Ik wil mijn kind en ik wil het nu! 😤

11-07-2014 00:01 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels bijna 39 wkn zwanger en kan niet wachten om te bevallen.

Wat mij zwaar valt, is dat mijn kindje niet is ingedaald, en er dus out of the blue een acute situatie kan ontstaan, wanneer mijn vliezen breken. Dat maakt dat ik niet heel ver van huis durf te gaan in m'n uppie.

Mijn oudste was ook niet ingedaald, en 2 uur voor mijn vliezen braken zei ik nog tegen man dat ik verwachtte dat hij nog wel 'n weekje zou blijven zitten. Had het dus in de verste verte niet zien aankomen.

Ook baal ik van de lichamelijke beperkingen. Ben gewend om lekker te ravotten met mijn zoontje, maar zelfs bij het op de grond met autootjes spelen zit mijn buik al in de weg.



Ik weet dat het een ontzettend non-probleem is, dat ik gewoon verrekte blij moet zijn met een tot nu toe spoedig verlopen zwangerschap, maar ik wil gewoon NU mijn meiske leren kennen. En aangezien slapen ook niet echt van harte gaat, val ik jullie maar even lastig met mijn ongeduldige gestampvoet.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met alle pasgeborenen! Mooi om te lezen allemaal!

Ik ben momenteel ruim 32 weken. Voelt wel al als een mijlpaal ivm bloedverlies en ziekenhuis opnames. Zou nu in gewone ziekenhuis mogen bevallen ipv academisch.



Soms kan ik echt niet wachten totdat ik mag bevallen en duurt het me allemaal te lang. Zo nieuwsgierig naar de kleine en lichamelijke ongemakken ben ik ook wel zat. Aan de andere kant komt de bevalling wel akelig dichtbij. Al die horrorverhalen pfff.. Gelukkig lees ik hier ook mooie verhalen.

Ben erg benieuwd naar je staande bevalling Pantax, hoe moet ik dat voor me zien? Zwaartekracht helpt je wel mee zo.
Alle reacties Link kopieren
@captain gefeliciteerd met je zoon wat heerlijk dat het heeft doorgezet. Lekker genieten!!



@pantax wat klinkt dat als een heerlijke bevalling. En wat mooi dat het zo'n goede ervaring was (na je eigen lijn te blijven volgen)



Hier gister naar de voorlichtingsavond geweest in het ziekenhuis gister. Dan komt het wel ineens dichtbij. Daarna echt een super druk kind. Het lag maar niet stil. Nu weer niet overigens. Ben benieuwd woensdag weer bij de verloskundige of het nog meer is in gedaald. Zo voelt het wel. Gister stuk wezen fietsen, zal dat er mee te maken hebben gehad?
Oh Marly, spannend!!! Heel veel sterkte vandaag, ik denk aan je! En: je kunt het!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd captain! Wat een fijn nieuws! Heb je nog lekker gestruisvogeld? En wat goed dat je geen pijnstilling nodig had :-)



Hier nog niets helaas! Alle acupuncturisten en zwangerschapsmasseurs zijn op vakantie en ik heb zo'n pijn in mijn voet van het vastgehouden vocht. Tekt nu door naar mijn kuit. Op internet zie ik dat ik moet blijven bewegen, maar da's veel te pijnlijk. Gister gezwommen, hielp ook niet Ben r zoooo klaar mee!



Nou, sorry voor al het gemopper na het goede nieuws van Pantax en captain!
Alle reacties Link kopieren
quote:marly1083 schreef op 01 augustus 2014 @ 07:58:

Ben ik de volgende?.

41.2 nu, geen verdere ontsluiting.

Inleiden vandaag.

De rest ook nog succes!!Dikke kans van wel toch? Heel veel succes vandaag en ik wens je een voorspoedige bevalling toe! You go girl!
Alle reacties Link kopieren
Dank je meiden!!

Ik hoop snel ook een.positief berichtje te kunnen posten!



Doornroozje, supervervelend joh! Ik heb geen tips helaas.

Tis een moeilijke tijd nu. Ennn die warmte enn iedereen die op vakantie is. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ego post: Vanochtend 8.15 zijn mijn vliezen gebroken op bed.

- Gistermiddag een Radler gedronken met 3kwart limoen

- gisteravond borstkolf gebruikt

- Me man heeft me voeten kort gemasseerd op de Reiki manier..

- We kregen ruzie waarbij ik kussens naar hem gooide



En dat alles heeft geholpen..Of de kleine man vindt dat het tijd is om te komen



Succes degene die vandaag wordt ingeleid! Ik denk aan je wanneer je weeën krijgt..Ik heb hier soms krampen van de diarree dat ik denk ohjee hoe pijnlijk mag het nog worden haha,,het valt mee wanneer de kramp weg is maar op het moment zelf
Alle reacties Link kopieren
@Marly: veel succes vandaag!! Ik duim voor je! Dat er maar een mooi kindje op de wereld gezet mag worden vandaag! Wanneer hebben jullie besloten om in te gaan leiden?



@Doornroosje: wat vervelend van je voet en dat iedereen nu op vakantie is! Hoop dat je snel mag bevallen en het vocht weer kwijt bent! Tot die tijd helaas geen super tips voor je!



Hier weer een gebroken nacht gehad. Het rommelt snachts wat. Lijkt wel harde buiken in combi met menstruatiepijn. Maar dat heb ik al een tijdje. En ik moet tig keer naar de wc. De baby is in ieder geval goed ingedaald!
Alle reacties Link kopieren
@winnydepooh: spannend zeg je vliezen gebroken! Hoop dat het snel doorzet!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op 31 juli 2014 @ 17:42:

Babynieuws! Ik ben vandaag bevallen van een gezonde zoon!

Bevalling zonder pijnstilling, in ongeveer tien uur was hij er. En nu ligt hij op mijn arm te slapen <3Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes winnydepooh.
Alle reacties Link kopieren
Spannend winnydepooh!!!



Hier is de ballon nu geplaatst..



@ dromer. Ik ben medisch geworden, dus voor me bepaald dat ik word ingeleid. Maar ben er nu wel blij mee. Baby lijkt echt niet uit zichzelf te komen.
Ik heb vier uur voor de start een cake zitten bakken dus dat struisvogelen heeft misschien wel geholpen X-D|



Ik heb tijdens mijn bevalling in bad gezeten, toen tijdens persen in bad, op baarkruk en uiteindelijk geëindigd op bed waar ik met een spiegel mee kom kijken en dat hielp enorm.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Captain!! Wat fijn Geniet ervan!



Pantax, leuk om over je ervaringen te horen! Maar wat moest je verdedigen, wilde ze dat je ging liggen?



Marly, het lijkt er inderdaad op dat jij de volgende gaat zijn! Heel veel succes meid!
Gefeliciteerd, captain obvious!! Fijn dat de bevalling goed is gegaan. Nu lekker genieten. Heerlijk, zo'n baby
Doornroozje, helpt het niet om met je voeten omhoog te gaan liggen? Of een koud voetenbadje, misschien.



Hier vooral last van mijn rug en misselijk en vooral ongelooflijke lamlendigheid. Geen tekenen van een zich aandienende baby. Het is ook nog vroeg (38+2), maar het voelt zo raar dat het elk moment kan gebeuren. En ik ben het zwanger zijn nu echt zat, door die irritante rugpijn. Ik heb al een ananashart opgegeten, maar het mocht niet baten, haha.



Marley, succes! Het zal nu niet lang meer duren. Sterkte met de bevalling, voor je het weet heb je je kindje in je armen.
Alle reacties Link kopieren
@spuit-elf: voeten omhoog, kussen onder voeteneind, koud voetenbad, voetenmassage, zwemmen, wisseldouche op onderbenen, paardenbloementhee... Het helpt allemaal geen zier! (Na ja, misschien krijg ik wel helemaal een olifantenvoet als ik dat allemaal niet doe...) Het houdt me in ieder geval bezig :-) En ik moet toch echt wel elk uur plassen, dus heb geen idee waar het vocht allemaal vandaan komt...



@marly: Ballon?! Hoe werkt dat dan? Ben qua inleiden niet zo goed geïnformeerd. Heb alleen iets gehoord over een gel die wordt ingebracht, maar dat schijnt geen succes te zijn (ivm grote kans op weeenstorm).



@captain: Was de cake nog een beetje gelukt? Wat muisjes erop en je bent meteen klaar voor je kraamvisite! Mijn 'struisvogel ingrediënten' zijn gelukkig nog wel even houdbaar, maar hoop toch dat het luie minimormeltje zich snel aandient...!
Alle reacties Link kopieren
Ballon plaatsen in je baarmoeder, doen ze opvullen met water. Als ie eruit valt heb je 2/3 cm en breken ze je vliezen. Ballon is zonder hormonen. Heb nu ook geen pijn. Alleen heel af en toe pijnlijke harde buik.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het zonder 'hormonen van buitenaf' lukt Marly! Wie weet word je vandaag nog moeder! :-)
Ik ben woensdagochtend bevallen van onze dochter! 50 cm en 3420 gram. Uiteindelijk razend snel gegaan, na dinsdag de hele dag in het ziekenhuis te zijn geweest om de baarmoedermond weker te maken. Na krap 3 uurtjes thuis te zijn geweest konden we weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Jee ook hier een prachtige dochter! Met 38 weken en 2 dagen ben ik ingeleid in het ziekenhuis. Heerlijk in de airco :-D

Mijn dochtertje is donderdagavond 24 juli om 20:58 uur geboren in nog geeneens een hele perswee. Ze woog 3980 gram bij 52 cm.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd snippers en zoeter!

En fijn dat het allemaal zo goed is gegaan.



Ik verwacht geen baby meer voor vandaag..

Ballon.is er nog niet uitgevallen.

Pffff saai hier hoor. Wachten wachten.

Heel af en toe een harde buik.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!

Allereerst gefeliciteerd voor alle pas-bevallen'en!!



Mag ik ook meeschrijven hier? Ik ben nu 39+2 zwanger van ons 2e kindje.

Hoewel ik t wel n beetje gehad heb met de zwangerschap (vooral de nachten en natuurlijk de temperaturen deze zomer!! zijn echt om te huilen) zit ik nog niet echt 'af te wachten'.

Ik geniet nog heel erg van de tijd die ik nu nog samen heb met alleen onze dochter en zie er soms ook een beetje tegenop om straks de aandacht en liefde te moeten verdelen...

Maar waarschijnlijk gaat dat straks wel allemaal vanzelf :-)!

Ben iig wel héél benieuwd naar dit kindje, spannend!!!!



Welke dames hier moeten er nu nog gaan bevallen binnenkort??
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag weer een afspraak bij de VK.

Ik zit helaas nog helemaal pot dicht (met 40,3)



Baarmoeder is niet verstreken en ook zeker weten geen ontsluiting.

Gezien de BI, pijn en geen slaap heeft de VK er toch voor gezorgd dat we maandag een intake krijgen voor eventuele inleiding. Of het door gaat is aan de gynaecoloog, dus niets is zeker helaas.



We wachten dus nog af......
Iedereen die inmiddels bevallen is: van harte gefeliciteerd!



Toendra, hier was ook niets verweekt. Afgelopen maandag aan de ctg gelegen. Hoewel deze goed was, is de gynaecoloog dinsdag begonnen met het inbrengen van tabletten. Kans was klein dat het op korte termijn effect zou hebben, maar 'S avonds begonnen de weeën (was net thuis uit het ziekenhuis) en konden we weer terug. Hopelijk gaat het bij jou ook zo snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven