Fantaseren over zwanger worden maar ik vind het wel eng.

01-12-2013 12:37 2656 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een tijd nagedacht te hebben of ik wel weer een topic zou openen, heb ik besloten het toch maar te doen.

Vooral omdat ik viva toch wel gemist heb.

De steun, de lieve medelezers en schrijvers, de mooie plaatjes en vooral dat ik me hier kan uiten wat ik in real life toch vaak niet doe.



Ik heb een andere nick, en schreef in mijn vorig topic over de zwangerschap en vroeggeboorte van mijn twee vlinder dochters en de periode daarna.



Nu kriebelt het heel erg om weer zwanger te worden. Ik vind dit uiteraard erg spannend en eng. Ik ga er niet van uit dat het weer slecht af zal lopen maar een nieuwe zwangerschap zal vast herinneringen met zich mee brengen.



Ik hoop dit topic weer te mogen gebruiken als uitlaatklep voor mijn gevoelens en emoties. En hoop natuurlijk dat dit topic een zeer happy end zal hebben!



Update:

Op 11-12-'13 had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Sneller dan verwacht.



De zwangerschap is erg spannend, vooral emotioneel gezien. Het brengt veel herinneringen en onzekerheden met zich mee. En door oa de bekken instabiliteit is het lichamelijk behoorlijk zwaar. Er word uiteindelijk besloten om de bevalling in te leiden.



14-08-'14 om 15:44 is onze Nano geboren. Een mooie zoon van 4 kilo.

Het was een zware bevalling omdat Nano een sterrenkijker was en omdat zijn schouders vast zaten. Toen de placenta geboren was, bleek het dat Nano er ook 1 van een tweeling was, er zat namelijk nog een vruchtje in de placenta.



Nano is een echt mamaskindje, heeft als bijnaam magneetje.

Hij is erg onrustig en huilt veel. Heeft Reflux en veel spierspanning.

We besluiten in overleg met de kinderarts en ook mede dankzij alle adviezen op dit topic, dat Nano opgenomen gaat worden ter observatie voor 1 week.



Op 07-11-'14 gaan Nano en ik samen een week naar het ziekenhuis.

Vlak voor de opname is Maxi (mijn man) ingestort op zijn werk. Een geluk bij een ongeluk dat hij nu thuis is. Maar het maakt de situatie er niet makkelijker op.



13-11-'14 weer thuis. Nano is een stuk rustiger en slaapt regelmatig in zijn eigen bedje. Heeft het nodig om even te huilen om in slaap te komen. Maar vaak maar 10 minuutjes. Het blijft zoeken maar het is al een enorme verbetering.

estrellas2 wijzigde dit bericht op 18-11-2014 14:29
Reden: upate op verzoek
% gewijzigd
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zal Maxi om een voetmassage vragen gevolgd door een.shotje prostaglandines!



Handig zo'n hulpje Doreia!
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Ranzige chinees doet het hier ook goed om bevallingen op te wekken. Ik had het 3 dagen voor ik beviel. Je weet maar nooit, dus vanavond maar 2x het maandmenu halen
Alle reacties Link kopieren
Je ligt vast nu te slapen. En zo niet, weet san dat er iemand aan je denkt die of hoopt dat de bevalling begonnen is of hoopt dat je gewoon heerlijk ligt te genieten van een grote man naast haar en een klein lief jongetje in haar buik.
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen Estrellas
Alle reacties Link kopieren
Zwanger hangbuikzwijn meldt zich!



Nacht was goed, lekker geslapen op een pilletje van de gynaecoloog.

Geen plannen voor vandaag. Ben een beetje moe van het moe zijn. En verkouden.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Oké, hormonale jankbui nu in mijn bed.

Krijg net een aantal leuke foto's via de App van mini en Maxi. Ze zijn naar een groot aquarium hier in de buurt. Had me zo leuk geleken om mee te gaan. Maar veel trappetjes en ongelijke wegen, dat trekt mijn lijf niet.

Verdorie zeg, dit is het zoveelste wat ik mis. Vorig jaar na de geboorte van de meisjes ook al.

Wat een rot zomers!

En ik weet dat het allemaal voor het goede doel is hoor. Maar voor nu voel ik me gewoon even eenzaam, zielig en kut!
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Volgende maand meid! Volgende maand en september, dan lopen jullie met zijn vieren te stralen van geluk en blijdschap. En in december lekker sinterklaas vieren. En Kerst. En oud en nieuw.



Jouw tijd komt eraan. Nog even volhouden en dan ben je van de partij.
Knuffel voor het zwangere hangbuikzwijntje

En nog even volhouden, na de bevalling mag jij pronken met kleine Nano!!



Verkouden zijn sucks!! Vooral als zwangere. Hopelijk is het gauw over. Beterschap Estrellas!
Alle reacties Link kopieren
Dit is nu rot, maar wat ga je vanaf volgend jaar nog veel mooie zomers meemaken! Met je heerlijke gezinnetje!
Alle reacties Link kopieren
Ach meissie toch....maar weet je, ergens ben ik blij dat je nu eens een keer wel toe geeft aan je gevoelens. Gewoon even zielig zijn en je zwaar kut voelen. Soms heb je dat gewoon even nodig.

En weet je, één ding is zeker, het zit er bijna op. Nog heel even volhouden en dan heb je Nano in je armen.



Probeer in je hoofd alvast plannen te maken hoe je de maand september gaat invullen. Of fantaseer over de eerst vakantie die jullie met z'n 4-tjes gaan doen.

Dat zijn allemaal leuke dingen die je straks kunt doen.



Ik was net even in de stad en de nieuwe collectie druppelt nu binnen. Ook leuk om te bedenken dat je straks leuke kleren kunt gaan uitzoeken. Zie je het al voor je, lekker shoppen met een vriendin tot je erbij neervalt.



Hou vol meid
Kut shit klote Estrellas!



Hoe voel je je nu?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad meiden, mijn tijd komt zeker wel weer. Ben inderdaad al aan het fantaseren over een vakantie met zn vieren, een nieuwe garderobe en wandelingen met nano in de draagdoek. Heb een hele mooie grijze doek met sterretjes gekocht.

Voor nu nog even een filmpje op de bank met maxi en druk trappelende Nano in mijn buik.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Maak je wel filmpjes van je bewegende buik? Straks is ie weg!
Lekker naar John kijken op rtl 4!! ♡♡♡
Alle reacties Link kopieren
En weer een dag om.... En geen baby in aantocht.

2 jaar geleden lag ik in het ziekenhuis, dag 1 van inleiding zonder resultaat.

Uiteindelijk is dat ook goed gekomen, zo zal het nu ook gaan. Ik heb Nano al verteld dat hij een hele leuke broer heeft en lieve papa. Hopelijk maakt het hem een beetje nieuwsgierig!

Trusten!
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Goedemorgen Estrellas,

Lekker geslapen? Ik wens je een rustige, fijne dag zonder al te veel kwaaltjes en je weet nooit wat Nano vandaag in petto heeft
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik wist het wel als ik Nano was hoor... Ik zou niet langer wachten.

Vandaag is augustus begonnen, deze maand komt Nano kennismaken met jullie.

Ik hoop zo snel mogelijk! Zet hem op Estrellas
Dan hoor je het ook eens van iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag
Alle reacties Link kopieren
Zo.... heb mijn telefoon weer terug. Dag is al bijna om met alle instellingen weer veranderen.

Vanavond de kamer versieren voor onze kleine peuter! 🎉

En daarna hopelijk snel blauwe ballonnen en slingers ophangen.

Heb weer veel wakker gelegen vannacht. Nu overdag maar mijn tukkie overgeslagen, misschien dat dat helpt. Ben gewoon moe van het moe zijn!
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Jaaa, morgen een (bescheiden) feestje

Veel plezier morgen met Mini! Lekker in de watten leggen, ook namens tante Doreia
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met mini!!

🎊🎁🎉
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met Mini en een gezellige dag gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met mini! Fijne dag vandaag! Liefs wensput
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties!

Het feestvarken ligt nog te ronken en ik lig alweer een paar uur wakker (wat klopt er hier niet?!).

We vieren het tussen 3 en 6 dus hebben straks een rustige ochtend met zn drieën.

Denk niet dat de vader van Mini en Nano gelijk gaat krijgen en dat we 2 verjaardagen op 2 augustus hebben.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met mini.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven