Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor je lieve post Stala.



Ik weet het 5.30. Eigenlijk geen tijd om te posten. Het is gelukkig ook geen slaploosheid. Ben al van 11 uur onder zeil, maar een ongelukje met de toiletstoel. Wel eerst de klep naar beneden doen en niet direct op de emmer gaan zitten, want dan wordt het dweilen Wat ik nu net heb gedaan en even bij moet komen voor ik weer onder de lakens duik.

Dit gebeurt me maar 1 keer natuurlijk, dat snap je.
odi et amo
Goeiemorgen Lamaatje,

Ach, een ongelukje met de toiletstoel hoort er bij, het is nog geen routine voor je . . . . je kunt er ook nog op gaan zitten terwijl er geen emmer in hangt en dan is het ook dweilen. Een praktische tip die ik je als ervaringsdeskundige kan meegeven

Hopelijk kon je daarna nog even slapen.

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve Lama,



Hier ook een stille meelezer. Door jouw topic toch een account aangemaakt. Ik wil je zeggen dat ik je openhartigheid bewonder. Wat heb jij veel mensen geraakt zeg. Binnenkort loop ik mee met de Samenloop voor hoop. Voor bekenden die deze rotziekte hebben gehad, maar ook voor jou lieve Lama. Fijn dat je weer thuis bent bij je man. Ik wens je nog veel mooie momenten toe met je man en je zoon.





Liefs Neeltje77
Vervelend dat ongelukje Lamaatje maar zag het meteen voor me en moest er toch wel om lachen, sorry Wel vervelend dat je dan de boel moet opruimen dat kost weer energie, hoop dat je daarna nog geslapen hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 02 augustus 2014 @ 06:37:

Goeiemorgen Lamaatje,

Ach, een ongelukje met de toiletstoel hoort er bij, het is nog geen routine voor je . . . . je kunt er ook nog op gaan zitten terwijl er geen emmer in hangt en dan is het ook dweilen. Een praktische tip die ik je als ervaringsdeskundige kan meegeven

Hopelijk kon je daarna nog even slapen.

Echt een spetterfestijn op niveau.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:lurkert schreef op 02 augustus 2014 @ 09:44:

Vervelend dat ongelukje Lamaatje maar zag het meteen voor me en moest er toch wel om lachen, sorry Wel vervelend dat je dan de boel moet opruimen dat kost weer energie, hoop dat je daarna nog geslapen hebt.Ik vond het het ook wel grappig.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even dit voor jou, vandaag.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Heb je eigenlijk thuiszorg?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor Smulrol. Officieel sta ik op de boek als terminale patiënt, dus ik kan alle hulp krijgen die ik nodig heb. Per week, wordt nu gekeken welke hulp ik nodig heb.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Jeetje 62 kaarten, wat een hoop!

Maar ook ontzettend leuk lama, zo heb je wat te lezen en te bekijken gehad.



Wat fijn dat je weer thuis bent, alleen wat jammer dat je dan vanmorgen zo vroeg moest dweilen
Alle reacties Link kopieren
There's no place like home. Fijn dat je weer thuis bent, inclusief een vrachtlading aan kaarten



Dat van die wensambulance is wel een mooi idee. Zou dat iets voor jullie zijn? Of heb je geen zin meer in een dagje weg?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een dweilorkestje inhuren??



Kan me wel voorstellen dat je niet echt blij was, want opruimen kost veel energie.



Is het uit te houden qua warmte in huis? Er komt wel een buitje aan zo te zien.



Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, kan het me helemaal indenken Lama! Zo lekker slaapdronken, dat bedenk je toch niet. Maar wel wakker natuurlijk.



Hier is het lekker benauwd, hoe is het bij jou? Hopelijk beetje te doen?

Fijn dat de thuiszorg ingezet kan worden waar je dit nodig hebt. Hoef je daar niet over na te denken. Het is goed dat je energie dan kunt gebruiken voor de juiste dingen. Hoe naar het ook is om steeds een stukje meer in te moeten leveren. Hopelijk blijft het nog lang zo goed met je gaan, dat het niet nodig is om meer hulp in te zetten.



Alle reacties Link kopieren
Jeetje lamaatje ,zo'n bericht komt even hard aan!

Heel veel kracht en sterkte de komende tijd,en houd moed
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat echt niet meer zo zitten met een ambulance. Dat is echt een hoop gedoe en ik heb veel zuurstof nodig. Dat zou echt te slopend zijn.

Zo'n dag als vandaag is ook nogal drukkend. Ik heb ook last van mijn spieren nu. Schrijven is lastig, gaat niet zo netjes meer.

Best kans dat dat morgen weer beter gaat. Het is toch een beetje op en af. Ik wil echt zoveel nog zelf doen en dat kost ook energie.

Ik wil me zo min mogelijk patiënt voelen, al klinkt dat misschien raar in mijn toestand.

Jammer wel dat ik een bezoek aan het rijksmuseum heb gemist. Dat stond nog op de agenda en het Eschermuseum.



Komen die het voor je opruimen dan Annapiccobella
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 02 augustus 2014 @ 14:39:

Ik zie dat echt niet meer zo zitten met een ambulance. Dat is echt een hoop gedoe en ik heb veel zuurstof nodig. Dat zou echt te slopend zijn.

Zo'n dag als vandaag is ook nogal drukkend. Ik heb ook last van mijn spieren nu. Schrijven is lastig, gaat niet zo netjes meer.

Best kans dat dat morgen weer beter gaat. Het is toch een beetje op en af. Ik wil echt zoveel nog zelf doen en dat kost ook energie.

Ik wil me zo min mogelijk patiënt voelen, al klinkt dat misschien raar in mijn toestand.

Jammer wel dat ik een bezoek aan het rijksmuseum heb gemist. Dat stond nog op de agenda en het Eschermuseum.



Komen die het voor je opruimen dan Annapiccobella



Nee, alleen een leuk deuntje spelen, terwijl het opgeruimd wordt - helaas.



Snap dat je dit zo voelt; je wil graag de regie blijven houden. Toch?
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 02 augustus 2014 @ 13:22:

Ja hoor Smulrol. Officieel sta ik op de boek als terminale patiënt, dus ik kan alle hulp krijgen die ik nodig heb. Per week, wordt nu gekeken welke hulp ik nodig heb.

Waarom laat je dan niet iemand anders dweilen, lieve Lama?

Je hebt al ze weinig energie en je gaat vast nog wel vaker naast de pot piesen
Lamaatje, ik wil je niets aanpraten, je mag ermee doen wat je wilt natuurlijk, maar ambulancewens vind een Eschermuseum ook erg leuk om naartoe te gaan... en zij hakken vele malen vaker met het bijltje van gedoe en veel zuurstof en dergelijke.



Maar je hoofd moet er wel naar staan uiteraard Misschien kan je zoon of man eens vrijblijvend informeren? Ik zou het namelijk zo erg jammer vinden als je dénkt dat het niet zou kunnen terwijl het wel kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:smulrol schreef op 02 augustus 2014 @ 17:48:

[...]



Waarom laat je dan niet iemand anders dweilen, lieve Lama?

Je hebt al ze weinig energie en je gaat vast nog wel vaker naast de pot piesen

Ik heb heel mijn leven al naast de pot gepiest. Waarschijnlijk wel met reden, maar het is niet leuk.



odi et amo
Cute littlle alpaca



Die ogen
Even alvast een dikk weltruste kus Lama!



Vandaag nieuwe deuren opgehangen met kinderen die vandaag lekker op dreef waren. Dus ik leg alvast lekker op bed.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lama,

Vandaag heb ik een lama in het "echie" gezien.

Nu moet ik helemaal mijn excuses maken voor mijn gefröbelde kaart .

Ik snap je fascinatie voor lama's helemaal.



Slaap lekker voor straks.
Staat jouw kapsel erbij Lama?



http://uberhumor.com/lama-haircuts



Heb je het idee dat de medicatie helpt tegen je benauwdheid?
Alle reacties Link kopieren
Rechtsboven, Ikbenanoniem.



Momenteel gaat het goed met de benauwdheid. Een klein morfinepleistertje helpt goed tegen de pijn bij het hoesten.

Verder heb ik nog de dexa en pillen tegen misselijkheid.
odi et amo
Ik ga afsluiten, Lamameisje, ik wens je een goede nachtrust zonder onweersbuien en misselijkheid. Slaap lekker straks!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven