Trouwen in 2013/2014 deel IX

14-11-2013 11:36 1989 berichten
Alle reacties Link kopieren




Voor alle romantische, stijlvolle, stoere, moderne, traditionele, net-een-beetje-anderse, ontzettend lieve bruiden en bruiden-to-be: een geheel nieuw, fris en vers topic!







Iedereen is welkom om zich hierbij aan te sluiten, kom lekker binnenvallen en vertel ons je aanzoek verhaal!



wil je in de tabel erbij, eruit of klopt er iets niet laat het even weten via pb of shout out, sorry als ik je nog niet toegevoegd heb, tis niets persoonlijks





naam datum budget Miriammm15 november 2013 Moniekkdecember 2013 Slappekletspraat 14 februari 2014 Elko half april 2014 Prulletje 2 mei 2014 filesofeetje 9 mei 2014 Marloes85 24 mei 2014 Doedel juni 2014 Raggedydoll juni 2014 Mssfiddler juni 2014 Bambam38 22 juni 2014 Lotte_joy 7 juli 2014 missmystique 11juli 2014 Missrabbit juli 2014 Spicy1958 begin juli 2014 Celine* juli 2014 Kippelingetje 1 augustus 2014 ¤4000,-/5000,- Lena91 augustus 2014 Musha augustus 2014 ¤15.000 Wished- 4 september 2014 AnnBritt 5 september 2014 ovb ¤10.000 Rosekapje 5 september 2014 ¤10.000,- EssientialBliss 12 september 2014 < ¤7000,- Zobella 12 september 2014 ± ¤10.000,- LaVerie Oktober 2014 ¤15.000 Groenogig_monster oktober 2014 HelgaC najaar 2014¤5.000,-Lisboa2015¤7.000,- missm83 mei 2015 voetjesinhetzand mei 2015 ¤6000,-/ ¤7000,- Pirel 13 mei 2015 Abigail8315 mei 2015¤10.000,- Sonietsjka 5 juni 2015 ¤20.000,-
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het goudenmaantje??



Onze uitnodigingen zijn de deur uit! Ook al leuke reacties op onze kaart gehad. Nu zit ik steeds ons mailadres te checken of er al rsvp's zijn. Beetje ongeduldig
Alle reacties Link kopieren
Alle decoratie is vandaag ingeslagen. Ik ben er blij mee.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Ben ook erg benieuwd naar de dag van goudenmaantje!



Leuk moment he magnolia! ik heb dit weekend wel nog een stuk of 15 rsvp's na zitten bellen/smsen, mensen lezen niet goed.. hihi niet om een domper te zijn hoor!

zelfs 1 persoon zei (met uitnodiging voor het feest avond) jahh ik kijk wel, denk dat ik om een uur of 6 kom ofzo.. das superleuk, maar dan zit je wel in je eentje hihi, echt grappige reacties ook hoor.



@essential bliss: fotooooos :P wat voor dingen heb je gekocht?



zijn hier non stop mixcd's aan het branden als bedankjes.. ben blij dat we daar niet al te lang mee gewacht hebben.. pfff wat een werk!
Alle reacties Link kopieren
Foto's heb ik niet, maar mijn creatieve tante gaat aan de slag met allerhande materialen. O.a. kaarsen, bloemstukjes, ballonnen etc. gaat ze gebruiken.



Ik heb deze week mijn jurk weer aangehad. Ik voel me er zo mooi in.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
goh meiden wat is het hier stilletjes!



wat fijn zo'n tante Essentialbliss



ik heb dit weekend mijn vrijgezellen feest gehad, ondanks dat de weekenden aardig op beginnen te raken hadden ze me toch nog te pakken op een onverwacht moment.. we hadden enorm geluk met het weer, en ze hadden er een perfect passende dag bij gepland. ik ga er i.v.m. herkenbaarheid niet te veel over uitweiden, maar het was echt fantastisch, het is zo fijn om te merken dat ze me zo goed kennen en echt iets geweldigs voor me hadden bedacht! (op FB zijn meer details te vinden voor degene die daar lid van zijn )



Verder is onze 'to do' lijst gekrompen naar een half a4tje dus dat gaat helemaal de goede kant op, en morgen mag ik mijn jurk weer passen.. :D



vorige week nog een aanvaring met de bloemist, lang verhaal kort: we hadden afgesproken en ze kwam niet opdagen, was het vergeten (ze hebben geen winkel) en ze had het ook al een paar keer uitgesteld, dus nu was ik er klaar mee. Op aanraden van een vriendin bij een zaak geweest die iets verder weg was en toen was het binnen een half uur geregeld, betaald en met een goed gevoel.. heel fijn..



verder geen grote ontwikkelingen, het is ook grotendeels allemaal geregeld.. krijg nu wel af en toe aanvallen van: straks is het allemaal voorbij, zo lang naar toe geleefd.. verder geen spanningen of twijfels of iets dergelijks..
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik zat steeds te kijken of iemand al had gereageerd, want ik forum via de app... Maar zag niks en kon het ook niet zelf yuppen, maar gelukkig stonden jullie er nu tussen.



Ben ook benieuwd naar goudenmaentje haar verhaal en herstel.



Zo dat is lomp van die bloemist. Niet ok, om zo met je klanten om te gaan. Gelukkig is nu alles wel geregeld!



Wij zijn goed bezig hier. HV goed aan het voorbereiden, vandaag de fotograaf gesproken, morgen afspraak over de kaart en hopelijk kunnen we die dan ook snel de deur uitdoen.



Rsvp wachters , hoe hebben jullie dat gedaan? Via een Amerikaanse site gemaakt of hebben jullie een Nederlandse trouwsite?
Alle reacties Link kopieren
Musha wat leuk dat je een fijn vrijgezellenfeest hebt gehad!
Alle reacties Link kopieren
Fijn he als je zo lekker veel af kunt strepen van je lijstje...



Wij hebben een website gemaakt via mywedding.com ben ik erg tevreden over, je kunt heel veel toevoegen of weghalen qua pagina's en het rsvp gedeelte is zeer overzichtelijk. Ik streep wel in een apart bestand af wie er gereageerd hebben, zo kun je heel duidelijk zien wie nog even een zetje nodig heeft



Enige nadeel is dat sommige mensen toch nog bij het invul gedeelte, moeite hadden met engels, terwijl ik dacht dat iedereen dat wel aan zou kunnen. Voor de rest kun je nl zelf gewoon nederlandse teksten invullen maar bij de rvsp invulvakjes niet...
Ha dames!

Mucha je vrijgezellenfeest zag er superleuk uit! mijn vriend heeft met bewondering meegegluurd en zei dat je vriendinnen wel echt alles uit de kast getrokken hebben!! leuk hoor!



afgelopen vrijdag was onze ondertrouw... helaas waren ze ons vergeten op het gemeentehuis

duurde dus iets veel langer als gebruikelijk omdat ze ons dossier van de afdeling trouwen moest halen, een heel andere afdeling als ondertrouw blijkbaar... ??? maar toch nog goedgekomen!

daarna notaris, was erg fijn, man leefde zich goed in en dacht met ons mee over wat wij belangrijk vonden, nu niet alleen HV maar ook testamenten in aanmaak...

trouwringen opgehaald, en super gelukkig ermee, kan er naar blijven kijken en als ik hem omdoe om 'even te passen' wil ik hem nu al niet meer af. Vriend vind die van hem nu nog wel een groot blinkend gevaarte maar het hoort erbij dus hij denkt er wel aan te kunnen wennen hahahha

Een iets wat wat minder gaat... ik ging even shoppen voor een nieuwe bikini voor de honeymoon... en afgelopen weekend ook even verkoeling gezocht met dat hete weer dus toen kwamen de badkleren weer uit de kast... en ik vind mezelf dus echt een enorme dikke koe Ik heb al maanden geprobeerd gezonder te eten, vooral kolhydraatarm omdat t op mijn heupen zit en dat schijnt het beste te helpen. voor sporten is echt geen tijd, en met mijn baan die ik sinds eind vorig jaar heb zit ik hele dagen stil, dus ook al eet ik gezond kom ik toch aan...

Denk nu aan eencrash-dieet, het 'ziekenhuis-dieet' om te proberen in deze laatste weken nog wat af te vallen... nog 6 weken te gaan voor de bruiloft... voor de jurk is het niet echt nodig (alleen sportschool voor mijn 'flubberarmen' zou fijn zijn) maar voor die bikini met de huwelijksreis is het echt dringend nodig, anders wil ik geen een foto zien waar meer als mijn gezicht opstaat.... ppfff. sorry voor t klaagmomentje... dit forum lijkt wel mijn klaagmuur voor alles wat tegen zit... het helpt gelukkig wel!
Alle reacties Link kopieren
Aan alle bruidsparen die afgelopen periode zijn getrouwd: Gefeliciteerd!



@ rosekapje 't zal vast wel meevallen ;) En anders even Insanity downloaden. Dan is het maar 45 minuten per dag (voor het werk of savonds). In het begin moet je je er even toe zetten maar op een gegeven moment wordt je er beter in en begin je het ook leuker te vinden. En het helpt echt om wat 'strakker' te worden.



Enige tijd geleden had ik al gezegd dat we besproken hadden om te trouwen maar het nog niet bekend hadden gemaakt. Ondanks dat we het al hadden besproken is mijn vriend vorige weekend toch nog op zijn knieën gegaan op het strand met een ring en champagne erbij Omdat hij toch wist dat ik het wel erg jammer vond dat hij mij niet gevraagd had. Vervolgens onze verloving bekend gemaakt aan iedereen. Erg leuk!



Inmiddels zijn we ook al weer verder met het 'trouwen in Italie' plan. Omdat we eigenlijk alle locaties hier in de omgeving wel tegen vonden vallen (qua uitstraling of qua prijs) is dat idee ontstaan. Lekker met een klein gezelschap (23 personen) trouwen in Italië. Inmiddels al een aantal offertes opgevraagd en heel veel verschillende reacties ontvangen; van stomme mail terug of we ons budget niet konden heroverwegen en verdubbelen (uhm.....nee!) tot enthousiaste mailtjes over trouwen in Italië. Inmiddels een keuze gemaakt uit de mailtjes/offertes en met deze organisatie willen we het nu verder bespreken en kijken naar de mogelijkheden.

Wat betreft het betalen voor de reis en de accommodatie voor de gasten. Wij willen wel 2 nachten verblijf betalen maar ze moeten zelf de reis betalen. We hebben het al bij een aantal genodigde nagevraagd en ze zijn heel enthousiast over het trouwen in Italië en vinden het allemaal geen probleem om te moeten reizen naar Italie op eigen kosten.

Ik hoop dat we er nu uit gaan komen met deze organisatie en het in ieder geval definities kan worden dat het Italie gaat worden, want dan kunnen de 'save the date' kaartjes eruit .
Alle reacties Link kopieren
Trouwens voor alle 'fans' van trouweninhetbos: We hebben de offerte binnen. Pfff...wat een tegenvaller. Voor 45 gasten bij de ceremonie en toast, 14 gasten diner en 85 gasten bij het feest ben je bijna ¤ 10.000 kwijt en dan zit het transport er nog niet bij, de tent niet en de muziek niet (en daarnaast uiteraard alle overige kosten zoals leges, jurk, pak, ringen enz) En dan is het nog maar hopen op mooi weer. Naar mijn mening is het erg prijzig. Was ook helemaal verliefd geworden op het concept maar vond dit wel een erge domper. (vandaar nu ook het idee van Italie)
Alle reacties Link kopieren
Wow wat is het hier stilletjes! Iedereen druk met de voorbereidingen of lekker op vakantie?



Dit weekend flink wat dingen van de to-do lijst geschrapt. Vriend heeft pak, schoenen, overhemd en bretels weten te scoren. Daarnaast op de markt nog wat linten gekocht oa voor mijn boeket maar ook voor de vaasjes waar we de tafelnummers aan hangen.

Voor mij ook weer spannend deze week, want ga mijn jurk weer passen. Ben zo benieuwd naar de pasvorm. Ben sinds de laatste keer weer wat afgevallen en hoop zo dat er niks aan hoeft te gebeuren qua uitleggen van de jurk. Meteen ook schoenen en sieraden mee voor het complete plaatje



@anita: wat ontzettend lief van je vriend dat hij toch op 1 knie is gegaan!



@rsvp: wij hebben een speciaal mailadres aangemaakt niet alleen voor de rsvp's maar ook voor contacten met bv de locatie en de fotograaf.



@testament: dat hebben we nu wel, maar moet wel veranderd worden omdat we nu eerst van elkaar willen erven dan pas (als er geen kinderen zijn) de respectievelijke families. Moet dus ook nog op enig moment, maar zou ook wel na de bruiloft kunnen net als HV
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden!



Enige tijd geleden dat ik hier geschreven heb maar het is erg druk hier op het werk.

Uitnodigingen zijn hier ook al ruim 2 weekjes de deur uit, ik vind het steeds spannender worden. Eerst was het allemaal ' We willen het zo, en zo ongeveer, ag tijd zat 'maar nu moet je echt beslissen en is er geen tijd meer haha.

Merken jullie ook dat het steeds spannender wordt of hebben jullie dat nog helemaal niet?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
@ rosekapje, dank je! Het was ook echt fantastisch!

Wat vervelend dat ze jullie vergeten waren op het gemeentehuis, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen.



@anita, wat lief dat hij alsnog op zn knieën is gegaan! Echt gaaf dat jullie voor italie gaan.. Ik hou van italie!



@magnolia, wat leuk dat jullie goed geslaagd zijn, het is zo heerlijk als alles op zn plek valt.



Hier wordt het toch wel steeds spannender! Volgende week is het al zo ver! Gister had ik opeens die realisatie. We zijn volop bezig met een planning: dan doen we dit dan dat, en liggen prima op schema, maar dat het dus volgende week echt zo ver is! Dat hakte er in! We moeten wel de vaart er in houden zodat we de 2 dagen van te voren lekker rustig aan kunnen doen. Dus wel even doorzetten, en gister ontplofte mn lijmpistool, erg jammer dat die het geen week meer volgehouden heeft, is op vele plaatsen ingezet, maar haalt het net niet tot de eindstreep helaas :( maar vandaag kan ik er 1 lenen, en lijm ik er vanavond weer lustig op los!
Ik kom nog weer even invallen, toch wel leuk om soms mee te lezen :-D



@Musha, wat leuk dat het nu zo dichtbij komt! Ik zag op de fb wat dingen langs komen wat er echt supergaaf uit zag, je maakt er echt iets heel gaafs en eigens van op deze manier. Ik vond de laatste week echt superspannend, hoe is het met jou nu?



@Anita, wat leuk dat je verloofde het nog op die manier heeft aangepakt, leuk om het nu aan iedereen te kunnen vertellen he.



@Rosekapje, het valt vast allemaal mee, in je eigen ogen kunnen dat soort dingen veel erger lijken als ze in werkelijkheid zijn. Wellicht is het een idee om zoiets als dit https://www.youtube.com/watch?v=X663kXIufZI morgens en avonds te doen? Of als je dat niet lukt een keer per dag? Kost maar 15min. per keer en als je dat even volhoudt zul je echt wel resultaat gaan zien.
Haha hier hetzelfde Marloes. Ik lees af en toe mee maar merk dat nu de bruiloft achter de rug is dat ik er ook best wel klaar mee ben Maar omdat ik jullie aanloop naar jullie bruiloften ook heb meegemaakt blijf ik nieuwsgierig haha.



Musha, wat gaat het hard zeg! Super dat jullie mooi op schema liggen. Dat scheelt enorm denk ik.



Wished, voor mij is dat in ieder geval herkenbaar. De laatste maand voor de bruiloft kreeg ik een hoop zenuwen en spanning!



Anita, wat leuk dat het Italië wordt. Mn mond viel een beetje open door de offerte van trouweninhetbos.



Veel succes met de voorbereidingen allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
@ Musha. Lijkt mij inderdaad spannend als het bijna zover is. Alvast een fijne dag toegewenst volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Uitnodigingen zijn hier ook gestuurd en we hebben veel enthousiaste reacties ontvangen op de kaart. Wij hebben ook hv en testamenten laten opstellen. Ik ben daar sinds we geweest zijn nog meer van overtuigd geraakt.
I choose happy!
hallo dames!



sorry voor mijn klaagzang, zie nu dat t wel heel erg uitgebreid was! Ziekenhuis dieeet gaat goed, je eet eigenlijk best veel dus heb geen honger ofzo, ben deze week 2 kilo kwijt, maar dat zal wel vocht zijn... vriend wel al 5 kilo kwijt, supertrots!

sporten is echt heel lastig (hier stond een hele lap tekst die meer thuishoort op een afslank forum, excuus) maar bedankt voor de tips, misschien kan ik dat volgend jaar oppakken als er weer rust in huis is!

@ Anita superleuk je aanzoek! echt ontzettend gaaf dat je in Italie gaat trouwen! Als gast zou ik geen problemen hebben om dingen zelf te betalen, het is eigenlijk gewoon een mini vakantie met een grote (voor vakantiebegrippen...) groep vrienden en familie, lijkt me echt geweldig!

Tja trouwen in het bos... volgens mij had ik dat al gezien op de website ja, het bedrag pp. voor basisopties vond ik al fors. voor meiden die iets vergelijkbaars heel leuk vinden: Wij hebben alles zelf geregeld met een goede cateraar die alles mee kon regelen (tent, meubilair, vergunningen, personeel etc.) Dus als je droomt om te trouwen in het bos bij jou om de hoek ga dan op zoek naar een (bos)camping of boer oid die naast of in je bos ligt, dan kan je vast wat regelen. Het land kost ons helemaal niets, en een grote tent voor 150 mensen hebben we voor ¤ 1000,- incl. houten vloeren, terras en dansvloer! onze cateraar doet dit door heel t land, dus laat maar weten als iemand interesse heeft!

Facebook is echt genieten deze week, al die mooie jurken :D

Dit weekend hoop ik er ook een fototje op te zetten, zaterdag is het proefkapsel tijd!

Mucha heb je echt een heel schema met wat je allemaal wilt doen? ben je nog veel zelf aan het knutselen?

Heel veel plezier in ieder geval, mocht je hier niet meer komen!

Ik heb vorige week slingers gemaakt van die taartonderleggers, die papiertjes die op kanten kleedjes lijken zeg maar, heel leuk!

Verder hebben we een berg meubels gekocht op rommelmarkten, deze komen ook in ons nieuwe huis, maar we willen ze ook op de bruiloft gebruiken dus we zijn hard aan het schuren en schilderen!

nog een maandje nu... mijn agenda staat echt elke dag vol met allerlei bruiloft dingen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om al jullie vorderingen te lezen!! Hier staan er ook elke dag wel bruiloftszaken op de agenda. Best onhandig met werk erbij

M'n jurk is binnen en m'n vriend heeft een pak gekocht. Nog een pak voor m'n zoon bestellen, want die wil heel graag een pak aan en dan aan de slag met jurk voor oudste dochter. Maken we zelf aangezien we die nergens kunnen vinden.

Kaarten zijn bijna klaar, hadden we al thuis kunnen hebben, maar helaas de verkeerde afgedrukt dus langer wachten. Wij hebben dus ook een emailadres aangemaakt voor de rsvp's. Ben benieuwd!



Iedereen succes met de laatste zaken, want voor vele zal het niet lang meer duren!
Alle reacties Link kopieren
Eerste passessie gehad en helemaal blij. Jurk zat als gegoten. Wel nog een torselet besteld en bij de volgende afspraak wordt er nog even naar de bovenkant van de jurk gekeken.



Bericht gekregen dat onze ringen binnen zijn. Binnenkort ophalen.

Verder ook linten gekocht op de markt in de kleuren van onze kaart.

Moeten nog wel paar dingen geknutseld worden maar dat komt goed.



Rosekapje: laat je je jurk op fb zien als je je passessie hebt gehad? Ben ik wel benieuwd naar
zeeuwsknoopje wat leuk dat je zelf de jurk voor de dochter gaat maken, erg handig? heeft ze een speciaal model in gedachten?



Magnolia ik had 2 weken terug eerste passessie... maar alleen moeders was mee en die kan dus echt geen foto's maken, ik zie alleen mijn hoofd en hals dus je ziet niet veel van de jurk, daarna heeft ze gefilmd hoe dat er mensen aan de jurk staan te plukken hahahaha dus.... volgende keer maar vriendin mee



maar zaterdag is dus mijn haar aan de beurt, en daar kan ik wel zelf fotos van maken met spiegels enzo!
Hoihoi,



Een paar maanden geleden was ik al enthousiast mee gaan schrijven in dit topic maar afstudeerproject, eerste baan e.d. hebben de aanzet tot ons trouwen regelen een beetje uitgesteld. Maar de rust is hier wedergekeerd en we zijn eindelijk begonnen met offertes, locaties en notaris. Dus ik schrijf weer vrolijk mee, als dat nog mag van jullie natuurlijk ;) ?



Aangezien ons budget erg beperkt is willen we een week eerder trouwen in het gemeentehuis (gratis) en op de dag zelf voor de kerk, een kleine receptie en daarna een bbq.



Locatie:

Ons plan was eerst om te trouwen in een trouwlocatie hier in de buurt, waar ze in principe over alle faciliteiten beschikken. Zo is er een kapel, restaurant en feestzalen in een historische setting. Maar toen we uiteindelijk zijn gaan kijken viel het toch heel erg tegen. De kapel is erg mooi en ook de ruimtes voor de receptie en diner. Maar alles er rond valt tegen.

Hoewel mijn verloofde gelijk erg enthousiast was bleef ik er toch mee rond lopen dat ik er niet verliefd op was.



Een paar maanden geleden ben ik met een soort van netwerkgroep naar een lezing geweest in een oude boerderij uit de 14de eeuw. Later met een lokale open boerderijen dag zijn we met zijn tweeën nog eens daar geweest en waren we beide eigenlijk heel erg gecharmeerd door de plek. Dus hebben we gebeld naar de eigenaren of eventueel trouwen daar mogelijk was aangezien ze ook gastheer spelen voor bedrijfsbarbecues, monumentendagen en informele vergaderingen. Gelukkig reageerde ze vooral heel erg vereerd en enthousiast dat we graag bij hun boerderij wilde trouwen. We hebben de eerste offertes al binnen van ze en het valt allemaal heel goed mee... maar we moeten nog wel veel bespreken wat er wel en niet mogelijk is. Het ligt namelijk in een stiltegebied en muziek met versterkers (eigenlijk elke vorm van boxen is niet mogelijk) MAAR live muziek, tikkeltje country past wel helemaal bij de rustieke, Italiaanse en vintage stijl die we willen.

DUS helemaal enthousiast allebei!!!



Notaris: we hebben de eerste offertes binnen. Aangezien we allebei een eigen bedrijfje hebben moeten we alles goed indekken en ik heb er totaal geen verstand van. Lastig...



Ringen: T (mijn verloofde) en ik werken momenteel in de zelfde stad en gaan 1x in de week ergens lunchen en lopen we elke keer voorbij een super leuke edelsmid. Dus daar staat alvast een afspraak voor gepland. Ze heeft ons al verzekerd dat het sowieso qua prijs beter uitvalt dan setringen van een juwelier, ook kregen we 2 voorbeelden te zien van wat ze al gemaakt had als trouwringen en daar werden we beide erg blij van (ook van de prijs ;) ). Gelukkig want T was erg sceptisch over het concept trouwring...



Gastenlijst: voor de bbq willen we niet boven de 50 mensen uitkomen. Technisch is namelijk een BBQ voor 50 mensen betaalbaar en naar onze wens. Maar als we dan de gastenlijst opmaken komen we eigenlijk op 67 uit. Dillema dus...

Hoe kiezen jullie we er wel of niet bij mogen zijn voor het eten?



Trouwjurk: vandaag ga ik afspraken maken JOEPIE!
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ken het rosekapje. Coupeuse heeft de foto's gemaakt omdat mijn moeder er ook niet zo handig mee is
Hoi Anne, welcome back! Je boerderij klinkt heel leuk en de muziek ook zeker! heb je al iets gevonden?

Live muziek hadden wij ook super gevonden maar was echt te duur... nu hebben we 2 DJs voor heel de dag, incl. alle apparatuur voor ¤ 250,- durf nu nog niets te zeggen maar als het allemaal super gaat dan zeg ik achteraf wel even dat ze voortaan meer mogen vragen!

over dat eten... lastig he! Doet de boerderij de catering nu? als je tijd hebt kan zelf vlees inkopen heel veel schelen, maar dan moet dit wel 'mogen' van de cateraar, dan hoef je niet te selecteren!

ik weet niet of wij het slim hebben aangepakt, wij hebben alleen familie en allerbeste vrienden bij eten, geen collega's, buren, sportteams etc. maar... mijn collega's komen dus 2 uur reizen voor de bruiloft, en zijn uitgenodigd voor de kerk in de middag en het feest in de avond.. nu weet ik wel dat ze toch moeten werken, behalve de baas, die belde dus al van hoe laat begon je bruiloft ook al weer dan zet ik dat in de agenda... dus volgens mij komt die nu dus wel eten?! gelukkig is ons eten niet duur dus we gaan gewoon op 5 man extra inschatten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven