Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 30 juli 2014 @ 21:34:

[...]



Ja, het is een rotziekte meid.Jij bent echt veel wijzer dan ik
Allemachtig.

Veel sterkte en kracht toegewenst Lama. Ik hoop dat je nog een fijne en prettige tijd met je naasten kunt doorbrengen; nog meer goede herinneringen maken voor degenen die je achterlaat.

Lieve Lamaatje,

Heel veel kracht en sterkte voor jou en je gezin.

Dikke
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Lamaatje, je bent een mooi en moedig mens.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lamaatje, ik ben er stil van. Ook hier wordt dit topic als eerste geopend als ik naar het forum kom. Ik weet niet wat ik verder zeggen moet, dus hopelijk vind je het niet erg als ik het bij een hou voor jou en je gezin.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte lieve lamaatje, voor jou en je gezin.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lama,



Ook ik ben een stille meelezer in jou topic, maar wilde graag even reageren.



Ik wens jou en je naasten heel veel kracht en sterkte toe

Het is een rotziekte en het kan snel gaan, mijn opa heeft ongeveer 5jaar lang gevochten tegen deze vreselijke ziekte, ik weet dus een beetje wat voor weg je hebt gelopen, het is heel heftig... Mijn opa is uiteindelijk vredig heengegaan hij is overleden in zijn slaap. Een nichtje van mijn moeder kreeg ook vorig jaar de diagnose longkanker en zij is na een half jaar gestorven, zo zie je hoe snel het ook kan gaan.. Ik hoop dat je niet veel pijn hebt, en nog kunt genieten van alles om je heen. Je bent een moedig mens, en ik heb erg veel bewondering voor je.

Liefs,

Giselle.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Lieve Lamaatje,

Ik ken jou niet, jij kent mij niet. Ik lees al heel lang mee met elk ding wat hier geschreven wordt. Steeds denk ik: ik wil iets schrijven, iets betekenisvol zeggen. Maar wat zeg je tegen iemand die zo dapper strijd tegen een genadeloze ziekte? Dat ik het kut vind. Enorm kut dat iemand zó dapper, zo'n verdrietige tijd mee moet maken.



Ik stuur je licht en liefde, en hoop dat je nog kan genieten van die kleine waardevolle momenten met je man en je zoon. En ik lees mee, met een brok in m'n keel en tranen brandend in m'n ogen.

Alle reacties Link kopieren
Hoi Lama, ik ben al heel lang een stille meelezer. Maar ik wou je vandaag even vertellen dat ik naar de dierentuin ben geweest en de lama´s extra goed heb bekeken, met jou in mijn achterhoofd.

Eentje keek me heel ondeugend aan en draaide z´n bips naar me toe. Ik was even bang dattie een heel vieze scheet ging laten met die ondeugende kop erbij.



Dus dankzij de lama´s even een zonnestraaltje jouw kant opgestuurd
Alle reacties Link kopieren
Och meisje toch... Lieve Lama, ik lees altijd stil mee. Ik vind je zo moedig zoals je schrijft. Weet dat je een voorbeeld en inspiratie voor velen bent. Ik wens je nog veel liefde en rust in je hart toe deze maanden. Diep respect voor jou!
Beter een half motto....
Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind het vreselijk voor jou en je familie. Wens je heel veel kracht en liefde toe
Alle reacties Link kopieren
Hai Lama, ik lees je al vanaf je eerste berichtje en ik vond dat ik toch maar eens een account moest aanmaken om jou ook eens een hart onder de riem te steken.

Ik stuur je een pb., werkelijk geen idee hoe t moet, maar dat zoek ik wel uit...wil nl.graag weten waar ik mijn lading kaarten vanuit Twente naar toe kan sturen.



Ik vind je een dappere vrouw

en wens je



Kalmte, om te aanvaarden wat je niet kunt veranderen.

Moed, om te veranderen wat je kunt veranderen

en Wijsheid om hiertussen onderscheid te kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat verschrikkelijk..

Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand die jouw topic vanaf het begin gevolgd heeft. Ik wens jou heel veel sterkte, liefde en kracht toe. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, maar ik wil toch iets schrijven om je te laten weten dat ik meeleef.
Life is short. Eat dessert first.
Lamaatje, ik wil jou en je familie veel kracht, sterkte en liefde toewensen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je een beetje goede nachtrust hebt gehad al dan niet met een beetje hulp.



Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken wat er door je heen moet gaan en het lijkt me ook dat je niet in een constante staat van paniek kunt zijn, dus ik hoop maar dat deze dagen met een lach en een traan zullen zijn
Hey Lamaatje, heb je goed geslapen?





Goeiemorgen vanuit Alpacistan
Alle reacties Link kopieren
Lieve lama,



Wat een heftige vaart neemt het leven nu. Onrechtvaardig dat er meer en meer tijd van jou en jullie wordt afgenomen. Wat moet dat moeilijk zijn.



Ik gun je nog veel momenten vol liefde, kwaliteitstijd, samenzijn. Als gezin en met andere mensen die je dierbaar zijn.



Heb je wat kunnen slapen vannacht?



Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds verleden jaar een stille meelezer die heel veel bewondering heeft voor de manier waarop je met deze rotziekte omgaat. Ik wens je heel veel sterkte en kracht voor jou en je gezin
Lieve Lama,

Ook ik ben een stille meelezer in je topic en nu nog stiller. Met een brok in mijn keel wil ik je vertellen hoe ongelofelijk sterk en mooi ik je vind! Het leven is niet eerlijk....

Ik wens je heel veel kracht moed en wijsheid toe en nog een mooie tijd met je familie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 31 juli 2014 @ 08:10:

Hey Lamaatje, heb je goed geslapen?





Goeiemorgen vanuit AlpacistanLeuk zeg! Als je zo van dichtbij ziet kun je goed zien dat hun vacht heel veel op dat van een schaap lijkt.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, goed geslapen vannacht. Ik had om een zo nodig morfine pil gevraagd om te kijken hoe ik daar op reageer, want die krijg ik ook mee naar huis straks, maar ik lag al te slapen toen de nachtdienst kwam.

Vanmorgen wel vroeg wakker. Bijna heel de afdeling geloof ik, want twee kamers verderop zit een jonge vrouw met het syndroom van Down en die snapt niet zo goed dat ze s'morgens wat stil moet zijn. Kan ze ook niet aan doen. Ze is toch al helemaal uit haar routine hier met al die vreemde mensen en wisselende verpleging.

Verder alles alleen gedaan aan lichamelijke verzorging.

Tijd om weer eens wat aan mijn sokje te breien.
odi et amo
Fijn dat je nog kan breien.
Er zouden meer ziekenhuispatiënten moeten zijn zoals jij, dan zouden er veel minder ergernissen zijn tussen patiënten, als iedereen zulk begrip en inlevingsvermogen ten toon kan spreiden. Niet dat je er niet even chagrijnig om mag zijn, maar dat er begrip voor is, is iets waar we best wat meer over na mogen denken!



Wat zijn de plannen voor vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Lieve lama, even ingelogd hier in het verre buitenland om te zeggen dat ik je bericht heb gelezen over het hospice. Wat snel en wat naar. Ik hoop dat je eerst nog een tijd naar huis kunt.

Ik wens je veel warmte en liefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven