Onbenullige ergernissen

06-04-2014 19:31 3137 berichten
Aan welke dingen, die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn, kan jij je heel erg ergeren?



Ik aan mensen die 'Disney' zeggen voor Disneyland Parijs, en mensen die 'broodje' zeggen als ze een gewone boterham bedoelen.
Dat spul werkt inderdaad tegen fruitvliegjes!

Niet dat ze nou met honderden verzopen zijn in dat glas,

maar blijkbaar vinden ze het zo goor dat ze weggaan of zo.

Thanks!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het irritant dat de schilders er nog niet zijn. Ze zouden vandaag tussen half 9 en 9 komen en ze zijn er nog niet. Ik heb op mn werk gezegd dat ik iets later ben...het is nu half 10 geweest.... Zucht
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat de pepernoten al weer in de winkel liggen. Dat is elk jaar opnieuw een ergernis! Pepernoten horen bij Sinterklaas, die wil ik niet in de zomer in de winkel zien. Bah bah bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:marilyn82 schreef op 31 juli 2014 @ 09:25:

Dat spul werkt inderdaad tegen fruitvliegjes!

Niet dat ze nou met honderden verzopen zijn in dat glas,

maar blijkbaar vinden ze het zo goor dat ze weggaan of zo.

Thanks!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 31 juli 2014 @ 11:21:

Ik lees net dat de pepernoten al weer in de winkel liggen. Neeeeeeeeeeeee
Alle reacties Link kopieren
Waaat!! Nu al pepernoten? Die krengen komen ook steeds vroeger. Het is nog niet eens augustus.



Zo moeilijk is pepernoten maken niet. Heb je er zin aan in de zomer dan maak je ze toch even?



Ik zou liever hebben dat ik al oliebollen kon kopen. Die vind ik zooo lekker haha. Nog een maand dan is het kermis. :D
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:dubbelma schreef op 17 juli 2014 @ 00:23:

Ik erger me aan mensen die pUzel zeggen ipv puzzel. oh oh, doe ik ook. Ik weet dat het puzzel moet zijn vanwege de spelling, maar mij is als kind pUzel aangeleerd en nu vind ik puzzel juist stom klinken
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan al die lui op de weggeefhoek op fb en hun taalgebruik. Dat van mij laat te wensen over maar... Pfff
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Mensen die 'smullie' zeggen ipv smullen. Of 'eurie' ipv euro.
Alle reacties Link kopieren
[quote]marietje40 schreef op 31 juli 2014 @ 20:47:

Mensen die 'smullie' zeggen ipv smullen. Of 'eurie' ipv euro.[/quote]

Dat vind ik juist leuk! wel zo; euri
Alle reacties Link kopieren
Ik sta gisteren in de winkel naast de winkel waar ik werk om iets te halen.

Loopt de eigenaresse er ook en vraagt aan me of ik nog op vakantie ga, waarop ik antwoord dat we dit jaar lekker thuis blijven.

'O' zegt ze 'geen geld zeker?'



Echt kom op, dus als we lekker thuis willen blijven hebben we ineens geen geld.

Vind het echt belachelijk dat het zo 'verplicht' is om op vakantie te gaan in de bouwvak.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die op de middelste baan rijden terwijl rechts gewoon vrij is
Alle reacties Link kopieren
http://media.dumpert.nl/f ... hil_tussen_me_en_mijn.jpg



Moest ik erg om lachen
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 31 juli 2014 @ 11:21:

Ik lees net dat de pepernoten al weer in de winkel liggen. Dat is elk jaar opnieuw een ergernis! Pepernoten horen bij Sinterklaas, die wil ik niet in de zomer in de winkel zien. Bah bah bah. +1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
De melding dat Whatsapp weer bijgewerkt moet worden. Dat zelfde ook over pc udates.
O ja die pc updates horendol wordt je ervan. Jarenlang een macbook gehad maar ik kon me even geen nieuwe veroorloven dus toch maar geswitcht naar een kek windhoos laptoppie. Heb het ding nu 3 weken waarvan ik al 3x een uur naar een scherm met updates heb zitten kijken. Ik kan ook niet zeggen van Update maar niet, nee dat kreng deelt me gewoon mee dat ik 5 minuten heb om te kappen met whatever de neuq ik aan het doen ben en hoppa. Hij is ook al een keer tijdens dat updaten blijven hangen de halve avond en toen heeft mijn vriend maar een systeemherstel gedaan waardoor ik alles van die week kwijt was. AAARGH.
Alle reacties Link kopieren
Grr wat heb ik toch een hekel aan naar de kapper gaan voor pony knippen..
Alle reacties Link kopieren
Mensen die bedjes en parasols reserveren terwijl er duidelijk staat dat het niet mag gggrrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:lily-rose2014 schreef op 01 augustus 2014 @ 23:25:

Mensen die bedjes en parasols reserveren terwijl er duidelijk staat dat het niet mag gggrrrrren dan om 14 uur s middags een keer aan komen kakken!
Alle reacties Link kopieren
quote:as1984 schreef op 01 augustus 2014 @ 23:31:

[...]



en dan om 14 uur s middags een keer aan komen kakken! En dan op tv trots vertellen dat ze dat altijd zo doen. Want anders heb je geen fijn plekje...
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 02 augustus 2014 @ 09:57:

[...]





En dan op tv trots vertellen dat ze dat altijd zo doen. Want anders heb je geen fijn plekje... En dan 4 bedjes bezet houden, want de kinderen van 2 nlen 4 hebben wel hun eigen bedje nodig.
Post van de woningbouw is opeens alleen nog aan mijn vriend geadresseerd. Eerst alleen aan mij, logisch want ik reageerde op de woning, later toen vriend ook stond ingeschreven was het even aan ons allebei, en nu komt alle post alleen voor de heer [...] binnen.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand misschien even die hitte afzetten!

Heb het helemaal gehad met dit plak- en broeiweer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 02 augustus 2014 @ 16:45:

Post van de woningbouw is opeens alleen nog aan mijn vriend geadresseerd. Eerst alleen aan mij, logisch want ik reageerde op de woning, later toen vriend ook stond ingeschreven was het even aan ons allebei, en nu komt alle post alleen voor de heer [...] binnen.
Alle reacties Link kopieren
marktplaats die om vage redenen steeds mijn advertentie eraf gooit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven