Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Ik moet even kijken. Heb al hello kitty van de action, die vind ze geweldig! Ik ga daar weer even kijken wat ze nu hebben en anders haal ik ze bij hema ofzo
Hier wil het potje nog niet graag gebruikt worden. Heb serieus geen idee hoe het aan te pakken met zindelijkheid. Krijg nu geregeld vragen van de oma's wanneer de luiers uitgaan. Luier gewoon dagje uitlaten?
Hier hebben we het potje gewoon standaard in de kamer staan. We hebben haar er eerst een paar keer gewoon maar op gezet, kijken of ze iets deed en wennen aan het potje zeg maar. Een enkele keer deed ze er een plasje of poepje in. Ze gaf ook wel soms aan dat ze aan het plassen was. Nu sinds een paar dagen laat ik de luier gewoon uit. Als we weg gaan doe ik hem weer om, maar thuis loopt ze in haar onderbroek of zwembroek. En ze gaat dus zelf naar de pot als ze moet. Ze zegt het eerst en loopt er dan zelf heen en trekt haar broekje uit, gaat zitten en plast. Daarna natuurlijk high five, goed gedaan, blablabla en samen het potje leeggooien in de wc. Dochter mag doortrekken dan! Vind ze erg leuk. Dan sticker plakken en weer verder het is eigenlijk een beetje vanzelf gegaan sinds ze aan begon te geven dat ze aan het plassen was of moest plassen.
Alle reacties Link kopieren
Rss, ben je 1 dag druk met werken en een condoleance, zijn er 4 pagina's vol geschreven en een FB-groepje! Ik wil er ook bij! Ga even kijken of het lukt met PB sturen.....
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is, heb je PB, NYC!
quote:abcdee schreef op 01 augustus 2014 @ 06:41:

Wat jammer dat jullie ook gaan schrijven op een fb pagina! Gaat hier vast minder geschreven worden. Ik heb vast te weinig van me laten horen om me aan te melden voor de Facebook groep? Geen probleem als dit het geval is hoor!



Hoi abcdee,



Het is zeker niet de bedoeling dat hier nu minder geschreven wordt Vivaforum biedt alleen helaas niet de mogelijkheid om in beslotenheid foto's te delen en dat is eigenlijk de voornaamste reden van de FB-pagina.



Om de privacy van de FB-leden zo goed mogelijk te waarborgen vind ik het juist belangrijk dat je op dit topic actief bent en hier ook regelmatig blijft schrijven/een bekende meeschrijver bent voor de andere forummers van dit topic. Daarom zal ik ook niet automatisch iedereen lid maken.
Leuke merken NYC, alleen nu een beetje te warm voor jumpsuits... Misschien in de herfst maar! Maar de rompers kunnen nu natuurlijk wel! Vind jumpsuits ook erg schattig maar vind hem er ook zo leuk uitzien in wat 'stoerdere' broekjes en dan icm een rompertje met leuke all over print. Zucht, het geld uitgeven gaat beginnen.

En dat zwembroekje dat hier aan het begin voorbij kwam (met walvisjes van de decathlon) hebben wij ook. Zó schattig... nu alleen nog een keer met hem zwemmen!
Eerste dag van mijn zwangerschapsverlof en meteen een behoorlijke bestelling bij stylepit gedaan



O.a deze





En deze;





En deze;

Alle reacties Link kopieren
Geniet van je verlof siska! Mijn laatste week gaat volgende week in... En leuke bestelling, vind met name het shirtje met de leeuw erg leuk!



Er zit vlakbij mijn huis een nieuw winkeltje met baby- en kinderkleding waar ik dit pakje van Kik Kid net heb gekocht voor 8 eu!



Leuk pakje ook leeuwtje!



Dat paarse shirt; toen ik het zag was ik verkocht! Ik ben echt dol op paars, zit ook in de kinderkamer!



Even een vraagje voor degenen die "flocken"; moet ik de plastic bovenlaag nou voor het opstrijken verwijderen en dan met een doek ertussen? En hoe warm? Ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt..... Zwangerschapsdementie!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke kleertjes siska! Stylepit, even checken!
Siska en Leeuwtje, wat een gave bestellingen!

Stylepit is ook een van mijn favoriete webwinkels! Tot voor kort was het altijd gratis verzenden, nu vanaf 59,-

Jammer vond het altijd wel fijn dat ik ook gewoon ergens één shirt ofzo kon bestellen zonder dat ik meteen voor tig euro heb ingeladen. (Niet dat dat moet, maar daar kwam het dan wel op neer)
Leeuwtje, wat een superleuk pakje!!!

Ik ben wel benieuwd naar waar je m gekocht hebt die prijs is ook geweldig. Het is toch van KID KID?
Wat een onoverzichtelijke site is die stylepit, of doe ik iets fout?
Alle reacties Link kopieren
Bij Little Department Store aan de Kleiweg

http://www.littledepartme ... ppakje-streep-kikkid.html
Teuntje, ik vermoed dat er iets met de website van Stylepit aan de hand is. Ik krijg ook een heel onoverzichtelijke pagina (alsof die niet helemaal goed laadt ofzo)
Ik heb net nog even gecheckt, maar hier geen problemen met de site van stylepit..... Ik werk met mijn iPad, en dus niet met explorer, weet niet of dat voor jullie anders is?
Op de Ipad heb ik inderdaad ook een juist resultaat, vreemd... dit was eerst op de pc ook geen probleem.



"Jongens" wordt overigens aangeduid als "jongeren" in het overzicht.
Ik zat ook even te checken. Oud roze is "oude roos" haha toch maar iemand laten vertalen die er verstand van heeft?

ben op zoek naar een mooie verjaarsjurk voor dochter
Alle reacties Link kopieren
quote:siska74 schreef op 01 augustus 2014 @ 11:45:

Leuk pakje ook leeuwtje!



Dat paarse shirt; toen ik het zag was ik verkocht! Ik ben echt dol op paars, zit ook in de kinderkamer!



Even een vraagje voor degenen die "flocken"; moet ik de plastic bovenlaag nou voor het opstrijken verwijderen en dan met een doek ertussen? En hoe warm? Ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt..... Zwangerschapsdementie!plastic laag laten zitten!! Dit is de transferlaag. Strijken met een doek ertussen (hydrofiel is prima), geen stoomstand, doek weg, laten afkoelen en dan pas plastic laag verwijderen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Bedankt Lemoos!

En hoe heet of koud?
Leuke site Leeuwtje!

Ik ga kijken wat ze er hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:siska74 schreef op 01 augustus 2014 @ 14:18:

Bedankt Lemoos!

En hoe heet of koud?Vol vermogen. Ik doe altijd vijftien seconden (tellen als 1 Mississippi, twee Mississippi) en zoveel mogelijk druk uitoefenen. Daarna nog twee seconden per 'rand'.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Het resultaat:





Alleen heeft de strijkplank een wafeltjesstructuur en dat zie ik nu wel, hopen dat dat met wassen verdwijnt.......
Leuk geworden!



Leuk broekje met die sterren!

Ik ben even langs de Zeeman geweest. Voor elk kind wat gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven