1ste maand proberen zwanger te worden.

31-07-2014 13:51 25 berichten
Hallo allemaal,



Wij zijn sinds 2 weken bezig met zwanger worden. Ik ben net 2 weken met de pil gestopt en heb nu ineens bloedverlies en weet niet of dat mijn lichaam moet wennen zonder pil of wat dit is.



Ik vind het allemaal harstikke spannend en hoop over 2 weken positief te testen wat natuurlijk wel heel snel zal zijn. Veel mensen doen er maanden over.



Wie is nog meer net begonnen met proberen? Ik zal graag contact hebben met meer meiden die ook aan het proberen zijn.

Ik ben zo ongeduldig, ben vandaag ook begonnen met foliumzuur te slikken.



Liefs!!
Alle reacties Link kopieren
Dat bloedverlies komt waarschijnlijk door het stoppen van de pil, dat is heel normaal.

Ik wens je veel succes maar probeer niet te veel te verwachten. Het moet niet al na 1 keer proberen een grote teleurstelling zijn.
Alle reacties Link kopieren
zo dat ging snel met de OP!!!
Alle reacties Link kopieren
Ehm. Graag gedaan.
Hallo allemaal,



Wij zijn sinds 2 weken bezig met zwanger worden. Ik ben net 2 weken met de pil gestopt en heb nu ineens bloedverlies en weet niet of dat mijn lichaam moet wennen zonder pil of wat dit is.



Ik vind het allemaal harstikke spannend en hoop over 2 weken positief te testen wat natuurlijk wel heel snel zal zijn. Veel mensen doen er maanden over.



Wie is nog meer net begonnen met proberen? Ik zal graag contact hebben met meer meiden die ook aan het proberen zijn.

Ik ben zo ongeduldig, ben vandaag ook begonnen met foliumzuur te slikken.



(Sorry bericht deed k perongeluk veranderen)

Liefs!!
quote:hartenvier schreef op 31 juli 2014 @ 13:56:

zo dat ging snel met de OP!!!Wat bedoel je:)? Ik deed hem perongeluk bewerken.
Alle reacties Link kopieren
Staan hier op de zwangerpijler meerdere topic's van dames die aan het proberen zijn zwanger te worden. Zou zeggen kijk daar eens rond. Succes!
quote:carpediem90 schreef op 31 juli 2014 @ 13:57:

Ehm. Graag gedaan.Dankjewel voor je lieve reactie ik deed iets verkeerd daarom ging hij weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:roxanna05 schreef op 31 juli 2014 @ 13:58:

[...]



Wat bedoel je:)? Ik deed hem perongeluk bewerken.hij was weg....
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het wat om je aan te sluiten bij gelijkgezinden in het augustus groepje?



Zwanger worden vanaf Augustus 2014



Veel succes!
quote:groenebroek schreef op 31 juli 2014 @ 14:00:

Staan hier op de zwangerpijler meerdere topic's van dames die aan het proberen zijn zwanger te worden. Zou zeggen kijk daar eens rond. Succes!waar kan ik dat vinden?
Alle reacties Link kopieren
Zwanger



de zwangerpijler
Alle reacties Link kopieren
quote:roxanna05 schreef op 31 juli 2014 @ 14:03:

[...]

waar kan ik dat vinden? Zwanger worden vanaf augustus '14!. Dit is het forum. Met het andere forum van augustus zijn ze gestopt. De tabel is alleen wel vol, maar meeschrijven kan wel. Ik zit in het juli topic, maar die is ook vol;-) Ik weet niet wanneer je je NOD hebt? Misschien heb je nu een innestelingsbloeding. Sommige hebben ook een beetje bloed met de ovulatie heb ik begrepen. Succes!
Lieve Babbel,



Wat fijn dat je mij zo helpt! Ja daar dacht ik ook aan gisteren na de gemeenschap begon het licht te bloeden vandaag veel meer en nu lijkt het minder te worden.



Liefs! quote:babbel1990 schreef op 31 juli 2014 @ 14:07:

[...]





Zwanger worden vanaf augustus '14!. Dit is het forum. Met het andere forum van augustus zijn ze gestopt. De tabel is alleen wel vol, maar meeschrijven kan wel. Ik zit in het juli topic, maar die is ook vol;-) Ik weet niet wanneer je je NOD hebt? Misschien heb je nu een innestelingsbloeding. Sommige hebben ook een beetje bloed met de ovulatie heb ik begrepen. Succes!
quote:babbel1990 schreef op 31 juli 2014 @ 14:07:

13 augustus is mijn dag dat ik ongesteld zou moeten worden.[...]





Zwanger worden vanaf augustus '14!. Dit is het forum. Met het andere forum van augustus zijn ze gestopt. De tabel is alleen wel vol, maar meeschrijven kan wel. Ik zit in het juli topic, maar die is ook vol;-) Ik weet niet wanneer je je NOD hebt? Misschien heb je nu een innestelingsbloeding. Sommige hebben ook een beetje bloed met de ovulatie heb ik begrepen. Succes!
Dat bloedverlies kan idd gewoon je lichaam zijn dat even moet wennen. Ik zou er niet teveel op hopen dat je meteen zwanger bent, dat geeft vooral veel teleurstelling als het niet zo is succes ermee verder!

Je bent trouwens wel wat laat met de foliumzuur als je wel meteen zwanger bent. Dan had je beter 4 weken voor het stoppen met de pil kunnen beginnen
Sorry hoor. Je bent 2 weken geleden gestopt met de pil en je weet wanneer je nod is? Je weet toch dat je dat nu nog helemaal niet kan weten?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 31 juli 2014 @ 14:31:

Sorry hoor. Je bent 2 weken geleden gestopt met de pil en je weet wanneer je nod is? Je weet toch dat je dat nu nog helemaal niet kan weten?

Nee ik bedoel als k 28 dagen cyclus zou hebben dat ik dat 13 augustus. En k bedoel k bloed nu en 14 dagen is wel heel kort.



Ik vraag alleen advies ben ook nieuw hierin....
Heb je gelijk in kwam er te laat achter (stom)quote:Desperate_Housewive schreef op 31 juli 2014 @ 14:15:

Dat bloedverlies kan idd gewoon je lichaam zijn dat even moet wennen. Ik zou er niet teveel op hopen dat je meteen zwanger bent, dat geeft vooral veel teleurstelling als het niet zo is succes ermee verder!

Je bent trouwens wel wat laat met de foliumzuur als je wel meteen zwanger bent. Dan had je beter 4 weken voor het stoppen met de pil kunnen beginnen
Punt is dat je helemaal niet weet hoe je cyclus is. Die van mij is 18 dagen, er zijn vrouwen die een cyclus van meer dan 40 dagen hebben.

Kom daar nou eerst maar eens achter.

Je zit jezelf alleen maar gek te maken zo.
Ik wist mijn cyclus ook niet. Ik heb gewoon 4 weken aangehouden en toen ik niet ongesteld werd, maar eens getest. Ik was dus meteen zwanger heb nu nog steeds geen idee van mijn cyclus, dat was wel een klein nadeeltje haha!
Wat gaaf dat je zo snel zwanger bent geworden echt een wondertje! Ik hoop er gewoon op en snap dat er een grote kans is dat het helemaal niet zo is maar hopen mag altijd.quote:Desperate_Housewive schreef op 31 juli 2014 @ 14:42:

Ik wist mijn cyclus ook niet. Ik heb gewoon 4 weken aangehouden en toen ik niet ongesteld werd, maar eens getest. Ik was dus meteen zwanger heb nu nog steeds geen idee van mijn cyclus, dat was wel een klein nadeeltje haha!
Een wondertje wil ik het niet noemen hoor sowieso is zwanger worden nou niet bepaald een wonder
quote:Desperate_Housewive schreef op 31 juli 2014 @ 14:57:

Een wondertje wil ik het niet noemen hoor sowieso is zwanger worden nou niet bepaald een wonder





meen je dit echt? zwanger worden is niet bepaald een wonder??

Sommige zijn hier jaren mee bezig en ervaren grote teleurstellingen, niet iedereen is zo snel zwanger als jij helaas en moeten maanden al dan niet jaren wachten of kinderloos blijven.

Dus zwanger worden is wel degelijk een wonder!
Alle reacties Link kopieren
Als je de Van Dale erop zou naslaan, dan denk ik niet dat je een zwangerschap als een wonder zou kunnen definiëren. Het komt immers vrij vaak voor Dat neemt natuurlijk niet weg dat het voor veel mensen een vd bijzonderste ervaringen in hun leven is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven