Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie?

19-08-2010 13:27 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en wellicht ook heren).



Ik ben een voor het oog een doodgewone gezonde Hollandse vent van 38 jaar, gehuwd, zonder kids

Ben al 14 jaar met mijn meisie en samen heel gelukkig.



Ik ben dol op verzorgde vrouwen die supervrouwelijk gekleed zijn en dan maakt mij het echt niet zo veel uit of degene wat stevig of superslank is, uitstraling is veeeeel belangrijker!!!



Al sinds mijn jeugd (vanaf 8 jaar) ben ik dol op het zien van vrouwenbenen in mooie kousen en uit pure nieuwschierigheid trok ik toen voor het eerst stiekem een panty van mijn moeder aan...

Sinds die tijd is het zeg maar behoorlijk uitgebreid



Mijn moeder heeft het wel ooit vermoed, denk ik. Maar dat kan ik haar niet meer vragen. Tijdens de pubertijd merkte ik dat ik er ook seksueel opgewonden van ging raken en had sinds die tijd in meer en mindere mate de behoefte om met mezelf te spelen gekleed in het lekkere stofje...



Na mijn 18-e tegelijk met het eerste echte vriendinnetje gaf ik wel aan dat ik het supersexy vond staan bij vrouwen en verzweeg natuurlijk mijn fetish. Stiekem bleef het verlangen maar ik heb het tot mijn huidige relatie weten weg te stoppen.



Na het eerste jaar met mijn huidige vrouw durfde ik alles eruit te flappen en zij vond het wel apart eigenlijk. Ik had eindelijk het lef om af en toe kousen te dragen en zelfs om de liefde te bedrijven terwijl ik ze aan had. Ze had er totaal geen moeite mee, ze stimuleerde het zelfs nog door me eens een keer in wat dameskleding op te tuigen als vrouw.



Toen was het hek van de dam, ik raakte er enorm opgewonden van als ik dameskleding mocht dragen en besloot om stiekem wat mooie spullen van de juiste merken in de juiste maten te kopen (lang leve het web).



Dit begon met mooie Wolford kousen, later de prachtige body`s en niet veel later volgden de eerste rokjes en zelfs laarzen en pumps. Inmiddels heb ik een hele garderobe van de mooiste Wolford lingerie (geen BH`s, daar heb ik niks mee) en kleding, vele mooie laarzen en wat pumps...



Kousen en body`s kan ik wegmoffelen onder mijn normale kleding en soms als ik zeker weet dat mijn vrouw het kan handelen trek ik een rokje aan met bijpassend schoeisel.

Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik volledig onthaard ben en dat ik er niet uit kom te zien als miss Doubtfire...

Een pruik, make-up en nepborsten zijn ook niet aan mij besteed, ik vindt de kleding gewoon veel lekkerder en mooier zitten om mijn (al zeg ik het zelf) uitstekende lichaam.



Uiteraard hebben we hier wel de nodige discussies over gehad. Ik ben 100% hetero en natuurlijk heeft mijn vrouw af en toe wel haar twijfels over mijn ontwikkelde fetish, vooral ik nu af en toe iets verder ben gegaan. Uiteraard weet verder niemand van mijn fetish en soms schaam ik me ook diep als ik mezelf achteraf zo bezig zie



Wat vinden jullie hiervan en hoe zouden jullie hier mee omgaan???
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de grap er gewoon niet van. Een damesbroek op een man ziet er namelijk ook niet uit, al is het in oorsprong een herenkledingstuk.

En misschien hebben ze de rok over 50 jaar ook wel vermannelijkt en is het doodnormaal, daar gaat het toch niet om?



Hier gaat het om mannen die vrouwlijke kleding aan willen. Geen mannen die graag een stoere rok willen. Ik ken geen vrouwen die denken: joepie, die worker van mijn man, die wil ik ook dragen!
Alle reacties Link kopieren
quote:millefleurs schreef op 31 juli 2014 @ 11:07:

Ik zie de grap er gewoon niet van. Een damesbroek op een man ziet er namelijk ook niet uit, al is het in oorsprong een herenkledingstuk.

En misschien hebben ze de rok over 50 jaar ook wel vermannelijkt en is het doodnormaal, daar gaat het toch niet om?



Hier gaat het om mannen die vrouwlijke kleding aan willen. Geen mannen die graag een stoere rok willen. Ik ken geen vrouwen die denken: joepie, die worker van mijn man, die wil ik ook dragen!Hmmm, je moet de vrouwen de kost geven die in cargopants en met workboots eronder door de stad stappen... (Ja, ok, in zoverre aangepast dat hij om het vrouwelijke lijf past, maar verder exact hetzelfde qua materiaal en uitvoering als de mannelijke versie)...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
En die vind ik dus ook niet aantrekkelijk. Ik hou van stoere mannen en vrouwelijke vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:millefleurs schreef op 31 juli 2014 @ 11:15:

En die vind ik dus ook niet aantrekkelijk. Ik hou van stoere mannen en vrouwelijke vrouwen.Daar gaat het even niet om. Het gaat erom dat veel vrouwen dat gewoon dragen en dat niemand dat "gek" vindt, terwijl het gewoon mannenkleding is in feite.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zijn geen broeken gaan dragen omdat ze dat zo geil vonden, stiekem thuis voor de spiegel masturberend.



Niets mis mee om dat wel te doen, maar 't lijkt mij een iets andere situatie.



Van mij man iedereen dragen wat ie wil, dus een man mag zich ook helemaal uitleven met vrouwenkleding.



Maar het staat mij ook vrij dat ik met zo'n man geen relatie kan hebben, omdat onze seksuele beleving dan te veel uiteen loopt.
Alle reacties Link kopieren
Mannen in vrouwenkleding kunnen best sexy zijn.

Eddie Izzard bijvoorbeeld.
Hoe vaak lees je hier posts van vrouwen die "stiekem" boxershorts oid van hun man dragen omdat ze zo lekker zitten, of omdat ze het mooi vinden?

Nooit, volgens mij.

Krijg het idee dat die panty, jurk dragende mannen hier het vooral doen om aandacht te krijgen hier.





En Pejeka, welk stuk van "mannen kleding" en "vrouwen kleding" snap jij niet?

Iemand met maat xxxl past misschien met veel moeite in een m, maar ziet dat er charmant uit?

Nee, simpelweg omdat die kleding niet voor die lichaamsvormen ontworpen is.



Broeken voor mannen hebben een ander model dan broeken voor vrouwen.



Als was gebleken dat jurken en rokken praktischer waren dan broeken, dan had iedereen nu in jurken en rokken rond gelopen, mannen en vrouwen. Maar de broek bleek praktischer, voor beide geslachten, dus daar zijn nu voor zowel mannen als vrouwen allerlei varianten van verkrijgbaar.





'ik vond het dus wel grappig dat veel vrouwen nu stellen een man in vrouwenkleding niet aantrekkelijk te vinden, terwijl veel van die vrouwen zelf in feite dagelijks in "mannenkleding" lopen.'



Ik vind mannen met lang haar, meestal, niet aantrekkelijk. Zelf heb ik wel lang haar.

Mijn man heeft kort haar, en vind kort haar bij vrouwen niet mooi.

Is dat ook grappig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 31 juli 2014 @ 13:40:

Hoe vaak lees je hier posts van vrouwen die "stiekem" boxershorts oid van hun man dragen omdat ze zo lekker zitten, of omdat ze het mooi vinden?

Nooit, volgens mij.

Krijg het idee dat die panty, jurk dragende mannen hier het vooral doen om aandacht te krijgen hier.





En Pejeka, welk stuk van "mannen kleding" en "vrouwen kleding" snap jij niet?

Iemand met maat xxxl past misschien met veel moeite in een m, maar ziet dat er charmant uit?

Nee, simpelweg omdat die kleding niet voor die lichaamsvormen ontworpen is.



Broeken voor mannen hebben een ander model dan broeken voor vrouwen.



Als was gebleken dat jurken en rokken praktischer waren dan broeken, dan had iedereen nu in jurken en rokken rond gelopen, mannen en vrouwen. Maar de broek bleek praktischer, voor beide geslachten, dus daar zijn nu voor zowel mannen als vrouwen allerlei varianten van verkrijgbaar.





'ik vond het dus wel grappig dat veel vrouwen nu stellen een man in vrouwenkleding niet aantrekkelijk te vinden, terwijl veel van die vrouwen zelf in feite dagelijks in "mannenkleding" lopen.'



Ik vind mannen met lang haar, meestal, niet aantrekkelijk. Zelf heb ik wel lang haar.

Mijn man heeft kort haar, en vind kort haar bij vrouwen niet mooi.

Is dat ook grappig?



Het grappige vind ik dat veel vrouwen in principe mannenkleding dragen tegenwoordig. Stoere jacks, stoere broeken, stoere laarzen, die allemaal zijn afgeleid van mannenkleding en er vaak zelfs precies hetzelfde uitzien als mannenkleding met als enige verschil dat de maat aangepast is op het vrouwelijke lijf. Maar goed beschouwd is en blijft het gewoon mannenkleding die vrouwen met wat passen en meten voor zichzelf passend hebben gemaakt (of de fabrieken hebben dat gedaan).



Dat we die kleding tegenwoordig normaal vinden voor vrouwen, is ook niet vanzelf gegaan. Dat is ook een ontwikkeling die enkele tientallen jaren geduurd heeft.



Maar daar gaat het in feite niet om. Wat ik grappig vind is dat veel vrouwen het tegenwoordig doodnormaal vinden om dagelijks rond te lopen in wat in feite mannenkleding is (nogmaals, weliswaar aangepast aan de vrouwelijke pasvorm), en daar kijkt niemand gek van op, maar een man in een mannenrok (ja, die zijn er), is nog steeds eigenlijk een beetje gek. OK, een man kan zo'n ding aantrekken naar bijv. een festival waar dat bij de stijl hoort, maar een man die gewoon in een rok op zaterdag door een winkelstraat loopt, wordt, óók door vrouwen die in de hierboven beschreven mannelijke kleding lopen, toch nog steeds een beetje lacherig bekeken. Raar toch? Hoezo emancipatie?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Dat wat in feite mannen/vrouwenkleding is zit hem gewoon in hoe de wereld op het moment in elkaar steekt. De geschiedenis zegt genoeg en zoek dat allemaal zelf maar uit.



Ikzelf ben dus ook een man die graag vrouwenkleren aan trekt. Zou de mannenrok/mannenpanty ingeburgerd raken zou dat voor een heleboel mannen het een stuk makkelijker maken.



Voor mij is het aantrekken van vrouwenkleren gewoon een gevoel van wat je aanhebt. Ik noem mijzelf fietser. Met mijn fietsgebeuren kan ik zowiezo leggings en andere strakke broekjes aan doen en niemand die dat raar vind, tenminste als ik mijn fiets erbij heb.



Er is zoveel ruimte in wat genderdysforie heet en een ieder moet daar zijn weg in vinden. Kan wel meer tikken daarover maar daar ik mobiel zit doe ik dat wel een andere keer.



Oh ja zo her en der in dit topic wordt geopperd van oud topic. Maar mannen in vrouwenkleren en andersom is net zo oud als dat er kleren bestaan. Laten we zeggen net zo oud als het oudste beroep in de wereld en daar zijn de meningen hier ook nogal over verdeeld.
fietsen varen vrouwelijk doen
Maar vrouwen kopen hun broeken ook niet op de mannen afdeling van de h&m

Want dat ziet er gewoon niet uit, die modellen zijn niet gemaakt voor vrouwelijke rondingen.



Mannen in vrouwen kledij ziet er ook niet uit.



Volwassen vrouwen die zich in kinderkleding wurmen ziet er ook niet uit, want die kleding is immers niet gemaakt voor grote mensen.



H&m heeft mannen rokken gehad, maar schijnbaar is daar geen vraag naar, ze hebben ze immers niet meer.





De vrouwen die raar kijken vinden het gewoon raar / lelijk.

De vrouwen die niet raar kijken waarschijnlijk ook.

Want je zegt zelf al dat je kleding gemaakt voor vrouwen aantrekt.

Dus hetzelfde als ik mezelf in te kleine kinderkleding prop.

Niet voor mijn lichaamsvormen gemaakt, en staat dus raar.





Als ik door de kalverstraat ga lopen in een dirndl dan kijkt men mij ook raar aan.
Je bent trouwens toch niet die rare man die hier bijna dagelijks voorbij loopt in een veel te strakke legging, waardoor je alles duidelijk ziet hangen hé.



Echt, bah.



Snap link tussen dat soort enge strakke leggings en vrouwenkleding ook niet. De cameltoe bij vrouwen is ook niet iets waar vrouwen massaal naar streven, daarom zie je weinig vrouwen die een hele strakke legging, zonder iets er overheen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reacties bijzonder boeiend en ok herkenbaar. Zo heb ik een tijd terug een vraag gesteld over mijn wol en mohair fetish. In het begin heftige en afwijkende reacties. Daarna gelukkig ook wat begrip.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Lucky Birdie dat ben ik niet. Hou het liever gewoon zo dat het niet echt opvalt. Tevens zou ik zo'n legging aantrekken dan ook gewoon als een vrouw er iets over.



Trouwens en dat is wel leuk. Ik ben zeevarende en kapitein op een tanker. Zou je al mijn collega's naast elkaar zetten in uniform dan zie ik er het minst kapitein achtigs uit zogezged in mannelijke form. 1 van mijn collega's is homo en die ziet en gedraagt zich mannelijker dan ik doe. Heb het er wel eens met hem over gehad hij vind dat zelf ook niks een man met vrouwenkleren maar respecteert het wel.
fietsen varen vrouwelijk doen
ik zie dat wel graag, mannen op hakken.

je hebt er mannen bij die zich echt goed kunnen transformeren.

het is best jammer dat het door veel mensen niet gewenst is dat zij zo gewoon door de straten kunnen lopen.

maar ja, het leven is ook geen feest.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen moet lekker aantrekken wat hij of zij wil. Rokken, leggings, hakken, panty. Desgewenst make-up. Voor de fun of omdat het een fetisj is, maakt mij niet uit. Maar als ik mijn vriend zo aantref dan ben ik weg. Puur omdat ik het niet aantrekkelijk vind.



Ik val op mannen die er mannelijk uitzien, een mannelijke uitstraling hebben en zich mannelijk voelen.. En wanneer mijn vriend in een panty rond zou lopen krijg ik het daar niet warm van.

Zelf vind ik mannen met een metro-look vaak mooie mannen. Maar ook daar raak ik absoluut niet opgewonden van. Het is gewoon niet het type man waar ik op val.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rochel schreef op 08 augustus 2014 @ 00:38:

ik zie dat wel graag, mannen op hakken.

je hebt er mannen bij die zich echt goed kunnen transformeren.

het is best jammer dat het door veel mensen niet gewenst is dat zij zo gewoon door de straten kunnen lopen.

maar ja, het leven is ook geen feest.Van mij mogen alle mannen op hakken door de PC Hoofdstraat banjeren, zolang mijn partner het maar niet doet. En ook niet stiekem thuis.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Inderdaad, zoals meerdere hier al zeiden, ze doen maar.

Maar de vraag was wat wij ervan vinden.

En ik vind het er belachelijk uitzien, en een dealbreaker in een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo ruimdenkend. Ik denk alleen maar #gay.

Voor mij zou het ook een dealbreaker zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:stala schreef op 08 augustus 2014 @ 01:05:

Iedereen moet lekker aantrekken wat hij of zij wil. Rokken, leggings, hakken, panty. Desgewenst make-up. Voor de fun of omdat het een fetisj is, maakt mij niet uit. Maar als ik mijn vriend zo aantref dan ben ik weg. Puur omdat ik het niet aantrekkelijk vind.



Ik val op mannen die er mannelijk uitzien, een mannelijke uitstraling hebben en zich mannelijk voelen.. En wanneer mijn vriend in een panty rond zou lopen krijg ik het daar niet warm van.

Zelf vind ik mannen met een metro-look vaak mooie mannen. Maar ook daar raak ik absoluut niet opgewonden van. Het is gewoon niet het type man waar ik op val.Ik denk dat het merendeel van de mannen, als je het ze eerlijk vraagt, ook liever een vrouwelijk geklede vrouw zien, met een leuk jurkje, vrouwelijke schoenen, enz. Volgens mij trekken de meeste vrouwen zich daar ook niet veel van aan, gezien het feit dat het merendeel gewoon in stoere broeken, jacks en laarzen rondbanjert.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Als een man vrouwenkleding wil dragen en ermee over straat wil, prima, geen problemen mee. Een ieder moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt en iets wegstoppen wat bij je hoort is niet goed. Maar.....ik zou het ook een dealbreker vinden en nooit een relatie met zo'n man kunnen/willen hebben.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
kijk je hebt er ook bij waarvan ik denk, doe dat ajb gewoon op eigen terrein.

maar dat komt omdat ze zich niet weten te kleden en er zelf al onsmakelijk uitzien.

ik kwam er laatst een tegen in de super en dan denk ik, schoenmaker blijf bij je leest



en je wil niet weten hoeveel mannen onder hun nette pak een damesslip dragen of panties. jaja, ook bij jou op kantoor
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 08 augustus 2014 @ 10:37:

[...]





Ik denk dat het merendeel van de mannen, als je het ze eerlijk vraagt, ook liever een vrouwelijk geklede vrouw zien, met een leuk jurkje, vrouwelijke schoenen, enz. Volgens mij trekken de meeste vrouwen zich daar ook niet veel van aan, gezien het feit dat het merendeel gewoon in stoere broeken, jacks en laarzen rondbanjert.Ik vind een vrouw in uber mannelijke kleding ook niet vrouwelijk. Mijn vriend ook niet. Wel houdt hij van mijn kont in skinny jeans, dat dan weer wel. Maar daar is de broek dan weer toegesneden op de vrouw. Ik loop niet in baggy afgezakte broek met motorlaarzen of uggs eronder. Dan voel ik mij niet vrouwelijk.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:boerderijgeit028 schreef op 08 augustus 2014 @ 10:31:

Ik ben niet zo ruimdenkend. Ik denk alleen maar #gay.

Voor mij zou het ook een dealbreaker zijn.Idd ga dan maar lekker ergens anders travestietje spelen.
Lekker doen waar je zin in hebt als jouw vrouw t prima vindt!

Zelf houd ik van oermannen dus ik zou totaal afknappen op een man in panty.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel kunnen handelen als verder alles goed loopt en het binnen de perkenvalt. Keertje in de maand ladiesnight, mean girls kijken en optutten enzo zou wel mogen. Dan hou ik die avond voor een keer wel mijn ogen dicht.
les jeux sont faits..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven