Hoe vaak hebben jullie spannende seks?

30-07-2014 16:16 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik heel benieuw na.

Hoe vaak proberen jullie een ander standje uit en hoe vaak is de seks anders dan anders?

Wij hebben meestal dat we 3x in de maand iets anders uit proberen of het op een andere plek of manier doen.

Wij wonen niet samen en hebben zo'n 2/3 keer in de week seks.

Hebben jullie ook wel is een maand dat het elke keer het zelfde is qua voorspel en het standje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lipsservice schreef op 30 juli 2014 @ 21:44:

Boerderijgeit, ik geloof jou verhalen niet.Oh, je hebt de positiviteitslink gemist bij het aanmelden. Nu snap ik het.
Je bent zelf een theepot
Ieuw, lipsservice even geloept. Volgens mij heb je een virtuele stalkerT boerderijgeit.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 30 juli 2014 @ 22:04:

Ieuw, lipsservice even geloept. Volgens mij heb je een virtuele stalkerT boerderijgeit.Of lipsservice is verliefd op boederijgeit.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 30 juli 2014 @ 22:04:

Ieuw, lipsservice even geloept. Volgens mij heb je een virtuele stalkerT boerderijgeit.

Ik zie het. Mijn eerste fan



quote:SuzanneSuus schreef op 30 juli 2014 @ 22:07:

[...]

Of lipsservice is verliefd op boederijgeit.Ik heb al heule dikke verkering hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 30 juli 2014 @ 22:10:





[...]



Ik heb al heule dikke verkering hoor Alles kan kapot, dat weet je toch? Hoelang woon je nu al hier?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 30 juli 2014 @ 22:20:

[...]

Alles kan kapot, dat weet je toch? Hoelang woon je nu al hier?

True, maar dan moet je wel van goede huizen komen hoor want ik heb me nu toch een enorme leukerd. (Alleen vandaag is hij sielug, want hij is moeeeeeeee)



Ik verspreid mijn vreugde al weer ruim 4 jr hier!
Ik moet nog een beetje herstellen van mijn bevalling. Seks gaat goed, maar niet zo uitbundig als eerst. We houden het nog even bij het missionaris standje voorlopig. Maar daarna, ja, dan wil ik wel weer wat afwisseling. We hadden voor de zwangerschap een actief, leuk seksleven met veel pit er in. Wat een kind al niet doet hè.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel gemerkt dat hoe meer er geëxperimenteerd wordt hoe minder lekker de seks is . Maar ik ben ook geen typ die zich lekker ontspannen voelt als ik in een leer kruisloos pakje samen met partner aan een kroonluchter door de woonkamer swing.



En om Overal piemels in te hebben lijd bij mij tot een wat geconstipeerd gevoel.



Maar ieder ze ding voor mij is t belangrijk dar t gewoon lekker is en ananas in zuurkool vindt ik zonde van een lekker bordje zuurkool.
Alle reacties Link kopieren
Na een tijdje komt er automatisch wel variatie in de seks.. je verlegt de grenzen met elkaar en je wordt steeds opener. Lijkt me behoorlijk saai als het steeds hetzelfde is.. gewoon dingen uitproberen en dan merk je vanzelf wel of hij/zij er voor in is.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zouden een sexdate kunnen proberen en niet bij een van jullie thuis, maar ergens anders in een motel ofzo kan het al stukken spannender maken.
quote:lady_ammie schreef op 30 juli 2014 @ 22:53:

Ik heb wel gemerkt dat hoe meer er geëxperimenteerd wordt hoe minder lekker de seks is . Idem.
Alle reacties Link kopieren
ja
anoniem_147784 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 01:34
Reden: ja
98.86% gewijzigd
hoi
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 30 juli 2014 @ 16:33:

Als je een favoriete manier hebt gevonden is het toch niet erg om het elke keer hetzelfde te doen? Zuurkool blijft ook het lekkerst gewoon met zuurkoolspek en rookworst.Never change a winning team
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven