The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?



Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.



En jij?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Sociaal, angstig (soms), crea, onzeker (af en toe) liefdevol op deze 5 heb ik heel lang gebroed...



Is Amsterdam noord nou echt zo gestoord?
Geen idee, maar Amsterdammers in het algemeen....



Hoe is het bij jou thuis ?
Alle reacties Link kopieren
Zo gek als een...

Nee geen idee, was benieuwd of iemand hier het wist...
Thuis? Lekker rustig...



Met wie zou je een dagje willen ruilen?
Madonna



Ga jij weleens vreemd?
Alle reacties Link kopieren
Ach... f*ckerdef*ck.... Denk ik, ga ik weer eens kijken hier.... Staat er weer die fantastische vraag.



Nee Trenchtown, nee. Ik heb een fijne relatie. En nu opgeduveld.



Zo. Waar kijk jij morgen Ned-Arg?
Gewoon lekker in mijn eigen huisje. Onderuit op de bank en hopen maar dat we gaan winnen.



Welke vreemde taal zou je nog wel eens willen leren?
Alle reacties Link kopieren
Goed Duits spreken lijkt me wel fijn.



Waar zou jij beter in willen worden?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Meer (bewust) stappen waarnemen/ervaren van mijn dochter.



Trenchcoat of regenjas?
Alle reacties Link kopieren
Trenchcoat



Slaappil of oppepper?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Allebei, hahahah! Melatonine om mijn slaapritme te beïnvloeden, methylfenidaat om meer te kunnen doen/concentreren/zelfdiscipline.



Ik houuuuu van aioli! Heerlijk op mn harde broodje. Maar mééén wat een lucht uit mn giecheltje daarna! Bah! Wat is jouw gouden anti-knoflook-lucht-tip?
Tja, je hebt het niet altijd bij de hand maar kauwen op een paar blaadjes peterselie helpt. In no time is de knoflook geur verdwenen



Shop je liever in je eentje of met een vriendin/vriend/partner/kids enz?
Alle reacties Link kopieren
Liefst samen met moeder of vriend.



Welke voetballer van het Nederlands-elftal mag wel een keer een beschuitje met je komen eten?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
He toch...ik vind ze geen van allen leuk maar vooruit, ik ben de moeilijkste niet, Ron Vlaar dan maar.



Stel dat je weet dat morgen de wereld vergaat. Wat zou je dan nog willen of kunnen doen?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen die ik liefheb een dikke knuffel geven.



Wat zijn de verschillen tussen jou nu en die van 10 jaar geleden?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Het grootste verschil: Ik weet mezelf nu meer op waarde te schatten. 10 jaar geleden was ik een flierefluit, op zoek naar mezelf, stortte me vol in 'n relatie, omdat er iemand was die helemaal voor mij ging! Ik was onzeker, kwetsbaar. En nu, na veel gewroet in mijn verleden, therapie, diagnose, lieve echte vrienden om me heen, ben ik zelfbewust, zelfredzaam, ik weet waar mijn zwaktes maar ook mijn kwaliteiten liggen. Ik durf mezelf meer te laten zien. Durf ook voor mezelf te kiezen. Als 100 mensen nee zeggen durf ik best ja te zeggen. Zoveel over mezelf geleerd! Ik leef nu in het hier en nu, ben zelfbewust. Ik hoop dat iedereen zich zo mag voelen. Ik ben heus niet altijd gelukkig/vrolijk. Maar ik kan nu wel verklaren hoe het komt en, nog belangrijker, wat ik eraan kan doen. Is dat niet hét recept om gelukkig te zijn?



Wat drink jij het liefst op hete dagen als deze?
Water. Gewoon kraanwater met véél ijsblokjes en heel af en toe een beetje citroen of limoensap erin.



Vind jij dit hete weer erg fijn of mag het gauw weer herfst worden?
Alle reacties Link kopieren
I the summer!

Kijk altijd op tegen de herfst en de winter.



Wat heb je vandaag als avondeten gehad?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Pasta gevuld met vier soorten kaas en een machtige tomatensaus.



Bij welke supermarkt haal je de meeste boodschappen?
Alle reacties Link kopieren
Bij de Plus, maar eigenlijk alleen omdat die dichtbij zit. Verder ook Lidl. Als we verhuisd zijn, eind september, heb ik keuze uit 5 supermarkten, waaronder AH. Mijn all-time favoriete supermarkt!



Bij de Aldi hebben ze overheerlijke rosé! Hugo, met munt. Lekker! Welke wijn (rood/wit/rose/merk/iets anders) drink jij graag?
Alle reacties Link kopieren
Ben niet zo'n wijnkenner. Ik drink het wel, maar heb geen voorkeur voor merk en soort. Als het maar niet te zoet is.



Waar ben je vandaag blij van geworden?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Om een situatie op mijn werk, waarbij een cliënt slachtoffer werd van pure bureaucratie, waarin vandaag, na vier weken doormodderen eindelijk in het voordeel van de cliënt werd besloten. En een andere cliënt die iemand heel vriendelijk wilde begroeten, maar ipv Hé Gradus, heel hard Hé Kanus riep, over straat. Heerlijk!



En jij?
Dat ik mijn zoon van 10 maanden opeens vrolijk kraaiend aantrof in de box op zijn knietjes en vasthoudend aan de bovenkant van de box. Van zitten met zijn beentjes vooruit naar deze houding, zonder hulp.



Als je een taart mocht bestellen, kosten noch moeite sparend, hoe zou jouw ideale taart er dan uitzien/smaken?
witte chocolade, slagroomtaart o.i.d.



Een verre vriend of goede buur?
Alle reacties Link kopieren
Poeh.... Verre vriend dan maar.



Waar kijk je naar uit?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven