Hoe laat is het?? Deel XXXII

02-04-2013 19:36 2701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is:



Tijd voor een nieuw seizoen.

Tijd om je winterjas uit te doen.

Tijd dat de lente eindelijk eens gaat beginnen.

Tijd voor gesprekken met Viva-vriendinnen.

Tijd om die in dit topic voort te zetten.

Tijd om op de tijd te blijven letten.

Tijd is en blijft hier een essentieel en belangrijk begrip.

Dús plaats onder iedere post altijd het juiste tijdstip!









19:36
Alle reacties Link kopieren
Lekker gewerkt vandaag, Jann?? En Frizz, jij ook?



Veraantje moest jij vandaag werken?



Schuddebuikje, hoe gaat het?



20.03
Alle reacties Link kopieren
Ik lig uit te buiken! Burp.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja??? Wat heb je gegeten dan, Frizz? Zelf iets gemaakt of uit eten geweest??



20.13
Alle reacties Link kopieren




Ja, ik ga zeker in overleg afbouwen. (al was ik in minder stabiele periodes erg ongeduldig en wilde ik het liefst a la minute stoppen )

Maar nu ben ik stabiel en wil ik gewoon rustig afbouwen. Ik heb nog geen afspraak gehad, staat gepland voor over 2 weken. Ik denk wel dat mijn behandelaar instemt met rustig afbouwen. Ik weet nu ook nog niet zeker of ik wel volledig wil afbouwen (ik heb gewoon wel een bep. kwetsbaarheid/aanleg voor het ontwikkelen van depressies en angsten, al gaat het nu super goed! ) Misschien is een lage onderhoudsdosering eerst nog wel verstandig. Maar in ieder geval sowieso een stuk minderen.



Hoe gaat het met jou Meike?



20.15
Alle reacties Link kopieren
Ok, goed bezig dus Green! Je bent wel heel realistisch. Knap hoor.



Met mij gaat het niet zo heel goed. Voel me best naar, máár mijn ijsje ik lekker!



20.27
Alle reacties Link kopieren
Ah wat naar dat het niet zo goed gaat..

Fijn dat je wel van je ijsje kan genieten

Wat voor ijsje heb je?



20.38
Alle reacties Link kopieren
Chocolade ijs met stukjes chocola er in. Mis alleen nog slagroom!





20.52
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt lekker!



20.59
Alle reacties Link kopieren
Is het ook!

Wás het ook, want het is nu op en nu heb ik het koud dus ik ga even iets warms nemen en misschien nog even douchen en dan naar bed.

Heb je je konijnen nog?



21.02
Alle reacties Link kopieren
Ah, nu dus inderdaad iets warms!



21.08
Alle reacties Link kopieren
Gelezen hoor, Green! Kan me je gevoel voorstellen! Zijn toch je maatjes!



21.20
Alle reacties Link kopieren
Alvast slaap lekker voor straks!

Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt!



21.27
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, Green. Dat is lief!



21.32
Alle reacties Link kopieren
Douchen en op tijd naar bed klinkt goed! Denk dat ik nu voor op tijd naar bed kies en dan morgenochtend douchen! Anders is het alsnog niet echt vroeg meer.







22.11
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Ha meissies!!! Ik voel me zó rot en ik ben zó moe en ik weet het even niet meer. Ja, er is maar één oplossing: Slápen! Dan hoef ik even niet te voelene en niet te luisteren. Mijn hoofd doet er pijn van. Zoveel lawaai. Slaap lekker allemaal. Tot morgen.
Mari, ik hoop dat je inmiddels slaapt! En dat je je morgen beter voelt en het stiller is



0.00
Alle reacties Link kopieren
Dag meisjes. Hebben jullie lekker geslapen?jet is bijna weekend! Mieke voel je je vandaag een beetje fijner?
Alle reacties Link kopieren
Mieke? Haha, ik hoop ook dat Mieke lekker geslapen heeft!

En Meike ook! En Mari!

Jeee, straks krijg je nog last van een identiteitscrisis!



Maar zonder gekheid, slapen is echt zo belangrijk! En het rotte is dat dat vaak niet goed gaat als je je minder voelt he.



Ik heb wel lekker geslapen, was wel om 2.45u wakker, maar had alcohol gedronken en dan heb ik dat meestal (is ook logisch, je lever heeft het dan druk). Jij?



10.46
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de aandacht



Ik vind Mieke ook wel leuk, maar hou het maar op Meike. Veel mensen denken dat schizofrenie inhoudt dat je meer persoonlijkheden hebt. Dat zouden die leken nu bevestigd zien met al die verschillende namen. Ik keek vanderweek naar de slimste mens en toen bleken ze helemaal niets te weten erover. Daar verbaasde ik me best wel over.



Ik heb idd niet best geslapen, hangt absoluut samen. Ben bij vlagen in de war, maar het blijft binnen de grenzen. Ik heb het door. Ik hoop dat het overwaait.



Ben je wel weer in slaap gevallen Jann? Heb je al weekend?

En jullie, Frizz en Veraan?



12.42
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht daar ook nog aan toen ik het schreef! Hoe zou dat de wereld in gekomen zijn? Echt veel mensen denken dat!



Ja hoor, prima geslapen nog de rest vd nacht!

Ja heb nu weekend! Net heerlijk gebarbecued!



20.15
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Ja weekend



Ben wel moe zeg!



Leuk Janna, een barbecue!

Ik heb er dit weekend ook een.



20.21
Alle reacties Link kopieren
Dag meisjes!



Sorry Meik, mijn iPhone maakt er gewoon iets anders van! Gelukkig is het met je identiteitscrisis wel meegevallen.



Het kan mij toch zo storen, die opmerkingen als 'een schizofreen is nooit alleen'. Er klopt natuurlijk niks van, maar ik vind het ook een beetje gek om zulke grapjes te maken. Dat doe je toch ook niet over iemand met kanker of ets dergelijks?
Alle reacties Link kopieren
Pfff, had ik vannacht dus gewoon precies hetzelfde, weer om 2.45u wakker. Maar ja, ook weer Prosecco en een witbiertje. En lekker water met limoen!



Nu gaan we even de stad in, shampoo kopen en een melk opschuimer en nog wat andere kleine dingen. Ben benieuwd met wat voor kleding is straks weer terug kom



Jullie nog plannen? Het schijnt slecht weer te worden he? Onweer enzo...



10.22
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Green, veel plezier op de barbecue. Hopelijk spoelen jullie niet weg. Het schijnt nogal te gaan regenen en onweren, máár misschien valt het bij jullie (weer) mee!



Frizz, er zijn idd zat mensen die er grapjes over maken. Ook in series op tv zie ik het nogal eens voorbij komen, maar misschien valt het mij meer op, omdat het mij soms kan grieven (oei wat klinkt dat ouderwets!) en dan voel ik me een soort van minderwaardig. Maar goed, genoeg hierover gezegd nu.



Lekker toch die drankjes, Jann? Goed van genoten? Jammer van dat wakker worden, maar kennelijk is het plezier van de prosecco dan het nadeel ervan in de nacht. Veel plezier in de stad. Wel even komen melden wat je uiteindelijk hebt gekocht, hè?!



10.30
Alle reacties Link kopieren
Nou Meik dat snap ik wel hoor. Ik vind het ook gewoon stom. Máár het zijn vast mensen die er helemaal niks vanaf weten. En dan denk ik maar weer: gelukkig voor hen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven