zwanger vanaf juni/juli 2014 nieuw

10-04-2014 20:12 3065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Vanaf juni/juli 2014 zijn wij bezig met zwanger worden!

De tabel is vol, maar gezellig meeschrijven mag natuurlijk altijd!



Zwanger worden/zwanger

NaamLeeftijd#NOD/uitgerekendRonde #Bijzonderhedenteapot26/261e kindje

04/10/2015 4 1x mk en 1x ma met lange nasleep zus198727/28 1e kindje ?? lentefruit 31/36 1e kindje 27/09/2015 7 joy 28/361e kindje6 september9 / 6 na mk dec ma

13/8 uitslag OFO guusje8 24/24 1e kindje 18/06/2015 2 julia_isa 27/30 2e kindje Meisje 2 abbeytje 29/27 2e en 3e kindje

25/10/2015

Tweeling! 10 Bedrust ivm beginnende weeën laurabb 30/30 1e kindje

1/4/2016 Op 27/8/2014 na 13 wkn afscheid moeten nemen van sterretje



Bevallen

NaamLeeftijd#BevaldatumGeslachtBijzonderhedenkrullie1984 30/ 2e kindje16/03/2015jongetje Jip! 7 pond en 53 cmnieuwsbrief 26/1e kindje18/03/2015jongetje2850 grammiss-flower 29/31 1e kindje 11/05/2015 meisje3200 grammadelief0826/30 1e kindje 22/05/2015meisje niekje- elastiekje 27/29 1e kindje 09/06/2015 jongetje Thijs! Wendelala 24/26 1e kindje 08/07/2015 jongetje Siem! 3050 gram 48 cm Ri88 26/29 1e kindje 24/07/2015 jongetje 4295 gram 53 cm





Graag wijzigingen / nieuwe NOD even dikgedrukt of GROOT! Dan kan iemand het in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
Het lukt me echt niet om dit topic goed bij te houden. Zóveel meiden, zóveel reacties. En merk dat ik er toch ook weinig behoefte aan heb in deze weken waarin weinig te melden valt. Dus: haal mij maar uit de tabel. Kom in de toekomst vast wel weer even buurten. Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Weer even een wat positievere reactie van mij Ik had het er zondag toch wel erg moeilijk mee dat ik ongesteld was geworden, omdat de tekenen zo veelbelovend leken. Wat het nog lastiger maakte is dat mijn schoonzusje zondag vertelde dat zij zwanger is. Ontzettend leuk voor ze natuurlijk! Maar wel even moeilijk om helemaal enthousiast te doen terwijl het bij ons dus niet is gelukt. Maar we gaan gewoon vol goede moed naar de volgende ronde! Ik ben weer lekker aan het werk gegaan na de vakantie.



@abbey ik vond jouw reactie echt ontzettend lief om te lezen! Deed me erg goed! Man en ik proberen gewoon wat extra lief voor elkaar te zijn, fijn extra veel knuffelen Komt goed. Man wist ook niet dat je elke maand maar ongeveer 20% kans hebt om zwanger te worden.



@zus gefeliciteerd! Ontzettend fijn voor je!



@julia_isa een streep is een streep toch? Ik ben een beetje testverslaafd maar die van mij bleven allemaal witter dan wit! Ook na een uur zelfs.



@guusje, vervelend zo'n halve menstruatie.



@roosje, leuk dat het vertellen zo leuk was! Het lijkt mij ook echt super om te gaan vertellen dat ik zwanger ben, mocht het gelukt zijn dan natuurlijk



@warmewollensjaal jammer maar begrijpelijk! Leuk dat je wel komt buurten in de toekomst.



Ik ga zelf even proberen om te kijken of ik mijn nieuwe NOD kan toevoegen
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
En niet te vergeten



@lentefruit, heel herkenbaar Ik heb mezelf gister en vandaag getrakteerd op filet americain bij de lunch
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Oke hihi dit is leuk misschien.. Ik teste vanmoegen met dipstick van sensitest ( zoals 2 dagen geleden) na 5 tot 10 min aflezen tot 30 min. Na 3 min ontstond er weer een licht streepje. Goed te zien maar wel licht. Blij dat het binnen de minuten is maar onzeker of het nu echt echt is.. Oooew spannend!



@ guusje hoe is het?



@roooosje wat fijn dat de misselijkheid minder is en wat fijn dat het vertellen een mooi moment was, is ook zo speciaal!



@teapot begrijpelijk Zou ik ook laatig vinden, maar knap dat je jezelf zo kunt herpakken en positief verder kunt.. Ik gun het je enorm!



@abbetje hoe is het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Het lukt me niet om de foto toe te voegen maar ik krijg dat niet voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Juliaaaaa!!!! Een streepje binnen een paar minuten is zwanger!!!!! Zonder hcg kan je binnen zo'n korte tijd geen streepje krijgen, hoe licht het streepje ook is!! Dus je hebt hcg in je urine, dus zwanger! Koop n clearblue digital om t te checken meis!!! Dan heb je zekerheid! Wat super gaaf! Gun t je zooooo!!!!! Alsvast voorzichtig gefeliciteerd!



Ik reageer dalijk verder!
Jaaaa! Zo ben ik ook begonnen! ? en gister echt een hele duidelijke test! Hihi!

Alvast een voorzichtige felicitatie!

Je bent welkom om je te melden bij het uitgerekend van 1 april tot 15 april topic als je zin hebt.



Ik blijf ook hier schrijven hoor. Reageer later wat meer uitgebreid. Overdag werken, gauw naar huis, naar ziekenhuis (op bezoek bij vader¤ en dan ben ik echt kapot...
Alle reacties Link kopieren
He meiden,



Super alweer zwangere dames erbij super gefeliciteerd Zus & Julia-Isa:D (Want een streepje is een streepje)



Guusje: Ik herken jouw verhaal. De 1e ronde werd ik ook amper ongesteld en dacht dus zwanger te zijn. Maar volgens mijn dokter heeft dit allemaal te maken met de hormoonverandering in je lichaam. Dus ik denk dat je er toch vanuit moet gaan dat dit je ongesteldheid was (al hoop ik voor jou dat het raak is)



Teapot: Ik kan mijzelf dat helemaal voorstellen. Je wilt blij zijn voor je schoonzus maar zelf wil je ook gewoon zwanger zijn!



Gefeliciteerd Krullie met dit mooie nieuws Een kloppend harte dat lijkt mij het mooiste wat je maar kunt horen op dit moment:)



Wel spannend er zijn komende weken weer een hoop NOD Hopelijk voor iedereen positief:) Iedereen die weer op het wachtbankje mag zitten succes!



@Hier Ik ben nu op cyclusdag 22. Al denk ik dat het deze maand niet raak is, Tijdens de vruchtbare periode had ik veel last van mijn blaasontsteking dus ik twijfel of het dan wel gelukt is. Gisteren had ik wel last van wat voelt als menstruatiepijn vandaag geen last. Afwachten maar:)
Alle reacties Link kopieren
Lentefruit, wat knap dat je zo positief de 2e ronde in kunt gaan! En wat lekker he carpaccio!!! Mmmm my favorite!!!



Liesje, die krampjes zou met een innesteling te maken kunnen hebben, wat spannend! Volgens mijn vriend (arts) kan last hebben van een blaasontsteking het zwanger worden niet in de weg staan. Vaak is het juist zo dat vrouwen die aan de pil zijn voor een blaasontsteking AB krijgen en daardoor zwanger worden omdat de pil dan niet meer optimaal werkt, dus ik denk niet daardoor je kansen kleiner zijn geworden. Of heb je minder gevreeën omdat je last had van je blaasontsteking? dan is het natuurlijk een ander verhaal! Ik duim voor je! Is je blaasontsteking inmiddels wel helemaal over?



Zus, oooo dat klinkt zo leuk wat jij tegen julia zegt: 'je bent welkom om je te melden voor het topic uitgerekend van 1 april tot 15 april' Dat wil ik ook horen straks!!!!! :):):) Klinkt als muziek in de oren!



Julia, jouw lichaam houdt het wel spannend zeg! Maar een streepje is een streepje zoals ik net al typte! Zal onderaan dit bericht typen hoe het met mij gaat, bedankt voor het vragen! lief!



Teapot, knap dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt! En moeilijk van je schoonzusje inderdaad! Hoe fijn het ook voor haar is!!! Want dat vind jij natuurlijk ook! Dat steekt toch even flink!

Klinkt als een fijne manier hoe jij en je man elkaar er doorheen helpen, lekker knuffelen samen!



Warmewollensjaal, wat jammer! Maar ik begrijp het wel hoor! Misschien moeten we ook even geen nieuwe mensen aan de tabel toevoegen ook al vallen er wat mensen af, want dan wordt hij ten minste iets kleiner en wordt het iets makkelijker te behapppen. Het lijkt me namelijk erg leuk als we met deze mensen ook verder kunnen schrijven als IEDEREEEEEEN dalijk zwanger is toch??!! :):)



Roosje, fijn dat je minder misselijk bent! En zo speciaal he om te vertellen dat je zwanger bent! Heerlijk die emotionele reacties!



Guusje, hoe is het nu met jou? Meer ongesteld geworden? of toch niet?



Madelief, hoe is het met jou?



Hier: Ik heb in de tabel mijn leeftijd aangepast, ben namelijk net jarig geweest dus weer een jaartje ouder! :S

Vanaf vanochtend ben ik misselijk, het zou iets met de innesteling te maken kunnen hebben, die zou nu kunnen plaatsvinden... Maar wil mezelf niet te veel hoop geven, dus probeer mezelf te vertellen dat het ws gewoon een virusje is! Maar stiekem hoop ik natuurlijk toch dat het iets zegt! Anderen die misselijk waren vanaf 6 DPO?
Alle reacties Link kopieren
@ wamewollensjaal: jammer dat je niet meer mee schrijft, maar begrijp het wel hoor. Wel leuk dat je nog wel wat mee leest en soms reageert.



@ teapot: herkenbaar dat het dan moeilijk is om te horen van anderen die zo dichtbij je staan dat ze wel al zwanger zijn. Zeker omdat het iets is wat je zelf ook heel graag wilt en wachten dan heel moeilijk is...en dan helemaal als je net zelf weer ongesteld bent geworden. Maar idd, vol goede moed weer samen op voor de volgende ronde!



@ julia: ik wil je toch al even heel voorzichtig feliciteren. Zag in de tabel dat je NOD ook pas a.s. vrijdag is en als je dan binnen de genoemde tijd toch al een licht streepje hebt...dan kan het bijna niet anders dan dat we binnenkort weer een dansend poppetje in de tabel kunnen toevoegen!!



@ guusje: wat balen dat je ongesteldheid allemaal maar zo half half is en je dus niet echt zekerheid hebt. Hopelijk krijg je die snel!



@ roosje: fijn dat je wat minder misselijk bent en dat er zo leuk gereageerd is in de familie op jullie super goede nieuws!



@ lentefruit: groot gelijk...je moet gewoon even het beste maken nu van de tijd dat je ongesteld bent, want wie weet is het wel de laatste keer carpaccio, etc. voor de komende maanden! Ik heb ook erg genoten van de gerookte zalm, wijn, etc. de afgelopen weken.



@ liesje: veel succes op het wachtbankje!



Hier is er niet veel bijzonders. Moet nog tot ongeveer 9 a 10 augustus wachten op meer duidelijkheid.

Ik vind het wel erg lastig om verborgen te houden voor de omgeving dat we aan het proberen zijn. Afgelopen weekend hadden we een doop van een kindje van een vriendin van mij en werd aan iedereen champagne gegeven. Ik werd er een beetje door overdonderd, dus heb hem stiekem aan mijn man weten te geven. Aankomend weekend heb ik een vrijgezellenfeest en ik drink eigenlijk altijd vrolijk mee, dus weet niet hoe ik het verborgen ga houden als al mijn vriendinnen erbij zijn. Heb dingen als niet lekker voelen, AB kuurtje etc. allemaal al een keer gebruikt. Iemand nog slimme tips? De BOB zijn is ook niet echt logisch nu, omdat er al 2 vriendinnen mee gaan die zwanger zijn en willen rijden...
Alle reacties Link kopieren
Ik werk onregelmatig (gezondheidszorg), maar mijn man niet. Normaal is het dus geen probleem maar nu kwam het net ongelukkig uit. Alleen tussen 2 en 6 uur s morgens zijn we dan beiden thuis Dat werkt niet bepaald mee in het zwanger worden maar we hebben ons best gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje miss flower, dat klinkt inderdaad niet erg handig nee, wat balen zeg. Vind het knap dat jullie toch nog hier en daar hebben kunnen vrijen!! Wie weet was het net genoeg!!!



Madelief, ik heb gisteren tegen 1 vriendin verteld dat we proberen een kindje te krijgen, zij weet er dus van en kan mij daarom helpen het geheim te houden voor de rest. We gingen bij haar eten, dus ik moest ook controleren of ze eten klaarmaakte wat ik mocht. Gelukkig vertrouw ik haar volledig. Gisteren vroeg een vriendin wie er een biertje wilden en toen zei zij (die vriendin die het nu dus weet) ook dat ze niet hoefde, morgen weer vroeg op zei ze! Hierdoor viel het minder op dat ik ook nee zei! Misschien is dat voor jou ook een optie?
Alle reacties Link kopieren
@ miss flower: Dat is inderdaad niet handig zo nee..wel fijn dat het niet iedere maand zo is! Jullie hebben nu toch je best gedaan, dus wie weet gewoon positief nieuws straks!



@ Abbey:Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Wij lopen nu ongeveer gelijk. Ik weet niet precies welke dag mijn eisprong is geweest, maar als het raak is geweest dan zou ik ergens tussen nu en zondag ofzo de innesteling kunnen hebben. Ik geloof wel dat je misselijkheid kunt voelen bij de innesteling. Je schijnt er ook wat buikkrampen of rugpijn bij te kunnen voelen. Op hoop van zegen!! Ik ga voor je duimen dat het dat is .

Ik heb sinds gisterenavond lage rugpijn, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik gewoon spierpijn heb van het sporten haha. Ik ga proberen er niet teveel op te letten, want vorige maand had ik echt alle symptomen, maar toch ongesteld haha. Je kunt jezelf zo gek maken dan he...

Maar het klinkt iig goed die misselijkheid nu bij jou! Wanneer is je NOD? 3/4 augustus nog? Of is die nu ook naar achteren gegaan?



Goed idee trouwens van die vriendin inlichten. Ik weet wel bij wie ik dat zou kunnen doen



@ tabel: het is inderdaad misschien wel een goed idee om even niemand meer toe te voegen aan de tabel. Dan wordt het inderdaad een stuk overzichtelijker en gemakkelijker om op iedereen te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Madelief! Mijn NOD heb ik nu maar op 5 augustus gezet, maar eigenlijk weet ik het niet precies ivm late ovulatie (met testen gewerkt), vorige keer een cyclus van 31 dagen enz... In ieder geval weet ik dus zeker dat mijn ovulatietest positief was op vorige week woensdag (23e) dus dat ik de dag erna mijn ovulatie heb gehad (donderdag 24e) dus vanuit daar reken ik nu steeds. Nu dus 6 dagen na ovulatie... Ik kan dus ook vanaf nu tot en met ongeveer begin volgende week mijn innesteling hebben. Spannend he!!?? Ik hoop dat jouw lage rugpijn gewoon komt door een lief klein bevrucht eitje dat een fijn plekje zoekt in jouw baarmoeder :):) We houden elkaar op de hoogte!

Fijn dat je een vriendin hebt waarmee je het zou kunnen delen! Leuk om het haar te vertellen! Geniet ervan!
Hey lieve meiden!



Zo, weer terug van vakantie! Heerlijk een weekje met vriendinnen weggeweest, was erg fijn!



Behoorlijk wat teruggelezen van afgelopen week, dus op iedereen reageren zal lastig worden..



@ zus en julia, gefeliciteerd!! Een streepje is een streepje julia! Supergaaf joh! Lekker van genieten!



@krullie, wat een mooi buikje al joh!! En super dat de echo zo goed was! Wat een opluchting moet dat zijn! Gefeliciteerd!



@ alle meiden die weer ongesteld zijn geworden... superjammer! Op naar de volgende ronde!



@ ladyes, ondertussen al ongesteld geworden?



@ roosjes, knuffel voor jou! Goed er over blijven praten met je vriend en je kunt natuurlijk ook hier je hart luchten! Ik duim heel erg voor je dat het deze ronde raak is!



Wij gaan nu ook beginnen! Ik heb afgelopen zondag mijn laatste pil geslikt. Ik verwacht dus vandaag/morgen ongesteld te worden. Mijn NOD zet ik op 29 augustus. Sowieso even afwachten wat mijn cyclus gaat doen natuurlijk, hopelijk heb ik snel een regelmatige cyclus te pakken!

Ik vind het echt superspannend en ben er veel mee bezig merk ik. Ik hoop dan ook wat meer hier mee te schrijven, omdat het nu ook wat actiever wordt bij mij.
Alle reacties Link kopieren
@madelief: slim dat je toch nog een paar ovu testen gebruikt hebt en zo mooi gebruik hebt kunnen maken van je vruchtbare dagen. Nu maar duimen dus.

En drinken jullie helemaal geen alcohol meer dan met het proberen zwanger te worden? Heb ik wel gewoon gedaan, was op vakantie, dus zelfs elke dag een borrel genomen Zolang je nog niet zwanger bent, mag dat heus hoor. En zelfs als je heel pril (< 4 weken) zwanger bent, dan nog kan het geen kwaad.

Dus ik zou nu nog geen smoesjes verzinnen, maar gewoon als het een keer voorkomt een borreltje drinken. Je mag nog lang genoeg niet drinken als het straks raak is ;)



@julia-isa: woeiii meis, een streep binnen de afleesbare tijd is een streep hoor!! Een voorzichtige gefeliciteerd hier, volgens mij ben je gewoon zwanger!!



@laurabb: ik kan die reactie niet aanpassen geloof ik, ik weet in elk geval niet hoe? sorry..



@niekjeelastiekje: balen dat je ongesteldheid doorgekomen is.



@ladyes: wat lijkt me dat mega frustrerend, geen positieve test, maar ook niet ongesteld.. vreemd zeg!



@liesje: wat vervelend dat je net in je vruchtbare dagen last had van je blaasontsteking.



@lentefruit: ooo jammie carpaccio! Dat woord zou hier verboden moeten worden voor de zwangeren, hahaha! Ik ben dól op carpaccio! Toen wij thuiskwamen uit Italie (op zondag) hadden we afgesproken om dinsdag een broodje carpaccio te gaan eten bij een tentje hier in de buurt, want als ik 'straks zwanger ben', dan mocht ik niet meer. Maar dus maandag voor de zekerheid getest en dus zwanger,dus daar werd mooi een broodje carpaccio door mn neus geboord, hihi (al heb ik het er met liefde voor over!)



@guusje8: wat raar dat je ongesteldheid zo net niet doorzet. Nog maar even afwachten of het doorzet en anders maar weer testen lijkt me?



@rooosje: wat leuk dat het vertellen zo'n speciaal moment was. Mooi he



@teapot: kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee had, gelukkig nu weer vol goede moed verder!



@abbeytje: gefeliciteerd met je verjaardag Ik was niet zo snel al misselijk, maar wie weet, ik duim voor je.



@missflower: nou dat vind ik knap van jullie als jullie alleen in die uren samen thuis waren, dat je het toch nog gezellig gemaakt hebt samen, hopelijk heeft het ook het gewenste resultaat.



@ri88: heel veel succes meis!



Hier gaat alles zn gangetje. Weer 2 nachtdiensten achter de rug die best pittig zijn met de vermoeidheid, maar verder voel ik me ondanks dat ik moe ben en met vlagen even misselijk nog steeds heel goed.

Kleren aandoen is wel een uitdaging, want niks past meer of zit meer lekker en overal toon ik een mega buik in, haha!

Morgen alweer 8 weken en dan nog maar 12 dagen tot de echo en daarna kunnen we het wereldkundig maken, joepie! Kan niet wachten!
Wow, wat gaat het snel Krullie! 8 weken alweer! Fijn dat je je redelijk goed voelt, al is die vermoeidheid met de nachtdiensten wel erg vervelend natuurlijk!



Wat spannend dat je het bijna kan gaan vertellen! Dat lijkt mij ook heel leuk, zo benieuwd hoe iedereen gaat reageren! Hebben jullie het jullie andere kindje al verteld (zoontje of dochtertje?)? Of wachten jullie daarmee totdat jullie het wereldkundig gaan maken ivm het moeilijk geheim kunnen houden van zo'n kleintje natuurlijk..?
Alle reacties Link kopieren
@Liesje: dankje! spannend het wachtbankje voor jou... hopelijk gewoon raak! ik duim mee!



@abbetje: dankje!! jij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ik voelde de 1e ronde en nu weer zoveel verschillende dingen dus wanneer ik misselijk was weet ik niet precies meer. Wat ik wel weet is dat ik rond de innesteling steken in mijn liezen had en een prop slijm was verloren.

ow en goeie tip! van vriendin!



@ zus als het echt echt zo is meld ik me ook aan in de groep, maar ik geloof het nog niet! Had jij dat ook? Misschien een ongepaste vraag maar is je vader ernstig ziek? en wordt hij wel weer beter? iig veel sterkte daarmee!



@ madelief: dankje!! ik hoooop het ook ( dat ik zwanger ben). dat heb ik nu ook, ik heb deze maand een vrijgezellenfeest en een dancefeest waar ik heenga en ik was ook al aan het bedenken hoe en wat. maar die tip van abbetje is idd wel een goeie!



@miss-flower: ik duim voor je dat het ondanks de lastige tijdschema's toch gelukt is!



@hier steekjes en krampjes bij liezen, emotioneel ( nu was er vandaag ook niet zo'n fijne situatie geweest met een goede vriendin waarvan ik verdrietig was dus kan ook gewoon gewoon emotioneel zijn), heb minder trek, hoofdpijn en ik hunker naar een knal test! haha ik ben wel super blij dat hij vandaag binnen de tijd verscheen, ik denk zelf ook dat het misschien wel echt echt zo is. Ik heb een kaartje voor mijn man geschreven met de tekst: bladiebladiebla.... jij wordt voor de 2e keer vader van een wondertje dat weet ik nog niet helemaal zeker maar zie de test hieronder ' hahah ja ik twijfel maar als het wel zo is moeten we het wel vieren. Ik ga deze week ook nog een clear blue halen maar dat zal wel pas in het weekend zijn. oooooew spannennnnnd!
Alle reacties Link kopieren
sorry er zijn er alweer bijgekomen haha



r@ri88: spannend heeeel veel succes in ronde 1!!!



@krullie dankje, ja ik kan het gewoon niet geloven hihi... whoow alweer 8 weken! dat gaat echt echt snel.. maar als ik nu echt echt zwanger ben dan ben ik ook al 4 weken en dat is zo maf haha wel heeeel leuk!
Alle reacties Link kopieren
ri88, Leuk dat je terug bent! Je klinkt lekker uitgerust van de vakantie! Super spannend ja om te starten! Het is zoiets wonderlijks!! Veel plezier alvast :D



Het klopt inderdaad wat krullie zegt dat je kindje nog geen last heeft van de alcohol totdat de placenta en dus de bloedband er is, maar het is wel uit onderzoek gebleken dat alcohol je vruchtbaarheid kan verminderen. Het hoeft dus niet, maar het kan invloed hebben op hoe lang het duurt om zwanger te worden. Wat betreft eten zou ik me wel al aan de regels houden omdat de ziektebeelden die je kunt krijgen van rauwe eieren, rood vlees, gerookte zalm, rauwmelkse kazen enzovoort vaak een incubatietijd hebben van een aantal weken. Dat houdt in dat je er pas een aantal weken na dat je het gegeten hebt ziek van wordt, dan ben je dus misschien al zoveel weken zwanger dat het wel schadelijk kan zijn voor je kindje! Iedereen is uiteraard vrij om het op zn eigen manier te doen, ik wil hiermee absoluut niemand de wet voorschrijven en ook niet oordelen!!! Begrijp me niet verkeerd, want zo zit ik helemaal niet in elkaar! Maar het is meer een stukje info!



Krullie, oeeee dat is balen, lekker zitten verheugen op je broodje carpaccio en nu mag je er een hele tijd alleen van dromen :S Maar zoals je al zegt is het dat natuurlijk dubbel en dwars waard! Ik heb overigens na mijn vorige zwangerschap 2 dagen na de bevalling van mijn vader zelfgemaakte carpaccio gekregen! Kwam ie bij mij thuis brengen, zo lief!! en zooo lekker was dat toen!!!! Rood vlees is juist na de bevalling namelijk heel goed voor je om aan te sterken!

En bedankt voor het duimen meis! Heb je nog zwangerschapskleding van de vorige keer liggen? Misschien tijd om dat tevoorschijn te halen en marktplaats af te speuren voor nieuwe dingetjes!? leukleuk!



He zus, ja ik vroeg me ook al af wat julia jou vroeg. Hoe ernstig het is met je vader? Gewoon geen antwoord geven als je daar geen trek in hebt he!! Maar als je je hart wilt luchten dan mag dat natuurlijk!



En julia, voor jouw ook.. Wat was er met jou vriendin? Met haar iets aan de hand? of was het vervelend tussen jullie? Ook voor jou geldt, als je geen zin hebt om te antwoorden snap ik dat natuurlijk, maar als je het kwijt wilt... daar zijn we voor. Waarschijnlijk ben je door je zwangerschap emotioneel en ook door dat met je vriendin... het ene versterkt het andere en andersom...Wat lief wat je voor je man hebt geschreven... weet hij nog niets van de positieve testen of alleen van die van vandaag niet? Hou ons op de hoogte van alle testen die nog gaan komen he ;) En leuk he dat je dan die eerste 2 weken gewoon cadeau er bij krijgt!!



Bedankt voor de felicitaties voor mn verjaardag meiden!!

Hier nog steeds misselijk... verder niets speciaals...
Alle reacties Link kopieren
VANMORGEN WEER GETEST EN BINNEN DE MINUUT KWAM HET STREEPJE DUS IK BEN ECHT ZWANGER!!!!!
Alle reacties Link kopieren
GEFELICITEERD !!! Wat ontzettend leuk!!!!
Whihoo!! Gefeliciteerd!



Zwanger en kattenbrokken op de vroege ochtend is geen goede combinatie! :(
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd julia!!



@ laura: hoe was je eerste bezoek aan de vk?
Alle reacties Link kopieren
Julila, ten eerste GEFELICITEERD!!!!!!!!! Wat te gek gaaf geweldig!! :):):)

Kan me voorstellen dat dat met je vriendin dwars zit, vervelend dat ze er niet voor je was in een moeilijke tijd terwijl je je vriendinnen dan juist nodig hebt! En dat het dan nu ook nog zo loopt pfff Jullie moeten er gewoon even samen over praten denk ik en niet via iemand anders! Goed dat je even je hart lucht! En nu even alleen maar genieten van het feit dat er een klein wondertje in je buik groeit :D <3



Oja zus dat kan ik me voorstellen ja!! Wasknijper op je neus wanneer je eten geeft! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven