geen vlam in de pan :(

01-08-2014 20:58 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Owowowow wat een rotgevoel..... ik was de laatste twee jaar single (eigen keuze) en heb ruim 3 maanden geleden mijn eerste date sinds jaaaaaaren gehad. We hebben nu zo'n 2.5 maand ge-date, hij is geweldig, hij vind mij geweldig, op papier zijn we het perfecte stel..... Maar het is net niet.... geen vlam in de pan. Deze week hebben we samen besloten dat het een super-vriendschap zou kunnen zijn maar geen hoteldebotel relatie.



Owowowow ik voel me zo rot terwijl ik dit zelf al lang bedacht had.

Na een paar weken samen moet je nog in de neuk-het-behang-van-de-muur-fase zitten (wat we ook deden ). Maar het gevoel van "ik lig s nachts naar het plafond te glimlachen" hadden we beiden niet...



Mijn leven zit best wel redelijk perfect in elkaar dus mijn wereld stort echt niet in, een man is nog steeds een aanvulling ipv een must. Maar ik Baal met hoofdletter B....



Waarom bestaat er geen verliefd-aan-knop



Zo ik ben het kwijt....



Ik ga een borrel inschenken... happy weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 01 augustus 2014 @ 21:39:

Hier ook!

Een scharrel waar ik echt hoteldebotel van was heeft mij, na meer dan een jaar geen contact te hebben, op een feestje aangesproken voor een date. Leuke date, dus daarna nog een keer en nog een keer, maar toen ik gister bij hem op de bank zat had ik echt zoiets van; ik ben over je heen.



Hoe gek ik van hem was (gedeelde interesses, goede klik, humor, goed kunnen praten), zo saai en simpel vond ik hem nu...

Snap er niks van, hij was echt mijn 'droomman', maar nu hij mij echt wil vind ik hem niks meer.

Oh, moeilijk, moeilijk.

Ja herkenbaar!

Superfijne dates gehad, en heel veel positiefs over te zeggen...

maar er zit iets saais in...

Ik denk bij mezelf, dat is het dan toch niet? Zit er nog een beetje over te dubben.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 01 augustus 2014 @ 21:44:

[...]

Ik snap er echt niks van, dat gevoel wat ik toen had was zo intens en dat is nu gewoon weg.Meh...ik heb dat met exen. Als ik ze tegenkom denk ik Really? Was ik daar nou zo verdrietig over? Echt waar?
Hoo, meldt zich ook! Ook hier is het weer over na een kortstondig maar intense fling, en toch wel ff heftig! Omdat je toch even weer dat heerlijke gevoel hebt, maar er dan zo afdondert. En goede sex, we neukten ook het behang van de muur. Maar het sloeg nergens op: ik veeeel ouder, heel ander leven: carriere en hij alleen gefocust op feesten. En vooral andere levensvisie. Dus kon nooit wat worden, maar het is toch gewoon ff lekker kut! Want op die roze wolk zitten is veel leuker haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:Qian schreef op 01 augustus 2014 @ 21:47:

[...]



Ja herkenbaar!

Superfijne dates gehad, en heel veel positiefs over te zeggen...

maar er zit iets saais in...

Ik denk bij mezelf, dat is het dan toch niet? Zit er nog een beetje over te dubben.Wat bedoel je met iets saais?
Alle reacties Link kopieren
quote:violetje schreef op 01 augustus 2014 @ 21:48:

Hoo, meldt zich ook! Ook hier is het weer over na een kortstondig maar intense fling, en toch wel ff heftig! Omdat je toch even weer dat heerlijke gevoel hebt, maar er dan zo afdondert. En goede sex, we neukten ook het behang van de muur. Maar het sloeg nergens op: ik veeeel ouder, heel ander leven: carriere en hij alleen gefocust op feesten. En vooral andere levensvisie. Dus kon nooit wat worden, maar het is toch gewoon ff lekker kut! Want op die roze wolk zitten is veel leuker haha!Zie het positief je hebt wel lekker geneukt! Dat is toch ook wat waard?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gaat een doekje pakken om de wijn uit mn toetsenbord te poetsen.... thanx HiemDaar weet je vast wel een leuk tegeltje van te fröbelen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het juist knap van Julie dat jullie samen tot die conclusie zijn gekomen. Jullie hebben het op een volwassen manier beëindigd en gaan als vrienden verder. Prima toch? Het hart wil wat het hart wil.. Jouw hart wacht nog eventjes...
Zeker! Dat ga ik nu juist ook zo missen haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:violetje schreef op 01 augustus 2014 @ 21:52:

Zeker! Dat ga ik nu juist ook zo missen haha.
quote:boerderijgeit028 schreef op 01 augustus 2014 @ 21:11:

[...]



Ik dacht altijd nadat iets met een sisser was afgelopen "ben benieuwd wie ik nu ga ontmoeten" en dan fantaseerde ik daarover Dat is wel een goeie trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaah! Herkenbaar. Ik was letterlijk hoteldebotel van een jongeman, ik greep elke kans met beide handen aan om maar contact met hem te hebben! Het meeste iniatief kwam van mij af, hij antwoordde (antwoorde?) wel altijd.



Niet veel later was hij zonder afmelding niet komen opdagen op een belangrijke gezamenlijke afspraak. Eeuwig zonde! Want sindsdien is mijn gevoel naar 0,0 gegaan voor hem ondanks het feit dat hij zijn excuses had aangeboden en aangaf normaal nooit zo te zijn maar gezien de drukte niet naar de afspraak kon komen. Sja.... Meld je dan op z'n minst af dacht ik. Maar nu, contact hebben doet me niets meer. Best vreemd vind ik het van mezelf dat het in 1 klap klaar is. Als iemand van jullie een vermoeden heeft dan hoor ik het graag



Het ironische is dat juist hij nu mij telkens contact.
Alle reacties Link kopieren
quote:gelukkighartje schreef op 01 augustus 2014 @ 22:19:

Jaaaaaaaaah! Herkenbaar. Ik was letterlijk hoteldebotel van een jongeman, ik greep elke kans met beide handen aan om maar contact met hem te hebben! Het meeste iniatief kwam van mij af, hij antwoordde (antwoorde?) wel altijd.



Niet veel later was hij zonder afmelding niet komen opdagen op een belangrijke gezamenlijke afspraak. Eeuwig zonde! Want sindsdien is mijn gevoel naar 0,0 gegaan voor hem ondanks het feit dat hij zijn excuses had aangeboden en aangaf normaal nooit zo te zijn maar gezien de drukte niet naar de afspraak kon komen. Sja.... Meld je dan op z'n minst af dacht ik. Maar nu, contact hebben doet me niets meer. Best vreemd vind ik het van mezelf dat het in 1 klap klaar is. Als iemand van jullie een vermoeden heeft dan hoor ik het graag



Het ironische is dat juist hij nu mij telkens contact.Je bent gewoon keihard op hem afgeknapt
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahaah dat zou het vast zijn Geitje!
Alle reacties Link kopieren
Het is juist fijn om seks te hebben na een serieuze relatie, met iemand waarbij je op je gemak voelt zonder enige verplichtingen. Ik zou ervan genieten voordat het gecompliceerd raakt.
Alle reacties Link kopieren
Ohw boy, ook ik heb dat gevoel nu, is dit alles? Ben dus ook van de lichtblauwe wolk gepleurd.... (man he?)
Best wel redelijk perfect=zwaar klote?



ben je echt 34?
Alle reacties Link kopieren
koekie (en ook de overige forummers met soortgelijke situaties en reacties), ik vind het zo knap van jullie dat jullie zo luchtig, grappen makend en bijna vrolijk over dit onderwerp schrijven terwijl zoiets toch vaak voor veel verdriet en tranen zorgt.

Dat getuigt in ieder geval van veel zelfinzicht, zelfvertrouwen en relativeringsvermogen.



Hier kan ik nog echt veel van leren! Dat je ook op deze manier naar de situatie kan kijken en dat het echt niet het einde van de wereld is...

Knap hoor!
I am just a girl.....standing in front of a boy...asking him to love her
Alle reacties Link kopieren
quote:gelukkighartje schreef op 01 augustus 2014 @ 22:19:





Het ironische is dat juist hij nu mij telkens contact.



playing hard to get nu of....



kun je hem nog gebruiken voor s nachts ??
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 02 augustus 2014 @ 04:32:

Best wel redelijk perfect=zwaar klote?



ben je echt 34?



nee best wel redelijk perfect = bijna perfect



echt 34 ja. hoezo?
Alle reacties Link kopieren
quote:iamjustagirl schreef op 02 augustus 2014 @ 05:23:

koekie (en ook de overige forummers met soortgelijke situaties en reacties), ik vind het zo knap van jullie dat jullie zo luchtig, grappen makend en bijna vrolijk over dit onderwerp schrijven terwijl zoiets toch vaak voor veel verdriet en tranen zorgt.

Dat getuigt in ieder geval van veel zelfinzicht, zelfvertrouwen en relativeringsvermogen.



Hier kan ik nog echt veel van leren! Dat je ook op deze manier naar de situatie kan kijken en dat het echt niet het einde van de wereld is...

Knap hoor!



dat is lief van je!



Ik merk dat mijn vrijgezelle vriendinnen er heel anders instaan. Die zoeken echt zsm een man omdat ze aan kinderen willen beginnen en 34 toch wel krap aan gaat worden. Eentje is zelfs een half jaar bij een vriend waarover ze gezegd heeft "ik zou me op straat echt niet voor hem omgedraaid hebben. maarja ik word er ook niet jonger op. mocht het later alsnog over zijn heb ik in ieder geval een kind" Persoonlijk vind ik dat sneu, maar als zij hiermee genoegen wil nemen...



Ik baal dat deze poging-tot-relatie niet werkte omdat we elkaar echt leuk vinden maar er geen vlinders gekomen zijn. Al voel ik wel iets voor hem, we mistten gewoon allebei wat



Of ik nu de komende 1-2-3 jaar alleen blijf, dan is mijn leven evengoed leuk. En DAT snappen mijn vriendinnen weer niet goed. Er werd geopperd of ik mijn lat niet te hoog heb liggen. Ben 34 en moet dus nog 60 jaar met die gast doorbrengen, die lat hoort dan toch hoog te liggen!!??
Ha Koekie, die beschuldiging krijg ik ook regelmatig, dat ik te hoge eisen stel.

Nu is dat misschien wel zo, maar ik heb mijn leven eigenlijk prima op orde en heb zeker geen man nodig (heb en wil geen kinderen)

Dus waarom zou ik een relatie beginnen met iemand die het toch niet voor mij is?



Zou best de juiste man tegen willen komen, maar ik ga geen genoegen nemen met "net niet".
Alle reacties Link kopieren
Kom op, je bent 34 en dus ook geen 20 meer. Dan word je vaak minder gauw verliefd. Toen ik 7 jaar geleden mijn vriendin leerde kennen ging het ook zo niet echt verliefd. Na dates / flings / kortstondige relaties met diverse vrouwen waar de vonken vanaf vlogen.

Inmiddels zijn we zeven jaar verder, en gelukkig met elkaar en neuken soms het behang van de muur. Dus het kan ook later komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 02 augustus 2014 @ 08:04:

[...]



Ben 34 en moet dus nog 60 jaar met die gast doorbrengen, die lat hoort dan toch hoog te liggen!!??



ja, je weet nu al dat je circa 94 jaar oud gaat worden en hij het ook zo lang volhoudt ...



waarom niet ervan genieten zolang het duurt, fijn voor in bed enzo. als je alles toch al hebt en een man niet nodig hebt, waarom dan toch een relatie willen? dan heb je toch een man alleen nog nodig om je bed warm te houden?



en een kind kun je ook alleen opvoeden als het daarom gaat, genoeg moeders die dat (noodgedwongen) doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft schreef op 02 augustus 2014 @ 08:23:

Ha Koekie, die beschuldiging krijg ik ook regelmatig, dat ik te hoge eisen stel.

Nu is dat misschien wel zo, maar ik heb mijn leven eigenlijk prima op orde en heb zeker geen man nodig (heb en wil geen kinderen)

Dus waarom zou ik een relatie beginnen met iemand die het toch niet voor mij is?



Zou best de juiste man tegen willen komen, maar ik ga geen genoegen nemen met "net niet".



Laat ze lekker lullen zou ik zeggen Maar eh...is het niets geworden met huppeldepup?



En over eisen gesproken: mensen hebben makkelijk praten als ze niet in jouw schoenen staan. Ik kreeg dat verwijt ook vaak en ik vermoed dat mensen het 'eng' vinden dat ze alleen eindigen en daarom hun verborgen angst op die manier ventileren. Ik ga liever alleen dood dan een "liefde" forceren die er niet is.
Alle reacties Link kopieren
Balen Koekie! Maar jullie hebben het tenminste geprobeerd.



En wat je vriendinnen doen/zeggen vind ik vind ik erg vreemd, maar dat moeten ze maar lekker zelf weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven