Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
Hey Wiennie, ik lees het net terug. Allemachtig dat is naar

En jij ook Weekend...

Ik hoop op vruchtbare weken .



Ook aan het verbouwen druivensap? Dat is voor zoveel dingen handig. Je kunt jezelf wijsmaken dat het beter is als het nog even duurt én de buitenwacht te zeggen dat je nog 'aan het klussen bent' .



quote:dali80 schreef op 30 juli 2014 @ 13:06:

Het is zeker heel erg frustrerend maar ja je doet er niets aan he? Maar elke maand die teleurstelling... Ik heb al wat traantjes gelaten hoor...







En daar gingen mijn eerste traantjes

Bizar en niets voor mij... Ben ook al zo hypervrolijk de laatste dagen. Zouden het de hormonen zijn...

Durf het niet te hopen
Alle reacties Link kopieren
Word een spannend weekend voor jou zonnigkleintje! Ga je eerder dan maandag testen? Hier ook huileriger dan normaal. We lopen ook n beetje gelijk, ik zondag jij maandag! Laten we hopen op t mooie tweede streep :-D
Alle reacties Link kopieren
Haha even compleet off-topic... Ik zat zo even te scrollen, en we hebben op deze pagina bijna allemaal een plaatje van een bloempje, behalve Bloempjuh, die heeft een speen...
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnigkleintje schreef op 30 juli 2014 @ 13:31:

Ook aan het verbouwen druivensap? Dat is voor zoveel dingen handig. Je kunt jezelf wijsmaken dat het beter is als het nog even duurt én de buitenwacht te zeggen dat je nog 'aan het klussen bent' .



Precies!



quote:zonnigkleintje schreef op 30 juli 2014 @ 13:31:

En daar gingen mijn eerste traantjes

Bizar en niets voor mij... Ben ook al zo hypervrolijk de laatste dagen. Zouden het de hormonen zijn...

Durf het niet te hopenOh ik hoop het voor je! En ook voor voor jou, Weekend! Maar we hebben ook nog Lieffies (morgen), Laury (vrijdag), Marijntje (zaterdag) en Mautjuhh (zondag). Drukke dagen.....
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Ladies! Ik schuif ook weer voorzichtig aan.. (ook een bloemenplaatje ).



Zo herkenbaar al jullie verhalen. Hoop echt voor iedereen dat het snel lukt. Dit wordt onze tweede ronde (eerste kindje) en man wat vond ik vorige maand zwaar. Ik voelde van alles, was er heel erg mee bezig en (hoewel het natuurlijk bizar was als het zo snel zou gaan) teleurgesteld dat het niet was gelukt. Dus me voorgenomen er deze ronde wat relaxter mee om te gaan. Iig niet mezelf gek te maken van alle kwaaltjes die ik denk te voelen en de dagen af te tellen. Haha ben benieuwd! Maar goed mij nod is pas over twee weken, dus het duurt ook nog wel ff!
@bloempjuh ik hoop het voor je !!! Zoals je het verteld lijkt het meer innestelingsbloed.. wel vreemd dat hij negatief geeft maar je kunt ook gewoon nog niet veel hormoon hebben



Ik heb besloten niet meer te testen aangezien die van vanochtend negatief was.. Al zou het raak zijn, 7/8 dagen na mn eisprong kan ik nog nooit genoeg hormonen hebben om op een test te zien..

Ik wacht vrijdag af
Alle reacties Link kopieren
@ laury een goede raad, test pas de dag van je nod, ik kreeg ook geen positieve test, toen een cb gedaan 3 dagen na nod, en die was positief jammer mocht het bij mij niet lang duren en ging het snel mis. ik hoop voor jou dat het deze maand raak is



ik zit nu ook in men vruchtbare periode gisteren een positieve test na men mk, we zijn hier al 8 maanden bezig. dus het mag terug gaan gebeuren
@wiennie dankjewel voor de tip Hoop dat jij ook snel weer zwanger mag zijn!
Alle reacties Link kopieren
@Laury89 Ja ik hoop het zo! Maar mijn lichaam heeft me wel eens vaker voor de gek gehouden maar nog nooit zo.

Als ik vandaag en vannacht nog niet bloed ga ik morgenvroeg testen met CB (nu 50% korting bij de etos )

Maar wat spannend zeg Wie weet ben je wel zwanger!!





@Rozen1985 Ik ken het! zeker in het begin dan voel je vanalles maar dan is de teleurstelling zo groot als je toch wel ongesteld word.. Ik denk hoe langer het duurt hoe voorzichtiger je word met het denken dat je zwanger bent.

Maar je weet maar nooit veel meiden die ik ken zijn of al meteen zwanger of binnen enkele maanden (helaas ik niet)



Ik ga voor iedereen duimen!



En Wiennie wat verschrikkelijk zeg een mk :( :(
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ook wij zijn deze maand met onze eerste ronde bezig, dus ik zou me ook graag bij jullie aansluiten.



Omdat dit mijn eerste ronde is, weet ik nog niet hoe lang mijn cyclus normaal duurt. Als ik 28 dagen aanhoud zou ik 9 augustus mijn nod hebben. Wat ik me kan herinneren van voor de pil/nuvaring is dat mijn cyclus meestal wat korter was.



Afgelopen maandag had ik buikpijn aan mijn rechterzijde, maar het meest opvallende is dat ik nu al een paar dagen extreem pijnlijke tepels heb. Maar ik realiseer me dat dit van alles kan betekenen het zal vast niet de eerste ronde raak zijn, maar vind het toch al enorm spannend..



We wachten (on)geduldig af!
Alle reacties Link kopieren
Ronde 3, vandaag of morgen nod. Altijd wo of do. Stipt..

Nog niks so far.. Fingers crossed. Ook geen kwaaltjes oid dus verwacht morgen gewoon ongesteld te worden en anders maar eens testen! :D



Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden, ik baal even enorm! Vanochtend al ongesteld! Heb zaterdag pas nod! Weet zeker dat eisprong zaterdag 19 juli was, want ivm pcos onder behandeling bij gyn! Echt balen, was ook nog jarig vandaag.. Had me wel een leuker cadeau kunnen indenken!

Welkom nieuwe meiden en succes met afwachten! Tot over 2 weken dan maar weer...
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzetten balen marijntje !!

Ik wil je wel van harte feliciteren met je verjaardag!!
@marijntje zwanger zijn was wel een leuker verjaardagscadeau geweest ! Toch van harte gefeliciteerd en probeer te genieten van je verjaardag



Als ik nu zwanger ben dan is het om mn verjaardag ongv 10 weken, dan zou ik het ook wel gaan vertellen. Maar had al scherpe steken die vaak gepaard gaan bij mij met een aankomende menstruatie helaas :(
Alle reacties Link kopieren
Balen marijntje, hopelijk heb je desondanks toch een leuke verjaardag!



@laury: zou wel leuk zijn 10 weken op je verjaardag! Speciale datum dan om het te vertellen!



@bam: spannend! Ik hoop voor je dat je morgen n positieve test heb!! Hopelijk betekenen de geen symptomen juist iets goeds.
Alle reacties Link kopieren
@Marijntje .. van harte met je verjaardag.probeer er toch een fijne dag van te maken.



@Bam .. spannend he! We lopen gelijk op mijn nod was ook gister/vandaag... ook hier nog niks . Veel te spannend maar heb gevoel dat ik vandaag ongesteld word.

En anders vanavond testen......
Alle reacties Link kopieren
Oh Marijntje, wat balen! Hopelijk heb je een volle dag gepland voor je verjaardag, zodat je je gedachten ergens anders op kan zetten.



Lieffies en Bam, spannende dag voor jullie. Gaan jullie vandaag al testen? Of wachten jullie daar wat langer mee?
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net met een vroege test getest maar negatief. Volgens mij had ik mn ovulatie ook nog later dan anders, ben al vrij laat :( Dus ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon ongesteld word eerdaags. Mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn geworden nog eens testen want dan halen we mijn zusje na 3 mnd Canada op van Schiphol dus zou wel een leuke thuiskomer zijn :D



Ik duim iig voor jullie!!
Alle reacties Link kopieren
En dan moet ik mijn hart toch weer even luchten hihi. Ik word daadwerkelijk GEK van mezelf. Raar gevoel onder in mijn buik, pijnlijke en harde tepels, meer afscheiding, vermindere eetlust, rommelende darmen en soms bij geuren heel misselijk. En heel sterk het gevoel dat het ons gewoon gaat lukken, mijn man zegt dat ook... Ja heel stom ik weet het, want waarschijnlijk houdt mijn lichaam mij voor de gek...



En dan zegt mijn vriendin (zij en haar man, goede vriend van de mijne, weten dat we het aan het proberen zijn. Zij is zwanger is van haar tweede kindje) dat ze heel sterk het gevoel heeft dat ik gewoon de 11e positief test. Dat maakt het nog frustrerender, omdat iemand je dan sterkt in het gevoel dat je zelf ook al hebt… Help, breng me met beide benen terug op de aarde!



@Bam1984: Ik hoop dat je zaterdag positief test, want zoals je zelf al zegt je bent vrij laat. Je weet het dus nooit!! Ik duim voor je!



@Lieffies: Weet jij al iets?



@Marijntje22: Balen meis! Geniet toch van je verjaardag. Hoop dat je snel zwanger mag zijn. Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
@ marijntje22 balen zeg!! probeer een beetje te genieten van je verjaardag het komt nog wel Van harte gefeliciteerd.!





Meiden hoe zet je hier een afbeelding neer?? ik wil weten of jullie het zelfde zien





Vannacht geen bruinverlies meer gister wel af en toe krampjes en nu ook af en toe...
Alle reacties Link kopieren
@babbel .. ik weet nog niets alleen heb ietsje bruinverlies (om het netjes te zeggen) niet echt menstruatiepijngevoel. Dus begin wel beetje te zweten hier.

Nu hopen dat het niet erger word. Heb weleens gelezen dat mensen op de dag van nod ook weleens een soort van bruin/bloedverlies hadden en toch zwanger zijn. Dus daar hou ik me beetje aanvast. En denk toch vanavond anders een test doen... even wachten totdat manlief thuis is... ha ha. Al kan ik hem wel persoonlijk ophalen en mee na huis sleuren om hem nu al te doen ... hou jullie op de hoogte.



@bam veel succes ... duimen maar



@babbel... ik hoop ook zeker dat jou gevoel klopt... spannend!!
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempjuh91 schreef op 31 juli 2014 @ 12:56:



Meiden hoe zet je hier een afbeelding neer?? ik wil weten of jullie het zelfde zien

.Ik weet niet hoe je dat doet... maar je hebt wel je afbeelding gewijzigd! Kan het plaatje niet vergroten, maar ik zie een clearblue test met een horizontaal blauw streepje. De test daaronder zie ik links een soort van rood verticaal streepje! ben je zwanger?
Alle reacties Link kopieren
quote:lieffies84 schreef op 31 juli 2014 @ 13:13:

@babbel .. ik weet nog niets alleen heb ietsje bruinverlies (om het netjes te zeggen) niet echt menstruatiepijngevoel. Dus begin wel beetje te zweten hier.

Nu hopen dat het niet erger word. Heb weleens gelezen dat mensen op de dag van nod ook weleens een soort van bruin/bloedverlies hadden en toch zwanger zijn. Dus daar hou ik me beetje aanvast. En denk toch vanavond anders een test doen... even wachten totdat manlief thuis is... ha ha. Al kan ik hem wel persoonlijk ophalen en mee na huis sleuren om hem nu al te doen ... hou jullie op de hoogte.



@bam veel succes ... duimen maar



@babbel... ik hoop ook zeker dat jou gevoel klopt... spannend!!



Spannend! Dat hoor je inderdaad veel vaker. Mijn buurvrouw heeft bij alle drie de zwangerschappen gewoon iedere maand bloedverlies gehad. Bij de eerste wist ze pas na 6 maanden dat ze zwanger was. Ze had zo'n last van haar rug en wel wat aangekomen, maar niet echt een zwangerschapsbuik. Ik verbaasde me er echt over toen ze het vertelde! Zo zie je maar dat ons lichaam toch wel erg vreemd is op sommige momenten. Ik duim voor je vandaag!



Dankjewel, ik hoop het ook, maar goed ik moet nog wel ff wachten!
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie het nu zien via mijn profielfoto??anders zet ik er een foto op van dichtbij.



Maar ik ben dus Zwanger!!'



@ lieffies84 ik kreeg 2 dagen voor mijn nod iets bruinverlies en dat hield 5 dagen aan mijn ongesteldheid zette niet door, verder voel ik af en toe een steekje maar verder niks..
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempjuh91 schreef op 31 juli 2014 @ 13:20:

Kunnen jullie het nu zien via mijn profielfoto??anders zet ik er een foto op van dichtbij.



Maar ik ben dus Zwanger!!'



@ lieffies84 ik kreeg 2 dagen voor mijn nod iets bruinverlies en dat hield 5 dagen aan mijn ongesteldheid zette niet door, verder voel ik af en toe een steekje maar verder niks..Ik had net gereageerd dat ik streepjes kon zien (ik heb nooit een test gedaan dus weet niet hoe de streepjes dan moeten staan:p) Maar super gefeliciteerd!!! hoeveelste ronde was dit voor jullie? Lekker gaan genieten meis!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven