Heet jouw tijger ook Tijger?

30-07-2014 11:41 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het staat op nu.nl, dat Tijger de populairste kattennaam is. Ik hoop van harte van niet. Dan nog liever de andere populaire namen: Gizmo, Simba, Lizzy en Misty.



Dus meld hier alsjeblieft dat je katten leukere namen hebben dan Tijger. De mijne heten Dender, Kalle en Geesje.



En zijn er eigenlijk ook mensen die hun kat Leeuw of Poema noemen?

En hoe heet ie?

Totaal aantal stemmen: 29

Tijger... (7%)
Andere naam (93%)
Ik heb alleen een Fido, Snuffie of Blub Geen stemmen
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, weinig Tijgers.



Er stond trouwens in het artikel niet bij hoeveel katten er dan zo heten. Het kan best zijn dat Tijger met 3% de meest populaire naam is, maar het zou ook 10% kunnen zijn.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Mijn meisje heette Mikki. Ze had die naam al 12 jaar voor wij haar adopteerden.
Die van mij heet moppie.. zo heette die al bij vrienden van ons dus zie niet echt de noodzaak om dat te veranderen.



Het past wel bij hem. Het is echt een lieve mop, maar ook een enorme mopperkont. Perfecte naam voor hem! Ookal is het verder geen gehoor haha.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat heet Monster. Hebben we niet eens echt bedacht, maar mijn vriend hoefde niet per se een kat en voor we er een hadden uitgezocht ging het dus over 'dat er dan hier zo'n monster rondloopt wat alles sloopt.' Toen hebben we hem maar Monster genoemd. Hij gedraagt zich naar zijn naam



De katten van mijn ouders heten Cleo, Wijnand en Nori. Maar alleen Wijnand is de enige naam die daadwerkelijk gebruikt wordt. Cleo reageert beter op Doos en Nori op Doperwt of Doppie. Iets minder standaard namen dan Monster dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik noem onze kat woelie, zo heet ze niet.
Alle reacties Link kopieren
Jaa! Mijn ouders hadden onze kat Tijgertje genoemd.

Maar ik vond toendertijd Teigetje leuker, (Winnie de poeh). Dus noemde hem zo, en schreef het ook zo.



En mijn eigen kat toen ik op mezelf ging wonen heet Bailey. Die overigens nu ook bij m'n ouders woont ivm allergie ex.
Amor vincit omnia
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden vroeger 2 zwarte katten, Manny en clyde op zijn engels

En ik heb nog een kat gehad die Luna heten mijn broer had een kat die Chico hete



en toen ik klein was hadden we zielige kat in de tuin van buren ofzo die hem helemaal verwaarloosde die beschrouwde ik toen als mijn kat en had hem stripy genoemd ik was 7 ofzo haha
Ik heb al veel katten gehad in mijn leven maar nooit heette er eentje Tijger. Wel: Pieps, Joppe, Buurman en Jelle. Heb er nu een die Snoes heet.
Kats naam is te herkenbaar, de hond heet Maurice
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele mooie kleine rode vrouwtjes poes; TIJGER.

Zo gekregen met een jaar, en ondanks dat ik tegen mijn vriend zei dat ik die naam niks vond. Heb ik het zo gelaten, ze luisterde goed.

De andere kater die ik van het zelfde gezin had gehad had ik ook al een andere naam gegeven. Dus deze bleef gewoon Tijger
Onze tweedehands poes heette Mies toen we haar kregen, maar in de praktijk is het Mimi geworden.



Verder heb ik nog gehad:



Trix

Gerrit

Melissa (werd Lizzy in de praktijk)

Hoppel

Poekie

Moortje

Wammes

Jimi

Anoushka (werd Snoetje in de praktijk)
Alle reacties Link kopieren
Jari en Zoë
Alle reacties Link kopieren
Zoë en Jari



Jari is vernoemd naar m'n favo voetballer

Zoë heette al zo in de kittenopvang



M'n vorige kat heette stayer
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat heeft een hele unieke naam. Dus niet typisch 'kats'. Vorige kat idem, dus als ik die namen hier neerzet ben ik errug herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
3 katten: Nala, Quilty en Gait!



Btw... Gait is dialect voor Gerrit
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat heet Jacky :-) (en dan op zijn engels uitgesproken, haha)
Die van mij heette Tijgertje, totdat ik haar adopteerde. Een week na haar intrede hebben wij haar hernoemt; Poetin. Nu, na de mh17 ramp is dat een hoop lullig maar naar iets anders luistert ze niet meer
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat heet Special Agent Pussy.

Of Sappy.
Alle reacties Link kopieren
Mijn drie hemelende katten heetten: Morticia (Tish), Gomez (Gó) en Wednesday (Wen)... We zitten nu een week ohne want ze waren oud en de dagen zat, maar of we de volgende katten naar de Addams Family gaan noemen, weet ik nog niet zeker...



Bij mijn ouders was de eerste kat Donald (ja inderdaad vernoemd naar de beroemde eend) en toen Donald een meisje bleek en kittens kreeg heetten die dus Kwik, Kwek en Kwak... We hadden schijnbaar niet echt veel fantasie.... Later hebben mijn ouders een andere poes ook weer Donald genoemd overigens, ook een vrouwke
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
De mijne heet *poef*. Maar ik denk dat ik dit straks weer weg ga halen ivm herkenbaarheid



Bijnaam: Smakkerd.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ik word juist nieuwsgierig naar de namen die niet genoemd worden ivm herkenbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
De mijne heten Mango, Kiwi en Java

En ze luisteren er alledrie voor geen meter naar..
Alle reacties Link kopieren
Mijne heette moffel en piertje
Alle reacties Link kopieren
Onze katten heten peach en dex en mijn vroegere katten (kindertijd) heetten wokkel.en nibbit.
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Cool, Hier nog een Wilbert! In de praktijk vaker 'Bertje'. Topkat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven