boodschappen en trolley

09-05-2010 21:57 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk maak ik het 'probleem' groter dan het is hahaha.



Ik wil morgen voor een aantal dagen boodschappen halen maar fietsen met grote tassen aan het stuur lijkt me niet zo verstandig. Nu heb ik een boodschappen trolley en nu dacht ik eraan om te lopen. Maar hoe doe je dat dan in de winkel? Trolley in een winkelwagentje of boodschappen in trolley stoppen en dan weer bij de kassa eruit halen? Ik zie bijna nooit mensen met een boodschappen trolley, behalve ouderen en die stoppen het vaak al in de trolley maar dat lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee i.v.m. diefstal en het in en uitladen is niet zo goed voor de rug.



Hoe doen jullie dat?
Hoe je hem in je winkelwagen zet?? Gewoon optillen, leeg weegt hij bijna niks! Al is dat voor mij zelfs soms nog een hele opgave, maar je moet iets....

Ik zie er soms ook wel eens een voor in de winkel staan, maar ja of hij er dan na je boodschappenrondje nog steeds staat is dan d vraag tegenwoordig.....
Alle reacties Link kopieren
Er zit een rek aan de winkelwagen, onderaan aan de kant waar je duwt, dat trek je uit, dan til je de trolley op zodat het handvat boven de kar uitsteekt en dan laat je hem op dat rekje zakken, helemaal niet moeilijk. Zo'n ding is echt niet voor oude mensen, ik gebruik er al minstens 35 jaar eentje, ik ben niet zo gek om met twee volle tassen te gaan zeulen.
verba volant, scripta manent.
Ik heb ook een trolley, woon dicht bij de supermarkt. Maar ik durf niet. En toen ik het aan mijn beste vriendin vroeg, of het kan, zei ze: het is echt voor oude mensen en gehandicapten.



Ontzettend stom weet het, maar ik loop toch lieverniet voor aap.

Het probleem waar ik m dan moet laten ben ik dus nog nooit aan toegekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:WellieB schreef op 23 juli 2014 @ 17:33:

Ik heb ook een trolley, woon dicht bij de supermarkt. Maar ik durf niet. En toen ik het aan mijn beste vriendin vroeg, of het kan, zei ze: het is echt voor oude mensen en gehandicapten.



Ontzettend stom weet het, maar ik loop toch lieverniet voor aap.

Het probleem waar ik m dan moet laten ben ik dus nog nooit aan toegekomen.Dat is inderdaad stom. Dus jij vindt dat, ouderen, gehandicapten en iedereen die het fijn vind om zo'n ding te hebben, voor aap loopt?
quote:WellieB schreef op 23 juli 2014 @ 17:33:

Ik heb ook een trolley, woon dicht bij de supermarkt. Maar ik durf niet. En toen ik het aan mijn beste vriendin vroeg, of het kan, zei ze: het is echt voor oude mensen en gehandicapten.



Ontzettend stom weet het, maar ik loop toch lieverniet voor aap.

Het probleem waar ik m dan moet laten ben ik dus nog nooit aan toegekomen.Ik zie juist steeds meer (jonge) mensen met een trolley lopen. Ik vind het juist wel handig, want nooit meer zware boodschappentassen die je mee naar huis moet slepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:WellieB schreef op 23 juli 2014 @ 17:33:

Ik heb ook een trolley, woon dicht bij de supermarkt. Maar ik durf niet. En toen ik het aan mijn beste vriendin vroeg, of het kan, zei ze: het is echt voor oude mensen en gehandicapten.



Ontzettend stom weet het, maar ik loop toch lieverniet voor aap.

Het probleem waar ik m dan moet laten ben ik dus nog nooit aan toegekomen.

Ik "loop" liever voor aap dan dat ik zielig in een rolstoel ga zitten. Dus ja ik heb hulpmiddelen nodig en ben heel blij dat ze er zijn.

Zooo blij dat het wiel uitgevonden is
quote:Thirtysomething schreef op 09 mei 2010 @ 22:11:

Of op je winkelwagen, op het rek waar je ook een krat bier kan zetten.Yep, zo heb je de minste kans dat ie gestolen wordt. Voor in de winkel zonder toezicht zou ik niet doen. Die van mij zet ik ook wel eens in de kar, als ik niet veel boodschappen nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik fiets altijd met grote zwaaaare tassen dus het is mogelijk hoor haha zet zo'n drager voorop kan je zo een zware tas op kwijt en dan heb je nog 2 kanten van je stuur waar je iets aan kan hangen, ook kun je fietstassen nemen.



zo'n trolley lijkt me ook wel handig, maar inderdaad ook het gevoel dat ik misschien raar word aangekeken omdat ik nog maar 20 ben



Past er veel in zo'n trolley ? misschien moet ik er to h maar eentje aanschraffen
Je loopt helemaal niet voor aap met een boodschappentrolley, er zijn zoveel leuk motiefjes. Het is al lang niet alleen maar ruitjespatroon meer. Je doet jezelf tekort als je het niet gebruikt wanneer het kan of wanneer het nodig is. Dat is je kop in het zand steken . . . . . . . . koop wel iets stevigs en niet zo'n flut-ding van de blokker of Xenos, het moet wel wat kunnen hebben
Alle reacties Link kopieren
OKe tips tips tips waar koop je een leuke stevige trolley ?
Alle reacties Link kopieren
Ok dank je. Ik bedoelde meer hoe je karretje zetten in winkelwagen bij onderkant waar normaal een bierkrat op moet. Las ik bovenaan. Of daar een foto v geplaatst kan worden :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een trolley van trendytrolleys.nl hij is inklapbaarvoor thuis
Een trolley in de kar zelf zetten is gewoon vies! Je rijdt met die wieltjes overal over de straat en weet ik waar. Mag een ander dan daarna zijn boodschappen weer opzetten. Smakelijk.



Vooraan de kar heb je een uitklap ding voor kratten bier. Daar kan hij op. Bij de meeste katten dan. Anders, als er een stang loopt kun je hem ophangen aan de tassenlus voorop de kar of anders gewoon bij de balie neerzetten.
Alle reacties Link kopieren
Lexi-May van hierboven de trendytrolleys op internet zijn groter en steviger.
Alle reacties Link kopieren
Gaat prima boodschappentrolley op bierkkrat rek zetten van winkelkar. Net gedaan
Alle reacties Link kopieren
Kan je die dingen niet bij de ingang neerzetten? Daar staan toch ook vaak van die dingen?
Ik sjouw boodschappen gewoon. Schoudertas vol, en een tas per hand. Het is ff afzien, maarja. Je kunt ook de tassen aan je fietsstuur hangen en dan gaan lopen ipv fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik baal als een stekker! Paar dagen voor kerst nog even de stad in gegaan voor wat laatste dingetjes. Moest voor schoonmoeder ook het een en ander meenemen en ze adviseerde me om haar trolley mee te nemen. Eigenwijs ( en ijdel) als ik ben dat aanbod vriendelijk doch dwingend afgeslagen.



Kom ik thuis met tig kleine en grote plastic tasjes aan mijn armen. Mis ik dus een tas! Waarschijnlijk ergens laten staan bij het veelvuldig neerzetten om te betalen/in te pakken etc..



Voor 25 euro aan spullen naar de vaantjes!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Das balen vera8. Een trolley is handig, iedereen die in het centrum woont gebruikt hem. Sjouw je je niet rot en vergeet je ook nix. En Fauley vooraan in winkel kunnen ze je trolley meenemen. En handig bij de kassa meteen in 2 grote plastic tassen in trolley doen. Ik heb een grotere duurdere
Alle reacties Link kopieren
Aan de voorkant, de kant van het handvat van de winkelwagen, zit een rekje voor een trolley, dat trek je naar je toe en daar zet je hem op, handvat van de trolley achter het handvat van het wagentje.
verba volant, scripta manent.
ik gebruik al een jaar of 9 zo`n trolley. heel handig, heb ook geen plastic tasjes meer nodig. Er kan ontzettend veel in zo`n trolley. Ik zou niet meer zonder kunnen.
Ik heb een XXL boodschappentrolley. Ideaal om naar 'mijn' Jumbo te lopen, 100 meter verderop. Je kunt daar zelf scannen, dus ik gooi alle gescande boodschappen in mijn tas, inclusief het kattenbakgrit en bijv. 3 flessen frisdrank, afrekenen en zo door naar huis. Ik heb wel wat schroom moeten overwinnen, maar aangezien ik ruim 40+ ben kan het nu wel
zelfs als je niet oud bent kan je met zo`n ding lopen. waarom niet? ik vind zo`n ding nog al erg handig want ik koop regelmatig zo`n 6 pak met anderhalve liter flessen met mineraalwater, echt niet dat ik dat ga tillen.

Ook ik zet de trolley in de winkelwagen, nooit problemen mee gehad, en onzin dat je overal doorheen loopt, je moet gewoon kijken waar je loopt. Je loopt toch ook niet in de hondenstront? dan ook niet met je trolley er door.



Dit is wel een oud topic, maar heb je er al een aangeschaft?
Ik ben altijd in optocht, trolley voor me uit duwend, dan kom ik zelf, winkelmandje met wielen achter me aan. Heb maar 2 meter nodig en ga altijd netjes aan de kant als ik in de weg sta hoor. Niemand gaat mijn mooie super handige karretje afjatten!!! Weet je wanneer je voor aap loopt, als je vanwege je domme en ongegronde angst om voor aap te lopen straks een versleten rug hebt van al het onnodige tillen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven