leeg vruchtzakje

13-07-2014 14:13 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb bijna 2 weken geleden een echo gehad en daar was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Het was een raar echo moment want ik en mijn vriend zagen nog een vruchtzakje en vroegen daar naar maar kregen geen antwoord hierop. Toen ging ze op zoek naar mijn eileider (links) en deed nogal vaag dus ik vroeg kunt u het vinden en toen zei ze ik ben aan het kan kijken of je een bbz hebt en ik vroeg heel droog zoekt u wel goed, want de linker eileider heb ik niet meer. Ze werd rood en zei oja staat ook in de papieren over de rechterkant hebben we haar helemaal niet meer gehoord. Ik kreeg de vraag of gevloeid had tussendoor en of ik andere klachten had, niet dus en nogsteeds niet. We kregen te horen dat het niet goed was en ik zou vorige week maandag gebeld worden door de gyn. Dit gebeurde niet en afgelopen donderdag heb ik dus zelf gebeld. Nu heb een afspraak voor dinsdag en ben nu toch wel zenuwachtig aan het worden en heel blij dat de echo nu door de gyn. gedaan wordt en niet door die vrouw (verloskundige) ik hoop echt dat we dan wel wat zien.



Gr. Qwertie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de medicatie geprobeerd. Ik kreeg er fikse bloedingen van, zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest en alsnog gecuretteerd moest worden.

De curettage viel me heel erg mee.

Ik ken ook positieve geluiden over de medicatie, maar mijn ervaring was slecht.



Waarom moet het bij jou onder plaatselijke verdoving?



Veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig ik zou voor curretage kiezen, hier ook slechte ervaringen met pillen
Ik heb de medicatie geprobeerd, maar niet alles kwam los. De hele nacht krampen gehad, maar moest alsnog een curettage. Die viel me heel erg mee.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Het heeft even geduurt met een reactie maar hier is hij dan toch.

Ik heb die vrijdag op aanraden van de verloskundige in het ziekenhuis medicatie meegekregen, het hele weekend heb echt pijn gehad en behoorlijk wat bloed verloren. De maandag daarop moest ik weer terug voor een echo (kreeg weer een andere arts) en bleek niet schoon te zijn daarop werd overlegd wat te doe? n en ik vroeg kunnen jullie me niet beter een curettage geven nu? Daar wilden ze dus mee wachten omdat ik nog vloeide ondanks de heftige pijnen die ik had. Ik ben ontzettend boos geworden maar werd met pijnstillers naar huis gestuurd. Gisteren moest ik weer terug komen om te kijken of alles weg was en wat bleek nog niet. Er werd weer een gyn. bij gehaald en deze vrouw was heel duidelijk ik moest gelijk gecuretteerd worden en ze vroeg ook waarom dit vorig week niet al gebeurd was. Ik heb heel netjes gevraagd of ze dit onder elkaar wilden bespreken en dat ik alleen maar geholpen wilde worden. Dit is ook gebeurt en ik moet zeggen de curettage is me meegevallen ze zeiden dat ik nog napijn zou hebben, maar niks geen pijn moet ik zeggen. Het gevoel wat nu overheerst is opluchting blij dat ik van die pijn af ben.



Gr. Qwertiw
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal. Ik denk dat je helemaal klaar bent met dat ziekenhuis.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Klaar met dat ziekenhuis ben ik zeker, mocht dit weer gebeuren (wat ik niet hoop) ga ik naar een ander ziekenhuis. Dit heeft totaal gezien een behoorlijke impact, ook op mijn kinderen die nu ook nog hun vakantie in duigen zagen vallen. Niet het ergste natuurlijk maar toch. We zouden voor het eerst sinds jaren weer gaan. En ik zelf moet samen met mijn vriend ook nog wel het e.e.a. verwerken.



Gr. Qwertie
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte met de verwerking quertie en hopelijk hebben jullie toch nog een mooie vakantie samen.
Alle reacties Link kopieren
Het kan beide kanten op. Ik had ook een lege vruchtzak bij 8 weken. Helaas is dat wel een miskraam geworden!
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry lees je laatste post nu pas. Heel veel sterkte. Ik ken je pijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven