de tv aan te zetten en de ontblote vrouwen vliegen je om de oren. Zo erg dat mannen er genoeg van hebben gekregen en er geen interesse meer in hebben, dat verklaard de vele....vult er maar zelf in.

De vele wat? Maak je zin een af.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yavanna, 6 uur geleden

Ik heb er een enorme hekel aan als mannen zo'n onzin spuien. Maar als vrouwen er ook nog aan mee gaan doen dan gaat mijn bloed koken. Denk toch eens gewoon na!!!

+ 1
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 01:38:

Iedereen struikelt over zijn uitspraak over lachende vrouwen, maar hij heeft het over meer dan dat. En ik kan mij zeker vinden in zijn standpunten. Helaas leven we in een tijd waarin morele normen, waarden en gedrag niet worden gewaardeerd en waar hoerengedrag juist toegejuigd en gepromoot wordt. Je hoeft alleen de tv aan te zetten en de ontblote vrouwen vliegen je om de oren. Zo erg dat mannen er genoeg van hebben gekregen en er geen interesse meer in hebben, dat verklaard de vele....vult er maar zelf in.Ik vraag mij af waarom jij eigenlijk in Nederland woont. Met jouw achterlijk idiote denkbeelden voel je je toch veel meer thuis in het kalifaat een islamitisch land? Daar is ook vrijwel iedereen het eens met jouw denkbeelden over vrouwen, joden, homo's en alle niet-moslims?
quote:Yavanna schreef op 31 juli 2014 @ 02:19:

Ik heb er een enorme hekel aan als mannen zo'n onzin spuien. Maar als vrouwen er ook nog aan mee gaan doen dan gaat mijn bloed koken. Denk toch eens gewoon na!!!



Tja, helaas zijn er nog zat vrouwen die een vrouwvijandig, haatdragend vrouwenbeeld vol onderdrukking steunen en er in geloven.

Dat wij hier in een klein stukje van deze planeet redelijk geëmancipeerd zijn betekent niet dat dat voor de overgrote meerderheid van de wereldbevolking ook geldt.
quote:Wollstonecraft schreef op 31 juli 2014 @ 08:43:

[...]





Tja, helaas zijn er nog zat vrouwen die een vrouwvijandig, haatdragend vrouwenbeeld vol onderdrukking steunen en er in geloven.

Dat wij hier in een klein stukje van deze planeet redelijk geëmancipeerd zijn betekent niet dat dat voor de overgrote meerderheid van de wereldbevolking ook geldt.Helaas hebben wij een heleboel mensen met achterlijke idiote denkbeelden geïmporteerd waardoor we weer honderden tientallen jaren terug in de tijd gaan.
quote:unwrittensmiles schreef op 30 juli 2014 @ 22:45:

[...]





Ik als moslima neem afstand van het gedeelte waarin deze man stelt dat het alleen voor vrouwen en het gedeelte dat vrouwen de ogen neer moeten slaan, ik zeg alleen dat ik zijn uitspraken lees en bestudeer. Dat het mij aan het denken zet en dat ik een EIGEN interpretatie maak van zijn woorden en het toepas op mijn eigen leven (geen hoofddoek, respect voor andere religies, liberale ouders)



Vanuit mijn interpretaie bedoel ik dus dat ik het niet vind kunnen dat vrouwen EN mannen op straat (negatieve) aandacht vragen door extreem uitbundig en onoprecht te lachen of als een vrouw over straat loopt dat mannen haar van top tot teen bekijken, in zo een situatie sla je als man ook gewoon je ogen neer en loop je lekker verder.



Ik sta niet achter de uitspraak van deze man, maar het heeft mij wel aan het denken gezegd en ik heb vanuit mijn achtergrond een mening/standpunt gevormd nav zijn uitspraken. Duidelijk antwoord?Bedankt voor je antwoord: helaas maakt jouw interpretatie zijn uitspraak niet minder barbaars. Zo'n uitspraak zou je helemaal niet moeten willen interpreteren, slechts verwerpen.
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 01:38:

Iedereen struikelt over zijn uitspraak over lachende vrouwen, maar hij heeft het over meer dan dat. En ik kan mij zeker vinden in zijn standpunten. Helaas leven we in een tijd waarin morele normen, waarden en gedrag niet worden gewaardeerd en waar hoerengedrag juist toegejuigd en gepromoot wordt. Je hoeft alleen de tv aan te zetten en de ontblote vrouwen vliegen je om de oren. Zo erg dat mannen er genoeg van hebben gekregen en er geen interesse meer in hebben, dat verklaard de vele....vult er maar zelf in.



*vult zelf in*



- gevallen van eerwraak?

- anti-semitische demonstraties?

- gevallen van bedreiging door "moslim'jongeren?

- debielen die afreizen naar Syrie?

- 'religieuze' moordpartijen door Moslimextremisten?

- bomgordels bij 10-jarige meisjes?
Alle reacties Link kopieren
quote:asrem schreef op 30 juli 2014 @ 20:48:

Ik vind dat mannen hun ballen niet achterna moeten lopen, ik vind dat mannen niet naar vrouwen mogen kijken, ik vind dat mannen heel veel moeten verdienen om hun vrouw te kunnen onderhouden, ik vind dat mannen hun vrouwen grote cadeaus moeten geven. Ik vind dat mannen geen bier mogen drinken met vrienden. Ik vind dat mannen geen voetbal meer mogen kijken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, nog even en we zijn weer terug in het Victoriaanse tijdperk, in het bad stappen met je kleren aan, wippen in op z'n minst een pyjama en onder de dekens, gekleed in zee zwemmen zoals je in Turkije vaak ziet maar intussen de katjes in het donker knijpen. Ik vrees het ergste als Erdogan president wordt, hij wil meteen de wet zodanig aanpassen dat de president meer macht krijgt. Het zijn de mensen met een lage of geen enkele opleiding van wie hij het moet hebben, zij zijn z'n achterban.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Wat me nog het meeste stoort aan dit achterlijke idee is dat mannen er aanstoot aan zouden kunnen geven. Kortom, omdat mannen zich niet zouden kunnen inhouden moeten vrouwen zich van top tot teen bedekken, mogen niet lachen, etc etc... En dan zijn vrouwen van het zwakke geslacht?



Ik denk dan: als jij je lul niet in bedwang kunt houden dan hak je hem er maar af. Probleem opgelost.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven