Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 20:03:

[...]





Heel triest wat die vrouw is overkomen. Gekke randdebielen!!! Die lopen overal rond helaas.Mja, moet je eens op moslim community's lezen op FB. Helaas geen uitzonderingen.
De leiders van Hamas kunnen gelukkig wel genieten van hun weelde in Qatar.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 31 juli 2014 @ 20:06:

[...]





Mja, moet je eens op moslim community's lezen op FB. Helaas geen uitzonderingen.



Ik ben niet actief op FB geen account maar zal eens een keer gaan kijken, schandalig! Die ongeschoolde gasten weten niet waar ze over praten en zien alles zwart wit.



http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... in-tranen-uit-op-TV.dhtml



Medewerker gaza barst in tranen uit!!
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 31 juli 2014 @ 20:08:

De leiders van Hamas kunnen gelukkig wel genieten van hun weelde in Qatar.



Beide satanistische killers BIBI en HAMAS.

Amerika of ander land moet tussen hun bemiddelen en direct staakt vuren!
love more, worry les
Ik weet niet of daar artikelen al over gepost zijn, maar dit is wat er wordt gezegd over de leiders van Hamas. En ik zie eerlijk gezegd niet iets wat het tegendeel spreekt. Alhoewel ik de site niet goed ken, iemand betere links? Misschien dat ik links over het hoofd heb gezien daarvoor?



http://www.thegatewaypundit.com/2014/07 ... -billions/



Average Gazan Makes $2,900 Per Year – While Hamas Leader Is Billionaire… In Qatar

Posted by Jim Hoft on Friday, July 25, 2014, 7:44 PM



The average per capita income for the people in Gaza and the West Bank is $2,900 per year according to the CIA Factbook. That means that Gaza-West Bank is listed way down on the list at 172 in the list of nations per capita income. On the other hand, Israel is ranked number 41 on the list with an average per capita income of $31,400 per year.



But, not everyone is suffering in Gaza.

Many top Hamas leaders are billionaires and millionaires.



Khaled Mashaal, the leader of Hamas, is worth an estimated $2.6 billion.

Khaled Meshaal in his private Doha gym

Hamas billioinaire Khaled Meshaal works out in a private gym in a fancy part of Doha, Qatar, where he lives. (Photo: Kate Geraghty)









The Globes reported:



Together with the donations from various countries, fundraisers began operating in the US to collect money for Hamas. Here, the Hamas leaders began to get their hands on some really big money. “One of those fundraisers was Dr. Musa Abu Marzook, the number 2 man in Hamas,” Elad says. “At the beginning of the 1990s, he began a fundraising campaign in the US among wealthy Muslims, while at the same time founding several banking enterprises. He himself became a conglomerate of 10 financial enterprises giving loans and making financial investments. He’s an amazing financier.”



The US administration ordered Marzook’s arrest in 1995 on charges of supporting terrorism. After he spent two years in a US prison, it was decided to expel him without trial. He kept the money. …



Another Hamas leader-turned-tycoon is Khaled Mashaal. “Estimates around the world are that Mashaal is currently worth $2.6 billion, but the numbers mentioned by the Arab commentators (based on their many sources) are much higher, varying from $2-5 billion invested in Egyptian and Persian Gulf banks, and some in real estate projects in the Persian Gulf countries,” Elad adds.



So while the average lackey in Palestine is living in squalor the Hamas leaders live as kings… in Qatar.

But they care. They really care.
Op die site ook links over dat de tunnels van Hamas al 12 jaar aangelegd worden met als doel om in september 2014 dit jaar, wanneer het Nieuw Jaar voor de Joden begint, Israel proberen over te nemen. De tunnels liggen soms 25 meter diep en lopen ver in Israel door.



En dat voor het bouwen van al deze tunnels gebruik is gemaakt van kinderarbeid en daarbij 160 kinderen zijn omgekomen?



Iemand daar goede links voor van een andere site dan de bovenstaande site?
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 31 juli 2014 @ 20:33:

Op die site ook links over dat de tunnels van Hamas al 12 jaar aangelegd worden met als doel om in september 2014 dit jaar, wanneer het Nieuw Jaar voor de Joden begint, Israel proberen over te nemen. De tunnels liggen soms 25 meter diep en lopen ver in Israel door.



En dat voor het bouwen van al deze tunnels gebruik is gemaakt van kinderarbeid en daarbij 160 kinderen zijn omgekomen?



Iemand daar goede links voor van een andere site dan de bovenstaande site?



Je kan hier posten wat je wil; je gaat niemand overtuigen. Waarom niet? Omdat al het nieuws over Hamas wat niet in hun straatje past direct wordt betiteld als Zionistische propaganda.



Net zoals je bij het minste commentaar op de islam direct wordt weggezet als islamhater en islamofoob.



Het fascisme leeft.
@Peakzwart, deze?





Tunnels van Hamas
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik best wel van de heftige en agressieve reacties van Mariammm en Boo23. Ze doen hun zaak hiermee meer kwaad dan goed. Gelukkig laat tutti_frutti zien dat het ook anders kan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 31 juli 2014 @ 21:19:

Ik schrik best wel van de heftige en agressieve reacties van Mariammm en Boo23. Ze doen hun zaak hiermee meer kwaad dan goed.Mensen die in de grote steden wonen schrikken hier niet (meer) van. Mariamm en Boo23 geven een zeer accuraat beeld van hoe islamitisch Nederland erover denkt.
Het onderstreept mijns inziens het idee van de Volkenbond destijds waarom ze het recht op een eigen staat voor elke bevolkingsgroep nastreefden na de Eerste Wereldoorlog. Omdat ze geen grootmachten meer de kans wilden geven.



En waarbij de Tweede Wereldoorlog nog eens onderstreepte hoe Joden bedreigd kunnen worden als ze als individuen leven in een andere maatschappij door bepaalde groeperingen zoals de beweging van Hitler en de Grootmoefti van Jeruzalem die hen uit wilden roeien.
quote:Keausje schreef op 31 juli 2014 @ 21:05:

@Peakzwart, deze?





Tunnels van HamasDankje voor meehelpen zoeken! Ik zal eens kijken.
quote:julius schreef op 31 juli 2014 @ 21:03:

[...]





Je kan hier posten wat je wil; je gaat niemand overtuigen. Waarom niet? Omdat al het nieuws over Hamas wat niet in hun straatje past direct wordt betiteld als Zionistische propaganda.



Net zoals je bij het minste commentaar op de islam direct wordt weggezet als islamhater en islamofoob.



Het fascisme leeft.



Ik probeer het in ieder geval op te zoeken voor mijzelf en anderen die het ook willen weten, ik wil graag weten wat de feiten zijn. Wat de redenen zijn van elke groep en waarom dit conflict zo escaleert. Het is erg jammer, pijnlijk ook, als iemand daarin persoonlijk wordt alsof de dood van burgers je niets kan schelen terwijl het je juist zo ontzettend raakt en je op geen enkele manier voor een geloofsstaat bent maar juist voor in vrede samenleven met elkaar.



Het is lastig discussieren als mensen zelfs het handvest van Hamas niet willen kennen of niet willen weten hoe de Jodenhaat exponentieel groeide onder de dwang van de Grootmoefti van Jeruzalem. Waarbij mensen niets willen weten over de redenen achter het verdelingsplan, de manier waarop de bevolkingen emigreerden (700.000 weg uit Israel) en immigreerden (800.000) naar Israel tijdens en vlak na de Zesdaagse Oorlog. En waarom deze destijds 700.000 nu inmiddels Palestijnen genoemde mensen hun eigen staat niet konden krijgen en ook nog eens niet opgenomen werden door de omringende landen.



Ik wil het graag weten omdat ik de haat die nu tot uiting komt ook weer tegen de Joden hier in Nederland gestopt moet worden. We moeten als land, als land met een democratie juist wijzen op het feit dat we allemaal juist hier met elkaar in vrede moeten, kunnen en willen wonen.
Ik nog meer gevonden over de tunnels van Hamas, het is wel een enorme lap tekst.



nog meer informatie over de tunnels van Hamas
Paekzwart, gedurende dit hele topic heb je gebaseerd op feiten met geleverde bronnen. Waarvoor waardering
Alle reacties Link kopieren
Paekzwart hele interessante stuk over de kopstukken van Hamas.

De meeste pro Hamas leden zullen dit idd niet geloven en afdoen als propaganda.
Alle reacties Link kopieren
Belgische artsen vragen sancties tegen Israël





Wij zijn teleurgesteld en verontwaardigd over de oorverdovende stilte bij onze politici over de humanitaire crisis in de Gazastrook’, schrijven 120 Vlaamse artsen. Ze willen economische en militaire embargo’s tegen Israël.



In het opiniestuk waarin Belgische artsen de politici vragen om sancties uit te vaardigen tegen Israël, worden de zware woorden niet geschuwd.



‘Van landen die zich schuldig maken aan slachtingen en strafexpedities koop je geen appelsienen, daar ga je niet op vakantie, daar speel je geen UEFA-voetbal mee’, schrijven de artsen. ‘Ik heb moeite moeten doen om het woord Gazacaust niet te gebruiken’, zegt viroloog en een van de opstellers van de tekst Marc Van Ranst.



Van Ranst vindt dat Israël zijn historisch krediet heeft opgebruikt. Met het opiniestuk hopen de artsen te sensibiliseren en de politiek in beweging brengen.



http://m.standaard.be/cnt/dmf20140724_01190891
Alle reacties Link kopieren
Malu, waar komt jou haat voor de islam en moslims vandaan? Ik begin me dat serieus af te vragen. Eng zeg!
Ah, daar is Hanaa weer.



Gazacaust gebeurd in de tunnels. En wist je dat kinderen die medische hulp nodig hadden en hebben niet naar Israelische ziekenhuizen mogen gaan van Hamas? Dus dat ze beter dood kunnen gaan dan behandeld worden?



Maar gelukkig heb je weer wat bijval wat je hier kunt neerzetten.

Ik heb het geopend, zou je niet wat beter lezen?



http://m.standaard.be/cnt/DMF20140731_01199073
quote:mariamm schreef op 01 augustus 2014 @ 00:09:

Malu, waar komt jou haat voor de islam en moslims vandaan? Ik begin me dat serieus af te vragen. Eng zeg!Jijzelf en je denkbeelden lijken me een aardige grondslag daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 01 augustus 2014 @ 00:15:

[...]





Jijzelf en je denkbeelden lijken me een aardige grondslag daarvoor.Dat is vals
Alle reacties Link kopieren
Het valt me trouwens op de Belgie meer Pro Palestijns is, in hun journaal, hun Canvasreportages, in de politiek-men heeft besloten voor voedingsmiddelen te labelen zodat mensen kunnen zien of deze afkomstig zijn van de illegale nederzettingen en zo een keuze kunnen maken, artsen die uitkomen opkomen voor de Palestijnen en zo zijn er meer voorbeelden uit Belgie.

De gemiddelde Belg steunt de Palestijnen.



Het valt me op dat dat in Nederland veel minder is, de media is hier duidelijk Pro Israel, zelfs de premier praat de oorlogsmisdaden van Israel goed, er zijn geen Nederlandse documentaires waarin de misstanden van Israel worden getoond-in tegenstelling tot Belgie!!! - Kijken de Belgen dan met een andere bril naar de zaak of is dat omdat zij de realiteit aan de mensen laten zien?
Alle reacties Link kopieren
Trouwens ik vind die Israel-strijders/gangers ook maar engerds waarvan ze het paspoort moeten afpakken.

Stelletje engerds die graag Palestijns kinderbloed aan hun handen willen, moordenaars gaan helpen, spelende kinderen worden vermoord, steun geven aan misdaden tegen de menselijkheid, gaan helpen in een land waarvan de VN heeft gezegd dat het oorlogsmisdaden pleegt etc etc.... paspoorten afpakken!!!!!



Oh nee het zijn geen moslims dus de steun voor deze volkerenmoord gaat hier straks heel erg goedgepraat worden door sommige leden.......



http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... tie-in-leger-Israel.dhtml



http://www.eo.nl/tv/kneve ... -om-israel-te-verdedigen/
Alle reacties Link kopieren
Typisch, de reacties in dit topic van de zogenaamde gematigde moslima's. Vol agressie en zonder enig zelfinzicht of reflectie. Typisch.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 01 augustus 2014 @ 00:54:

Typisch, de reacties in dit topic van de zogenaamde gematigde moslima's. Vol agressie en zonder enig zelfinzicht of reflectie. Typisch.Ach hou toch op, zoals de leden die bij elke vorm van kritiek op het beleid van Israël aankomen met leuzen als antisemiet, Jodenhater, ze hebben GEEN enkele kritische veroordeling van het vermoorden van talloze onschuldige burgers, onschuldige kindertjes, hele pagina´s vol met het goedpraten van deze genocide, daar moet je eens naar wijzen aub!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven