Mijn vriendin is jaren geleden misbruikt

01-08-2014 16:58 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_203435 wijzigde dit bericht op 12-08-2014 15:24
Reden: privacy
% gewijzigd
Go Strong
Alle reacties Link kopieren
IK als slachtoffer van sexueel misbruik zeg je toch... Laat het rustig!!

Ik moet er niet aan denken omdat op wat voor manier nog met die gene in contact te komen.

Er is een reden dat ze het je verteld heeft in vertrouwen, net zoals dat er een reden is ze je de naam niet vertel.
When u grow up, you make the right choices or you make your choices right
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet de oplossing, en ik ga je zeker geen tips geven om iemand even "gezellig" te bezoeken. Wel adviseer ik jouw vriendin hulp te zoeken en/of aangifte te doen.



Hoe erg en moeilijk de situatie ook is, met dit soort praktijken los je niks op. Denk je nou werkelijk dat ze wat aan jou heeft als jij in de bak zit? Of wil je daar koffie gaan drinken of zo... Wees verstandig man, voor je vriendin.



Probeer je in haar te verplaatsen, wat haar behoeftes zijn.. Zij heeft dit mee moeten maken, niet jij.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp tot op zekere hoogte jullie redenatie. Ik ben zeker niet van plan om in de bak te draaien voor hetgeen wat er in het verleden gebeurd is.



Aangifte? Tja, hoe serieus wordt dat nog genomen na enkele jaren.



Het is overduidelijk dat mijn vriendin het wil laten rusten, maar ze kampt met depressies en heeft niet zoveel zelfvertrouwen.



Problemen moeten altijd bij de bron aangepakt worden.
Go Strong
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zeer naar om het te horen..quote:-madre-felice- schreef op 01 augustus 2014 @ 17:05:

IK als slachtoffer van sexueel misbruik zeg je toch... Laat het rustig!!

Ik moet er niet aan denken omdat op wat voor manier nog met die gene in contact te komen.

Er is een reden dat ze het je verteld heeft in vertrouwen, net zoals dat er een reden is ze je de naam niet vertel.
Go Strong
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen zal weinig zin hebben, zoveel jaar na dato.

Er is geen bewijs.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeffrym schreef op 01 augustus 2014 @ 17:14:





Het is overduidelijk dat mijn vriendin het wil laten rusten, maar ze kampt met depressies en heeft niet zoveel zelfvertrouwen.

Therapie!
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik ook! Die jongen loopt nou waarschijnlijk rond als nep priestertje om andere vrouwenlevens te verzieken. Ik vermoed dat hij z'on studie heeft gevolgd, maar kan dat nog niet bevestigen.quote:dubbeltje4 schreef op 01 augustus 2014 @ 17:16:

Aangifte doen zal weinig zin hebben, zoveel jaar na dato.

Er is geen bewijs.
Go Strong
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ze uiteindelijk in therapie wil gaan.
Go Strong
Alle reacties Link kopieren
Dus als jij hem gezellig opzoekt, of zoals jij zegt het probleem bij de bron aanpakt dan zijn inene alle problemen van je vriendin opgelost?

Overigens denk ik dat jij ook geen fijne catch bent voor haar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
.
Alle reacties Link kopieren
Oh, leg uit. Ik sta altijd voor haar klaar.quote:Fame schreef op 01 augustus 2014 @ 17:22:

Dus als jij hem gezellig opzoekt, of zoals jij zegt het probleem bij de bron aanpakt dan zijn inene alle problemen van je vriendin opgelost?

Overigens denk ik dat jij ook geen fijne catch bent voor haar.
Go Strong
Niet doen. Het heeft je vriendin waarschijnlijk heel veel moeite gekost je dit te vertellen. Het gaat om haar, niet om jou als alfaman die zijn gram moet halen nu. Echt een heel slecht plan van je.
.
Als je voor haar klaar staat luister je naar haar en je niet zelf plannetjes verzinnen om het wel even voor haar op te lossen. Die gozer in elkaar slaan lost sowieso niks op, behalve dat je jezelf op de borst kan kloppen. Misschien is zij daar helemaal niet blij en heeft ze er voor haar gevoel nog een probleem bij
Alle reacties Link kopieren
Alfamanmacholoser. Met je gezellige bezoekje. Heel volwassen. Not.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
En je staat helemaal niet voor haar klaar. Dat bewijst dit topic. Je negeert haar wens.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Oh, het is jaren geleden.. Sorry, nee dan heeft het geen nut.

Maar dan zal jij alsnog moeten accepteren dat jouw vriendin hier verder niks mee wil, dan sta jij pas voor haar klaar.



Niet als jij je eigen plannetje gaat trekken en over haar grenzen heen gaat. Ze heeft meer baat bij therapie en een vriend die haar keuzes accepteert dan iemand die het zelf wel even denkt op te lossen. Dan sta voor haar klaar, niet als jij het zelf denkt op te lossen.



Door iemand even een bezoekje te brengen gaat jouw vriendin waarschijnlijk niet denken/voelen.. "Goh, nou dat was dan fijn! Alles is nu opgelost en klaar. " Nee, zo werkt dat niet.
Haar ex respecteerde haar grenzen niet.



Jij respecteert haar grenzen ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mallebeppie schreef op 01 augustus 2014 @ 17:38:

Haar ex respecteerde haar grenzen niet.



Jij respecteert haar grenzen ook niet.



+1

Fijn hoor, voor jouw vriendin. Steun haar ipv je te gedragen als het mannetje dat woest is omdat een ander mannetje op 'zijn' gebied een plasje heeft gedaan.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
De betreffende jongen kan ongestoord zijn gang gaan. Het zou mij niet verbazen dat hij nu bezig is met het emotioneel kapot maken van een andere vrouw. Zouden jullie ook zo reageren als het een van je beste vriedinnen was geweest, of erger, zelfs je dochter?



@lupine, @straaltjezon en anderen, ik begrijp dat het opzoeken van deze persoon misschien niets meer zal uitmaken voor mijn vriendin. De schade is immers al aangericht.



Ook wil ik even zeggen, dat ik de wens respecteer mijn vriendin, namelijk: geborgenheid en bescherming bieden. Ze vertrouwd mij en dat wil ik zo houden.



Voor haar is het beter dat ze niets weet over het verzamelen van mijn informatie. Ik laat haar onder geen enkele voorwaarde confronteren met hem.



p.s. @fame neem ik niet serieus, je bent harteloos en je hebt totaal geen inlevingsvermogen. Ga lekker Donald Duck lezen.
Go Strong
Alle reacties Link kopieren
quote:jeffrym schreef op 01 augustus 2014 @ 17:56:

De betreffende jongen kan ongestoord zijn gang gaan. Het zou mij niet verbazen dat hij nu bezig is met het emotioneel kapot maken van een andere vrouw. Zouden jullie ook zo reageren als het een van je beste vriedinnen was geweest, of erger, zelfs je dochter?



Dat weet je niet.
Iedereen zal hier zeggen dat je het niet moet doen en in je openingspost geef je aan dat je hier niet op zit te wachten. Dit topic kan dus op slot.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeffrym schreef op 01 augustus 2014 @ 17:56:





Ook wil ik even zeggen, dat ik de wens respecteer mijn vriendin, namelijk: geborgenheid en bescherming bieden. Ze vertrouwd mij en dat wil ik zo houden.



Voor haar is het beter dat ze niets weet over het verzamelen van mijn informatie.

Je behandelt haar als een onmondig kind.

Ze vertrouwt je ten onrechte: je bent achter haar rug om, informatie aan het verzamelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven