Gevoel van kinderen te willen

01-08-2014 21:53 18 berichten
Normaal gesproken lees ik altijd mee, maar dit gevoel wat ik heb moet ik even van me afschrijven en nee ik ben niet zwanger en we zijn er ook niet mee bezig.



Mijn gevoel is dat ik aan kinderen wil beginnen, In eerste instantie dacht ik dat het een opwelling was, omdat ik dagelijks veel kinderen zie, maar mijn gevoel is na een aantal maanden nog steeds hetzelfde en wordt steeds sterker.



Ik heb het er al met mijn vriend over gehad en hij wil er het liefst nog twee jaar mee wachten maar wil er volgend jaar toch weer overhebben.



Herkend iemand deze gevoelens?
Alle reacties Link kopieren
Nee, je bent de enige met die gevoelens.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Haha Himalaya.



@To; Als je een beetje mee hebt gelezen en rond hebt gekeken op dit forum zie je dat enorm veel vrouwen een kinderwens hebben, dus ja, heel veel vrouwen herkennen die gevoelens.



Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 augustus 2014 @ 21:56:

Nee, je bent de enige met die gevoelens.Elninjo toch ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elninjo toch ook?Ja, die moet gewoon nog uit de kast komen joh!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 01 augustus 2014 @ 22:05:

[...]



Elninjo toch ook?
Ik ben 24, een leeftijd wat veel mensen in mijn omgeving te jong vinden
Lekker nog een paar jaar wachten tot vriend er ook achter staat.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang heb je al een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Je komt een stuk jonger op mij over als ik eerlijk ben.



Maargoed.. ik vind 24 niet te jong voor kinderen, in mijn ogen juist een mooie leeftijd. Maar je moet natuurlijk wel op één lijn zitten met je vriend. Wonen jullie al wel samen, al lang een relatie, goed inkomen etc? Waarom wil hij wachten?



Misschien kan je mee praten in het dreamgirls topic op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, maar er zijn wel verschillende topics hierover op de zwanger pijler, volgens mij Dreamgirls, iets met rammelaars en wachten wachten wachten denk ik ook. Maar misschien zijn er wel dames die zich bij een nieuw topic willen aansluiten.



Lijkt me wel vervelend als je zo uiteen loopt qua timing van kinderen. Minstens twee jaar lijkt me ook zo lastig, want is dat dan 2 jaar zijn of 3 of 4...

Ik hoop in ieder geval dat jullie snel op één lijn zitten en dat je voor de tussentijd een aantal leuke dames vindt om jouw gevoelens mee te delen
We wonen samen, zijn 2,5 jaar samen en financieel zit het ook goed. Hij wil graag wachten omdat hij nog wil genieten van zijn vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het helemaal. Ben wel iets ouder: 29.



Om mij heen komen steeds meer babies. Vrienden, familie, oud klasgenoten worden vader en moeder.

Soms voel ik stiekem best een steekje van jaloersie. Waar ik uiteraard niks van laat merken want het is een beetje aanstellerij.



Vriend wil graag kinderen. Alleen niet nu. Hij is aan het afstuderen, we willen nog van alles en financieel houden we het net droog. Niet echt ideaal dus nu.



Ach mijn tijd komt nog wel en ondertussen geniet ik heerlijk van de kinderem van vriendinnen.

En als ik dan soms hoor hoe slecht ze soms slapen omdat de kinderen de hele nacht lagen te spoken dan ben ik heel blij met mijn nachtrust :D
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik herken je gevoelens.



En ik ken het dat je partner nog wil wachten. (Heeft mijn partner ook gehad)



Vaak als het er eenmaal is stop je het niet zomaar meer weg :-)



Maak het wel bespreekbaar! Als je laat weten hoe sterk je gevoelens zijn geworden, dan kan je partner er vast over nadenken.

De meeste mannen draaien dan wel bij.



Succes!
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
24 is best jong maar een mooie leeftijd om moeder te worden.

maar 26 ook.

en 30 ook.

en 40 is last minute, dan kan er vanalles mis gaan.



de juiste leeftijd kun je alleen maar samen bepalen.



een kind beperkt, een kind verrijkt.



je vriend heeft gelijk dat hij het uitstellen wil, jij hebt gelijk door er nu klaar voor te zijn.



een kind moet gewenst zijn, door beide partners.

kun je nog wachten denk je?
Daar heb je gelijk aan dat een kind gewenst moet zijn door beide partners. Mijn vriend geeft inderdaad aan er nog niet aan toe te zijn, ik zou gerust kunnen wachten tot volgend jaar en het dan weer bespreekbaar te maken, maar twee jaar wachten zou voor mijn gevoel te lang zijn.
Je bent nu 24. Als je nou eens er vanuit gaat dat je volgend jaar om deze tijd stopt met anticonceptie en stel, je raakt direct zwanger, dan krijg je een kindje met 26 (tenzij je nog maar net 24 bent).



En dan heb je dus mazzel, want de meesten zijn niet zo snel zwanger, dat kan dus ook makkelijk een jaar duren. Ben je al 27.
Ik zou een viva-meet met Elninjoo echt gewéldig vinden en dat ze dan als verrassing met een 3-ling in een buggy en nog 2 kinders aan één hand en de telegraaf in de andere hand op zou komen dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven