Mode & Beauty alle pijlers

welk epileerapparaat

31-07-2014 13:39 11 berichten
Mijn apparaat is stuk, 17 jaar trouwe dienst gedaan. Het was een Braun, ik merkte wel dat ik om de dag moest gebruiken, dus ik denk dat hij haar afschoor ipv uittrok.

Ik wil nu een andere halen, maar wat zijn die dingen duur!

Ik kan me niet herinneren dat ze aldoor zo duur waren. Maar goed waarschijnlijk zijn ze ook veel beter dan 17 jaar geleden.



Dus wat is een goede die alle haartjes goed pakt, en ook daadwerkelijk uittrekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar maanden geleden de silk epil 7 van Braun gekocht. Deze kan je ook onder de douche gebruiken, voor mij de reden om deze aan te schaffen. Er worden meerdere koppen bij geleverd, maar zonder kop werkt hij het beste en pikt ieder haartje mee. Ik weet even niet meer precies hoe duur hij was, ik dacht rond de 80euro. Ik ben er iig tevreden over.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Hier ook de silk epil 7, wet en dry. Niet die met het scheermesje erbij! Dat leek me zo niet handig. Ik krijg nl in 1 keer niet alle haartjes mee, maar die overige scheer je dan dus meteen mee af. Gevolg, onregelmatige stoppels want die afgeschoren haartjes komen veel sneller terug. Wie dat bedacht heeft...



Ik heb er 2 jaar terug 130 euro voor betaald geloof ik.
80 euro is wel erg goedkoop. Zie alleen een special edition ergens, maar dan heb je er niet alle accessoires zoals verschillende koppen bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog even nagekeken ik heb de silk epil 7, 7681WD. Op de bon staat 74euro, in de aanbieding gekocht bij de Mediamarkt. Er zitten 5 heads/caps bij. De heads laat ik er dus af, dan neemt ie wel alle haartjes mee. Met head is het een stuk minder pijnlijk maar neemt veel minder haartjes mee. Er staat ook in de beschrijving dat je die er af kunt laten. Het lampje wat erin zit vind ik ook praktisch.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Dat is echt een koopje dan ik heb die ook trouwens. Maar na een paar keer laat hij nu toch wel ook haartjes achter. En in mijn beschrijving staat dat je hem niet zonder opzetstuk mag gebruiken. Pagina 41.

http://www.service.braun.com/line/SH/S5 ... _11_MN.pdf
Alle reacties Link kopieren
Vreemd, in mijn papieren beschrijving wel. Alleen dat het dan wel een stuk pijnlijker is dan met opzetstuk. Ik heb hem nu sinds mei en ik gebruik heb ongeveer 1keer in de week (haren groeien nooit tegelijkertijd terug bij epileren). Ik denk ook wel dat het een koopje was, hij ligt daar nu ook niet meer in de winkel. Alleen nog maar nieuwere modellen.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu trouwens dat die van Sil epil 7 legs, body & face heet, misschien toch net een ander model?
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Die beschrijving die ik postte stond bij het model dat jij gaf bij dat nummer. Apart...snap er niks van haha!
Alle reacties Link kopieren
http://www.epilatorshop.n ... NrG_tmn8L8CFY_MtAodeAUAyA



Ik heb deze van Philips. Ik heb 'm nu een jaartje en ben er blij mee.

Voordelen: veel pincetten, onder de douche te gebruiken, snel opgeladen, en met of zonder opzetstuk (beschermstuk) te gebruiken. Zonder is iets pijnlijker, maar wordt het wel gladder.

Nadelen: zou ik niet kunnen noemen.
Ik ga kijken voor de Braun. Vind ze wel duur trouwens, maar heb met de andere ook lang gedaan. ;)



Benieuwd of ik veel verschil merk tov de oude.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven