Entertainment alle pijlers

Wie is wel mooi maar NIET sexy?

30-07-2014 23:40 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt het al.

Claudia Schiffer. Knap hoor, maar Ik word er niet geil van.

Evenals onze Doutzen Kroes. Heel mooi, maar niet sexy.



Mannen: Anthony Robbins, die positiviteitsgoeroe. Knap maar totaal niet sexy.

David Beckham: Doet me niks, maar zie wel dat hij knap is.
Alle reacties Link kopieren
Mannen:

David Beckham, Brad Pitt, Ronaldo



Vrouwen:

Angelina Jolie
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Ronaldo hoort er zeker bij.

Niet alleen niet sexy, gewoon echt ieuw.



Ik vind David Beckham dan wel weer wat hebben (als hij zijn mond dichthoudt). En Nicolette Kluijver ook (volgens mij heeft ze haar neus laten corrigeren, dat gaf haar idd een beetje een mopshond gezicht maar dat vond ik juist wel schattig).



Ferri Somogyi vond ik vroeger best wel sexy. Nu heeft hij een verlopen kop met nikszeggende uitdrukking. Is die gozer aan de drank en de pillen ofzo? Ik zag hem laatst op tv in een praatprogramma en dat zag er écht niet goed uit.
.
Penelope Cruz inderdaad en Salma Hayak ook wel.

Zie trouwens net dat Salma 47 is! Jeetje, dan ziet ze er goed uit.



Jan Kooijman vind ik echt vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Penelope vroeger vreselijk, maar sinds haar rol in Vicky Christina Barcalona wel erg leuk en ook sexy. En dat vond tegenspeler Javier Bardem (over sexy gesproken!) ook, want die is met haar getrouwd



Salma Hayak vind ik niet zo mooi en ook niet erg sexy.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:zandlopertje schreef op 31 juli 2014 @ 09:25:





Thijs Römer inderdaad. Die is nu heel gespierd zag ik op persfoto's van een toneelstuk waar hij deze zomer in speelt. Maar dat heeft niet geholpen. Oh gatver, dat maakt het alleen nog maar erger. Gasten die denken dat sportschoolspieren sexy zijn, zijn sneu en begrijpen er niks van. Zie ook Ronaldo. Dat is ook een mega-afknapper bij Arie Boomsma, die anders best wel sexy zou kunnen zijn.
.
Alle reacties Link kopieren
Cate Blanchett





Chase Crawford (o.a. uit Gossip Girl)

I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ooit dit filmpje van Doutzen, ze stript/danst op All I Want For Christmas. Een vrouw die niet weet hoe ze sexy moet dansen, is in mijn ogen niet sexy. Bloedmooi vind ik haar, maar bah. Na dat filmpje.



Youtube link
Alle reacties Link kopieren
Collin Farrell.

nomnomnom... Een echte man.



Maar ja.. dat vind ik dus ook van Denzel Washington (hele andere genre, dat dan wel weer) en ook van Sean Connery, Morgan Freeman en zo nog een paar...
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 31 juli 2014 @ 15:51:

Ik zag ooit dit filmpje van Doutzen, ze stript/danst op All I Want For Christmas. Een vrouw die niet weet hoe ze sexy moet dansen, is in mijn ogen niet sexy. Bloedmooi vind ik haar, maar bah. Na dat filmpje.



Youtube linkIk vind haar ook echt ongelooflijk mooi, maar idd dat filmpje
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 31 juli 2014 @ 13:39:

Oh ja Ronaldo hoort er zeker bij.

Niet alleen niet sexy, gewoon echt ieuw.



Ik vind David Beckham dan wel weer wat hebben (als hij zijn mond dichthoudt). En Nicolette Kluijver ook (volgens mij heeft ze haar neus laten corrigeren, dat gaf haar idd een beetje een mopshond gezicht maar dat vond ik juist wel schattig).



Ferri Somogyi vond ik vroeger best wel sexy. Nu heeft hij een verlopen kop met nikszeggende uitdrukking. Is die gozer aan de drank en de pillen ofzo? Ik zag hem laatst op tv in een praatprogramma en dat zag er écht niet goed uit.



De laatste keer dat ik Ferri zag was in GTST, dus geen idee wat hij nu allemaal doet, haha.



Mjldh: Oh jee wat een afknapper. Die Doutzen mag nog wel een cursus burleque of strippen volgen. Zo niet sexy dat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind/vond Ferri wel sexy zeker toen ik nog een bakvis was.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren




Met stip op 1: Taylor Swift. Zo'n stijve hark!
Alle reacties Link kopieren
Carice van Houten, helemaal niet sexy/ Lijkt me wel een gezellige meid



Jessica Alba, erg mooi, prachtige verschijning maar totaal niet sexy
Alle reacties Link kopieren
quote:misstortoise schreef op 31 juli 2014 @ 18:55:

[...]





De laatste keer dat ik Ferri zag was in GTST, dus geen idee wat hij nu allemaal doet, haha.



.



Het was vlak voor hij stopte bij Gtst. Ik dacht meteen dat hij eruit getrapt was. En toen ik las dat hij tegenwoordig ook dj is, vond ik dat ook wel in het foute plaatje passen. Zonde hoor, ik vond het wel een lekker ding.



Verder helemaal eens met Taylor Swift. Wat een droge krant lijkt me dat.
.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moest Thijs Römer trainen voor een andere rol. Anders vind ik het ook sneu, opeens zo'n opgepompt lichaam. Waldermar Torenstra was altijd al gespierd doordat hij veel aan (kite)surfen doet. En Waldemar vind ik dus wèl sexy. Ondanks zijn rare tandjes.
Alle reacties Link kopieren
Taylor Swift idd! Best een mooi grietje, maar sex loos.



En Lindsay Ellingson. Ik vind haar echt een prachtig , perfect poppetje, maar ze straalt voor mij geen sex uit. Zelfs als ze voor Victoria's Secret bezig is.







may the bridges I burn light the way
Alle reacties Link kopieren
Ja, waldemar is wel sexy. Maar weer niet enorm mooi ander topic ! Ik zag vandaag recente fotos van Sophie. Die ziet er tegenwoordig goed uit. Dat afgetrokken koppie is helemaal weg. Veel sexier geworden !
.
Alle reacties Link kopieren
Thijs Romer ja, dat is an sich een mooie man, maar ik vind hem een uitstraling hebben van een houten klaas.



Maar ik val ook niet zo heel erg op blonde mannen, moet ik zeggen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dit is in de lijstje van de USA ook altijd 1 van de mooiste mannen







Ik vind hem zo vierkant.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wie t is, maar niet sexy.
.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 31 juli 2014 @ 23:06:

Geen idee wie t is, maar niet sexy.Channing Tatum.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Never heard of. Maar ook niks aan gemist. Zou een nieuwe vlam van Britney kunnen zijn.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 31 juli 2014 @ 22:39:

Dit is in de lijstje van de USA ook altijd 1 van de mooiste mannen



[img]http://professionalfangirls.com/wp-cont ... atum-2.jpg[/img]



Ik vind hem zo vierkant.



Dat is het!

Elke keer als ik hem zie denk 'wat is er toch met die gozer?"

Maar hij is verdorie gewoon vierkant.

Thanx, ook weer opgelost.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niet sexy en ik vind haar eigenlijk ook niet zo mooi, maar anderen volgens mij wel: Mariah Carey.



Wel heel erg sexy daarentegen en ook mooi in mijn ogen: Alex O'Loughlin, maar dat komt denk ik ook wel door zijn rol in Hawaii Five-O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven