toen was het over...

31-07-2014 22:35 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Liefe medeforums ik zou eigenlijk moeten gaan slapen .maar dat lukt niet.vriend en ik hebben vanmiddag punt er achter gezet ..omdat heen aantal dingen niet lekker lopen hij moet aan zich zelf werken .

Ik wil hem die ruimte geven aangezien hij niet samen hulp wil zoeken

Maar doet pijn ...razen duizenden dingen door mijn hoofd

Wie gaat er momenteel ook hier doorheen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik niet maar toch even een



Kan je niet met een vriendin de kroeg in en morgen vrij nemen?
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas niet

Morgen kan ik niet gemist worden hoop op eem korte werkdag

Misschien morgen avond ergens heen al zal ik mezelf moeten dwi gen lig liever in bed...
Alle reacties Link kopieren
Bel een collega en vraag of deze voor je kan invallen... Ziek is ziek immers
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet, maar wil je toch een dikke knuffel geven.
Alle reacties Link kopieren
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Kan je niet met een vriendin de kroeg in en morgen vrij nemen?Naar de kroeg? Waarom niet gewoon toegeven dat je verdriet hebt en dat laten gebeuren? De relatie is een paar uur uit!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Pfoe, altijd heftig zoiets.

Woonden jullie ook samen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Juist wel naar je werk blijven gaan! Hoe belabberd je je ook voelt. Dan houd je structuur in je leven, dat helpt je het snelste erboven op.

Sterkte !
Alle reacties Link kopieren
Bedankt moet er gewoon doorheen

Ik kan me hier echt niet mee gaan ziekmelden ..

Heb knalende koppijn en hartstikke warm en bijt op mijn vingers om hem niet te bellen .zit te twijfelen of ik morgen na werk mijn taalles en afspraak afzeg... hoop dat ik gewoon dadelijk kan slapen. ..
Alle reacties Link kopieren
Uhu nee woonde nog niet samen
Alle reacties Link kopieren
Je hebt liefdesverdriet divafiary

Ik heb je andere topics gelezen en je bent zo'n grote doorzetter. Jij komt er wel.

Als je je alleen voelt of niet kan slapen: het forum is dag en nacht wakker
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 31 juli 2014 @ 22:54:quote:Kan je niet met een vriendin de kroeg in en morgen vrij nemen?Naar de kroeg? Waarom niet gewoon toegeven dat je verdriet hebt en dat laten gebeuren? De relatie is een paar uur uit!Om het verdriet weg te nemen denk ik. Niet om iemand anders op te pikken.
Alle reacties Link kopieren
Oh en veel sterkte natuurlijk TO, wat rot
Alle reacties Link kopieren
Bedankt

Slaap nog steeds niet en moet om vijf op..

Heb geleukig veel steun van friends

Maar gevoel is chit ik weet dat het beter is maar mijn hart niet

Ik mis hem nu al...
Alle reacties Link kopieren
Klote he, dit...... Even praktisch voor op dit moment:

Een mens kan wel zonder een nachtje slaap als het moet. Als dat het ergste is, kijk je desnoods gewoon de hele nacht National Geografic als het moet, of blij je hier. Hoe meer je je druk gaat maken over dat je 'moet' slapen, hoe minder het nu lukt. Je hoofd is gewoon te vol, en dat is logisch nu..

Heb je andere topics niet gelezen, maar wat vind je nu et ergste aan het verbreken van de relatie? Was jij de helper en hij degene die geholpen moest worden?
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Sterkte zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang waren jullie samen?
Alle reacties Link kopieren
2 jaar

Kennen elkaar al 10 jaar

Waarvan 2 jaar relatie



Ik was de helper zeg maar

Moeilijk is dat ik heel veel van hem hou en we ook echt moie tijden gehad hebben.alleen de laatste tijd was het gewoon niet goed meer .wilde niks doen niks planen ideen werden van de tafel gegooid veder bepaalde dingen wilde hij geen hulp bij en nu wilde hij helemaal geen hulp maar alles zelf doen en hoe hard welicht ook is dit de beste keuze voor beide .ik moet nu veder en hem ook laten aangezien hij mij buitenspel zet door niet samen er aan te willen werken .ps ik heb 2 uur geslapen en ga zo naar mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je opgesteld als helper en hij als de hulpbehoevende, dat is een ongelijkwaardige situatie. Op zich is het goed dat jullie deze situatie hebben doorbroken door er een punt achter te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een waardeloze situatie.

Sterkte ermee en hopelijk kom je vrijdag een beetje goed door.



Alle reacties Link kopieren
hi iedereen ben gaan werken mochten geleukig eerder naar huis .Ik voel me gewoon leeg op dacht dat ik niet meer hoefde te huilen en nu knapt toch de bom .. Ik heb beloofd nog wat spuletjes ie hier ligen morgen in de brievenbus te gooien ik ga dus niet naar binnen.Het doet gewoon pijn dat hij niet samen met mij wil werken eraan .Vriendinnen zegen dat ik veranderd ben heb heel veel rekening met hem gehouden.Voel me erg eenzaam nu geloof gewoon niet meer in de liefde in ieder geval niet voor mij heb echt een misluking gevoel..Morgen uit eten maar ga gewoon ondanks geen zin mischien brengt het afleiding
Alle reacties Link kopieren
hi iedereen het gaat nu op en af het moet nog zakken,

sta wel nog steeds 100 procent achter deze besling ik heb nog veel verdriet maar ik geloof ook wel dat het goed gaat komen ik zie nu een nieuwe fase in mijn leven.Ondanks dat ik hem mis en nog van hem hou Weet dat mijn tijd wel weer komt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven