Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
wat een enorm holle rug zeg. kan toch niet goed zijn? Lijkt wel of ze een wedstrijd "wie heeft de grootste" met lieke probeert te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo'n holle rug zwanger DJ Momo, daar hoef ik mijn best echt niet voor te doen. Zo'n beschaafd buikje had ik ook... met 28 weken...
Alle reacties Link kopieren
Dat scheelt nogal in buik! Doutzen was vorige week al uitgerekend lees ik? En hoever is Lieke dan inmiddels?
De dochter van Doutzen en Sunnery is geboren!







De kleine spuit heet Myllena Mae
http://www.nu.nl/achterkl ... outzen-kroes-geboren.html



Dochter Doutzen Kroes geboren:

Doutzen Kroes is bevallen van een dochter. Het is het tweede kind dat zij en haar man Sunnery James krijgen. Het kind wordt het zusje van de driejarige Phylon.



De Friezin weet nog niet of ze snel weer aan het werk zal gaan na de geboorte van haar dochter. "We zien wel hoe het gaat."



Om in goede vorm te komen, heeft ze in ieder geval goede hulp voorhanden. "Ik hou er niet van om over mijn lichaam te stressen. Ik heb mijn zus, een voedingsdeskundige, die me helpt af te vallen."



aldus nu.nl



net te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 30 juli 2014 @ 14:36:

Ik heb ook zo'n holle rug zwanger DJ Momo, daar hoef ik mijn best echt niet voor te doen. Zo'n beschaafd buikje had ik ook... met 28 weken...



ik vind de buik echt huge. Die van mij bleef bij formaatje lieke volgens mij.



en whoppa, daar is de baby inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
quote:DJ.Momo schreef op 30 juli 2014 @ 16:02:

[...]





ik vind de buik echt huge. Die van mij bleef bij formaatje lieke volgens mij.



en whoppa, daar is de baby inmiddels. Ik vind het zeer bescheiden met 41 weken. Maar zoals gezegd, ik heb ook zo'n holle rug en ben dat formaat buik voorbij. En dan moet ik nog 10 weken. Het buikje van Lieke was voor mij met een week of 22.
Leuk!
De spelling Myllena Mae vind ik een beetje teveel gelijkgeschakeld aan Phyllon Joy, maar op zich is het best een leuke naam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 30 juli 2014 @ 16:08:

[...]





Ik vind het zeer bescheiden met 41 weken. Maar zoals gezegd, ik heb ook zo'n holle rug en ben dat formaat buik voorbij. En dan moet ik nog 10 weken. Het buikje van Lieke was voor mij met een week of 22.sterkte nog even dan!
Jaaa, de dochter van Doutzen is er!



Op die foto met Lieke van Lexmond vind ik Doutzen er fitter uitzien dan Lieke trouwens, hoewel de buik van Doutzen groter is (logisch, ze is ook verder, nu is ze zelfs klaar! )
Alle reacties Link kopieren
quote:iduna schreef op 30 juli 2014 @ 16:29:

De spelling Myllena Mae vind ik een beetje teveel gelijkgeschakeld aan Phyllon Joy, maar op zich is het best een leuke naam.Ik denk dat dat ook de bedoeling was. Ik ben benieuwd naar de exacte uitspraak. Want als ik denk wat de uitspraak is, dan staat er een l te veel.
.
anoniem_109217 wijzigde dit bericht op 30-07-2014 17:13
Reden: mosterd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die buik van doutzen is mooi en bescheiden! Moet je mijn buik zien! ( ook 41 wkn).

En tis doutzen dr tweede baby, dan ben je meestal ook wat groter.
Alle reacties Link kopieren
Myllena Mae



ik kijk er een beetje raar tegenaan. Zeg je: mielena? of Mailena

dat laatste waarschijnlijk omdat ze in NY wonen?
Lelijk Myllena. Zeker zoals die dubbele l hier in de buurt uitgesproken zou worden.
Alle reacties Link kopieren
Myllena heet je bij ons alleen maar als je zwaar tokkie bent
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist wel mooi...
Alle reacties Link kopieren
(Zonder dubbele L dan.)
Alle reacties Link kopieren
Originele uitspraak denk ik
Ik vind het een leuke naam!
Alle reacties Link kopieren
Miel-lenna?

Wel een enorme baby trouwens! Voor de 2de en een moeder die zo op haar eten let ;)
Alle reacties Link kopieren
Alicia Keys is zwanger van de tweede!! Staat op haar FB!
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
Myllena miejena myena?



lijkt net hyena, over smaak valt niet te twisten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven