Mode & Beauty alle pijlers

Het beste scheermesje?

31-07-2014 12:09 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goed scheermesje voor de bikinilijn. Op dit moment gebruik ik wegwerpmesjes (afwisselend Bic en Gilette), alleen merk ik dat die toch net niet alles weghalen ;)



Vroeger heb ik wel eens zo'n duur mes gehad van bijvoorbeeld Gilette of Wilkinson, maar die bevielen lang niet altijd. Kon er niet goed bij of ze waren gewoon te bot.



Laatst was ik bij de drogist voor een nieuw scheermes, maar er was zoveel keus! En sommigen zijn ook best duur. Dus voordat ik er een aanschaf: welk scheermesje (wegwerp of niet) zouden jullie me aanraden?
Alle reacties Link kopieren
"Desperate_Housewive, 47 minuten geleden

Die intuition vind ik ook zo'n zooi geven. Dat mesje vol met zeep en je kan er niet goed bij. Haartjes in het zeepblok, zeep die sneller op is dan je mes bot. Nee, ik ben er niet kapot van."



Grappig want dat vind ik nou juist helemaal niet.

Ik ben juist superblij met de zeep eraan. Ik vind apart met scheerschuim zo'n geknoei. Ook scheer ik graag onder de douche en dat kan niet met scheerschuim.



Wat me wel opvalt is dat mannen mesjes vaak scherper zijn.

Waarom die van vrouwen niet net zo scherp maken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Die roze van de Albert Heijn! 4-blads wegwerpscheermesjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn eigen Mach 3 en damesgel.
Ik gebruik de roze wegwerp van Etos, dat is de duurdere wegwerpvariant. Doe je lang mee en werkt m.i. net zo goed als de Venus.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop de intuition bij de zeeman vaak stuk goedkoper en heerlijk onder de douche
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel voor de reacties, ik heb er echt wat aan!



Het is wel duidelijk dat mannenscheermesjes voor veel vrouwen het beste werken en dan met name de Gilette Fusion. Vraag me dan af waarom er nog vrouwenscheermesjes worden gemaakt, haha! Ik ga vanmiddag de Fusion halen denk ik, of de Mach 3
Alle reacties Link kopieren
quote:jumper1 schreef op 31 juli 2014 @ 21:42:

Ik koop de intuition bij de zeeman vaak stuk goedkoper en heerlijk onder de douche Ja daar koop ik ze idd ook. Scheelt gewoon de helft.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
@TO: Ja, die mannenscheermesjes van Gilette inderdaad. Ben `n paar maanden geleden ook pas overstapt (was niet in me opgekomen om mannenmesjes te kopen). Vond het wel duur (koop `n voorraad als er `n aanbieding is!), maar `t waard, gaat lang mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven