Entertainment alle pijlers

Wie vind jij niet mooi maar wel sexy?

30-07-2014 21:58 280 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik post net ergens dat ik van Kevin Bacon hou. En ik vind het echt géén mooie of aantrekkelijke man maar ik vind hem wél sexy. Om zijn lach, om een bepaalde houding etc.



Wie vind jij niet mooi maar wel sexy? ( ik kan geen plaatjes plakken want ipad grr)
Alle reacties Link kopieren
quote:misstortoise schreef op 30 juli 2014 @ 22:03:

[...] Tom Hiddleston.[...] Ik kan echt uren luisteren naar Tom Hiddleston die Shakespear voordraagt, hmm

https://www.youtube.com/watch?v=Uv9dmOfem2sHij is van mij heur!
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 31 juli 2014 @ 15:22:

[...]





En wat vind je van mijn Jamie Hyneman?

Ik vind Jamie zijn stem wel sexy, maar moet niet zijn hoofd erbij hebben. Dan moet ik gelijk lachen. Net een walrus.





Scamp: Grr, ik zag hem eerst. Het helpt echt niet dat Tom nog single is. Als die nou een vrouw met kinderen had ofzo, dan ala. Maar nu is er nog hoop voor een gelukkige vrouw..
Alle reacties Link kopieren
John Mayer

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Edward Norton. Geen idee waarom, hij heeft gewoon "iets" wat ik heel onweerstaanbaar vind



Nederlandse acteur Matthijs van de Sande Bakhuyzen idem.
Some flies are too awesome for the wall
Herman Brood
Alle reacties Link kopieren
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik Vinnie Jones ook wat vind hebben, schijnt een eikel te zijn in real life. Hij heeft ook een beetje een valse kop, maar stiekem vind ik dat best sexy

foto



Weet niet of het ook de bedoeling is dat we vrouwen noemen, maar ik vind Gwendoline Christie ook wat hebben (Brienne in Game of Thrones). In de serie maken ze haar expres lelijk, maar kan er niets aan doen, heb een zware girl crush Ze is 1.90 lang en niet 'klassiek' mooi, maar vind het toch een lekker wijf Misschien ook wel omdat haar karakter in de serie zo tof is hoor

In Game of Thrones

In real life



Nu ik het toch over Game of Thrones en vrouwen heb, vind Lena Headey (Cersei) ook een prachtwijf. Is ook niet klassiek knap/bombshell, maar vind haar ook supersexy. Lijkt me in real life ook een tof wijf, als ik haar interviews etc lees.

foto



Stomme is dat fanfavoriet Emilia Clarke (Khaleesi) echt helemaal niets met mij doet. Die is wel 'klassiek knap', maar ik denk 'meh'.

foto
Alle reacties Link kopieren
Alan Rickman en dan vooral (of alleen? heb niet zo bijster veel films met hem gezien) als Professor Sneep! En ik voel me des te raarder over mijn 'voorkeur' omdat hij in de boeken en films natuurlijk echt dé creep van de school is, waar iedereen van moet gruwelen. Maar die haren, die karakteristieke kop, dat zwarte tovenaarsgewaad (ja echt... ), die strenge, duistere uitstraling en vooral die stem..! Tja, ik kan er echt niets aan doen..
Alle reacties Link kopieren
Klaas Jan Huntelaar!
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempjeaandemuur schreef op 31 juli 2014 @ 19:46:

Alan Rickman en dan vooral (of alleen? heb niet zo bijster veel films met hem gezien) als Professor Sneep! En ik voel me des te raarder over mijn 'voorkeur' omdat hij in de boeken en films natuurlijk echt dé creep van de school is, waar iedereen van moet gruwelen. Maar die haren, die karakteristieke kop, dat zwarte tovenaarsgewaad (ja echt... ), die strenge, duistere uitstraling en vooral die stem..! Tja, ik kan er echt niets aan doen..



*sluit zich hier volkomen bij aan*

Ik heb hetzelfde Ik vind hem alleen in die rol aantrekkelijk, in andere films doet hij mij helemaal niets
Alle reacties Link kopieren
Colin Firth

Ewan mcGregor

James Hetfield (die stem hè)



En pas een bijrolspeler in een Zweedse detective, even zoeken wie dat was..
Henny Vrienten en natuurlijk

Prince (in de Purple Rain/Kiss/Diamonds & Pearls-tijd) so sexy ...

Yellow Pants

Motor
Prince is nog steeds sexy!
Alle reacties Link kopieren
Ewan McGregor Maar die vind ik èn knap èn sexy



Daan Schuurmans vind ik echt niet sexy. Te ballerig en te kwallerig. Geen echte persoonlijkheid. En dat is nou precies wat iemand in mijn ogen sexy maakt.



Acteur Marcel Musters al genoemd? Yummie.
Alle reacties Link kopieren
acteur Raymond Thiry (Luther in Penoza)
Alle reacties Link kopieren
Ha, deze is nog niet genoemd. So shoot me.

Najib Amhali



Kan iedereen trouwens proberen of een link of een plaatje te plakken?

Ik google me suf want ik ken al die namen niet eens.
quote:tattou schreef op 31 juli 2014 @ 21:34:

Henny VrientenOok nog met z'n nieuwe tanden? Ik twijfel nog...
quote:kabinet schreef op 31 juli 2014 @ 15:13:

En dat terwijl mijn eigen vent een kruising is tussen David Beckham en George Clooney Beter dan de kloon van Rolf Wouters die ik hier op de bank heb zitten...
Alle reacties Link kopieren
Ville Valo inde clip Summerwine, aan die tafel met een Natalia Avelon over tafel kruipend
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempjeaandemuur schreef op 31 juli 2014 @ 19:46:

Alan Rickman en dan vooral (of alleen? heb niet zo bijster veel films met hem gezien) als Professor Sneep! En ik voel me des te raarder over mijn 'voorkeur' omdat hij in de boeken en films natuurlijk echt dé creep van de school is, waar iedereen van moet gruwelen. Maar die haren, die karakteristieke kop, dat zwarte tovenaarsgewaad (ja echt... ), die strenge, duistere uitstraling en vooral die stem..! Tja, ik kan er echt niets aan doen..





Ik snap je helemaal, maar als je echt weg wilt smelten dan moet je Sense & sensibility kijken. Sindsdien kan hij bij mij niks meer fout doen. Die stem, die ogen. Zucht!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:jennie77 schreef op 31 juli 2014 @ 18:53:

John Mayer

[afbeelding]Eens, eens, eens!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:dicha schreef op 31 juli 2014 @ 09:36:

Robert Downey Jr. Hmmm die vind ik ook ergens nog wel mooi. Maar vooral heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sexy.
Alle reacties Link kopieren
quote:kabinet schreef op 31 juli 2014 @ 14:41:

Ik zeg het gewoon: koning Willem-Alexander!

Ik weet niet wat het is, maar die stem daar smelt ik al helemaal van, en als ik hem zie... Hij heeft iets, ik weet niet wat het is, maar ik snap koningin Maxima! Hij is lekker!





Nee, deze snap ik écht niet. Prins pils met zijn viezige gele tanden van het roken, brrrrr.... En het wiel heeft hij ook al niet uitgevonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 31 juli 2014 @ 17:58:

Michael van Barbie vind ik denk ik de meest onbegrijpelijke in dot hele topic. Kan zelfs op de een of andere manier onze koning nog wel begrijpen maar Michael....

Die komt bij mij op 2. Die oorbellen, dat accent, de oranje kleur, brrrr..



Daan Schuurmans vind ik ook écht niet mooi trouwens.
Alle reacties Link kopieren
James spader en Robert Carlyle
Alle reacties Link kopieren
Gerard Butler.. Zo sexy..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven