Hoe pak ik dit aan?

01-08-2014 15:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Meisje en ik zijn al héél lang goed bevriend met elkaar, kennen elkaar door en door en hebben vroeger ook iets gehad voor een periode van 3-4 maand.



Anderhalf jaar raast voorbij waarin we nieuwe mensen leren kennen en zij leert een jonge kennen.

Wél iemand die een pak ouder is als zij maar goed .. er komt een kleine romance tot stand.

Blijkt na een 8-tal weken dat deze jongen altijd getwijfeld heeft en dus verder niets wil met haar .. zij is hier kapot van!



Ik ben er toen voor haar geweest zoals ik altijd gedaan heb in al die tijd dat we elkaar kennen!

We zijn elkaars rots in de branding en spendeerden ook veel tijd met elkaar.

Al snel merkten we langs beide kanten dat het vlammetje nog niet helemaal uitgedoofd was.

Een kus op de wang werd een knuffel .. een knuffel werd .. nouja, ik denk niet dat ik hier een tekeningetje bij moet maken.



We besloten dit verder te zetten onder een aantal voorwaarden.

Enkele weken later vroeg ze me toch of het niet beter was te stoppen, haar geweten speelde haar parten.

Ze vond het vreselijk te weten dat ik iets voor haar voelde en zij niet echt iets voor mij.



We besloten te stoppen, dit ging in het begin vrij goed .. maar de momenten dat we met elkaar alleen waren was de spanning écht te snijden!



10 dagen hebben we dit volgehouden en weer kwamen we meer bij elkaar terecht!



Nu ben ik op reis vertrokken en zien elkaar pas binnen 6 weken terug, heb ondertussen al verschillende berichtjes van haar gehad dat ze toch beseft meer voor mij te voelen dan ze oorspronkelijk dacht.



Ze mist me, ze verlangt naar me, ze mist de kusjes, de aanrakingen, het samen slapen .. Ze ziet me zelfs al potentiële partner.

En om eerlijk te zijn, ik mis dat ook!



Zij als ik beseffen maar al te goed dat ze nog niet klaar is voor een nieuwe relatie, zowel met niemand niet als met mij niet.



Nu kom ik bij de uiteindelijke vraag,



Ik wil een relatie met haar, maar heb ook schrik dat als we elkaar terugzien ze toch die liefde van mij krijgt zonder een koppel te zijn ..

Waarom zou ze die relatie dan nog willen?!

(ze reageert wel héél jaloers als ik een ander meisje wat meer aandacht geef en zo van die typische vrouwen trekjes ..)



Ik heb haar hier al over aangesproken, zij zegt dit niet zo te ervaren!

Haar antwoord hierop was "als ik u op dat vlak echt niet kwijt wil zal ik toch voor jou moeten vechten! "



Afstand lijkt me het beste, maar eens we bij elkaar zijn en alleen is de verleiding zo dermate groot dat er geen ontsnappen aan is!



Iemand die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt?



Bedankt alvast voor jullie raad,
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je ervan denken om niet zo moeilijk over alles te denken en het op je af te laten komen, je weet wel je ziet wel wat er wel/niet van komt, en waar het schip strand.
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 01 augustus 2014 @ 15:49:

Wat zou je ervan denken om niet zo moeilijk over alles te denken en het op je af te laten komen, je weet wel je ziet wel wat er wel/niet van komt, en waar het schip strand.Volledig mee eens. Geniet van je vakantie en daarna zien jullie wel.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
En waarom zoveel nadenken? Omdat je onzeker bent? Doe dan eerst maar eens iets aan je onzekerheid, voordat je iets met haar begint. Niets is zo onaantrekkelijk als een onzekere vent.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 01 augustus 2014 @ 15:54:

[...]





Volledig mee eens. Geniet van je vakantie en daarna zien jullie wel.ja misschien hebben jullie wen een punt, misschien toch maar eerst wat leren op vakantie in plaats van mij te stressen in andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:heerlijkeman schreef op 01 augustus 2014 @ 15:56:

En waarom zoveel nadenken? Omdat je onzeker bent? Doe dan eerst maar eens iets aan je onzekerheid, voordat je iets met haar begint. Niets is zo onaantrekkelijk als een onzekere vent.



ja ik weet het, maar het is iets dat me al een tijdje bezig houdt.

Ik zie haar enorm graag maar besef ook dat ik niet kan blijven wachten op een 50/50 dat ze wel of niet voor mij kiest.

Het brengt enige reden tot nadenken met zich mee ..
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je de adviezen uit de vorige 101 topics over deze vrouw opvolgen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik, vrouw, hou van een man met een plan...



met mij schat ik in, zijn er nog meer vrouwen die van een man met een plan houden...



je lijkt me wel okay.... maar ik mis het plan bij je...

niet erg aantrekkelijk voor toekomstige gebeurtenissen met dat meisje denk ik zo.... misschien dat het daar aan schort..



dus.... neem tijd voor jezelf en laat dat meisje even links liggen.

bedenk wat je zelf wilt.... en doe er dan iets mee... om het even wat de uitkomst is.



maar goed...... dat is mijn mening he?
Alle reacties Link kopieren
We besloten dit verder te zetten onder een aantal voorwaarden.



Wat voor voorwaarden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Al je vorige topics heb je al gesloten vanwege ongewenste reacties.



Gaat er dan niet een keer een lichtje bij je branden??????????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 augustus 2014 @ 20:32:

Al je vorige topics heb je al gesloten vanwege ongewenste reacties.



Gaat er dan niet een keer een lichtje bij je branden??????????Betonplaat voor zijn kop: daar komt geen licht door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven