Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
quote:Alixane schreef op 01 augustus 2014 @ 00:54:

Typisch, de reacties in dit topic van de zogenaamde gematigde moslima's. Vol agressie en zonder enig zelfinzicht of reflectie. Typisch.Dat is vals.
Hanaa, wat vind je van die 160 dode kindertjes door het graven van tunnels door Hamas? Niet erg zeker?



Heb je ook kritiek op Egypte? Of is dat minder sterk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hanaa schreef op 01 augustus 2014 @ 00:57:

[...]





Ach hou toch op, zoals de leden die bij elke vorm van kritiek op het beleid van Israël aankomen met leuzen als antisemiet, Jodenhater, ze hebben GEEN enkele kritische veroordeling van het vermoorden van talloze onschuldige burgers, onschuldige kindertjes, hele pagina´s vol met het goedpraten van deze genocide, daar moet je eens naar wijzen aub!Nee, ik wijs naar schreeuwerds zoals jij, die blind door haat en indoctrinatie geen helder zicht meer hebben!!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 01 augustus 2014 @ 01:04:

[...]



Nee, ik wijs naar schreeuwerds zoals jij, die blind door haat en indoctrinatie geen helder zicht meer hebben!!





Indoctrinatie??? Hier een Israëlische soldaat die jou even de waarheid gaat vertellen. Welk inzicht kan jij mij dan meer geven dan bijv deze Israelische soldaat die daadwerkelijk in het conflict heeft gestaan?? Ik denk dat jij hier zwaaaaaaaaar geïndoctrineerd bent!!



https://www.youtube.com/watch?v=93hqlmrZKd8#t=197





Some Keypoints if you don't have time to watch!



Key points from this lecture:

(All gotten from http://www.digital-resist ... cking-truth-about-israel/ )

1.There is a heavy indoctrination in Israel, from an early age in schools, which uses the holocaust to create paranoia and fear against ‘the enemy’



2.Israeli soldiers are trained intensively for a war, whilst their actual military duties are to subdue and control Palestinians



3.Israeli soldiers routinely humiliate, intimidate, arrest, beat and kill civilian Palestinians to ‘protect’ illegal Jewish settlers in occupied territories



4.Many Israeli soldiers are aware what they are doing is wrong, but have no way out and feel pressured to continue



5.Palestinians who require medical attention, have to go through military checkpoints – to do this they require permits

They give these permits to lawyers of ‘Doctors without borders’ and then prevent them from going to the West Bank – meaning Palestinians do not receive permits

Israel uses a clever process to cover itself legally to the world



6.During Operation Cast Lead, Israeli soldiers were traumatised and confused the atrocities they saw in Gaza

Israel would bomb civilian areas to clear the way for Israeli ground forces, use tank shells, air-strikes and illegal white phosphorus



7.When wanting to speak out, via the ‘Breaking the Silence Campaign‘ the Haaretz newspaper refused to publish soldier testimonies after pressure by IDF Spokesman

Breaking the Silence campaign itself was censored by the IDF Spokesman

All media in Israel has to go through the IDF censorship



8.The Israeli government and military make a lot of money by selling its weapons to other repressive regimes around the world,



9.Israel tries and tests its weapons on Palestinians – ‘this is not (just) an occupation’ this is a laboratory for Israeli military weapons



10.Israel uses undercover units in the occupied territories to start riots, and then justify the use of weapons against Palestinian protesters



11.All police departments in the US are trained by the Israeli military and are taught the same brutal tactics used against Palestinians



12.US police departments have already used such tactics in suppressing protests in the US, such as the Occupy movement



Hit Israel where it hurts the most, boycott Israel



Read more

http://www.digital-resist ... cking-truth-about-israel/

Watch video

https://www.youtube.com/watch?v=93hqlmr ... e=youtu.be
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 01 augustus 2014 @ 01:02:

Hanaa, wat vind je van die 160 dode kindertjes door het graven van tunnels door Hamas? Niet erg zeker?



Heb je ook kritiek op Egypte? Of is dat minder sterk?Israël begon op 8 juli met bombardementen op de Gazastrook. Op 17 juli zette het leger een grondoffensief in. Ruim 1.400 Palestijnen hebben inmiddels het leven verloren, aldus Palestijnse bronnen. Naast de doden vielen bijna zevenduizend gewonden.



Maar hier ben jij het dus mee eens? Nou dan ben je toch verder heen dan ik altijd al dacht!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:mienietjefietje schreef op 01 augustus 2014 @ 01:15:

[...]





Israël begon op 8 juli met bombardementen op de Gazastrook. Op 17 juli zette het leger een grondoffensief in. Ruim 1.400 Palestijnen hebben inmiddels het leven verloren, aldus Palestijnse bronnen. Naast de doden vielen bijna zevenduizend gewonden.



Maar hier ben jij het dus mee eens? Nou dan ben je toch verder heen dan ik altijd al dacht!



Das een rare conclusie op basis van wat ik schrijf. En een zeer eenzijdige kijk op het conflict alsof het alleen om Israels beschietingen gaat.



Wat denk je zelf, hoeveel doden zouden er zijn gevallen aan Joodse kant als Hamas de kans had gekregen?

Hoeveel Palestijnen waren er dood als Israel zo slecht was geweest als oa jij doet geloven?



Ik geloof echt wel dat er misstanden zijn bij militaire individuen aan Israeli kant. Deze mogen van mij keihard berecht worden als zijnde moordenaars als dat zo is. Ik geloof echter dat Israel zelf haar uiterste best doet het aantal slachtoffers te beperken en dat Hamas zelf mensen inzet als schild of om op hun wapens te zitten. Als Hamas stopt met geweld, stopt Israel ook. Als Israel stopt met geweld uit verdediging, worden ze uitgeroeid.



Er is geen kip hier die staat te juichen als er weer kinderen zijn omgekomen. De Palestijnse kinderen zijn idd de dupe, maar niet van Israel.
Alle reacties Link kopieren
"Nederland pro-israel" dit en dat...maar wat kunnen moslims zelf een keer doen om hun moslimbroeders te helpen wat betreft voeding, veiligheid etc



Een oud-klasgenoot van me is onlangs naar marbella op vakantie gegaan hij vertelde me dat er heel veel Saoudi's er heel veel geld uitgeven aan; prostituees, drank, fooi etc...kunnen deze moslims niet beter hun mede moslims in Palestina helpen aan voeding etc etc ???

Kunnen moslims ook een keer zelfkritisch zijn??? En niet alleen maar huilen en op Facebook(een bedrijf wat door joden wordt gerund) "free Palestina" roepen????



Ik word niet goed van moslims die als maar klagen over landen met joods christelijke tradities....het is niet merkwaardig dat Nederland, Frankrijk, Duitsland, UK, USA etc pro-israel zijn hoor! Joden en christenen helpen elkaar tenminste.



Waar is jullie hulp? Of zitten jullie liever op Facebook te huilen (door actief te zijn op Facebook maken jullie de joden in ieder geval wel machtiger)!





Help zelf maar eens!



Palestijnen krijgen meer hulp van christenen dan van moslims!
Alle reacties Link kopieren
Tot slot



Oorlog is niet eens nodig wanneer jij je zodanig hebt ontwikkeld dat jij de wereld aan kan dan zal niemand het in zijn/haar hoofd halen om je aan te vallen.

USA, Rusland en China zijn daar een goed voorbeeld van!



Niemand kan de 3 genoemde landen aanvallen want bij elk aanval krijg je "2 aanvallen" terug



Als moslims het voor elkaar krijgen om ook machtig te worden, dan zal niemand ze aanvallen. Een oorlog of gevecht is helemaal niet nodig. Voorbereiding op defensie, strategie, educatie, sluwheid, samenwerking, loyaliteit(aan elkaar) en ontwikkeling is van noodzaak.



En zeker niet miljoenen uitgeven aan prostituees in marbella!
quote:Alixane schreef op 01 augustus 2014 @ 00:54:

Typisch, de reacties in dit topic van de zogenaamde gematigde moslima's. Vol agressie en zonder enig zelfinzicht of reflectie. Typisch.Dan wil ik de fanatiekelingen wel eens meemaken. Neem het ze trouwens niet kwalijk. Beleid van deze regering, jarenlang pamperbeleid en dit als resultaat. Jammer.
quote:tekenis schreef op 01 augustus 2014 @ 01:02:

Hanaa, wat vind je van die 160 dode kindertjes door het graven van tunnels door Hamas? Niet erg zeker?



Heb je ook kritiek op Egypte? Of is dat minder sterk?Wacht met spanning op reactie....
quote:tekenis schreef op 01 augustus 2014 @ 01:48:

[...]





Das een rare conclusie op basis van wat ik schrijf. En een zeer eenzijdige kijk op het conflict alsof het alleen om Israels beschietingen gaat.



Wat denk je zelf, hoeveel doden zouden er zijn gevallen aan Joodse kant als Hamas de kans had gekregen?

Hoeveel Palestijnen waren er dood als Israel zo slecht was geweest als oa jij doet geloven?



Ik geloof echt wel dat er misstanden zijn bij militaire individuen aan Israeli kant. Deze mogen van mij keihard berecht worden als zijnde moordenaars als dat zo is. Ik geloof echter dat Israel zelf haar uiterste best doet het aantal slachtoffers te beperken en dat Hamas zelf mensen inzet als schild of om op hun wapens te zitten. Als Hamas stopt met geweld, stopt Israel ook. Als Israel stopt met geweld uit verdediging, worden ze uitgeroeid.



Er is geen kip hier die staat te juichen als er weer kinderen zijn omgekomen. De Palestijnse kinderen zijn idd de dupe, maar niet van Israel.



Je gelooft het. Maar heb je ook keiharde bewijzen dat er in die school, in de ziekenhuizen etc ook daadwerkelijk wapens lagen. Heb je foto's van het wapenarsenaal in de school? Klaslokalen vol geweren en bommen? Of ben je er misschien zelf geweest? Met eigen ogen gezien hoe Palestijnse kinderen les krijgen in lokalen waar bommen en granaten tot het plafond liggen opgestapeld?

Het bombarderen van scholen en ziekenhuizen is tegen de Conventie van Geneve en dus gewoon een oorlogsmisdaad. Hoe je het ook wendt of keert.
En ik wil hiermee niet zeggen dat ik pro-Palestijns ben, verre van dat want imo is Hamas gelijkwaardig aan een terroristisch genootschap, maar ik ben ook niet expliciet pro-Israel.



En de omringende Arabische landen liggen allemaal te slapen. Het conflict interesseert ze geen biet want dan komen de Palestijnse vluchtelingen naar hun land en dat is uiteraard niet wenselijk.
Er is twee maal aangetoont dat scholen opslagplaatsen waren voor bommen, bevestigd door de Palestijnse variant van de vn. Daarnaast minimaal 19 keer boobytraps in huizen die de boel massaal lieten klappen met veel slachtoffers tot gevolg.



Het menselijk schild gegeven wordt ook bevestigd door hamas leden. Link doe ik later, nu even pretpark ellende.
Alle reacties Link kopieren
http://wimjongman.nl/artikelen/islam/is ... nhaat.html



Dit vond ik wel interessant maar misschien is het ergens al geplaatst
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamm schreef op vrijdag 01 augustus 2014 00:09 Malu, waar komt jou haat voor de islam en moslims vandaan? Ik begin me dat serieus af te vragen. Eng zeg!Nou ehh waar komt de jodenhaat zo erg vandaan? Als ik dat zie dan groeit mijn moslim haat vanzelf. Naar die groep moslims dan he
.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op vrijdag 01 augustus 2014 00:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mariamm in "Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina"" class="messagelink">mariamm schreef op 01 augustus 2014 @ 00:09</a>:</b>

Malu, waar komt jou haat voor de islam en moslims vandaan? Ik begin me dat serieus af te vragen. Eng zeg!</div></blockquote>Jijzelf en je denkbeelden lijken me een aardige grondslag daarvoor.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrede@paarde schreef op vrijdag 01 augustus 2014 05:02 "Nederland pro-israel" dit en dat...maar wat kunnen moslims zelf een keer doen om hun moslimbroeders te helpen wat betreft voeding, veiligheid etc



Een oud-klasgenoot van me is onlangs naar marbella op vakantie gegaan hij vertelde me dat er heel veel Saoudi's er heel veel geld uitgeven aan; prostituees, drank, fooi etc...kunnen deze moslims niet beter hun mede moslims in Palestina helpen aan voeding etc etc ???

Kunnen moslims ook een keer zelfkritisch zijn??? En niet alleen maar huilen en op Facebook(een bedrijf wat door joden wordt gerund) "free Palestina" roepen????



Ik word niet goed van moslims die als maar klagen over landen met joods christelijke tradities....het is niet merkwaardig dat Nederland, Frankrijk, Duitsland, UK, USA etc pro-israel zijn hoor! Joden en christenen helpen elkaar tenminste.



Waar is jullie hulp? Of zitten jullie liever op Facebook te huilen (door actief te zijn op Facebook maken jullie de joden in ieder geval wel machtiger)!





Help zelf maar eens!



Palestijnen krijgen meer hulp van christenen dan van moslims! +1
.
quote:vrede@paarde schreef op 01 augustus 2014 @ 05:18:

Tot slot



Oorlog is niet eens nodig wanneer jij je zodanig hebt ontwikkeld dat jij de wereld aan kan dan zal niemand het in zijn/haar hoofd halen om je aan te vallen.

USA, Rusland en China zijn daar een goed voorbeeld van!



Niemand kan de 3 genoemde landen aanvallen want bij elk aanval krijg je "2 aanvallen" terug



Als moslims het voor elkaar krijgen om ook machtig te worden, dan zal niemand ze aanvallen. Een oorlog of gevecht is helemaal niet nodig. Voorbereiding op defensie, strategie, educatie, sluwheid, samenwerking, loyaliteit(aan elkaar) en ontwikkeling is van noodzaak.

[..]



Vreemde redenatie.

Hoe denk je dat de VS, China en Rusland zo machtig zijn geworden? Met name door vele oorlogen te voeren en anderen te onderdrukken dan wel uit te roeien.

Overigens is de dreiging met oorlog precies waar de grote mogendheden hun macht aan ontlenen.
quote:vrede@paarde schreef op 01 augustus 2014 @ 05:18:

Tot slot



Oorlog is niet eens nodig wanneer jij je zodanig hebt ontwikkeld dat jij de wereld aan kan dan zal niemand het in zijn/haar hoofd halen om je aan te vallen.

USA, Rusland en China zijn daar een goed voorbeeld van!



Niemand kan de 3 genoemde landen aanvallen want bij elk aanval krijg je "2 aanvallen" terug



Als moslims het voor elkaar krijgen om ook machtig te worden, dan zal niemand ze aanvallen. Een oorlog of gevecht is helemaal niet nodig. Voorbereiding op defensie, strategie, educatie, sluwheid, samenwerking, loyaliteit(aan elkaar) en ontwikkeling is van noodzaak.

[..]



Vreemde redenatie.

Hoe denk je dat de VS, China en Rusland zo machtig zijn geworden? Met name door vele oorlogen te voeren en anderen te onderdrukken dan wel uit te roeien.

De dreiging met oorlog is precies waar de grote mogendheden hun macht aan ontlenen.
Wijsheid die ouder is dan alle wereldgodsdiensten:

Tao Te Ching, vers 69:



Er is een gezegde onder soldaten:

Ik waag het niet de eerste stap te zetten,

maar zou liever de gast spelen;

ik waag het niet een duimbreed vooruit te gaan,

maar zou liever een voet terug zetten.

Dit wordt genoemd:

voortschrijden zonder op te rukken,

terugdringen zonder wapengebruik.

Er is geen groter ongeluk

dan het gevoel 'ik heb een vijand';

want wanneer 'ik' en 'vijand' samen bestaan,

is er geen ruimte over voor mijn schat.

Daarom, wanneer twee tegenstanders elkaar ontmoeten,

zal degene zonder vijand

zeker triomferen.

Wanneer legers even sterk zijn,

wint het leger dat compassie heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamm schreef op 01 augustus 2014 @ 00:09:

Malu, waar komt jou haat voor de islam en moslims vandaan? Ik begin me dat serieus af te vragen. Eng zeg!



Je mag kritiek hebben op moslims maar als je kritiek hebt op de machtige ZIONISTEN. ( niet verwarren met Joden) springt gelijk het hele forum op met beschuldigingen dat je Anti Semiet bent..





Wederom weer dood en verderf in Palestina..
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 09:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mariamm in "Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina"" class="messagelink">mariamm schreef op 01 augustus 2014 @ 00:09</a>:</b>

Malu, waar komt jou haat voor de islam en moslims vandaan? Ik begin me dat serieus af te vragen. Eng zeg!</div></blockquote>



Je mag kritiek hebben op moslims maar als je kritiek hebt op de machtige ZIONISTEN. ( niet verwarren met Joden) springt gelijk het hele forum op met beschuldigingen dat je Anti Semiet bent..





Wederom weer dood en verderf in Palestina.. Komt nu wapenStilstand voor 72 uur dus als Hamas zich daar ook eens een keer aan houd en niet als eerste weer eens iets afvuurt...
.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 01 augustus 2014 @ 01:48:

[...]





Das een rare conclusie op basis van wat ik schrijf. En een zeer eenzijdige kijk op het conflict alsof het alleen om Israels beschietingen gaat.



Wat denk je zelf, hoeveel doden zouden er zijn gevallen aan Joodse kant als Hamas de kans had gekregen?

Hoeveel Palestijnen waren er dood als Israel zo slecht was geweest als oa jij doet geloven?



Ik geloof echt wel dat er misstanden zijn bij militaire individuen aan Israeli kant. Deze mogen van mij keihard berecht worden als zijnde moordenaars als dat zo is. Ik geloof echter dat Israel zelf haar uiterste best doet het aantal slachtoffers te beperken en dat Hamas zelf mensen inzet als schild of om op hun wapens te zitten. Als Hamas stopt met geweld, stopt Israel ook. Als Israel stopt met geweld uit verdediging, worden ze uitgeroeid.



Er is geen kip hier die staat te juichen als er weer kinderen zijn omgekomen. De Palestijnse kinderen zijn idd de dupe, maar niet van Israel.



De kinderen zijn de dupe.....en jaha, van Israel, gelukkig ben jij het er mee eens!



Ik zou nog maar eens de 10 geboden lezen , als ik jou was.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 01 augustus 2014 @ 09:21:

[...]



Nou ehh waar komt de jodenhaat zo erg vandaan? Als ik dat zie dan groeit mijn moslim haat vanzelf. Naar die groep moslims dan he



Ik ken types als jou wel. Haat alle moslims maar mijn Turkse buurvrouw is zo aardigggggg (krijg altijd koekjes met suikerfeest).. hoe kun je nou iedereen haten puur omdat ze bepaald geloof aanhangen, B*llshit.

Trouwens met haat heb je alleen maar jezelf, moslims ligger er niet wakker van.
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 01 augustus 2014 @ 09:46:

[...]



Komt nu wapenStilstand voor 72 uur dus als Hamas zich daar ook eens een keer aan houd en niet als eerste weer eens iets afvuurt...Is er een onafhankelijk onderzoek geweest, wie al die raketten afvuurt. Dood van de 3 ontvoerde jongens is ook in schoenen van Hamas geschoven.
love more, worry les

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven