Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
Alle reacties Link kopieren
Laten we het hopen!

Ik baal ook echt dat ik een vriend van mij niet meer heb gesproken, vannacht kreeg ik een berichtje wish me luck ik moet nu Gaza in en helemaal niets meer gehoord. Ook geen sterkte gewenst want was in slaap gevallen. Echt geen pretje daar hoor.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:unwrittensmiles schreef op 01 augustus 2014 @ 23:19:

[...]





Heb ik ergens iets genoemd over dat Serviers Joden zijn...?



Ik merk dat jij enorme oogkleppen op hebt en dat een normale discussie met jou niet mogelijk is. Wat is een jouw ogen dat Joden Moslims met rust laten, betekend het dat ze een eigen staat krijgen of houdt dat in dat ze volgens hun regime moeten leven?





In israel wonen genoeg moslims die gewoon kunnen bidden etc



Palestijnen doen moeilijk om niets



Palestijnen kunnen niet eens een ziekenhuis bouwen



Wees blij dat joden het voor het zeggen hebben!
Waarom zetten ze die tunnels niet onder water
Alle reacties Link kopieren
quote:vrede@paarde schreef op 01 augustus 2014 @ 23:23:

[...]





In israel wonen genoeg moslims die gewoon kunnen bidden etc



Palestijnen doen moeilijk om niets



Palestijnen kunnen niet eens een ziekenhuis bouwen



Wees blij dat joden het voor het zeggen hebben!Ik snap jou echt niet meer, je gaat van dat moslims kunnen bidden naar dat Palestijnen geen ziekenhuizen kunnen bouwen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op vrijdag 01 augustus 2014 23:24 Waarom zetten ze die tunnels niet onder waterIk vraag me af hoeveel tunnels het eigenlijk wel niet zijn
.
quote:Keausje schreef op 01 augustus 2014 @ 23:24:

Waarom zetten ze die tunnels niet onder waterGebrek aan water daar?
quote:unwrittensmiles schreef op 01 augustus 2014 @ 23:25:

[...]





Ik snap jou echt niet meer, je gaat van dat moslims kunnen bidden naar dat Palestijnen geen ziekenhuizen kunnen bouwen...Volgens mij kun je hem beter laten kletsen
quote:meivogel schreef op 01 augustus 2014 @ 23:25:

[...]





Gebrek aan water daar?Neuh, zout water voldoet ook
Alle reacties Link kopieren
quote:unwrittensmiles schreef op 01 augustus 2014 @ 23:25:

[...]





Ik snap jou echt niet meer, je gaat van dat moslims kunnen bidden naar dat Palestijnen geen ziekenhuizen kunnen bouwen...





Wat wil jij exact ??



Joden hebben het voor het zeggen in israel



Wat wil jij eraan doen??



Geen enkele moslim kan hier iets tegen doen en waarom of hoe, onderzoek het zelf.



Zijn de joden de baas in israel, of niet ?
Als de palestijnen hun eigen staat zouden hebben zou dat de echte downfall van ze zijn; want dat wordt het een machtstrijd tussen de soenieten en sji'ieten. Nl. hamas is deel van de moslim broederschap (soennieten) maar wordt tegelijkertijd hevig gesponsord door Iran (sjieten). Dus dat wordt sowieso een oorlog zonder einde. Want vechten wordt het, dat blijkt wel uit andere landen waar die 2 partijen samen "leven". Dan is die heilige strijd van moslims tegen heidenen niet zo belangrijk meer. Oorlog, da's pas belangrijk!
quote:isa__88 schreef op 01 augustus 2014 @ 23:22:

Laten we het hopen!

Ik baal ook echt dat ik een vriend van mij niet meer heb gesproken, vannacht kreeg ik een berichtje wish me luck ik moet nu Gaza in en helemaal niets meer gehoord. Ook geen sterkte gewenst want was in slaap gevallen. Echt geen pretje daar hoor.
quote:isa__88 schreef op 01 augustus 2014 @ 23:25:

[...]



Ik vraag me af hoeveel tunnels het eigenlijk wel niet zijnHet schijnen er heel veel te zijn dus de boel onder water zetten zou een top plan zijn, en dan rijstvelden ervan maken; Sion rice
quote:Keausje schreef op 01 augustus 2014 @ 23:26:

[...]





Neuh, zout water voldoet ook Ja dat is ook zo
Alle reacties Link kopieren
quote:vrede@paarde schreef op 01 augustus 2014 @ 23:27:

[...]





Wat wil jij exact ??



Joden hebben het voor het zeggen in israel



Wat wil jij eraan doen??



Geen enkele moslim kan hier iets tegen doen en waarom of hoe, onderzoek het zelf.



Zijn de joden de baas in israel, of niet ?De Joden kunnen de baas zijn in hun Israel, maar ik hoop op een dag dat zowel de Joden als de Palestijnen de Gaza strook eerlijk verdelen en dat de moslims in hun eigen staat kunnen heersen over moslims en dat joden in hun staat over joden kunnen heersen, en niet joden die heersen over moslims of andersom. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:unwrittensmiles schreef op 01 augustus 2014 @ 23:30:

[...]





De Joden kunnen de baas zijn in hun Israel, maar ik hoop op een dag dat zowel de Joden als de Palestijnen de Gaza strook eerlijk verdelen en dat de moslims in hun eigen staat kunnen heersen over moslims en dat joden in hun staat over joden kunnen heersen, en niet joden die heersen over moslims of andersom. ;)Blijf maar hopen zou ik zeggen.
quote:unwrittensmiles schreef op 01 augustus 2014 @ 23:30:

[...]





De Joden kunnen de baas zijn in hun Israel, maar ik hoop op een dag dat zowel de Joden als de Palestijnen de Gaza strook eerlijk verdelen en dat de moslims in hun eigen staat kunnen heersen over moslims en dat joden in hun staat over joden kunnen heersen, en niet joden die heersen over moslims of andersom. ;)Ik help het je hopen maar dat gaat 'm niet worden zolang hamas aan de macht is.
Malariamuggen loslaten in de tunnels is ook wel een goeie, leden van de Vietcong werden daardoor gehinderd in hun tunnels.



De Chi chi tunnels
quote:Keausje schreef op 01 augustus 2014 @ 23:46:

Malariamuggen loslaten in de tunnels is ook wel een goeie, de Vietcong werden daardoor gehinderd in hun tunnels.



De Chi chi tunnelsVerlaag je nou niet tot dat niveau.
quote:StoraHuntur schreef op 01 augustus 2014 @ 23:47:

[...]



Verlaag je nou niet tot dat niveau.Ik vond het wel creatief, die tunnels vormen een gevaar
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft Hamas zich niet aan de afspraken voor wat betreft de wapenstilstand gehouden? Nog niet één dag konden ze het volhouden. Die wapenstilstand was toch overeengekomen tussen alle partijen? Waarom gunnen zijzelf de Palestijnen geen adempauze? Je kunt nu moeilijk de schuld bij Israël leggen.
quote:pientjexxx schreef op 01 augustus 2014 @ 23:57:

Waarom heeft Hamas zich niet aan de afspraken voor wat betreft de wapenstilstand gehouden? Nog niet één dag konden ze het volhouden. Die wapenstilstand was toch overeengekomen tussen alle partijen? Waarom gunnen zijzelf de Palestijnen geen adempauze? Je kunt nu moeilijk de schuld bij Israël leggen.Omdat hamas geen vrede wil maar alle joden wil uitroeien.
quote:Keausje schreef op 01 augustus 2014 @ 23:54:

[...]





Ik vond het wel creatief, die tunnels vormen een gevaar

Neu, geef ze die eigen staat maar, met hele hogen muren er omheen. En een metertje of 50 gaas de aarde in, net als bij konijnen die zichzelf uit willen graven.

Als ze geen manier hebben om uit een eigen staat te komen lost het probleem zich vanzelf op, mark my words. Dan zijn er over een jaar of 20 überhaupt geen palestijnen meer.
@storahuntur, als ze zelfs een rail kunnen aanleggen in de tunnels dan kunnen ze waarschijnlijk ook wel een stuk gaas doorknippen.
quote:Keausje schreef op 02 augustus 2014 @ 00:08:

@storahuntur, als ze zelfs een rail kunnen aanleggen in de tunnels dan kunnen ze waarschijnlijk ook wel een stuk gaas doorknippen.Nou oke, een stalen dubbeldikke beton titannium muur, onder en bovengronds.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 01 augustus 2014 @ 23:24:

Waarom zetten ze die tunnels niet onder water

Goeie.

Dat van die malariamuggen ook trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven