emotioneel gezeur

28-07-2014 19:35 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriendje en ik hebben besloten het uit te maken..



huilend met een joint tussen mijn vingers zit ik achter dit laptopje.. zit ik hier in tilburg, een nieuwe start maken zou ik toch? ik had toch die kracht.. soms weet ik niet eens of ik uberhaubt kracht heb, of het me lukt om gelukkig te zijn..



ik heb zoveel om aan te werken, de pieken en dalen, het voortdurende gezeik in mijn hoofd.. ik heb het zo vaak op zoveel manieren geprobeerd maar het lukt maar niet om gelukkig te zijn met mezelf, deze drastische verandering door alles achter mij te laten en als 17 jarig meisje helemaal fresh te beginnen in een nieuwe stad is niet niks.. ergens hoop ik dat het geluk me uiteindelijk vanzelf bespringt. ik weet dat het niet gaat gebeuren.. dat het bij mezelf ligt, dat ik van mezelf moet houden en dat is het begin van geluk.. misschien maar beter dat het uit is met mijn vriendje dan kan ik alle ellendige jaren van ongeluk samen met hem achter me laten.. ik weet nu trouwens ook dat ik mezelf kapot maakte door hem 200% liefde te geven en daarbij mijn geluk in zijn handen legde...



van de week toch weer naar de drugs gegrepen.. een leuke nacht gehad, xtc.. altijd fijn.. ik heb het leven van een dakloze beter gemaakt door met hem te zitten heel de nacht en mijn drinken te delen.. we hebben nog contact gehad over de telefoon daarna en hij keek ernaar uit als ik weer belde. het is een lieve man en hij heeft ook jaren huisje boompje, beestje gekend.. maar toch zit hij nu op straat, we hebben afgesproken om elkaar te helpen. het is een mooie man, hartje van goud en met niks kunnen we iets voor elkaar betekenen en dat voelt fijn.



als ik m'n leven zou moeten uitschrijven dan ben ik nog heel lang bezig.. het gaat om het idee dat ik even m'n hart heb gelucht met dit emotionele gezeik..



omdat elke dag een nieuwe topic openen niet werkt.. maar ik van me af schrijven wel degelijk fijn vind zal ik hier elke dag een update maken van hoe het met me gaat en ik me voel..



bedankt, kuss
Alle reacties Link kopieren
War een dromer ben jij zeg... Gewoon wel grappig om jouw denken te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 30 juli 2014 @ 22:01:

En argentivo zoek toch eens ander terrein om jouw denken te bespreken.



Deze is wel heel erg... Ik zie dit nu toevallig....



Juist met dit soort posts bevestig je EXACT datgene waartegen ik ageer Enn. En volgens mij heb ik je een en ander van de week al uitgebreider uitgelegd.



Wat laat jij je kennen zeg, in je 'ergernis' t.o.v. iemand die ageert tegen de vaak zeer onvriendelijke reacties hier. Wat een lastige vlieg zeg, zo iemand! We moeten hier toch wel onaardig kunnen blijven doen, wat zullen we nu krijgen!!??? Weet je wat, je hebt geen inhoudelijk argument, dus reageer je weer lekker primitief! Gelijk heb je hoor Enn, sla die vlieg!



Pfffffffffff........



Vermoeiend.









Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
quote:onverstandig schreef op 31 juli 2014 @ 20:31:

ik voel me.. dag 3



ik weet vandaag niet zo goed hoe ik mij voelen moet.. ik heb een slapenlozen nacht gehad en vanochtend om 07;15 pas in slaap gevallen..



me ritme is weg.. vannacht had ik een dipje, maar ik heb ook nog steeds niet geblowd, al weet ik niet of het daardoor komt maar als ik jullie moet geloven zal dat vast wel zo zijn.



ik heb vannacht ook mijn ex weer gesproken.. het was raar om hem te spreken en vooral omdat hij zijn emoties toonde en wel degelijk pijn had... hij was open.. en eerlijk.. en eigenlijk alles wat hij niet was tijdens onze relatie als ik dat nodig had.. maar er waren ook momenten dat ik mij meteen weer irriteerde en mezelf eraan hielp herinneren, ohja.. daarom is het uit.. het is beter zo, ik geef het al en een plekje en gek genoeg voel ik mij alleen maar beter nu ik het achter me kan laten.. die relatie gaf mij meer stress dan liefde en geluk.



verder ben ik nog steeds enthousiast over definitief het huis uit gaan, ik wil het graag voor elkaar hebben en dat het nu gebeurd, maar helaas moet ik nog even geduld hebben.. ik kan niet wachten tot het 1 oktober is.. ik hoop dan een beetje rust te vinden in mezelf als ik een stabiele thuis basis heb..



ik vind het vandaag fijn om maar een beetje aan te klungelen, een beetje bezig zijn en weg dwalen in mijn eigen gedachtes zonder dat ik mij er eigenlijk druk om maak.. heel raar eigenlijk maar het is fijn, lang leven dromenland..Goed bezig onverstandig!
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het vandaag met je onverstandig? Dag 4 loopt hopelijk net zo goed voor je als dag 3.



Argentivo get a life.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ik voel me.. dag 4



ik voel me vandaag zo verschrikkelijk energiek, of ik 20 marathons kan rennen, laat ik dat maar niet doen.. maar ik ga er vandaag wel even op uit, even lekker weg.



ik heb vannacht weer de hele nacht niet geslapen en de zon weer netjes op zien komen.. vanavond probeer ik op tijd mijn ogen te sluiten zo dat ik mijn ritme weer terug kan krijgen aangezien dinsdagochtend mijn werk weer begint.. morgen is het ook zo ver dat ik weer terug ga naar huis, ik heb dan 2 weken in tilburg gezeten en het waren bewogen weekjes..



ik wil me er niet te druk om maken eigenlijk, ik probeer nu te leven met de dag en niet te malen en te piekeren over mijn gevoelens want dan blijf ik in een cirkeltje hangen..



dat was het weer, kuss
Alle reacties Link kopieren
Het normale leven gaat weer beginnen dus. Misschien wel goed voor jouw behoefte aan structuur en ritme?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou een dagboek kopen, als ik jou was...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven