Rare mail

29-07-2014 23:26 48 berichten
Wat heb ik nou aan mijn schoen hangen? Onderstaande mail kreeg ik vandaag.



Hey,



Hierbij het schema van volgende week.



Jij zal de plek van Irma moeten in nemen op werk vanwege een wisseling in de afspraken.



Ik kan hier helaas ook niks aan doen en heb mijn best gedaan voor je! Bel me anders vanavond even op ik heb je nu ook al een tijd niet meer gesproken.



Met vriendelijke groet,

Je liefste collega, Michelle



PS: Hopelijk is dit wel je juiste email adres zo niet excuus



Krijgen jullie wel eens zo iets?
niet via mail, maar soms gebeurt het dat je via de telefoon een bedrijf uit italie krijgt te spreken. die proberen je dan iets aan te smeren, biologisch voedsel ofzo.

die bellen dan gerust 6xpd. ze geven niet snel op, al ga je schelden etc

het lijken engelssprekende chinese vrouwen.

bel nooit terug naar zo'n nummer, want dan krijg je een beltoon te horen, maar dat is gewoon een cassettebandje en zo word je op flinke kosten gejaagd.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 juli 2014 @ 00:38:

[...]

Ik heb ook gewoon een irritant stemmetje door de telefoon.Dat je dat gewoon van jezelf zegt! En na jaren kan ik plotseling de keuze van je nick & avatar plaatsen.
Ik heb heel vaak van dit soort mailtjes. Ik word ook regelmatig voor dingen aangemeld. Ik mail er altijd maar braaf achteraan, dat ik niet degene ben die ze zoeken. Erg irritant!
Alle reacties Link kopieren
quote:Java, 18 uur geleden



Dat je dat gewoon van jezelf zegt! En na jaren kan ik plotseling de keuze van je nick & avatar plaatsen. Yep. Zo klink ik.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg HIER altijd rare mailtjes.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 juli 2014 @ 20:08:

[...]





Yep. Zo klink ik. Cool.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Java schreef op 30 juli 2014 @ 02:09:

[...]





Dat je dat gewoon van jezelf zegt! En na jaren kan ik plotseling de keuze van je nick & avatar plaatsen. Nog erger: ik kom nu pas tot het besef dat je nick en ava van the Nanny zijn... Die van MST bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 30 juli 2014 @ 20:20:

[...]





Nog erger: ik kom nu pas tot het besef dat je nick en ava van the Nanny zijn... Die van MST bedoel ik.The Nanny? Raad NOG eens een keer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2014 @ 20:26:

[...]





The Nanny? Raad NOG eens een keer.Eh? Nu ben ik de weg kwijt...
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 juli 2014 @ 00:38:

[...]





Dit overkomt me best vaak. Ik speel het altijd mee, papa en mama zijn natuurlijk nooit thuis.



Ik heb ook gewoon een irritant stemmetje door de telefoon. Ik heb vroeger weleens een flinke discussie gehad met de cardioloog van mijn vader of ik nou zijn dochter of kleindochter was, volgens hem kon ik nooit zijn dochter zijn. Sure, ik weet niet wie mijn vader is. Haha ik heb altijd op mijn eigen nummer dat ze mijn moeder willen spreken, maar als ik bij mijn ouders opneem (Als ze er even niet snel genoeg bij zijn) dan is het altijd ''Oh ja, ik wilde eigenlijk uw man spreken.'' Mijn man? OHHHH U BEDOELD MIJN VADER
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 30 juli 2014 @ 20:29:

[...]





Eh? Nu ben ik de weg kwijt... Je Google ook?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2014 @ 20:31:

[...]





Je Google ook?Ja, hier word ik namelijk geen wijs uit. Ws ken ik de hele serie niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik help je wel...



http://25.media.tumblr.co ... ywv7EtLW1r00qkao1_500.gif
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, ik ken dat dus niet. Zegt me niets, maar wil wel graag weten wat ik nu heb gemist.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 30 juli 2014 @ 20:37:

Nee, ik ken dat dus niet. Zegt me niets, maar wil wel graag weten wat ik nu heb gemist.De serie heet Will and Grace.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2014 @ 20:38:

[...]





De serie heet Will and Grace.Nee, ik leef idd onder een andere steen.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de laatste tijd mails van Lexa, met reacties op een profiel dat kennelijk op mijn emailadres staat. 't Is nog een ontzettend sukkelig profiel ook

Maar goed, de spambox raakt niet snel vol.
Alle reacties Link kopieren
http://i.imgur.com/271cj.jpg
You know how I know? Because I reeaally think so!
Een mail met een bevestiging van mijn zogenaamde aanmelding voor een cursus Maven 2..... Ik weet niet eens wat dat is!



En met enige regelmaat een of ander mens uit Spijkenisse dat mij constant belde (op het nummer van mijn tablet) , denkende dat ik een hoveniersbedrijf heb.... De eerste twee keer heb ik haar nog vriendelijk gezegd dat ze moet googlen, vanaf de derde keer heb ik haar lekker laten rinkelen. Tegenwoordig staan de inkomende oproepen op mijn tablet nummer uit :-)
Mijn man had laatst een email in slecht Nederlands zogenaamd van een vriend afkomstig. Zijn naam in mail klopte wel maar kwam via een yahoo adres ipv werkadres. Hij was gestrand op vakantie en of mijn man even 2500 euro via Western Union kon overmaken...



Mijn man heeft die lutser 4 dagen aan het lijntje gehouden. Hij ging nog wel extra ook overmaken aan zijn 'vriend' natuurlijk alleen er gebeurde allemaal ongelovige dingen op weg naar de western union, auto ongelukken en pinpasfraude en mijn schoonmoeder was ziek ect ect.. na 4 dagen was het ineens stil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven