Mode & Beauty alle pijlers

Welke kleur haarverf om deze kleur te krijgen

31-07-2014 21:33 143 berichten
.
.
.
.
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn hemel...



ik zou jou weigeren als klant.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:blondgirl7 schreef op 01 augustus 2014 @ 11:15:

Voor kappers is alles onmogelijk omdat ze niks kunnen/durven.Is het op verantwoordelijkheid van de kapper, en zet zijn goede naam en reputatie op het spel.quote:En als je het zelf vervolgens doet het prima uitpakt.

Is onder je eigen verantwoordelijkheid. Jij loopt voor gek indien het verkeerd uitpakt en hebt alleen jezelf hiervoor de schuld te geven.



Al met al wel logisch toch?!
.
Dus jij kan het zelf het beste. Prachtig. Waarom kom je dan hier vragen hoe het moet?
.
Alle reacties Link kopieren
De kleur van het kapsel op de foto zijn diverse verschillende kleuren. In lagen opgebracht en daarna zijn er highlights aangebracht. Dit is echt niet iets dat je zelf kunt. Ook een kapper zou dit niet bij zichzelf kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou jou weigeren omdat je weigert te luisteren naar iemand die er verstand van heeft. Die iemand ben ik dus.

Mijn goede naam zou ik niet aan jouw bol stro willen verbinden.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:blondgirl7 schreef op 01 augustus 2014 @ 11:31:

[...]





Omdat het je ontbreekt aan kennis en kunde. Lijkt me niet de goede instelling. Je kan beter je best doen om naar een klant te luisteren en er iets moois van te maken. Dat is tenslotte je werk.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 01 augustus 2014 @ 11:35:

[...]



Dat dus
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
.
.
Nou ben ik zo benieuwd naar jouw kapsel he, fotootje?
.
..
Alle reacties Link kopieren
quote:blondgirl7 schreef op 01 augustus 2014 @ 11:41:

[...]





Nou dan zetten kappers vaak hun naam en reputatie op het spel gezet want de keren dat het niet mooi is geworden was door hun toedoen.Ergo, wat ben ik een goede kapper dat ik je onverrichter zaken weer naar huis laat gaan.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:blondgirl7 schreef op 01 augustus 2014 @ 11:45:

[...]





Omdat ik weiger te luisteren naar kappers ja en dat is maar goed ook. Kappers hebben tot nu toe nog nooit iets moois bereikt met kleuren. Geen enkele kleur konden ze mooi verven van blond tot donkerbruin. Ik zou dan inderdaad wel gek zijn als ik er nog naar zou luisteren. Als het nou bij al die kappers al is mis gegaan he, die waarschijnlijk ook nog verschillende merken hebben gebruikt....zou het dan niet aan het basismateriaal liggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:blondgirl7 schreef op 01 augustus 2014 @ 11:42:

[...]





Omdat ik graag wil weten welke kleur verf hierbij in de buurt komt.

Staan al best veel kleurentips tussen toch? Wordt toch een kwestie van gewoon uitproberen en pakt het niet helemaal zo uit als dat je had gewild, dan kun je er toch gewoon weer een andere kleur overheen doen, toch?! succes!



slotje?
quote:blondgirl7 schreef op 01 augustus 2014 @ 11:46:

misschicken Ik heb gewoon lang blond haar.Ja Barbie ook, maar die heeft een pruik. Laat eens zien dan
Alle reacties Link kopieren
quote:blondgirl7 schreef op 01 augustus 2014 @ 11:46:

misschicken Ik heb gewoon lang blond haar.Met hier en daar een stuk eruit.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 01 augustus 2014 @ 11:47:

[...]



Als het nou bij al die kappers al is mis gegaan he, die waarschijnlijk ook nog verschillende merken hebben gebruikt....zou het dan niet aan het basismateriaal liggen?Neeeeeeeeeeeee.....tuurlijk niet!!!!!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 01 augustus 2014 @ 11:50:

[...]





Neeeeeeeeeeeee.....tuurlijk niet!!!!!Ik vond het zelf eigenlijk ook al een beetje een gekke vraag, maar ik denk ik stel hem toch....je weet het niet he? En zij wel!
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat kun je idd nooit weten. Ik ook niet. En zo....
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven