Probleem: sex met nieuwe partner

23-07-2014 11:24 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit behoorlijk met het volgende:



Ik heb sinds een paar weken sex zonder condoom met mijn partner. We zijn allebei getest en het is safe. Ik heb na de sex alleen steeds een branderig gevoel.

Ik had dit nooit bij mij ex, dus ik ben bang dat ik misschien een sperma-intolerantie heb voor hem. Het is geen schimmelinfectie of soa, dat weet ik zeker.

Heeft iemand hier ervaring mee?



Het enige dat anders is, is dat ik sinds kort een spiraaltje heb ipv de pil, maar dat heeft er vast niks mee te maken.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ga naar je huisarts..... wij kunnen vanaf hier geen intolerantie vaststellen toch? Als je er echt last van hebt lijkt me dat de weg om te bewandelen. Of condooms gaan gebruiken of niet in jou klaarkomen.

allergie

Oud topic over hetzelfde
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou het geen schimmelinfectie of iets anders kunnen zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ben je misschien te droog als je begint? Misschien eens glijmiddel uitproberen?
Alle reacties Link kopieren
Ook nadat je getest bent, kan je een schimmelinfectie oplopen.

Dit hoef je niet perse door seks te krijgen, maar kan door vele andere oorzaken worden veroorzaakt.



Gewoon even langs de huisarts, uitstrijkje en kuurtje halen.
Alle reacties Link kopieren
Voordat je naar de dokter gaat zou ik eerst eens glijmiddel proberen.



Mocht dat geen oplossing bieden dan inderdaad even naar de dokter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg glijmiddel!
Alle reacties Link kopieren
quote:allium-vineale schreef op 31 juli 2014 @ 02:30:

Ik zeg glijmiddel!+1
quote:rob_uit_zeist schreef op 23 juli 2014 @ 13:51:

Voordat je na de dokter gaatEr voor of er na?
Alle reacties Link kopieren
Of het probleem wordt veroorzaakt door sperma in je, kun je zelf snel genoeg vaststellen als je hem een paar keer niet in je, maar over je heen laat klaarkomen.



Als je dan geen last hebt, wijst dat wel in de richting van een probleem met het sperma in je vagina. (daar moet je soms even aan wennen met een nieuwe partner, heb ik zelf ook zo meegemaakt). Als het probleem blijft, kun je deze mogelijkheid uitsluiten.



Glijmiddel zou ook een idee kunnen zijn: zorg dat je echt goed nat bent voor hij naar binnen gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara_ schreef op 31 juli 2014 @ 07:42:

Er voor of er na?In ieder geval niet in plaats van.



Maar bedankt voor je oplettendheid van mijn foutje. Hersteld.....
Alle reacties Link kopieren
Nog een aanvulling op mijn vorige post: het duurde bij mij een paar weken voor ik gewend was aan het sperma van mijn nieuwe partner. Ik wel eens ergens gelezen dat orale seks (als je slikt) helpt bij het wennen aan elkaar. Je zou dat ook kunnen proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophie_emma schreef op 03 augustus 2014 @ 12:10:

Nog een aanvulling op mijn vorige post: het duurde bij mij een paar weken voor ik gewend was aan het sperma van mijn nieuwe partner. Ik wel eens ergens gelezen dat orale seks (als je slikt) helpt bij het wennen aan elkaar. Je zou dat ook kunnen proberen.Wow, wat een geweldig argument! Die moet ik onthouden
Clowns to the left of me..
Alle reacties Link kopieren
Ik slik omdat ik het spannend vind om mijn partner op te winden. Dat je op die manier ook tolerante opbouwt voor het sperma: zoveel te beter.



Geen onzin:



http://www.cs.cmu.edu/~ch ... rors/repro/sm_514317.html



of een samenvatting van de oorspronkelijk studie:



http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10706945
Alle reacties Link kopieren
Hmm, klinkt niet als een breed opgezette wetenschappelijke solide studie. Denk wel dat dokter Dekker een leuke baan heeft, dat dan weer wel
Clowns to the left of me..
Alle reacties Link kopieren
De huisarts ook, als ik zo lees hoeveel hij dagelijks te zien krijgt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven