Ik wil mijn kind en ik wil het nu! 😤

11-07-2014 00:01 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels bijna 39 wkn zwanger en kan niet wachten om te bevallen.

Wat mij zwaar valt, is dat mijn kindje niet is ingedaald, en er dus out of the blue een acute situatie kan ontstaan, wanneer mijn vliezen breken. Dat maakt dat ik niet heel ver van huis durf te gaan in m'n uppie.

Mijn oudste was ook niet ingedaald, en 2 uur voor mijn vliezen braken zei ik nog tegen man dat ik verwachtte dat hij nog wel 'n weekje zou blijven zitten. Had het dus in de verste verte niet zien aankomen.

Ook baal ik van de lichamelijke beperkingen. Ben gewend om lekker te ravotten met mijn zoontje, maar zelfs bij het op de grond met autootjes spelen zit mijn buik al in de weg.



Ik weet dat het een ontzettend non-probleem is, dat ik gewoon verrekte blij moet zijn met een tot nu toe spoedig verlopen zwangerschap, maar ik wil gewoon NU mijn meiske leren kennen. En aangezien slapen ook niet echt van harte gaat, val ik jullie maar even lastig met mijn ongeduldige gestampvoet.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaa!!! Pantax gefeliciteerd! Daar issie hoor!



Lekker van genieten. Het klinkt idd als een goede bevalling, hoop dat het voor ieder van ons zo mag gaan.



Wat een flinke kerel! En je klinkt idd super verlieft.



Vandaag precies 37 weken, dus zal alle trucjes nog maar even achterwege laten.

Hier nog weer een wasje gedraaid en laatste kleine dingetjes in de babykamer gedaan. Netflix geïnstalleerd dus als ik echt geen puf meer heb, kan ik los. Hier ook snel nu last van harde buiken. Die kleine beweegt wel veel nog evengoed.



Succes meiden! Ik duim dat het voor alle 'overlopers' snel mag gaan. En voor de rest natuurlijk ook.
Argh, vandaag nog een keer voor extra controle geweest bij vk ivm hoge bloeddruk gisteren. Ze heeft me weer gestript (Ze bood het aan, ik dacht... Waarom niet )

Dit keer deed het veel meer pijn

En nu heb ik onregelmatig iets dat lijkt op weeën. 9m, 6, 7, 7, 6, 4, 8.... Ik hoop niet dat dit weer voorweeen zijn want ze doen behoorlijk pijn (en ze houden ook langer dan een minuut aan...)

En dan wil ik ook een ruggeprik
Lopen lopen lopen lopen lopen en in jezelf keren!!! Dan heb je de grootste kans dat het doorzet. Zet m op!!
quote:frambloosje schreef op 30 juli 2014 @ 14:56:

Lopen lopen lopen lopen lopen en in jezelf keren!!! Dan heb je de grootste kans dat het doorzet. Zet m op!!

Oh... Ik lig alleen maar op de bank want het doet zeer. (En net zat er alweer 15m tussen grr)



Zal een rondje gaan wandelen dan maar
Alle reacties Link kopieren
Pantax gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!

Hoop dat ditmaal wel een fijne bevalling had!
Alle reacties Link kopieren
Yes captain! Zet m op!



En ga 'struisvogelen' als in een pannetje soep maken of muffins bakken ofzo. Die tip opgepikt van mini-zwangerschapscursus, zo lang mogelijk bezig blijven en doen alsof er niets aan de hand is. (Zodat je in een goede hormonenfow terecht komt ofzo...) Heb alle ingrediënten voor harira en rabarbermuffins al een week klaar liggen....
quote:doornroozzje schreef op 30 juli 2014 @ 15:09:

Heb alle ingrediënten voor harira en rabarbermuffins al een week klaar liggen....





Nou ja, misschien ga ik wel even een cake bakken ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha omg doornroozje, ik lig helemaal in een scheur hier met je fles souvignon. Dat zou voor mij.ook ideaal zijn:).

En je muffins hihi.



Captain, klinkt als ( voor) weeen idd!!! Oewww spannend. Heel veel succes, dit moet gewoon gaan doorzetten..

Dus jij gaat nog voor een juli kindje.

Hou ons op de hoogte, heb je iig afleiding
Struisvogelen is ook een goede tip! Ik heb die dag de hele bovenverdieping schoongemaakt
Alle reacties Link kopieren
Ga ik ook eens proberen. Struisvogelen!

Hier ook nog steeds hélemaal niets



Misschien toch maar even flink chagrijnen. Alle andere trucs heb ik al uitgeprobeerd.



Captain, heel erg spannend. Ik hoop dat het doorzet naar weeën.
Alle reacties Link kopieren
ooh, spannend Captain, succes! Je kan het!
Alle reacties Link kopieren
Pantax, gefeliciteerd met jullie zoon!
Nou... Het is weer gestopt, grrr....
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer! Maar waarschijnlijk heb je nu wel meer ontsluiting! Das ook superfijn straks met bevallen.
Niet meer terug gekomen captain?

Ik had ook een pauze van 1,5 uur voordat mijn echte weeën begonnen.
quote:frambloosje schreef op 30 juli 2014 @ 22:38:

Niet meer terug gekomen captain?

Ik had ook een pauze van 1,5 uur voordat mijn echte weeën begonnen.Nu nog niet, maar we wachten rustig af...
quote:marly1083 schreef op 30 juli 2014 @ 21:42:

Wat jammer! Maar waarschijnlijk heb je nu wel meer ontsluiting! Das ook superfijn straks met bevallen.Ja ik ben al op 20%
Babynieuws! Ik ben vandaag bevallen van een gezonde zoon!

Bevalling zonder pijnstilling, in ongeveer tien uur was hij er. En nu ligt hij op mijn arm te slapen <3
Alle reacties Link kopieren
Ooooo leuk captain!!

Op de valreep een juli baby.



Gefeliciteerd! Geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Nog plek voor nog een ongeduldige zwangere? Ik ben komende zaterdag 40 weken zwanger en wat mij betreft is dat lang genoeg! Gaat eigenlijk best prima met mij hoor maar wil haar zo graag zien :Imao: .



Gefeliciteerd voor alle nieuwe mama's!
Jaaaaaaaa! Captain! Gefeliciteerd!!!!

Wat een heerlijk nieuws. Eindelijk genieten
Alle reacties Link kopieren
Captain, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Dat is opeens snel gegaan.



Dromer, je bent van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op donderdag 31 juli 2014 17:42 Babynieuws! Ik ben vandaag bevallen van een gezonde zoon!

Bevalling zonder pijnstilling, in ongeveer tien uur was hij er. En nu ligt hij op mijn arm te slapen <3 Ik schrijf niet eens mee en ik zie dit: gefeliciteerd!!!!!
Geniet van elke dag!
Captain, gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het toch heeft doorgezet, en zo'n vlotte bevalling nog wel, top! :-D Geniet van je prachtige zoon! (Ik type dit met mijn slapende zoon op mijn borst. Wat een rijkdom hè )



Dank jullie allen voor de felicitaties. Het is toch echt een wonder, een kind krijgen. Zo mooi dat dat soort wonderen af en toe echt gebeuren, je zou er stil van worden (ik in ieder geval )



Ik zal nog even wat over mijn bevalling vertellen: ik heb met 7cm mijn keuzes nog te vuur en te zwaard moeten verdedigen (zo jammer, maar was te verwachten), maar het is gelukt, met dank aan de tact van mijn allerliefste (ik was al barende wat minder tactvol ). Ik ben inderdaad staand bevallen en wat geweldig was dat: ik voelde alles en de controle over wat ik deed was zóveel beter! In vier persweeen was hij er, ik heb drie mini hechtinkjes. Ik heb er in totaal 6 uur over gedaan, weer erg weinig pijn gehad (ziekenhuis wilde ons eigenlijk nog niet laten komen), kortom: een feestje. Dat wil ik nog wel eens doen



Dus voor iedereen die nog moet: kom op voor je belangen! Het maakt zo'n bevalling zoveel makkelijker
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de volgende?.

41.2 nu, geen verdere ontsluiting.

Inleiden vandaag.

De rest ook nog succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven