Buitengesloten

01-08-2014 14:57 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
althans zo voelt het voor mij.



Ik ben al 7 jaren heel gelukkig met mijn vriend. Op werk heeft mijn vriend veel collega's waarmee hij ook bevriend is geraakt. Zo af en toe ga ik ook eens mee naar een avond met een borrel en een hapje. Altijd wel het gevoel gehad dat zij mij niet ontzettend aardig vinden, maar goed. Overigens geen idee hoe dat komt. Zij zijn ontzettend outgoing, ik ben meer rustig en kat uit de boom.



Nu gaat de hele club collega's met elkaar een week op vakantie in een ver, ver land....Vriend gaat ook mee. Ik had nog gevraagd: lief, ik wil ook wel mee. Maar hij gaf aan: Dat kan, maar weet niet of het voor jou een supervakantie wordt. Je zal de enige partner zijn die meegaat. Enfin, ik dacht: laat maar, misschien voor mij ook niet zo boeiend....(stiekem vond ik het wel jammer!). En prompt krijgt mijn vriend een email....en in deze email wordt gevraagd aan iedere bezette collega of ze hun partner meenemen....en het werd dus niet aan mijn vriend gevraagd. Het zit mij ontzettend dwars dat aan iedereen met partner wordt gevraagd: neem jij Suus of Sara mee? En aan mijn vriend wordt dus niet naar mij gevraagd.



Ik heb mijn vriend huilend opgebeld...waarom gaat iedereen zijn partner meenemen en wordt dat als enige niet aan hem gevraagd...hij had er geen verklaring voor en ik moest er maar niet zo mee zitten. Ik had toch al besloten dat ik niet mee wilde? Voor mij voelt het helemaal niet okee. Er gaan voor een deel ook vrijgezelle vrouwen mee en ik vind het niks dat mijn vriend als bezette man daar tussen gaat zitten. Terwijl de rest dus partner meeneemt.



Dus voorgesteld om toch mee te gaan...maar vriend leek ineens niet zo happig (of ik ben nu zo onzeker dat ik alle signalen verkeerd interpreteer....). Hij zei: eerst wel, dan weer niet, nu weer wel.....

Er volgde zo'n fikse ruzie dat hij zei: altijd dat gezeik ik hoef al niet meer mee....



Wat ik nu wil horen van jullie....Advies....Ik voel me buitengesloten door de collega die de email heeft gestuurd..Terecht? Ik voel me niet fijn dat mijn vriend daar als enige bezette man tussen de vrijgezelle vrouwen zit...Terecht?



Ik voel me gewoon ontzettend gepasseerd :'(
Alle reacties Link kopieren
Aureel



Eens met het eerste gedeelte van je post.

Dat zou goed mee kunnen spelen.



Maar daar zou vriend eerlijk over kunnen zijn.

Wat hij nu doet valt bij mij niet onder onhandig draaien, maar onder glashard liegen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Als jij bang bent dat die vrijgezelle vrouwelijke collega's hem op vakantie bespringen. Dat kan ook op het werk hoor. Of tijdens zo'n borrel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Bella,



Dat kan, ik zou het denk ik minder zwaar opnemen.



Kan me namelijk voorstellen dat vriend; 'ja sorry hoor, maar ze zien het niet zitten met jou en ik eigenlijk ook niet, zij vinden jou een suffe muts en dan moet ik de hele tijd tussen twee vuren zitten, heb ik geen zin in' - niet zo makkelijk uit zijn strot krijgt.
Wat vreemd TO, mijn man zou dolblij zijn op met mij op vakantie te gaan en flink van zich afbijten als iemand mij buitensluit.

Het lijkt vanuit je vriend zelf te komen...
quote:Aureel schreef op 01 augustus 2014 @ 16:49:

Bella,



Dat kan, ik zou het denk ik minder zwaar opnemen.



Kan me namelijk voorstellen dat vriend; 'ja sorry hoor, maar ze zien het niet zitten met jou en ik eigenlijk ook niet, zij vinden jou een suffe muts en dan moet ik de hele tijd tussen twee vuren zitten, heb ik geen zin in' - niet zo makkelijk uit zijn strot krijgt.

Als mijn vrienden mijn man zo zouden behandelen zouden

dat mijn vrienden niet zijn
Alle reacties Link kopieren
Aureel



Weer waar.



Toch zou ik persoonlijk de voorkeur geven aan die eerlijkheid.

Maar misschien TO weer niet.



Savetheday



Dat valt ook weer iets voor te zeggen.



Lastig.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:savetheday schreef op 01 augustus 2014 @ 16:54:

[...]



Als mijn vrienden mijn man zo zouden behandelen zouden

dat mijn vrienden niet zijnDeze snap ik niet;

hoe behandelen dan?



En het zijn toch ook niet haar vrienden? Of bedoel je dat het dan máns vrienden niet zouden zijn?
Alle reacties Link kopieren
Aureel, plausibel, al zou mijn vriend er niet mee aan moeten komen. Ik sta op de eerste plaats om rekening mee te houden, niet zijn collega's. Prioriteiten en zo
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me buitengesloten door de collega die de email heeft gestuurd..Terecht?



Het zou een misverstand kunnen zijn, maar daar lijkt het niet op! Dus ja terecht. Maar meer nog, ik zou boos zijn op je vriend dat hij die collega dan niet terug mailt: ''En mijn partner dan?'' (of je nou wel of niet mee kan/wil)



Ik voel me niet fijn dat mijn vriend daar als enige bezette man tussen de vrijgezelle vrouwen zit...Terecht?

Dat is een kwestie van vertrouwen, in mijn relatie vertrouw ik mijn partner volledig dat ik dat niet zo erg zou vinden. Maar ik kan niet zeggen of het in jouw geval terecht is. Wel moet jij je afvragen waarom je dat dan zo erg vindt? Ben je bang dat hij met ze gaat flirten?
Alle reacties Link kopieren
Klaagt jouw vriend wellicht veel over jou op het werk, dan wel heeft hij jullie relatieproblemen met 1 of meerdere mensen daar besproken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik snap wel dat je hier mee zit, TO. Ik zou in dit geval niet zozeer problemen hebben met het gedrag van de collega's, maar vooral met het gedrag van mijn partner. Ik zou toch wel enige loyaliteit verwachten en verwachten dat hij voor mij opkomt als ik als enige niet werd uitgenodigd. Ik heb niet het gevoel dat jouw vriend dat doet.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me toch stug dat alle partners lekker klikken met alle collega's ( en hun partners ) en dat ze ook allemaal staan te popelen om met de collega's van hun partner een week op vakantie te gaan.

Gaat het hele bedrijf een week dicht, dat ze allemaal tegelijk op vakantie kunnen? Mogen kinderen ook mee?

Gaan ze op wintersport?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook bezopen dat je partner toezegt op vakantie te gaan zonder eerst met jou te overleggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En hoe worden de kamers verdeeld voor de mensen zonder partner?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De mannen zonder partner en de vrijgezelle dames gaan op één kamer off course
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een heel rare actie. Eerst tegen jou zeggen dat het voor jou toch niet leuk is omdat het zonder partners is en dan zeggen dat je toch al had gezegd dat je niet mee wilde. Ja, duh, dat was op basis van wat hij je had wijsgemaakt, dat het zonder partners was dus. Ik vind hem achterbaks en absoluut niet loyaal overkomen.



Als hij liever zonder partner gaat omdat hij die dingen gescheiden wil houden moet hij dat eerlijk zeggen en er niet van die slinkse maniertjes op nahouden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn partner ook niet mee willen op een vakantie als hij alleen maar mee wilde vanuit jaloezie en onzekerheid. Ik kan wel leukere vakanties bedenken. Maar ik zou ook niet een relatie willen met een onzeker persoon die me niet vertrouwd bij mijn eigen collega's.
Laughter is a smile with the volume turned up
Hoe gedraag jij je in een groep?

Ben je sociaal, of moet je vriend voor je 'zorgen' en constant bij je blijven?

Als het laatste is, dan vind ik het logisch dat hij niet wil dat je meegaat.
quote:Aureel schreef op 01 augustus 2014 @ 17:00:

[...]





Deze snap ik niet;

hoe behandelen dan?



En het zijn toch ook niet haar vrienden? Of bedoel je dat het dan máns vrienden niet zouden zijn?Dat mijn vrienden zo onaardig over mijn partner zouden praten, dat voelt toch niet fijn?
Alle reacties Link kopieren
Dit zaakje stinkt.



Dat die collega' s je niet kunnen pruimen ala, maar dat je vriend daar zo draaikonterig over doet zegt genoeg.



Boek zelf een leuke vakantie en deel hem mee dat hij thuis op de kat mag passen.



Wat een oekel pfff..
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Jouw vriend wil jou niet mee hebben. Dit gaat niet over zijn collega's.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp echt niet dat je hier de mening van vreemden gaat

vragen die het verhaal maar van 1 kant horen.



Praat je niet met je vriend ofzo, dat je dit met heel Nederland moet delen?

Ik zou dat verschrikkelijk vinden als ik jouw vriend was.

Wat voor relatie heb je dan?



En dan durven er hier nog mensen te zeggen dat haar vriend haar niet mee wil.

Wat weten jullie daar nou van.

Leuk om te zeggen. Het lijkt er eerder op dat zij de situatie totaal

verkeerd interpreteert uit onzekerheid.

Ze zijn haar gewoon vergeten te CC-en waarschijnlijk.

Als er niet meer met elkaar gepraat wordt dan gaat het pas echt fout.
Alle reacties Link kopieren
Azalia2



nl.m.wikipedia.org/wiki/Internetforum



en internet- of discussieforum, meestal gewoon forum is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers. Deze gebruikers plaatsen langere berichten en kunnen 'asynchroon' met elkaar overleggen; de bijdrages worden gearchiveerd en de discussie kan over een langere periode verdergaan. Internetfora verschillen hiermee van andere discussiemogelijkheden zoals chatruimtes, nieuwsgroepen, weblogs en sociale media zoals Twitter.





Beetje duidelijk?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 01 augustus 2014 @ 22:57:

Azalia2



nl.m.wikipedia.org/wiki/Internetforum



en internet- of discussieforum, meestal gewoon forum is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers. Deze gebruikers plaatsen langere berichten en kunnen 'asynchroon' met elkaar overleggen; de bijdrages worden gearchiveerd en de discussie kan over een langere periode verdergaan. Internetfora verschillen hiermee van andere discussiemogelijkheden zoals chatruimtes, nieuwsgroepen, weblogs en sociale media zoals Twitter.





Beetje duidelijk?





Wat een trieste reactie.

Met jou gaat ze de oorlog winnen.
Alle reacties Link kopieren
Nee zeg.



Jouw verwijt dat ze iets op forum wil delen is behulpzaam.



Maar TO is gevlogen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven