Hoe bereik ik mijn vriend?

31-07-2014 04:47 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mehhh!

Vriend zou om 2u thuis zijn, het is ondertussen 4:45.

Nou, bel hem zou je zeggen..



Probleem is, ik heb mijn gsm in de auto laten liggen.

En zijn iphone is leeg.

Ik heb alleen mijn ipad. Ik kan dus zijn locatie niet zien, maar ik kan mijn eigen telefoon ook niet bereiken.



Maak me zorgen :/ em 4:45 is geen tijd om je zorgen te moeten maken, maar dan moet je gewoon slapen als je straks moet werken..



Dus, iemand tips? Mijn Hi ligt er ook uit, anders wilde ik sms vanaf daar naar mijn gsm sturen..
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft de auto mee? Moet hij ook werken? Hij kan jou ook niet bereiken momenteel. Vast te gezellig gehad of bij iemand blijven slapen ofzo. Ik zou me ook zorgen maken hoor..Maar als er echt iets was, had je het nu wel geweten..
Luister naar je hart, want dat klopt
Is hij inmiddels al thuis?

Kan hij wel in jouw telefoon? Geen Facebook waarop je jezelf een berichtje kunt sturen wat hij dan kan zien?
Is hij met vrienden? Kan je die misschien bereiken via je iPad? Facebook ofzo?
Alle reacties Link kopieren
10 jaar geleden waar er nog geen mobieltjes en kon je elkaar ook niet altijd bereiken! Ga lekker slapen Je vriend loopt echt niet in zeven sloten tegelijk en je ziet hem morgen vast weer

Tijd vergeten oid komt echt weer goed! Welterusten
Alle reacties Link kopieren
Goh wat een pech. Hysterie als de digitale snelweg plat ligt. Kan je ook de politie niet eens bellen. Maar je kan wel internetten. Gelukkig maar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Slaapt iedereen braaf weer?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wel eens gehad dus snap je goed. Achteraf had ik het gewoon los moeten laten en daarna bespreken dat ik dit niet prettig vond. Dus doe dat.
Alle reacties Link kopieren
Je kan zijn locatie niet zien?

Ik word hier echt te oud voor hoor!



Ik kom nog uit de tijd dat je niet 24/7 wist waar de ander uithing.

Dan dacht je op dit soort momenten,ach het zal wel gezellig zijn waar hij is nu.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Kun je je telefoon niet uit de auto pakken? Of heeft hij de auto mee?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt zijn locatie niet zien? Is dat weer wat nieuws? Laat die man, hij is oud en wijs genoeg om niet in 7 sloten tegelijk te lopen.
never a failure, always a lesson
Hoe deden wij dat vroegaaaah dan ook alweer, in het tijdperk voor de mobiele telefoons? Oh ja! Dan gingen we met de krullers in het haar in de badjas in de auto op zoek naar onze man om hem aan zijn oren terug naar het hol te slepen!



Tja, je vriend zal niet direct in 7 sloten tegelijk lopen en zal de tijd zijn vergeten. En bellen omdat hij voorbij zijn tijd is? Lieverd, je bent zijn moeder toch niet?
Alle reacties Link kopieren
En? Hoe laat kwam vriendlief thuis?
Hoe weet je dat zijn iphone leeg is? En in dat geval maakt het toch niet uit waar je telefoon ligt?

Is ie al thuis?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 31 juli 2014 @ 09:43:

Je kan zijn locatie niet zien?

Ik word hier echt te oud voor hoor!



Ik kom nog uit de tijd dat je niet 24/7 wist waar de ander uithing.

Dan dacht je op dit soort momenten,ach het zal wel gezellig zijn waar hij is nu.



Haha ik denk niet dat mijn vriend het leuk zou vinden als ik zijn locatie zou tracken... Iets met vertrouwen enzo.



Maarrrr soms is het anders. Laatst belde mijn vriend (vanuit Nijmegen, wij wonen in A'dam) dat hij NU in de auto stapte op weg naar huis (12u) en om half4 was hij er nog niet en noch hij noch de bob noch een ander in die auto had een telefoon aan.



Nou weet ik dat ik op zo'n moment moet denken: wss kregen ze een van die jongens niet mee, was een feestje, daarna moest er een kotsen onderweg, toen nog drankje gedronken in A'dam met de bob, dan is het zo half4. Maar toch begin je je dan wel een beetje zorgen te maken
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet gaan slapen, maar hier moet je vooral alles toestaan en vooral je snuit houden. Nou ik zou not amused zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh jeee, ik snap hoe jij je voelt! Mannen ook altijd! En dan daarna zeggen dat je je zorgen maakt en dan vinden ze dat gek. Maar hij is al bijna 3 uur later. Ik vind dat nooit zo een ramp, als hij me maar even bericht daarover. Was het nog veel later?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 31 juli 2014 @ 09:57:

Hoe weet je dat zijn iphone leeg is? En in dat geval maakt het toch niet uit waar je telefoon ligt?

Is ie al thuis?Van dat hele verhaal met al die kanalen hoe ze 'm moet bereiken snap ik ook niks. Hoe weet ze dat z'n tel leeg is als ze zelf haar tel niet heeft en wat heeft ze aan een iPad? Ik voel me echt digibeet.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 31 juli 2014 @ 10:23:

Ik zou ook niet gaan slapen, maar hier moet je vooral alles toestaan en vooral je snuit houden. Nou ik zou not amused zijn.

Toestaan ook nog?

En jij bent?

Zijn opvoeder?



Het is hier heel simpel

Als vriend, of ik gaat stappen zonder de ander, dan spreken we gewoon geen tijd af

Je merkt wel wanneer de ander weer tegen je aankruipt

Gaat al jaren prima, zonder stress, zonder gedoe, en zonder lokaliseren!

Mijn vriend is een grote jongen en die loopt niet in 7 sloten tegelijk

Dus ongerust maak ik me nooit

Nou nee dat is niet waar, als hij aan het fietsen is in de bergen in Frankrijk dan vind ik een belletje wel lekker als hij klaar is

Zodat ik weet dat hij niet in een ravijn in gekukeld

Maar verder...kan hij het best zelf
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summer, precies zo hebben wij het ook! En bij het naar bed gaan, doe ik het buitenlicht aan, zodat hij het sleutelgat kan vinden, zodat hij niet aan hoeft te bellen en mij en de baby wakker maakt.
Alle reacties Link kopieren
Is hij al terecht?
Alle reacties Link kopieren
Sum ik heb het niet over thuis kom tijden, maar vriendinnen in huis laten wonen, bij elkaar in bed laten slapen, flirten via fb privé chat, dat bedoel ik. Nu mag je je ook nog niet eens zorgen maken. Ik vind dat raar. Ik zou me ook vreselijk zorgen maken nl.
beetjegek, je moet de verschillende topics wel uit elkaar houden. Ik kan het in het ene topic erg eens zijn met de TO en in het andere erg oneens. Het verschilt per situatie namelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 31 juli 2014 @ 10:59:

beetjegek, je moet de verschillende topics wel uit elkaar houden. Ik kan het in het ene topic erg eens zijn met de TO en in het andere erg oneens. Het verschilt per situatie namelijk.Je hebt gelijk, maar ik vind toch dat er hier op viva een sfeer hangt dat je gewoon niet zo moet zeiken en gewoon beiden moet doen wat je zelluf wil ongeacht of de andere partij gekwetst is. Nou noem mij maar ouderwetsch dan.
Ik zeg, open er een topic over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven