Ik wil zwanger worden praatgroepje |||

25-05-2014 13:16 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe, echte frisse topic. Iedereen is welkom om mee te schrijven. Gegevens graag dik gedrukt. Willen de meiden die in de tabel staan met ontbrekende gegevens, die doorgeven? Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Rieke 1e 28-10 : spruit 21, p 231e jan 14 24-12-14 Myrna150422, p23 1e sept 13 bloempje 25, p30 1e sep 13 8-1-2015Jasmijn83 31, p 351e maart-april 16-11 Mies8330, p331e dec 13 27-7 Lilapie 28, p30 1ejuli 14 start december Evii21, p25 1e Feb 14 27-7 9-8 Missdanii 22, 28 1e Maart 14 25-59-6 Wiennie 23, 24 1e dec 13 29-10 11-11 Dance 26 1e Februari 14 - - laury89 24, p23 1e mei 14 10-11 2x vrg mk valerie 29, p30 1e juni 14 10-8 Lieffies 29, p30 1e dec 13 27-10 Bankie30 33, p33 1e jan 14 15-8 knuffeltijg 29, p 36 1e sept 14

een dikke knuffel voor lion en boederijgeit



update door: wiennie 2-11
Alle reacties Link kopieren
@sokje, sterkte.

@lotte, lieffies, laury, BALEN!

blijft toch elke keer een kleine teleurstelling, he?
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Ja klein beetje wel.... Maarja wij gaan nu voor ronde 3 dus zou anders ook wel snel zijn geweest.

Maar idd spannend is het wel rond je nod

Dus op naar de vruchtbare tijd ha ha
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu de vruchtbare periode is, ovulatie is waarschijnlijk maandag.
Alles komt goed
Hier nog steeds geen bloeding wel de gebruikelijke krampen

Morgen lekker broodje carpaccio eten als hij is doorgezet en een heerlijk glaasje wijn drinken bij vrienden.. positief denken
Go for it bankie! ! Wel testen gebruiken ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Net een midweekje op vakantie geweest. Heerlijk actief gedaan in de bergen. Helemaal geen WiFi, dus lees net alles weer.

Ik vind het best lastig om een beetje uit elkaar te houden wie wie is zo zonder gezichten, hadden jullie dat ook in het begin of ligt dat aan mij?

Mijn ongesteldheid die plotseling een week te vroeg was duurde maar 2,5e dag. Stiekum hoop ik dat het een innestelingsbloeding was. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil morgen nog een actiontest doen. Ergens denk ik dat ik mezelf voor de gek houd, maar vind het toch heel spannend...

Ik gebruik trouwens altijd de actiontesten voor mij ovulatie. Ik test sochtends en heb op één dag altijd een duidelijke streep en qua berekening klopt dat altijd precies. Ik bereken altijd via deze site: http://www.sensitest.nl/ovulatie-berekenen.php
Alle reacties Link kopieren
@laury, testen zijn bij mij vaak positief, terwijl er geen ovulate is. Ik heb het geluk/ongeluk dat de gynecoloog mij helpt. Heb maandag een echo en het advies om vanaf vanavond om de dag gemeenschap te hebben.

@jasmijn, ik praat nu 2 maanden mee en heb nog steeds last om alles bij te houden.
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
@ sokje wat jammer van je relatie, ik hoop dat je er sterk bij staat en dat je goede vrienden hebt om je te omringen!
Alle reacties Link kopieren
@sokje heel veel sterkte meid!

En ook een knuffel voor de dames die ongesteld zijn geworden!



Ik beloof na woensdag weer actief mee te schrijven nu ff heel druk!
@jasmijn ik moet ook altijd even zoeken



Hier een Klote begin van het weekend, thuiszorg belde dan mn oma al een uur op de grond lag ze was gevallen.. Ze mochten er niet in zonder toestemming??? Erheen geracet .. arm mens huilen en veel pijn uiteindelijk meegegaan met de ambulance wegens bult en erge pijn in haar rug en heupen

Dan word je met je neus op de feiten gedrukt, ze is 93 maar wil ze nog lang niet kwijt ! Komt allemaal wel goed maar ze is al zo breekbaar..
Alle reacties Link kopieren
@lieffies, laury en lotte: balen zeg. Hopelijk is het snel raak!



Ik moet wel lachen om die broodjes carpaccio, ben beetje vega. Ik eet wel vlees door nasi of pasta of kipfilet op brood maar meer niet haha. De afgelopen dagen smaakt gewone kaas en pindakaas me alleen gek genoeg niet zo, vind pindakaas zelf stinken bahbah..



@sokjee: wat naar meisje. Zoiets is altijd ontzettend verdrietig! Veel sterkte! Zorg goed voor jezelf en hopelijk heb je steun van familie en vriendinnen.



@jasmijn: wat betreft uit elkaar houden vind ik het fijn dat veel hier een verschillende avatar heeft. Dat helpt wel voor mij.



@laury: wat schrikken zeg! ik heb opa's en oma's rond de 85 jaar. Voor mn gevoel ga je er vanuit dat ze altijd bij je blijven (ik heb dan ook nog nooit een begravenis of crdmatie van dichtbij gehad), maar het is zo zielig als ze iets hebben of vallen. Hopelijk kunnen ze iets doen tegen de pijn en hersteld ze snel.
Alle reacties Link kopieren
Sorry meiden dat ik jullie een beetje heb verwaarloosd, ben zo druk de laatste weken.. en als ik thuis ben ben ik op en moe. Zal proberen wat regelmatiger te posten.

Over een paar weekjes is het wat rustiger hier. Kijk echt al enorm uit naar mijn vakantie!
Alle reacties Link kopieren
@ranonkeltje, geen probleem, is geen verplichting, toch?
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
@sokjee wow jeej wat rot .. ook out of the blue of niet? veel sterkte iig



@laury en lieffies aah dikke knuffel voor jullie hoop voor laury dat het niet doorzet. gewoon positief blijven hihi.



@bankie spannend!



@ranonkel ag heeft niks hoor! is idd geen verplichting!



@hier af en toe last van mij rug, een week voor nod, dus denk dat ik gewoon weer ongesteld word. :( vriend maar ook op de hoogte gebracht.
a smile is the prettiest thing you can wear.
Alle reacties Link kopieren
@evi, spannend, hoop voor je dat de rugpijn vals alarm is en de menstruatie niet doorzet, stay positive!
Alles komt goed
Hier nog geen menstruatie.. hopen op het beste maar ben er bang voor.. Geen duidelijke tekenen meer zoals kramp etc die ik vanochtend had maar steeds kleine steekjes krampjes en zeurderig gevoel ter hoogte van mn rug



Oma was al vlug weer thuis, kneuzing in haar bil van het vallen. Helaas net ambu weer gebeld toen ze tot 2 keer toe weer wegviel en te weinig zuurstof krijgt. Hoort ze dat de ambu er is, roept ze heel hard: nee er is niets ik hoef niet mee haha gelukkig had ze ook nog wel humor erin.



@evii heb je dat vaker al een week voor je nod?
Wederom een negatieve test en geen menstruatie

Iemand ervaringen met een latere ovulatie en dat er nog niet genoeg hormoon zit na 10 dagen om een zwangerschap te laten zien op een test ?? Stel dat het zo is natuurlijk haha
Alle reacties Link kopieren
@laury, je oma weet wel goed wat ze niet wil. haha.

ik denk datje cyclus wat langer is, als je zwanger zou zijn is dat hormoon langer aanwezig. Volgens mij is een zwangerschap nog steeds mogelijk.
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
@bankie hihi laten we het hopen!



@laury ja heb ik wel vaker last van. vooral rugpijn heb ik al een week van te voren. en waneer was je eisprong? welke dag van je cyclus? want als die laat was, kan je menstruatie ook laat zijn he. want er zit ongeveer 14 dagen tussen de eisprong en de menstruatie.
a smile is the prettiest thing you can wear.
@bankie jep haha

Ja ga er gewoon maar vanuit dat ik later ongesteld word. Raar want voorheen exact 27 dagen !
@evii mn eisprong was op dag 19 maar de afgelopen keren was hij ook laat en hield mn lijf toch een mooie cyclus aan van 27 dagen dus ik hoopte dat dat nu ook zou zijn haha
Alle reacties Link kopieren
@Laury, dat had ik. Ik was 2 weken overtijd toen ik positief testte, ik heb een late eisprong gehad en een langere cyclus, ik had 3 negatieve testen, en had de hoop eigenlijk al opgegeven, op advies van de dokter moest ik een week later weer testen anders moest ik terug komen voor een pilletje om het op te wekken, maar dat was dus niet nodig! Ik was helemaal flabbergasted, kon het niet geloven op dat moment! Ik heb getest met Action,Clear blue en Predictor en alleen die laatste daar was mijn test positief bij. Ik hoop dat je ook een positieve test hebt!!



@Sokje, jeetje meid.. wat een ommekeer ineens! Heel veel sterkte, ik hoop dat je er goed over kunt praten met je vriendinnen en je moeder of iets in die richting! En natuurlijk een hardstikke dikke knuffel voor jou omdat je zo'n kanjer bent!



@5jaar wachten, vriend gaat de internationale vrachtwagen op, en ik wil graag nog een diploma behalen, duurt 2 jaar. Dus we hebben het 5 jaar uitgesteld, vriend gaat dan 5jaar internationaal, en gaat een buffer opbouwen zodat voor de 2e zich gaat aankondigen we een huis kunnen kopen, op dit moment houden we elke maand een leuk bedrag over wat nu straks opgaat aan de kleine man, en als hij internationaal gaat houdt hij nog meer over waardoor we allebei lekker veel kunnen gaan sparen, en hij wil graag daarna tijd hebben voor de kinderen, en ik zal dan alleen zitten met de kids door de weeks (opzich niet erg) maar hij mist dan zo ontzettend veel van hun levensfases! Verder hebben we ons gisteren druk moeten maken over de naam, want vrienden van ons hebben gisteren ook een zoon gekregen en hebben hun kind de naam gegeven die wij ook in onze gedachtes hadden, dat vonden we een beetje not-done dus we hebben gisteren lekker namen gekeken en waren er al snel uit, dus mijn mini man is niet langer meer naamloos, vind het wel ontzettend jammer want vanaf week 15 heb ik de tijd gehad om hieraan te gaan wennen, was ik eindelijk gewend komt er zoiets nouja nog 13 weken voor de nieuwe naam om aan te wennen!



@Wiennie, hoe is het met jou? Ik vond het heel naar te lezen dat her fout gegaan was bij jou! Hoop dat je deze maand een positieve test hebt!



@Evii, hoe is het met jou? Lang geleden he pff.. Ik was ook zo ontzettend druk in mijn nieuwe huis en wist niet of jullie het wel leuk vonden als ik weee mee zou gaan schrijven.. Je hebt het topic leuk voor elkaar gemaakt! :)!



Liefs ime
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
@bankie & laury: fijn dat jullie dit herkennen, geeft me moed om toch door te zetten met schrijven en lezen



@ferrarigirl: goede tip van die avatars, ik zal er eens op letten en zelf ook proberen eentje toe te voegen aan m'n profiel.



@laury, raar hè die kwetsbaarheid wanneer mensen ouder worden? Onze opa ligt nu al een poosje in het ziekenhuis na een rare val, denk dat we vanmiddag weer heengaan.



Vanochtend een testje gedaan en niet zwanger, toch balen. Weet nu ook niet zo goed wanneer ik moet starten met ovulatietesten omdat ik nu ineens een week eerder ongesteld was of misschien was het een mislukte bevruchting, een miskraam voor je daar officieel van kan spreken zeg maar. Iemand een idee wanneer ik nu zou moeten beginnen met die testen?
Alle reacties Link kopieren
@wiennie: zou je mij toe willen voegen aan het tabelletje?

Ben 30 jr. en in april gestopt. Nu voor het eerste een week te vroeg ongesteld, dus weet even niet precies m'n NOD.
@ime21 thnx voor de opsteker :)! Ik wacht het af, niets wijst nu meer op een aankomende menstruatie geen krampen etc terwijl ik dat gisteren wel had

Als ik wel later nog ongesteld word betekend dat ik op vakantie dus exact mn nieuwe menstruatie heb en als ik ergens niet tegen kan zijn het tampons :((

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven