goedenacht!

02-08-2014 04:55 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is bijna 5 uur en ben al bijna 2 uur wakker. Voor mij normaal in tijden van vakantie waarin ik niets hoef te doen en niet moe word.Probeer wat dingen te bedenken die ik kan gaan doen,maar de meeste dingen zijn niet zo geschikt voor snachts ivm lawaai ( plankjes ophamgen,schoonmaken etc) . Heb al een film gekeken, when harry met sally.



Wie o wie is er ook wakker en wat ben je aan het doen?



Groetjes misz!
Hier nog een die wakker is en zich verveelt. Vriend is snotverkouden terug van zijn vakantie en hoestte de hele boel bij elkaar. Nu slaapt hij en zit ik afwisselend op het forum en op 9Gag.
Alle reacties Link kopieren
Oooh das wel irritant! Kun je niet op de bank slapen?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog wakker! Manlief ligt heerlijk te snurken :( En ik lig in bed met een dikke buik 31 weken zwanger en een druk mannetje in mijn buik. Lig wat te lezen op het forum en te hopen zo weer wat te kunnen slapen.
It shall be like that
Alle reacties Link kopieren
Wakker, kan niet slapen. Zit aan de snack a jacks bbq rijstewafel. Heb alweer honger. Ga morgen naar een festuval dus heb mn slaap hard nodig. Helaas vandaag een enorme pechdag gehad waardoor ik blijf piekeren.

Plankjes ophangen zou ik inderdaad niet doen ahah.
quote:miszlady schreef op zaterdag 02 augustus 2014 05:01 Oooh das wel irritant! Kun je niet op de bank slapen?Hij slaapt nu, dus het is stil aan zijn kant. Helaas lukt het mij allang niet meer om de slaap te vatten. Dus helaas heb ik geen tips voor je, ik ben al net zo inspiratieloos
Alle reacties Link kopieren
Hier ook enorme trek in iets lekkers, maar kan de energie niet opbrengen om weer naar beneden te gaan. Beetje jammer
It shall be like that
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk slapen jullie allemaal nu lekker.

Ik werk nog een uur door en ga daarna naar bed!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Ik was wakker tot 2.15. En nu weer. Liggen is niet zo lekker meer (zwanger). Wel moe. Dus hen maar gelegen. Wel genoten van de bewegingen van mijn ongeboren kind. Dat is best heel leuk.
Goedemorgen!

Ik slaap ook ruk in de zomer.

Ik word vooral heel vroeg wakker. Vanmorgen viel het wel mee, 6.45.

(ik ben sowieso een ochtendmens, maar in de zomer is het extreem vroeg)



De afgelopen weken heb ik snachts ook een aantal keer wakker gelegen. Maar goed met die hitte was ik waarschijnlijk niet de enige...
Alle reacties Link kopieren
Sorry jongens,was toch weer in slaap gevallen..

Net wakker! Jullie nog in slaap gekomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven